Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Er lidt muggen, mine håndværkere brændte mig af idag. ØV

Sov godt alle. Må i alle finde fred i jeres sind

Misjo1

God morgen Seamus. En dag mindre down under<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sov godt kære Misjo 

Mon ikke disse håndværkere dukker op på et eller andet tidspunkt, typisk håndværkere at bare udeblive fra aftaler intet nyt under solen der,,, til gengæld lidt øv at dine "rigtige" håndværkere og venner lige nu er spredt fra alle vinde men de er med dig i tankerne <3

sov sødt og drøm bedre med lidt fra det bedste fra os alle sammen som følger dig i godt og skidt hele vejen til døden os skiller, lidt ligesom et bedre ægteskab, bare billigere ;);):lol:

knus og de allerbedste tanker

kærlig hilsen en ven 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag kære ven 

Tænker på dig mere end du kan forstille sig, ønsker dig rolig net og din drømmepasser kommer forbi din drømme 

Sov godt min ven <3

Din ven Sebmus :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen alle

God weekend<3

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddaws kære ven 

Håber du har sovet godt og din dag gik som du ønsker, jeg er på vej til en dejlig sted med min veninde, sende billeder sener , altså billeder af sted ;) ikke veninde, 

Din ven dansemus Sebmus <3

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

<3

Åhhh. Sebmus. En enkelt billede af veninden skader vel ikke:D

Kam du have en dejlig dag

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat venner.

Det blev så dagen hvor jeg i afmagt rev min gips af og begyndte at isolerer mit udhus. Jeg delte den pænt så jeg kan tage den på igen:roll:

Det gentages så i morgen Og så er jeg færdig meg det projekt.

Konen er tosset. Truer med at flytte hvis jeg ikke passer på. Men hvad f..... Skal jeg gøre.:???:

Nå nok om det. Kan i alle sove godt og drømme om det i elsker mest ( godt drømme er personlige:biggrin:)

Jeg vil dele mine med min drømmepasser:x

Jeres Misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sov godt min ven :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen venner

Lortevejr:D men solen skinner aligevel oven over det hele.

En god halv dag og jeg er færdig med udhuset, så skal der sorteres og sættes på plads.

Det bliver en god dag:wub:

God ferie og god dag til jer alle

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner

Tidlig fyraften, ikke en god ide at isolere og sætte plader på med en knækker arm/håndled. F...... Det gør ondt nu. :blink:

Jeg må se om jeg kan blive færdig imorgen efter job:mrgreen:

Til alle jer der har ferie, er jeg sikker på at det bliver godt vejr fra nu af:D

Sov godt.

@Sebmusgør nu ikke noget jeg ikke ville gøre vel? Hehe 

Misjo1

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Misjo1 skrev, for 1 time siden:

@Sebmusgør nu ikke noget jeg ikke ville gøre vel? Hehe 

Hvem? Mig?:-o

Selvfølgelig vil jeg ikke :ph34r::rolleyes:

Hehehe

Sov godt min ven <3

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen venner<3

En ny uge. Med nye indtryk og oplevelser.

Kan i alle have en god dag<3

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej min ven 

Hvordan går det, har du haft en god dag, hvordan går det med din arm, en uge tilbage og lander dansemus i Danmark, så må vi se hvornår kan vi tag en kop kaffe og kage, vil fortælle dig om den tur i større verden 

Sov godt og drøm sødt <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Imorgen venter en dag i sygehusregi

Forundersøgelse.til halsoperation.

Så.må vi se.hvornår de har tid.til den. Tror det bliver hurtigt. Har synkebesvær

Nok.om det.sov og drøm sødt. Min.drømmepasser.er hos.mig:wub:

Gud bevare hende og hendes store hjerte.:wub:

Misjo1

@Sebmus min ven hvor.blev de.billefer af. Den af din veninde.og øøøø omgivelser hehe.

Bliver godt at få.dig hjem til rolige dk<3

Misjo.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Liv skrev, for 7 timer siden:

Godnat, jeg krydser fingre for i morgen :) 

Tak søde liv, jeg hader når folk skal rode mig i halsen, alle andre steder, men ikke der, jeg ville ALDRIG blive god til DT, så godt jeg ikke er en kvinde, (eller Bøsse hehe)

God dag søde Liv.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Og så God morgen til jer alle kære venner<3

Er kørt på arbejde af en kollega, som også har tilbudt mig at køre mig til hospitaler og hjem bagefter

Jeg er meget taknemlig og ydmyg, over at have sådan nogen hjælpsomme og fantastiske mennesker omkring mig:) ligesom jeg er utrolig beæret over at i

mine venner her på sitet også følger mig og især støtter og tilbyd jeres hjælp når jeg er trist og det brænder på

Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde ville kunne takker jeg nok, men af hele mit hjerte TAK.:wub:<3

Vejret skulle blive bedre i løbet af dagen, det håber jeg for alle jer der har ferie.

Jeg venter med ferie til sept, hvor jeg forhåbentlig er på den anden side af de tre operationer der ligge forude..

