Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1
Sebmus skrev, for 11 minutter siden:

Ja, jeg kan godt begynde at korse,  men  hvis det går dig glad så vil jeg korse og siger en bøn at det bliver din terapi, hvis det er din behov så jeg har det godt, alt det hvad giver dig mening for psykiske ro er bedste medicin for dig

I aften vil englene bevogte over dig <3

Sov godt min ven og drømme sødt 

Sebmus 

Tak min ven<3

Det betyder meget for mig. Ligesom du betyder meget for mig. Sov godt i morgen tidlig (her i DK!):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, 1 time siden:

For jeg tager på arbejde imorgen. Jeg kan køre med en kollega et par dage.

Sov godt og pas på jeg selv derude

Misjo

Undskyld  hvis  mit  opslag  virker  en  smule  negativt.  

Jeg  kender  ikke  din  arbejdsplads,  eller  din  funktion....men  du  beskriver  dig  selv  som  meget  dårlig,  du  er  utryg  ved  at  være  alene  hjemme  hvis  du  falder  og  ikke  kan  komme  op  igen. 

Hvordan  tager  dine  kollegaer  dit  sygdomsforløb? Kan  du arbejde som  du  har  det eller  er  det  mere  for  at  få  dækket  et  socialt  behov?

Håber  din  dag  bliver  god 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Undskyld  hvis  mit  opslag  virker  en  smule  negativt.  

Jeg  kender  ikke  din  arbejdsplads,  eller  din  funktion....men  du  beskriver  dig  selv  som  meget  dårlig,  du  er  utryg  ved  at  være  alene  hjemme  hvis  du  falder  og  ikke  kan  komme  op  igen. 

Hvordan  tager  dine  kollegaer  dit  sygdomsforløb? Kan  du arbejde som  du  har  det eller  er  det  mere  for  at  få  dækket  et  socialt  behov?

Håber  din  dag  bliver  god 

Kære Nemtøs

Som tidligere skrevet er der ikke nogen forkerte spørgsmål, heller ikke dette, jeg svare gerne på alt hvad der er mig muligt.:D

Jeg har egentlig skrevet dette før, men jeg holder utroligt meget af hverdagen, det at stå op, og have noget at stå op til, feks, arbejde betyder meget for mig, selvfølgelig har det sociale også noget at skulle have sagt. men de daglige rutiner får mig til at føle mig som en nogenlunde normal person, jeg kan kun tale for mig selv, men jeg ved at jeg vil blive utrolig navlebeskuende, indadvendt, og unødig fokuseret på min sygdom, hvis jeg "bare" skulle være hjemme. og især nu, hvor jeg har brækket armen, og absolut intet praktisk kan foretage mig.

Jeg skal nu gennem et udrednings-forløb, med ambulante undersøgelser, og det at jeg imellem disse kan have en normal hverdag, gør at jeg kommer lettere igennem både det og de ulidelig- e ventetider.

Ang. mine kollegaer, de er bekendt med hele forløbet, jeg arbejder jo også på nedsat tid og med en §56 som giver kompensation til virksomheden ved først fraværs time.

Min opgaver er forskellige, og ja nogen af dem er kritiske, men det er der taget højde for i min ansættelse, jeg er så heldig at jeg er ansat et sted, hvor min arbejdskraft er værdsat, og virksomheden påtager sig et stort socialt ansvar. Netop derfor vil jeg også gerne yde når jeg er istand til det. 

Den dag hvor jeg sidder og intet kan mere, slutter mit liv. hvis sygdommen ikke tager det, er jeg klar og har midlerne til selv at gøre det, jeg vil under ingen omstændigheder ligge nogen til mere last end jeg gør nu, og har ingen ønsker om at ende som grønsag i en hospitals seng.

Jeg har hele mit liv været et aktivt menneske, det vil jeg forsætte med til det slutter. 

Håber du kan bruge svaret:) Tak for spørgsmålet<3

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Og så eller god morgen kære venner<3

Så sidder jeg på pinden, bunkerne har hobet sig op, så der er nok at tage fat på, det er jo ferie tiden, så bemandingen er low

Jeg blev budt velkommen tilbage med morgenbrød, en lille snak omkring forløbet, sidste nyt på arbejdspladsen,  og så igang med opgaverne, :D Dejlig at komme igang igen

Jeg tager 4 timer idag, så må vi se hvordan det gør, det er iøvrigt svære at skrive på pc med brækket arm er jeg troede:D

Vejret er trist, men humøret er godt, må i alle have en pragtfuld dag, hvor mange af jer har ferie nu?

Misjo<3  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Og så eller god morgen kære venner<3

Så sidder jeg på pinden, bunkerne har hobet sig op, så der er nok at tage fat på, det er jo ferie tiden, så bemandingen er low

Jeg blev budt velkommen tilbage med morgenbrød, en lille snak omkring forløbet, sidste nyt på arbejdspladsen,  og så igang med opgaverne, :D Dejlig at komme igang igen

Jeg tager 4 timer idag, så må vi se hvordan det gør, det er iøvrigt svære at skrive på pc med brækket arm er jeg troede:D

Vejret er trist, men humøret er godt, må i alle have en pragtfuld dag, hvor mange af jer har ferie nu?

