Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

Flere skriver nu ellers igen og igen at alle skal gøre som de lyster og tage de priser de mener er fair. 

Men at man ikke skal lukke øjnene for at man altså risikere at enten få eller give en sygdom videre. 

 

Lukker  du  selv  øjnene  for  at  bære  en  sygdom videre? 

Du  lader  mænd  slikke  dig  ubeskyttet,  våde  kys  - der  kan  overføres  sygdom ved  spyt.  Et  kondom  kan  springe. 

Lad  nu  være med din  hetzts  mod  de  kvinder  der  sutter  uden  kondom  og  de  mænd  som  foretrækker  blowjob  uden  kondom. 

Livet  er  farligt  at  leve, men  vi lever  livet og træffer  konstant  valg.

Forestil  dig  at  du  er  uheldig  at  få  en  smitsom  sygdom  på  din  12 timers  vagt.. hvor  mange  gæster  vil  du  kunne  nå  at  smitte? Og  igen  den  efterfølgende  vagt  på  12 timer  i samme  uge.

Det  er  også  en  risiko. Jeg  tror  de  fleste  brugere  herinde  kender  din  holdning 

Hvis  det  du  gør  er  trygt  og  sikkert  for  dig  - respekt  for  det. 

Men du  kan  ikke  redde  hele  verden. 

 

Godt nytår til dig  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

Flere skriver nu ellers igen og igen at alle skal gøre som de lyster og tage de priser de mener er fair. 

Men at man ikke skal lukke øjnene for at man altså risikere at enten få eller give en sygdom videre. 

 

Tror efterhånden ikke nogen herinde er i tvivl om dine holdninger.

Sygdomme. Ja vel er der en risiko , det er der i mange erhverv når vi har med mennesker at gøre.

 At du så hænger dig i gonoré i halsen fordi du har hørt at nogen er blevet smittet og du så ser det som et kald at advarer mændene på din helt egen måde, om at besøge os som kan lide at sutte pik uden gummi er sgu for lavt.

Så længe klinikpigerne ikke kan acceptere at der er piger der gør det anderledes en dem selv kommer vi ingen vegne .

Så kan vi snakke om mangfoldighed og bla bla.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Lukker  du  selv  øjnene  for  at  bære  en  sygdom videre? 

Du  lader  mænd  slikke  dig  ubeskyttet,  våde  kys  - der  kan  overføres  sygdom ved  spyt.  Et  kondom  kan  springe. 

Lad  nu  være med din  hetzts  mod  de  kvinder  der  sutter  uden  kondom  og  de  mænd  som  foretrækker  blowjob  uden  kondom. 

Livet  er  farligt  at  leve, men  vi lever  livet og træffer  konstant  valg.

Forestil  dig  at  du  er  uheldig  at  få  en  smitsom  sygdom  på  din  12 timers  vagt.. hvor  mange  gæster  vil  du  kunne  nå  at  smitte? Og  igen  den  efterfølgende  vagt  på  12 timer  i samme  uge.

Det  er  også  en  risiko. Jeg  tror  de  fleste  brugere  herinde  kender  din  holdning 

Hvis  det  du  gør  er  trygt  og  sikkert  for  dig  - respekt  for  det. 

Men du  kan  ikke  redde  hele  verden. 

 

Godt nytår til dig  <3

Jeg er helt med på at du kun har enkelte frække aftaler pr uge, baseret på tid og lyst. 

Nu nævner du de lange vagter - hvis en pige giver fransk uden i 12 timers vagter, er det så bedre end en klinikpige der har en 12 timers vagt, hvor hun kun tilbyder fransk med?

Kan du se at risikoen er gevaldigt større hvis man tilbyder fransk uden på 12 timer, end ved man har 1-2 gæster pr uge ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil gerne understrege at jeg ikke er fjendligt indstillet over for jer piger som tilbyder de her ting - I gør hvad der føles rigtigt for jer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg er helt med på at du kun har enkelte frække aftaler pr uge, baseret på tid og lyst. 

Nu nævner du de lange vagter - hvis en pige giver fransk uden i 12 timers vagter, er det så bedre end en klinikpige der har en 12 timers vagt, hvor hun kun tilbyder fransk med?