NU er der nok nogen der tænker, sagde han ikke at han ikke at han ikke ville have yderligere kræftbehandling, og jo det gjorde jeg. Af disse tre ting er der "kun" en kræftrelateret

Nemlig lynfer og min drøbel i halsen, som er den daglig gene, min drøbel er nu så lang grundet en metastase på denne, at den hviler på bagsiden af min tunge og giver mig en fornemmelse af at have en klump i halsen hele tiden, og samtidig får jeg jævnligt mand i næsen, fordi den ikke er fleksibel grunde sin nuværende vægt. altså en voldsom daglig gene.

Den anden operation er noget brusk der vokser uhæmmet på mine kæbeknogler, og bryder igennem mit tandkød og falder af i små stykker, det gør pisse ondt når de bryder igennem og jeg skal virkelig holde en høj mundhygiejne for ikke af få tandkødsbetændelse, så en most at få lavet.

Og sidst er lægerne enige om at hvis min hjerneskanning ikke viser noget, skal jeg have indlagt en IRL en slags pacemaker, der dog kun støder hvis mit hjerte stopper i for lang tid (de  tror det er for langt puls pause forhold, der er årsagen til besvimelserne) det er en lille ambulant operation ind/ud samme dag, og hvis det er det der skal til for at måtte køre bil igen, ja så tager jeg det med.

Kan i have en god dag alle sammen<3

Jeg elsker jeg sku!

Jeres Misjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God morgen til alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt god morgen til Misjo og dine dejlige arbejdskolleger <3

Må det blive en god dag i dag <3 :)

Kære Misjo <3

Tak for din beskrivelse af, hvorfor du skal på hospitalet igen i dag <3 Jeg krydser også alt som kan krydses <3

Jeg betaler med glæde min skat, så du kan få den bedste behandling, som hospitalet kan tilbyde dig <3

Ja, jeg ved godt at det er en julesang, men ”Må det blive en god dag i dag”  (fra Pyrus Alletiders julemand)

https://www.youtube.com/watch?v=7o6IgkLg2o8

Citat fra sangen: .
Åh, lad det blive en god dag i dag.
Åh, lad det blive en dag vi vil holde af.
En dag som vi vil mindes engang.
En dag som vi vil huske dagen lang.
Åh, lad det blive en god dag i dag.

image.png.1edc98178a8211b826e21ebe862d0708.png

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er meget taknemlig og ydmyg, over at have sådan nogen hjælpsomme og fantastiske mennesker omkring mig:) ligesom jeg er utrolig beæret over at i

mine venner her på sitet også følger mig og især støtter og tilbyd jeres hjælp når jeg er trist og det brænder på

Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde ville kunne takker jeg nok, men af hele mit hjerte TAK.:wub:<3

De mennesker som man har omkring sig er en afspejling af hvordan man selv er som person, så du har nok også dig selv at takke for dine hjælpsomme venner, bekendte og kolleger. :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat alle mine venner<3

En hård dag på hospitalet er overstået

Nu vente kun svar og operationer.;)

Men imorgen bliver en god dag:rolleyes:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

Men imorgen bliver en god dag:rolleyes:

Everyday's a holiday Zididada day
Folks in Acapulco say Zididada day
We can party we can play on Zididada day

godmorgen til dig og sov godt til mig:D

ønsker dig en zididada day<3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, 1 time siden:

Everyday's a holiday Zididada day
Folks in Acapulco say Zididada day
We can party we can play on Zididada day

godmorgen til dig og sov godt til mig:D

ønsker dig en zididada day<3

Ohhh min ven, du er jo en ren poet :wub:, Kan du sove godt, (eller hvad du nu skal:rolleyes::mrgreen:)

Idag skinne solen i dk, så bliver man altid i ledt bedre humør.

MIsjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner

Ikke mindre end tre læger var lang nede i min hals igår:o og efter nogen diskussion, blev de enige om at det var muligt at lægge min kæbe operation og hals operation sammen, hvis jeg var indstillet på det, så super, det der talte imod var, at det så ville blive totalt et større indgreb, så der skal nok regnes et par dages indlæggelse, det der talte for var at jeg så ikke skulle i narkose to gange med kort mellemrun, hvilket ikke er godt for mig og min astma.

Så jeg er tilfreds, og ser frem til d.17 aug hvor "slaget" skal stå, og jeg får det overstået.

Og så kan jeg lige sige til dem af jer der skal Corona testes, jeg er nu blevet testet 4 gange, de tre første gennem munden, hvilket er møj ubehagelig, men igår tog de den gennem næsen, og det er selvfølgelig også lidt ubehageligt, men ikke tilnærmelsesvis som gennem munden, du undgår de reflexer du får i munden. 

Der er jo selvfølgelig nogen hard core Piger herinde, som kan nappe meget mere end en vatpind ned i halsen:mrgreen:, men os mænd, der er notoriske tøsedrenge:o, bør prøve næsen:D

Jeres Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, den 28.7.2020 at 07:52:

Tak søde liv, jeg hader når folk skal rode mig i halsen, alle andre steder, men ikke der, jeg ville ALDRIG blive god til DT, så godt jeg ikke er en kvinde, (eller Bøsse hehe)

God dag søde Liv.<3

Åhh det skal Jeg nok få lavet om på :D:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Åhh det skal Jeg nok få lavet om på :D:ph34r:

Øeee What? hehe, er det et løfte eller en trussel:mrgreen: men ok, hvis det lykkedes dig, er jeg da endnu en fobi mindre hehe:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...