Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Coco Darling skrev, for 3 timer siden:

Må jeg spørger om dine gæster slikker dig? 
Hvis ja, hvad synes du er forskellen? 

Ja min gæster slikker mig og jeg nyder det :) MEN. Humlen for mig i det her, er at jeg var undrende over den pludselig trend, og ja så synes jeg bare at sædafgang i mund eller vaginalt er ulækkert - i klinik regi, ikke privat - da man har flere gæster i løbet af en dag... 

Og ja jeg ved godt det også kan smitte ved oralsex til en pige. Men f.eks. afviste min kollega en kunde for 3 uger siden, fordi han havde mange synlige kønsvorter på hans pik, hun turde ikke engang knalde ham med gummi. 
 

Desuden har JEG bare en forestilling om, at pga. det erhverv vi har, at vi går oftere til lægen og bliver tjekket, så chancerne for at vi har noget kontra mændene vi er sammen med er mindre - generelt set + det er jo et udbredt problem, at mænd går for lidt til lægen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 3 timer siden:

Jeg er helt enig i dine betragtninger. Når det er sagt må vi erkende, at økoblow og sex uden kondom, mellem voksne selvstændige mennesker, er deres egen beslutning og risiko. 

Heldigvis er vi forskellige, jeg er ret ligeglad om der er kondom på ved blow, og vælger derfor den sikre løsning. Andre kan ikke forlige sig med kondom og vælger øko modellen. 

Vi ser jo hele tiden nogle der fravælger værnemidler (sikkerhedssele - beskyttelses briller) og lignende, fordi det generer, så bare det kun går ud over dem selv. 

BR 

100%! ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
jst skrev, for 2 timer siden:

Undskyld jeg men .jeg kan ikke helt se den store forskelle på om det er med eller uden.jeg tænker at de piger der tilbyder øko.sørger for at få børstet tænder inden den næste kunde.lidt samme som at du/i for håbe lige vasker f...så jeg ikke skal ligge og dele mund vand med naboen.øko er bare beder og mere intimt.Der for vælger jeg det til hvis jeg syndes at pige som jeg møder er pæn og ren.

Ang prisen. Det må pige da helt selv bestemme.men jeg syndes godt nok at i danske piger malker koen lige hårt nok. Det er godt med konkurrence i alle fag måske skulle nogle af jer se lidt ind af og mærke efter om tider bare ikke er løbet fra jer ;-)

 

 

Helt fair :) 

 

Prisen - Der er jeg ikke enig, ihvertfald ikke for de piger der arbejder på etablerede klinikker. Der er altså, tro det eller ej, udgifter ved dette. Kontra lave privat/diskret. Men hvis vi sparer lagner, telefondame, generel hygiejne og kondomer væk, kan vi snige os ned på samme beløb :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 16 minutter siden:

Jeg giver kun øko fransk - og jeg har aldrig heller slæbt noget med hjem - de der tyve kunder på en dag må stå for egen regning - jeg har måske et frækt møde om ugen - en sjælden gang kan det svinge sig op til to :) og nej - jeg tilbyder selvfølgelig ikke andet uden... derudover kan vi måske sige noget om de priser, de unge østpiger eller thaier tager - men at skylde dem for øko fransk er lige en kende for meget...

Men så arbejder du også privat og ikke klinik, right? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  tilbyder  blowjob  uden  kondom  og  tager  den  lille  risiko der  er.  Ikke  fordi  jeg  føler  mig  presset  til  det, men  fordi  min  glæde/fornøjelse  simpelthen  bliver  begrænset  ved  et  kondom  i munden.  Det  smager  ikke  særlig  godt.  Ergo  jeg  tilbyder  blowjob  uden  kondom  fordi  jeg  kan  lide  det. 

Kunne  ikke  drømme  om at tage  mænd  på  samlebånd  - så  hvis  du  tager  imod  20 mænd  som  du  skriver  i dit  oplæg  på  en  vagt  kan  jeg  godt  forstå  du  tager  andre  forholdsregler.

Det  vigtigste  må  være  at  vi  hver  især  er  tro  mod  vores  egne  grænser.  

Nu har jeg aldrig selv 20 kunder på en dag, det ville jeg aldrig kunne holde til eller tænde på. Men der er jo nogle som kan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 2 timer siden:

Tænk hvis vi var i fagforeningen - Sikken en ballade der kunne blive - Jeg er tilhænger af at man hver især gør som man har lyst til og kan stå inde for.

Men jeg syntes, at man skal passe på med hele tiden at give de udenlandske piger skylden for pris og slug - For faktisk er der ret mange af dem som ligger i den dyre ende og kun sikker sex.

Godaften til alle

Madame Elisabeht

Men nu kan jeg så berette, at jeg har siddet på klinik flere gange med udenlandske piger, og jeg har INTET imod dem, tværtimod! :) Men de rumænske piger der kommer herop, hvor nogle sørger for de har et sted at bo osv. de bliver også fortalt nogle rigtig fine løgne, af dem de skylder penge. 
 

Jeg har siddet med flere piger, som har fortalt de tog 100 kr. ekstra for uden gummi - både vaginalt og oralt - og de havde så fået løgnen at vide, at så længe de bare gik ud og pressede sæden ud bagefter, så kunne de ikke blive gravide eller få kønssygdomme! (P-piller var ikke nødvendige, for de kostede jo penge).
Det er derfor jeg anser det som et kæmpe problem ihvertfald hos visse piger der kommer fra udlandet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 48 minutter siden:

Jeg foretrækker så absolut at besøge piger der ikke tilbyder sf og specielt mega, men det er næsten umuligt at opdrive selv til 1200 per 1/2 time. Ønsker man en gfe oplevelse med dybe tungekys er det ikke en særlig lækker tanke, at der lige har været en der har skudt den af i munden på hende.

Det bedste alternativ er så at komme tidligt om morgenen så der så vidt muligt ikke har været andre den dag

De danske piger kunne være en mulighed, hvis de ikke insisterede på at være på kendte indiskrete bollefabrikker med telefondame, bank på døren etc, som får det til at virke meget kunstigt og mekanisk. Her kunne de danske piger så afgjort hente lidt inspiration til en god gfe oplevelse hos piger som Emily B, ivon, Sweet Mia, Stella osv.

I forhold til at arbejde på klinik eller “bollefabrik” som du kalder det. Jeg gør det af ren og skær sikkerhed, da jeg engang fik taget ufrivilligt kvælertag under en session med en gæst. Havde mærker på halsen flere uger efter. 
Så jeg gør det for at føle mig safe, så jeg kan hygge mig i trygge rammer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 4 minutter siden:

I forhold til at arbejde på klinik eller “bollefabrik” som du kalder det. Jeg gør det af ren og skær sikkerhed, da jeg engang fik taget ufrivilligt kvælertag under en session med en gæst. Havde mærker på halsen flere uger efter. 
Så jeg gør det for at føle mig safe, så jeg kan hygge mig i trygge rammer!

Du anmeldte forhåbentligt psykopaten til politiet..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 4 minutter siden:

I forhold til at arbejde på klinik eller “bollefabrik” som du kalder det. Jeg gør det af ren og skær sikkerhed, da jeg engang fik taget ufrivilligt kvælertag under en session med en gæst. Havde mærker på halsen flere uger efter. 
Så jeg gør det for at føle mig safe, så jeg kan hygge mig i trygge rammer!

Ja det kan jeg selvfølgelig godt forstå - men jeg behøver jo ikke møde tlf pigen, eller høre banken på døren på sekundet. Jeg efterlyser bare lidt mere privat stemning - det er toppen af de udenlandske piger gode til, også selvom der faktisk er andre i lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 6 minutter siden:

Ja det kan jeg selvfølgelig godt forstå - men jeg behøver jo ikke møde tlf pigen, eller høre banken på døren på sekundet. Jeg efterlyser bare lidt mere privat stemning - det er toppen af de udenlandske piger gode til, også selvom der faktisk er andre i lejligheden.

Så ved jeg ikke hvor du kommer henne :) for os mig gør jeg alt for at skabe hyggestemning, og jeg løber altså ikke ud af døren ligeså snart teledamen banker. Men jeg vil hellere have en teledame der banker - end at jeg selv skal holde øje med tiden eller sætte en alarm på min telefon?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men fedt med mange skønne input! 

 

Folk skal jo 100% selv styre hvad deres grænser er. 

 

Forstår godt den intime del ved et ØKO-blow. Men så igen, der er også grænser for mit vedkommende om hvor “intim” jeg kan være med en mand jeg har snakket med i 2 min. ;) let’s face it, we are not gonna get married. 

 

For jeg tror også branchen bevæger sig den vej, så det godt jeg har et fantastisk dejligt job på den anden side af klinikmuren, og kun gør der her af lyst og ballade ;) 

 

Så må jeg høre til den “kedelig type” og holde på, at sex kan og skal være dejligt, også med gummi. Uanset hvor stor eller lille risikoen er ved økø, så synes jeg det er rart at have mit kondom. “For det sker jo altid for naboen - men en dag er du måske den uheldige”. 

 

I forhold til de udenlandske piger. Jeg har INTER imod dem - sidder selv med super søde udenlandske piger, der er på mit gummihold ;). Jeg er princippet ligeglad om de tager 500 kr. eller 3.000 kr. Jeg under dem faktisk at tjene penge, for de har nok mere brug for dem end mig. Men mange af dem gør de ting de gør - Øko - fordi de har fået bildt en masse ting ind. 

 

Men hvorom alt er ... Jeg har gæster helt tilbage fra jeg startede, og de har fulgt mig, og dem er jeg evigt taknemmelig for! Jeg hygger mig super meget med dem, og de siger altså jeg giver et fantastisk blow, også med gummi ;) 

Redigeret af Sifpigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 34 minutter siden:

Helt fair :) 

 

Prisen - Der er jeg ikke enig, ihvertfald ikke for de piger der arbejder på etablerede klinikker. Der er altså, tro det eller ej, udgifter ved dette. Kontra lave privat/diskret. Men hvis vi sparer lagner, telefondame, generel hygiejne og kondomer væk, kan vi snige os ned på samme beløb :D 

prisen: hmm så din påstand er at de udenlandske piger der er privat ikke skifter lagner og har en generel hygiejne og ikke bruger kondomer ikke har en støre udgift en en pige der arbejder på klinikke har jeg meget svært ved at tro på ...

nu har jeg besøget et par stykker piger der ikke var danske "privat" og jeg må sige at i forhold til at komme på en klinikke er at det besøg jeg føler jeg for er meget mere personligt en at man først skal forbi en telefondane og så ind på et værelse vente på en den pige man gerne vil se betale og så vente igen og så ligge på et lille hånklæde for så slipper man/i for at skifte lagner .bliver for mig meget hurtig at det er en så kaldt "bollebutik" kun for penge skyld. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 5 timer siden:

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for.

Du kan da forhåbenlig ikke mene at danske piger som dig konkurrerer (eller ønsker at konkurrere) om de samme kunder som de piger i den der prisklasse. Jeg tror da langt mere det er de udenlandske piger i næsten samme prisleje der er konkurrenter. Så jeg tror egentlig ikke det er prisen som er et issue.

Man må da også håbe at det er muligt at tiltrække kunder ved at slå på at det er sikkert og uden at dele safter med den foregående - jeg kom i hvert fald gerne på besøg med den begrundelse.

For mig er det er der kun tilbage at det er klinikkonceptet og diskret beliggenhed som måske skulle op til overvejelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør mig ondt at du har har en dårlig oplevelse med kvælertag, og rigtig dette skal vi ikke ind på her, giver en god forståelse på hvorfor du er der, hvor du er. 

Jeg synes smitte risiko er lige stor om det er gensidig oral eller envejs. Jeg er en af dem der lærte på bodel vi skal afvise mænd ønske om fransk uden gummi og det var fyring hvis man gjorder det. