Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Guest Trinetease
Hr. skrev, for 13 minutter siden:

Er der nogle der ved om lægen tester om det er en kønssygdom man har i halsen eller blot konstatere at man har halsbetændelse? 

Hvis du kommer for at blive testet for kønssygdomme, bliver du normalt også testet i halsen for gonore.

Hvis du kommer ‘bare’ med en halsbetændelse, bliver du ikke testet for gonore til at starte med ihvertfald. Alm penicillin virker dog ikke mod gonore, så de fleste vender tilbage til lægen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Men de fleste forholder sig jo sjældent til spørgsmålene herinde, det er enten "jeg gør / jeg gør ikke", som om at det er en kamp imod hinanden. 

De fleste piger skriver jo netop, at “hver pige må gøre som hun vil, og sådan gør jeg.....” Uden det bliver en kamp, men blot en konstatering. Du er jo nødt til at tage udgangspunkt i din egen butik, for at forholde dig til spørgsmålet. Ingen kan svare for de andre, eftersom alle gør det på sin egen måde ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa selv holder jeg mig til dansk og thai, og min karriere som kunde slutter snart, da jeg flytter sammen med min kæreste, selv har jeg holdt mig langt væk fra ikke danske GP,  gider ikke være tæt og intim med en jeg ikke tale eller forstå, mht fransk uden kondom da respekterer jeg de kvinder der vælger udelukkende at sælge fransk med kondom, fair o fint for det er deres regler grænser og forretning, jeg fravælger blot at købe ydelser hos hende. De danske GP der levere et godt blæs uden kondom og alt andet med får glæde (om ikke andet så finansielt) :)<3  af mit besøg og jeg køber minimum en time. Eneste undtagelse jeg har gjort er Besøg hos @Trinetease før og efter nedbabsningen, stadig unik lækker og sød der så rigeligt kompenserer for “kondomtvang” 

Et blæs er altså nedst uden konsim, der er en bedre “kontakt” og følelsen er ubeskrivelig i rette mund, det er de færreste ikke profesionelle der mestre at blæse en mand til himlen..De dejlige gp kan det der og bedst uden kondom, men som Indledningsvist skrevet, så respekteres herfra damernes grænser og jeg kunne aldrig finde på at spørge eller presse på, jeg læser annoncer og tilbud og aflægger så visit og kender betingelserne, det er den bedste start. Lever fotos og priser ikke op til “sandhedens øjeblik“ så smutter jeg og det er mangel på respekt for mig, det finder jeg mig ikke I.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg også forholdt mig til i alle de år, hvor jeg aktivt takkede nej til muligheden for fransk uden, selv i Tyskland da det var standard.

Det var, om man kunne betragte fransk uden, som et spørgsmål om arbejdsmiljø-sikkerhed, som burde udgøre en generel branche standard?

Altså kan pigerne, der insisterer på i en arbejdsmæssig sammenhæng, at fransk til manden skal være med kondom, med nogen rimelighed betragte fransk uden til manden, som et udtryk for unfair konkurrence på en usikker ydelse?

På samme måde, som at der er påbud om sikkerhedshjelm, seler, handsker osv alt efter branche, og at den slags konkurrerer man derfor principielt ikke på.

Det er så ikke det argument pigerne bruger i tråden, men det kunne de vel godt med nogen logik gøre.

Som jeg har beskrevet min egen kapitulation til fransk uden, når det tilbydes, så gjorde jeg det ud fra en risiko kalkule for alvorligere smitte, som lig nul for HIV for eget vedkommende, og meget lille for alt andet også.

Samt at jeg betalte for alle de vaccinationer mod risici, som jeg kunne købe, hvilket jeg også vil anbefale piger og mænd at gøre.

Men eftersom, at det er pigerne som løber den største risiko ved fransk uden, og som er dem der akkumulerer den risiko, der måtte være, så kan man vel godt med nogen rimelighed fortolke markeds situationen sådan, at enten imødekommer man en mandlig efterspørgsel, eller også vælger man at trække sig fra markedet, fordi man ikke vil gå på kompromis med ens arbejdsmiljø.

Og er det rimelige konkurrencevilkår, hvis den er kommet med østpigerne, og det ikke var sådan før de gjorde deres entre.

Sådan tror jeg at arbejdsmarkedets parter ville se på det, hvis pigerne var lønmodtagere, og ikke selvstændige.

Og så kom også øst pigerne til at arbejde efter fælles regler.

Kunne være at pigerne skulle få noget konsulenthjælp, fra Stilladsarbejderne hos 3f :)

Men uanset, så er det ikke jordens undergang, hvis uheldet er ude, hverken for piger eller mænd, ved fransk uden til manden, og man har da hørt om gentagelses tilfælde, hvor antibiotika har virket hver gang

Men der er også få tilfælde, hvor konsekvenserne er alvorligere end som så.

Og hvad med one night stands i byen, eller til Roskilde Festival, med fortrydelsespiller og kondom forglemmelser.

Samfundet kan i hvert fald ikke skyde branchen i skoene, omfanget af diverse kønssygdomme, sådan helt alment betragtet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sifpigen skrev, for 13 timer siden:

Synes ærlig talt diskussion har taget en mærkelig drejning - hele indlægget var bare en undren fra min side! 
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad de andre piger gør - det står for egen regning. 
Hele indlægget udsprang bare af en undren på baggrund af egne og kollegaer oplevelser. :) 

Du er fuldstændig fordrejet og galt på den og ikke oprigtig, du skriver at VI skal jo passe på hinanden, derfor kondom ved superfransk, fair nok, men hvis du lader en kunde slikke dig, så passer du jo ikke på kunden, kan du ikke godt selv se det virker en anelse mærkeligt sif ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Hr. skrev, for 9 timer siden:

Er der nogle der ved om lægen tester om det er en kønssygdom man har i halsen eller blot konstatere at man har halsbetændelse? 

Du bliver podet i halsen, hvis du siger du har slikket fisse eller suttet pik, så viser podningen om du har redet dig en klamydia, syfilis el gonera i halsen ... er lige blevet testet for selv samme for 2 uger siden derude ..og du ka allerede se dit svar på sundhed.dk 1-2 dage efter også ved hiv test ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

Du er fuldstændig fordrejet og galt på den og ikke oprigtig, du skriver at VI skal jo passe på hinanden, derfor kondom ved superfransk, fair nok, men hvis du lader en kunde slikke dig, så passer du jo ikke på kunden, kan du ikke godt selv se det virker en anelse mærkeligt sif ?

Det er ikke fordrejet. For jeg gør hvad jeg kan for at passe på mig selv og mine kunder. Selvom jeg ikke giver fransk uden gummi, så har jeg alligevel en fast aftale med min læge om, at blive tjekket en gang om måneden, af den simple grund, at jeg godt ved at jeg ligeså godt kan smitte som en mand kan, nu hvor jeg tilbyder oralsex til mig uden slikkelap. 
Og jeg er bare af den opfattelse, at den almindelige kunde ikke har en fast aftale med sin læge om, at blive tjekket så hyppigt som jeg. Så kan man kalde mig "kønssygdoms forskrækket", men det er jeg egentlig ikke, jeg går bare højt op i mit eget ve og vel, og eftersom jeg har en uddannelse/arbejder indenfor sundhedssektoren, så ved jeg godt hvordan tingene fungere. 

Og eftersom det også er kommet frem, at antallet af folk med kønssygdomme bliver større og større, så ser jeg endnu mere grund til, at passe på os selv. 


https://www.bt.dk/udland/sexsygdomme-eksploderer-over-en-million-smittes-hver-dag

Iøvrigt, synes jeg godt du kunne finde den gode tone frem? Du kan ikke tillade dig og kalde mig fordrejet osv. når du ikke kender mig. Hold en pæn tone, det gavner alle mere. 

Redigeret af Sifpigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 7 minutter siden:

Det er ikke fordrejet. For jeg gør hvad jeg kan for at passe på mig selv og mine kunder. Selvom jeg ikke giver fransk uden gummi, så har jeg alligevel en fast aftale med min læge om, at blive tjekket en gang om måneden, af den simple grund, at jeg godt ved at jeg ligeså godt kan smitte som en mand kan, nu hvor jeg tilbyder oralsex til mig uden slikkelap. 
Og jeg er bare af den opfattelse, at den almindelige kunde ikke har en fast aftale med sin læge om, at blive tjekket så hyppigt som jeg. Så kan man kalde mig "kønssygdoms forskrækket", men det er jeg egentlig ikke, jeg går bare højt op i mit eget ve og vel, og eftersom jeg har en uddannelse/arbejder indenfor sundhedssektoren, så ved jeg godt hvordan tingene fungere. 

Og eftersom det også er kommet frem, at antallet af folk med kønssygdomme bliver større og større, så ser jeg endnu mere grund til, at passe på os selv. 


https://www.bt.dk/udland/sexsygdomme-eksploderer-over-en-million-smittes-hver-dag

Iøvrigt, synes jeg godt du kunne finde den gode tone frem? Du kan ikke tillade dig og kalde mig fordrejet osv. når du ikke kender mig. Hold en pæn tone, det gavner alle mere. 

Må da give BadGuy ret, du fordrejer da sandheden efter det du helst vil have ser rigtigt ud. Du kan da ikke med rette påstå, at du tilbyder kunderne at slikke dig ubeskyttet for at passe mest mulig på hinanden. At du bliver tjekket hver måned er da ingen garanti for, at du ikke bliver eller smitter andre. Du kan jo blive smittet af den første kunde efter et tjek, så bliver de næste kunder indtil næste tjek en måned senere da smittet. 
 

Og jeg tillader også at kalde dine påstande for fordrejede, også selvom jeg ikke kender dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Æ´Synderjyde skrev, for 14 minutter siden:

Må da give BadGuy ret, du fordrejer da sandheden efter det du helst vil have ser rigtigt ud. Du kan da ikke med rette påstå, at du tilbyder kunderne at slikke dig ubeskyttet for at passe mest mulig på hinanden. At du bliver tjekket hver måned er da ingen garanti for, at du ikke bliver eller smitter andre. Du kan jo blive smittet af den første kunde efter et tjek, så bliver de næste kunder indtil næste tjek en måned senere da smittet. 
 

Og jeg tillader også at kalde dine påstande for fordrejede, også selvom jeg ikke kender dig. 

Det er fuldstændigt rigtigt at vi også kan blive smittet via fransk til pigen. Men som udgangspunkt har en gæst vel ikke ydet fransk uden til 20 piger pr uge ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Det er fuldstændigt rigtigt at vi også kan blive smittet via fransk til pigen. Men som udgangspunkt har en gæst vel ikke ydet fransk uden til 20 piger pr uge ? 

Sikkert ikke, men ville sgu gerne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Det er fuldstændigt rigtigt at vi også kan blive smittet via fransk til pigen. Men som udgangspunkt har en gæst vel ikke ydet fransk uden til 20 piger pr uge ? 

Men pigen kan vel sagtens have modtaget fransk uden fra 20 gæster pr. uge? Og derved smitte gæsten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 16 minutter siden:

Må da give BadGuy ret, du fordrejer da sandheden efter det du helst vil have ser rigtigt ud. Du kan da ikke med rette påstå, at du tilbyder kunderne at slikke dig ubeskyttet for at passe mest mulig på hinanden. At du bliver tjekket hver måned er da ingen garanti for, at du ikke bliver eller smitter andre. Du kan jo blive smittet af den første kunde efter et tjek, så bliver de næste kunder indtil næste tjek en måned senere da smittet. 
 

Og jeg tillader også at kalde dine påstande for fordrejede, også selvom jeg ikke kender dig. 

Nu skal vi altså huske, at pigen sælger sex, og vi køber.

Der er ingen som helst dobbelt moral i Sif synspunkt!

Hun vælger at beskytte sig selv max, fordi hun løber den største risiko, og manden løber den mindste risiko, hvis hun tilbød denne ydelse.

Samtidig med, at hun altså gør det x antal gange oftere med flere, end manden som køber oplevelsen 1 gang imellem.

Det mister hun så nok nogle kunder på, som går til dem som tilbyder fransk uden.

Men hun tilbyder mændene, at de kan slikke hende uden, fordi hun løber den mindste risiko, og manden løber den største risiko.