Kan du se at risikoen er gevaldigt større hvis man tilbyder fransk uden på 12 timer, end ved man har 1-2 gæster pr uge ?

 

Som  jeg  skriver  er der  mange  risiko  dagligt  som  vi  skal  forholde  os  til. 

Det  er  voksne  mennesker, hvor  hovedparten  er  bekendt  med  de  ricici  der  er  ved  deres  valg.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 19 timer siden:

Sjovt at endnu en klinik pige lige har brug fri at give mænd dårlig samvittighed . Tror så ikke det hjælper overhovedet.

Har ofte tænkt at det ikke kan være sundt at sutte på latex / glidecreme. Syntes det hænger en træls eftersmag som er meget svært at slippe af med. :wacko:

Give mænd dårlig samvittighed med hvad? Det var for at modargumentere “dobbeltmoralen” i fransk uden til hende, da der var nogen der mente at det var lige så risikabelt som øko blow. Det er det så ikke ifølge de links jeg skrev, men igen folk må gøre som de vil :) Hvis mænd ikke vil slikke mig fordi jeg skal gøre det med kondom ved dem, fint med mig, no hard feelings ;) Hvis de gerne vil jamen så halleluja :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Som  jeg  skriver  er der  mange  risiko  dagligt  som  vi  skal  forholde  os  til. 

Det  er  voksne  mennesker, hvor  hovedparten  er  bekendt  med  de  ricici  der  er  ved  deres  valg.   

Nemlig - og når der er en tråd om fransk uden og smitterisiko, så deltager jeg. 

Alle har en mening om emnet, og det bringer en Tiger frem i de fleste.

Du arbejder på din måde og er vild med det - lige som jeg er vild med min måde at arbejde på. Den der med de 12 timers vagter, kan du ikke sætte dig ind i, da du ikke har prøvet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal love for at bølgerne går lidt højt her. Jeg tilbyder Superfransk afslutning til mine massagebehandlinger og har gjort det siden jeg startede. For mit vedkommende, så bryder jeg mig slet ikke om følelsen af et kondom i munden, det er på ingen måde rart men jeg respekterer selvfølgelig dem der gerne vil have det på. Det er nok lige så lidt rart for mig at have det i munden som det er for dem at have det på og jeg vil sige at det sjældent fungerer særlig godt. Jeg holder meget af fransk og det føles bare helt forkert med kondom. Jeg er udmærket godt klar over at der er en risiko, men 7-9-13, så har jeg ALDRIG fejlet noget. Der er dog ingen der får lov til at slikke mig, det er ikke en ydelse jeg tilbyder uden undtagelse. Så længe vi hver især tilbyder det VI har lyst til og kan "leve" med, så mener jeg ikke at nogen skal blande sig i den måde vi selv har valgt at gøre tingene på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Nemlig - og når der er en tråd om fransk uden og smitterisiko, så deltager jeg. 

Alle har en mening om emnet, og det bringer en Tiger frem i de fleste.

Du arbejder på din måde og er vild med det - lige som jeg er vild med min måde at arbejde på. Den der med de 12 timers vagter, kan du ikke sætte dig ind i, da du ikke har prøvet det.

Lige  netop  - der  skal  være  plads  til  forskellige  meninger og  vi  bør  respektere at  andre  har  andre  holdninger  end  os  selv. 

Jeg  kender  ikke  noget  til  12 timers  vagt  og  kommer  heller  aldrig  til  det.  1 - 2 aftaler  de  dage  jeg  søger  er  rigeligt  for  mig.   Jeg  er  stadig  øm  efter  en  aftale  jeg  havde  i torsdags, så  forstår  ikke  hvordan  andre  kan  tage  imod  mange  mænd  dagligt.. eller  også  er  jeg  bare  sart.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
FeetLover skrev, for 9 timer siden:

tænk hvis det er kræft fremkaldende med at sutte på alt dem gummi, det ved vi jo egenligt ikke ?

Jo, det ved vi - der er ingen kræftrisiko ved gummi. Hvis der er sæddræbende glidecreme, kan der måske være diverse risici - så jeg vil klart anbefale at man ikke sutter på sådan et kondom. I det hele taget skal man måske helst undgå dem - de beskytter lidt bedre mod graviditet og hypotetisk set også hiv (men det sidste er ikke relevant) - til gengæld kan de risikere at skade på anden vis via slimhindekontakt - både for manden og kvinden. Det gælder også glidecreme med de stoffer, fx nonoxynol-9, som er vist i laboratorier at være mutagent (altså det skaber celleforandringer) hvis man indtager det.