Misjo<3  

Jeg er stadig på pinden, min ferie ligger i August og september, der er ingen grund til at holde ferie i skoleferien hvor alle andre gerne vil have ferie.

God arbejdslyst :)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej kære venner

Jeg har lagt en lille beskrivelse i BDSM tråden af mit sidste besøg hos min Drønnepasser, hvis i har lyst til at læse det.

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

Vejret er trist, men humøret er godt, må i alle have en pragtfuld dag, hvor mange af jer har ferie nu?

Also du ved godt at jeg er på arbejdet lang væk fra Danmark,  men man kan godt siger at jeg er også på ferie, bare du kan kommer her par dage og vi få en lille drinks under palmerne og kigge på smukt tropiske hav

Holder rigtigt  ferie første i august måned og det bliver hjemme (Danmark);)

Din ven Sebmus <3

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære @Sebmus jeg har skam været på dine breddegrader på ferie. Et skønt sted og land. Blot lidt for mange banditter

Vi må se om vi ikke kan mødes når du kommer retur

God arbejdslyst

Kærlig hilsen Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat kære venner<3

Det har været en god dag 

Kryds fingre for mig imorgen. Jeg håber de finder noget. Og det ikke er alvorligt,

Meen lad os nu se:ph34r:

Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 26 minutter siden:

Kryds fingre for mig imorgen

Jeg krydser alle finger og benene ;)

Sov godt min ven 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Kryds fingre for mig imorgen. Jeg håber de finder noget. Og det ikke er alvorligt,

Jeg krydser alt det, som kan krydses - og slår kunde på det, som ikke kan krydses...

Jeg ved ikke, om det sidste hjælper, men det kan vel ikke skade... (dig?)

Som altid, de bedste tanker og ønsker herfra, du dejlige menneske! 

Jeg håber at tirsdagen giver lidt afklaring.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen venner<3

Må i alle have en god dag.

Jeg håber at min giver lidt afklaring:rolleyes:

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

God morgen til alle I vidunderlige mennesker :)

Og specielt god morgen til Misjo <3

Jeg krydser også alt som kan krydses <3 

Jeg håber du i dag får en afklaring og at det ikke er alvorligt <3

image.png.cd4bd48ac5453a5513b6c58bad515a85.png

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat venner<3

Bliver hentet af en kollega og kørt hjem af en anden. Hvor heldig kan man være:D

Scanninge  gik ok. Nu afventer Jeg så.bare svar....

Sov godt.  Mine engel har lovet mig besøg igen inat. Kan næsten ikke vente<3

Og godmorgen @Sebmus:P

Misjo1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Og godmorgen @Sebmus:P

Goddag her fra og godnat til dig og alle kære mennesker omkring dig og her på EG<3

 

Misjo1 skrev, 1 time siden:

Bliver hentet af en kollega og kørt hjem af en anden. Hvor heldig kan man være

Nej du er ikke heldig, du har fortjent det med din kærlighed og menneskelighed , siger men ikke " men får det men fortjener" ;)

Sov godt min ven <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Det har været god men.hård dag.

Så tidligt i kassen;)

Imorgen skal være en god dag

Sov godt venner<3 og godmorgen til min ven.i Langtbortistan dansemusen.:D

Misjo1!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sov godt min ven 

Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Imorgen skal være en god dag

Selvfølgelig skal være en god dag og forhåbentlig også en god nat med drømmepasser i selskab :wub:

Snart hjemme :D

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Misjo1 skrev, den 3.6.2020 at 18:47:

Tak. Men der er min  vej. Og jeg er ikke ked af det.  Eller bange. Jeg er blot trist 

Det er faktisk helt ok at være hamrende ked af det. Jeg vil sige at du næste har pligt til det - for livet er skønt og livet skal leves. Er vi ikke kede af at skulle tage afsked med det, så har vi ikke levet det fuldt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner

Længe leve det danske sygehussystem

Jeg blev skannet i Tirsdags og igår aftes lå der brev i e-boks for region sj. jeg gik ud fra at det var svar, og frygtede egentlig det værste, fordi lægen havde sagt, at viste skanningen ingentig, så skulle jeg tilbage til kordialogerne, men men, det var så en indkaldelse til undersøgelse og samtale... om 14 dage... hos neurologerne. 

Så kan man ellers gå og skide grønne grise i 14 dage, hvor jeg så iøvrigt stadig ikke må føre motorkøretøj, mens man udtænker de værste senarier i hoved, nu ved jeg jo godt, at hvis det havde været noget alvorligt, så var jeg nok kommet til lidt før, så det er formentlig!? ikke noget drastisk, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvis de havde lavet den skanning, mens jeg stadig var indlagt, så var jeg kommet hurtigt videre, eller hurtigt fået afklaring, og kunne komme videre med mit liv.