Det synes jeg faktisk er et ganske logisk rationale, når der er tale om købesex.

Det er desuden lige så frivilligt for manden, at slikke pigerne uden beskyttelse, som det er for pigerne at slikke manden uden kondom.

Men der var nok ikke mange kunder, hvis mænd skulle slikke med slikkelapper.

Der er vel ingen der undres over, som patienter på et hospital, at personalet konstant desinficerer hænder, bruger handsker, briller og masker.

Det er bare et vilkår når man arbejder på et hospital, og i et miljø hvor du er helt anderledes eksponeret, end de patienter der kommer og går hver dag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Trinetease skrev, for 53 minutter siden:

Det er fuldstændigt rigtigt at vi også kan blive smittet via fransk til pigen. Men som udgangspunkt har en gæst vel ikke ydet fransk uden til 20 piger pr uge ? 

Desværre ikke :roll:

Nå ved videre læsning så jeg en anden havde reageret på sætningen. Så faldt den til jorden.

 

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Hr. skrev, for 16 timer siden:

Er der nogle der ved om lægen tester om det er en kønssygdom man har i halsen eller blot konstatere at man har halsbetændelse? 

Lægen poder for halsbetændelse. Har du den klassiske halsbetændelse, så får du penicillin for det. Viser podningen ikke det, så er der jo andet galt, så kan du jo nævne, at du har været på grisestien. Hvor det så er oplagt at tjekke for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Men pigen kan vel sagtens have modtaget fransk uden fra 20 gæster pr. uge? Og derved smitte gæsten. 

Præcis. Hvilket egentlig var det jeg mente, men ikke udtrykte klart nok. Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Nu skal vi altså huske, at pigen sælger sex, og vi køber.

Der er ingen som helst dobbelt moral i Sif synspunkt!

Hun vælger at beskytte sig selv max, fordi hun løber den største risiko, og manden løber den mindste risiko, hvis hun tilbød denne ydelse.

Samtidig med, at hun altså gør det x antal gange oftere med flere, end manden som køber oplevelsen 1 gang imellem.

Det mister hun så nok nogle kunder på, som går til dem som tilbyder fransk uden.

Men hun tilbyder mændene, at de kan slikke hende uden, fordi hun løber den mindste risiko, og manden løber den største risiko.

Det synes jeg faktisk er et ganske logisk rationale, når der er tale om købesex.

Det er desuden lige så frivilligt for manden, at slikke pigerne uden beskyttelse, som det er for pigerne at slikke manden uden kondom.

Men der var nok ikke mange kunder, hvis mænd skulle slikke med slikkelapper.

Der er vel ingen der undres over, som patienter på et hospital, at personalet konstant desinficerer hænder, bruger handsker, briller og masker.

Det er bare et vilkår når man arbejder på et hospital, og i et miljø hvor du er helt anderledes eksponeret, end de patienter der kommer og går hver dag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vil da give dig fuldstændig ret. Vi er slet ikke uenige. Dog skal SIF så bare ikke påstå, at det ene og alene er for både HENDES og VORES sikkerhed. Det er en halv historie om du vil. Så må hun udtrykke sig anderledes. At hun ikke vil tage nogen risiko og at kunden selv må kalkulerer sin risiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sifpigen skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke fordrejet. For jeg gør hvad jeg kan for at passe på mig selv og mine kunder. Selvom jeg ikke giver fransk uden gummi, så har jeg alligevel en fast aftale med min læge om, at blive tjekket en gang om måneden, af den simple grund, at jeg godt ved at jeg ligeså godt kan smitte som en mand kan, nu hvor jeg tilbyder oralsex til mig uden slikkelap. 
Og jeg er bare af den opfattelse, at den almindelige kunde ikke har en fast aftale med sin læge om, at blive tjekket så hyppigt som jeg. Så kan man kalde mig "kønssygdoms forskrækket", men det er jeg egentlig ikke, jeg går bare højt op i mit eget ve og vel, og eftersom jeg har en uddannelse/arbejder indenfor sundhedssektoren, så ved jeg godt hvordan tingene fungere. 

Og eftersom det også er kommet frem, at antallet af folk med kønssygdomme bliver større og større, så ser jeg endnu mere grund til, at passe på os selv. 


https://www.bt.dk/udland/sexsygdomme-eksploderer-over-en-million-smittes-hver-dag

Iøvrigt, synes jeg godt du kunne finde den gode tone frem? Du kan ikke tillade dig og kalde mig fordrejet osv. når du ikke kender mig. Hold en pæn tone, det gavner alle mere. 

Jeg beblager, var nu ikke ment så hårdt, jeg formulerende mig forkert, min fejl :-) Jeg mente at det du skrev var fordrejet og ikke dig som person, sorry ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sifpigen det er selvfølgelig ikke iorden at en klient forventer en ydelse som pigen ikke tilbyder. 

Jeg er på linie med @underdog40 mht. oplevelsen af klinikbesøg og oplevelsen af fransk med gummi. 

Du er dog klart en af de få danske piger jeg alligevel stærkt overvejer at besøge, da du jo ser toplækker ud på billederne og den måde du skriver på forum virker sympatisk ;-) 

(off topic sorry) 

Økofransk indebærer jo en risiko begge veje, og klart risikoen er jo nok lidt større for pigen. 

Men man kan jo godt blive smittet med herpes i udbrud (og sikkert også andre ting) selvom man bruger kondom også i forbindelse med almindelig sex.

Selvom jeg synes at økofransk er mere dejligt end med gummi, så synes jeg det er vigtigt at pigen - ligesom klienten - på forhånd er afklaret mht. den risiko det indebærer. Derfor synes jeg også det er positivt at der efterhånden faktisk er et par af de udenlandske piger som ikke tilbyder økofransk fx Jessa (som jeg iøvrigt ikke har mødt ;-) 

For hvis det er sådan at GP'en skal kæmpe sig igennem en omgang øko-fransk så bør hun jo nok slet ikke tilbyde det, eller ihverftfald tydeligt på forhånd give udtryk for (fx gennem annoncering) at ydelsen er med forbehold. Ihvertfald når der er tale om en selvstændigt arbejdende GP. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 22 timer siden:

De fleste piger skriver jo netop, at “hver pige må gøre som hun vil, og sådan gør jeg.....” Uden det bliver en kamp, men blot en konstatering. Du er jo nødt til at tage udgangspunkt i din egen butik, for at forholde dig til spørgsmålet. Ingen kan svare for de andre, eftersom alle gør det på sin egen måde ;) 

 

Ok, det virker bare ofte som en "kamp". Der startes med den ene mening fra en glædes pige, og straks efter kommer den modsatte fra en anden glædes pige. Og så kører det frem og tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Prinz skrev, den 13.12.2019 at 21:01:

Jeg har endnu til gode at møde en glædespige der insistere på sikker fransk til hende........

Tro du kommer til at vente, og overlade ventepladsen til dine efterkommere i generationer...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Det er fuldstændigt rigtigt at vi også kan blive smittet via fransk til pigen. Men som udgangspunkt har en gæst vel ikke ydet fransk uden til 20 piger pr uge ? 

Sikkert ikke i gennemsnit. Men hvis man læser de tråde omkring antal besøg pr. måned osv., så er der satme nogen som kommer godt rundt omkring, og til flere forskellige "discipliner" !

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 48 minutter siden:

Ok, det virker bare ofte som en "kamp". Der startes med den ene mening fra en glædes pige, og straks efter kommer den modsatte fra en anden glædes pige. Og så kører det frem og tilbage :)

Meningsudveksling eller debat kunne man også kalde det, præcis ligesom gæsterne har forskellige meninger om det ene og det andet ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Tro du kommer til at vente, og overlade ventepladsen til dine efterkommere i generationer...:)

Der var en på romantica for en del år siden. Men andre afviser bare at blive slikket.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 13.12.2019 at 21:01:

Jeg har endnu til gode at møde en glædespige der insistere på sikker fransk til hende............ 

For pokker hvor jeg glæder mig til at læse den anmeldelse....Jeg kan næsten se den for mig:

"......jeg tænkte det var et underligt tidspunkt at lave madpakker til ungerne, siden hun begyndte at fumle rundt med noget der tilnærmelsesvis minder voldsomt meget om husholdingsfilm. Jeg tog fejl......"  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...