Der kan til gengæld være allergirisiko ved gummi. 

FeetLover skrev, for 9 timer siden:

Der er eksempler ved noget børne legetøj som er lavet af plastik og gummi,

Du tænker på plast-blødgørere, phtalater, som er hormonforstyrrende. Det er der ikke i kondomer - heller ikke dem af plastic/syntetisk gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Bebop skrev, for 57 minutter siden:

Jo, det ved vi - der er ingen kræftrisiko ved gummi. Hvis der er sæddræbende glidecreme, kan der måske være diverse risici - så jeg vil klart anbefale at man ikke sutter på sådan et kondom. I det hele taget skal man måske helst undgå dem - de beskytter lidt bedre mod graviditet og hypotetisk set også hiv (men det sidste er ikke relevant) - til gengæld kan de risikere at skade på anden vis via slimhindekontakt - både for manden og kvinden. Det gælder også glidecreme med de stoffer, fx nonoxynol-9, som er vist i laboratorier at være mutagent (altså det skaber celleforandringer) hvis man indtager det.

Der kan til gengæld være allergirisiko ved gummi. 

Du tænker på plast-blødgørere, phtalater, som er hormonforstyrrende. Det er der ikke i kondomer - heller ikke dem af plastic/syntetisk gummi.

jeg tænker ikke på noget, var blot en tanke som strafejede mig, er absolut ikke ekspert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 13.12.2019 at 20:04:

Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Hvis man ofte giver 20 blowjobs om dagen er risikoen for muskelskader i kæberne vist større end en kønssygdom. :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 12 minutter siden:

Hvis man ofte giver 20 blowjobs om dagen er risikoen for muskelskader i kæberne vist større end en kønssygdom. :o

Så er det godt jeg ikke er på hver dag:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 13.12.2019 at 20:04:

Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme oppe i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Så så @Sifpigen rolig nu, det er trods alt ikke så mange mænd, som ønsker at stikke sin bedste ven ind i en fisse, hvor spermen fra de forrige gæster vælter ud. :D

Men i øvrigt tak i lige måde og sov godt. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

Nemlig - og når der er en tråd om fransk uden og smitterisiko, så deltager jeg. 

Alle har en mening om emnet, og det bringer en Tiger frem i de fleste.

Du arbejder på din måde og er vild med det - lige som jeg er vild med min måde at arbejde på. Den der med de 12 timers vagter, kan du ikke sætte dig ind i, da du ikke har prøvet det.

Trine, det er ret nemt at læse mellem linjerne at du fordømmer piger som ikke arbejder på klinik og er " ordenlige " som dig.  Respekt for at du gør det på din måde, men må sige at som sex køber, så foretrækker jeg helt klart piger som Nemtøs, frodige Ida og andre piger som tilbyder øko fransk, det er bare så meget frækkere og mere lækkert for mange mænd.

Jeg selv en renlig og ordenlig fyr som 7-9-13 aldrig har haft en seksuel overført sygdom og jeg modtaget øko blow de sidste 15-20 år.

Trine var bestemt ikke et angreb på dig, men vi skal respektere alle piger, uanset om de arbejder på klinik el ej, el tilbyder øko el ej, hvert menneske har sin egen historie og baggrund og det må vi ikke fordømme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
FeetLover skrev, 1 time siden:

Trine, det er ret nemt at læse mellem linjerne at du fordømmer piger som ikke arbejder på klinik og er " ordenlige " som dig.  Respekt for at du gør det på din måde, men må sige at som sex køber, så foretrækker jeg helt klart piger som Nemtøs, frodige Ida og andre piger som tilbyder øko fransk, det er bare så meget frækkere og mere lækkert for mange mænd.

Jeg selv en renlig og ordenlig fyr som 7-9-13 aldrig har haft en seksuel overført sygdom og jeg modtaget øko blow de sidste 15-20 år.

Trine var bestemt ikke et angreb på dig, men vi skal respektere alle piger, uanset om de arbejder på klinik el ej, el tilbyder øko el ej, hvert menneske har sin egen historie og baggrund og det må vi ikke fordømme :)

Det er altså noget sludder. Man er ikke mere ordentlig fordi at man arbejder på klinik. Det er beklageligt hvis du har læst det sådan. For jeg arbejder og har stort set altid selv arbejdet PD. Jeg er bare også på klinik. Jeg holder af begge måder af arbejde på. 

Jeg oponere alene på, st fransk uden, kan man altså få en kønssygdom af. 

Jeg forstår godt hvorfor fransk uden er dejligt - og jeg forstår godt hvorfor at det tilbydes, og hvorfor en del mænd søger det. 

Det er lidt sjovt at du lun kan læse jeg har fordomme, men du kan slet ikke få øje på deres fordomme? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Det er altså noget sludder. Man er ikke mere ordentlig fordi at man arbejder på klinik. Det er beklageligt hvis du har læst det sådan. For jeg arbejder og har stort set altid selv arbejdet PD. Jeg er bare også på klinik. Jeg holder af begge måder af arbejde på. 

Jeg oponere alene på, st fransk uden, kan man altså få en kønssygdom af. 

Jeg forstår godt hvorfor fransk uden er dejligt - og jeg forstår godt hvorfor at det tilbydes, og hvorfor en del mænd søger det. 

Det er lidt sjovt at du lun kan læse jeg har fordomme, men du kan slet ikke få øje på deres fordomme? 

 

Kære Trine, som sagt var det ikke et angreb på dig, uanset hvem der har fordomme mod hvem, så syntes jeg bare vi skal respektere hinanden, uanset hvad, jeg respekterer ihvertfald dig 100 procent for dine valg, ligesom jeg respekterer nemtøs og ida for deres valg, jeg læste blot mellem linjer, en form for afstandtagen fra din side over for piger som dyrker øko blow og derfor reagerede jeg. 

Der skal være plads til alle forskelligeheder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
FeetLover skrev, for 3 minutter siden:

Kære Trine, som sagt var det ikke et angreb på dig, uanset hvem der har fordomme mod hvem, så syntes jeg bare vi skal respektere hinanden, uanset hvad, jeg respekterer ihvertfald dig 100 procent for dine valg, ligesom jeg respekterer nemtøs og ida for deres valg, jeg læste blot mellem linjer, en form for afstandtagen fra din side over for piger som dyrker øko blow og derfor reagerede jeg. 

Der skal være plads til alle forskelligeheder :) 

Men du læser ingen afstandstagen i deres indlæg? 

Jeg skriver igen og igen - Folk må gøre som de lyster og tænder på. Du skal passe på med at læse noget som jeg rent faktisk ikke skriver.  

Jeg betragter en debat i denne del af forum, som en Ja....debat. Jeg kan godt være uenig med nogle i een debat, og så stadig give dem ret i andre debatter. Så for mig, er det ikke en personlig holdning mod de 2 piger, jeg giver udtryk for. Men en holdning til fransk uden generelt. Faktisk er jeg ret sikker på at begge piger en nogle dejlige kvinder, og jeg giver dem faktisk ofte ret i ting de skriver. 

Min holdning til fransk uden, er egentligt bare, at det ikke er sikker sex. Og at man altså kan ende med at smitte en mand, eller en mand kan ende med at smitte den anden vej. Og som jeg læser det de fleste herinde skriver, så er det en risiko de er villige til at tage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Men du læser ingen afstandstagen i deres indlæg? 

Jeg skriver igen og igen - Folk må gøre som de lyster og tænder på. Du skal passe på med at læse noget som jeg rent faktisk ikke skriver.  

Jeg betragter en debat i denne del af forum, som en Ja....debat. Jeg kan godt være uenig med nogle i een debat, og så stadig give dem ret i andre debatter. Så for mig, er det ikke en personlig holdning mod de 2 piger, jeg giver udtryk for. Men en holdning til fransk uden generelt. Faktisk er jeg ret sikker på at begge piger en nogle dejlige kvinder, og jeg giver dem faktisk ofte ret i ting de skriver. 

Min holdning til fransk uden, er egentligt bare, at det ikke er sikker sex. Og at man altså kan ende med at smitte en mand, eller en mand kan ende med at smitte den anden vej. Og som jeg læser det de fleste herinde skriver, så er det en risiko de er villige til at tage. 

 

Jeg tar ikke parti for nogen overhovedet Trine, og du har fuldstændig ret i at der er en lille risici ved øko oral, det er der iøvrigt også hvis man slikker pigen, ved jeg selvfølgelig ikke om du lader dine gæster gøre ?

Jeg syntes vi skal lukke den her uanset hvad, iøvrigt så er du en fantastisk flot kvinde og er sikker på du har mange stam gæster som syntes det er rart også at modtage fransk med gummi :)

Ønsker dig et rigtig godt nytår Trine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 timer siden:

Lige  netop  - der  skal  være  plads  til  forskellige  meninger og  vi  bør  respektere at  andre  har  andre  holdninger  end  os  selv. 

Jeg  kender  ikke  noget  til  12 timers  vagt  og  kommer  heller  aldrig  til  det.  1 - 2 aftaler  de  dage  jeg  søger  er  rigeligt  for  mig.   Jeg  er  stadig  øm  efter  en  aftale  jeg  havde  i torsdags, så  forstår  ikke  hvordan  andre  kan  tage  imod  mange  mænd  dagligt.. eller  også  er  jeg  bare  sart.  

Jeg  er  stadig  øm  efter  en  aftale  jeg  havde  i torsdags, så  forstår  ikke  hvordan  andre  kan  tage  imod  mange  mænd  dagligt.. eller  også  er  jeg  bare  sart.  

Fik du så meget pik da  ?  cool

godt nytår  smukke kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
afn2206 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg  er  stadig  øm  efter  en  aftale  jeg  havde  i torsdags, så  forstår  ikke  hvordan  andre  kan  tage  imod  mange  mænd  dagligt.. eller  også  er  jeg  bare  sart.  

Fik du så meget pik da  ?  cool

godt nytår  smukke kvinde

Jeg  fik  en  stor  flot  pik, masser  af  tunge  og  fist af  en  lækker  moden  mand. 

 

Godt  nytår til dig  også 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan

Øko blow - det lyder så rigtigt. Men sandheden er jo oftest (sorry) at piger der tilbyder den slags har udviklet deres grænse og fortsætter med udviklingen af grænser for penge. 

Vi skal ikke sidde og nedbryde hinandens moral, men faktum er bare at de piger som leger med mere-grænseland bryder deres selvværd på længere sigt når de opdager et blowjob uden kondom har eller kan have konsekvenser for sit indre miljø. 

Jeg forstår ikke magtkampen når det i sidste instans handler om hvad vi byder os selv. Og 10 sut om dagen uden kondom er ikke selvkærlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Cjan skrev, for 2 minutter siden:

Øko blow - det lyder så rigtigt. Men sandheden er jo oftest (sorry) at piger der tilbyder den slags har udviklet deres grænse og fortsætter med udviklingen af grænser for penge. 

Vi skal ikke sidde og nedbryde hinandens moral, men faktum er bare at de piger som leger med mere-grænseland bryder deres selvværd på længere sigt når de opdager et blowjob uden kondom har eller kan have konsekvenser for sit indre miljø. 

Jeg forstår ikke magtkampen når det i sidste instans handler om hvad vi byder os selv. Og 10 sut om dagen uden kondom er ikke selvkærlighed. 

Jeg  er  dybt  uenig  i  din  generalisering!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  er  dybt  uenig  i  din  generalisering!

Kom tilbage til debatten når den psykiske nedbrydelse begynder. Jeg håber selvfølgelig aldrig det sker for dig, men jeg må være ærlig. Jeg kender piger der ikke kan tjene penge blot fordi de har en fisse og de må desværre nedbryde og overskride grænser for pengenes skyld. 

Det er uden selvrespekt i det man foretager sig sex uden kondom også i munden uden beskyttelse. Det er i min optik ikke godt nok når kvinder med det salgsargument tror de sutter bedre pik og verdensknald. 

Jeg vover den påstand at kvinder med respekt for dem selv giver det bedste fremfor kvinder som overskrider deres grænse. Og ja, jeg elsker også en pik i mund uden kondom, men det hører privaten til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...