Det er ligesom mine næste ting, jeg skal ind og opereres i kæberne, d. 17/8, samtidig har jeg en tumor på min drøbel, som skal fjernes, min kæbeoperation vil lægen kun lave i narkose, d.v.s. at jeg skal til sygehuset 4 gange, først til forundersøgelse, så 8 dage før operationen skal jeg ned og snakke med en narkose læge, 48 timer før skal jeg ned og have lavet en corona test og så endelig til operation hos kæbe-kirurgen . Øre næse hals lægen på riget anmodede så Køge, som skal lave min kæbeoperation, og de ikke,når jeg nu alligevel lå i narkose og igang med en operation i mundhulen, kunne tilkalde en Hals kirurg, som så kunne fjerne denne tumor jeg har på drøblen samt et stykke af denne, men nej nej, det er jo på tværs af faggrænser og så havde han ikke tid før i september. så d.v.s. at jeg skal hele møllen igennem en gang til til september. Sorry to say, men jeg kan f.... godt forstå at der er ventelister på hospitalerne.!

Nå det var dagen galde :D, Solen skinner og jeg er sikker på det bliver en god dag, jeg har i nattens drømme været tæt på min natte engel, jeg følte at det denne gang var hende der havde lidt brug for mig, så det var dejlig at kunne gengælde mange nætters dømmepasning :wub:

Jeg hat også fået tilbud på at færdiggøre mine projekter der hjemme, det koster, men det er der ikke noget at gøre ved, det kan ikke vente til jeg får gipsen af, og fruen min bliver glad når det er overstået, og DET er det vigtigste.

Kan i nu have en dejlig idag alle sammen<3 og godnat til min ven på den anden side af jorden :ugeek:

MIsjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3 :)

Jeg mangler ord, der kan beskrive din situation. Jeg er glad for, at du kan få luft for din frustration ved at skrive herinde :)

Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Nå det var dagen galde :D

Selvfølgelig bliver det en god dag :)

Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Solen skinner og jeg er sikker på det bliver en god dag

Og jeg bliver så rørt over at læse, at det vigtigste for dig er din kone <3 <3 <3 <3

Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

fruen min bliver glad når det er overstået, og DET er det vigtigste.

Francoise Giroud (fransk journalist og forfatter):

”Lykke: At gøre det man vil og ville det man gør.”

image.png.c473ebb1fe31d0f13645901f3029a429.png

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God nat venner-_-

Sov godt ALLE ;)

Mine håndværkere starter.med at tømme min pung imorgen:D

Så må vi se om det bliver bedre end jeg selv kunne

Misjo1

God morgen Dansemus. Hvornår kommer du retur til dk?

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 49 minutter siden:

God morgen Dansemus. Hvornår kommer du retur til dk?

Godmorgen her fra og godnat til dig 

Hvis det bliver som er planlagt så dansemus kommer om 10 dage til Danmark, savner hjem og normalt samfund hvor alt funker perfekt 

Sov godt min ven :wub:

Glemt at spørger, var det drømmepasser forbi i aftes ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner<3

:wub:Vejret er trist, men humøret er fint

Jeg glæder mig til at se lidt fremskridt i mine projekter idag. Der er hårdt at komme hjem og se alt det jeg har startet op bare ligger stille, unden at kunne gøre noget.

Jeg bliver stadig hentet/bragt af mine fantastiske kollegaer op skift. Jeg føler mig velsignet af at have jeg og dem omkring mig på denne eller anden.måde.

Hustruen min har bagt en kage til kaffen på arbejdet som foreløbig Tak. Sorry, i andre må nøjes med min dybfølte Tak for jeres støtte i mit livs kamp. TAK!

Jeres Misjo1.

Seamus, det er mig der besøger drømmepasseren ligt p.t. det er en gensidig aftale:wub: Hun er også kun et menneske.omend et pragt eksemplar af slagsen:wub:

Det bliver godt at få dig hjem under vores himmelstrøg igen min ven:)

God dag og god weekend til jer alle

Må solen skinne over jeg liv<3

Jeres  Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Hustruen min har bagt en kage til kaffen på arbejdet som foreløbig Tak. Sorry, i andre må nøjes med min dybfølte Tak for jeres støtte i mit livs kamp. TAK!

Først godmorgen :D

Du skal ikke sige sorry , du skal ikke sige TAK,  det er os i hverfald mig som skal sige TAK for du har vist mig hvor vigtigt er at vi nyder livet uanset hvad det kommer i morgen, jeg er anden mennesker i dag og det mener jeg virkelig, intet er besværligt for mig nu, intet er stresset, nyder livet i småt ting 

Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Seamus, det er mig der besøger drømmepasseren ligt p.t. det er en gensidig aftale:wub: Hun er også kun et menneske.omend et pragt eksemplar af slagsen:wub:

Ja hun er godt mennesker og hun har større respekt fra mig :)

Ønsker dig en god dag og godt weekenden<3

P.S. Tak for at vi få lov at være din venner og håndværker, det er @Hunting for beaver som er sjakbas i den GODNAT indlæg og han er god til det ;) faktisk han er en virkelig godt ven med større........ hjertet :D

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...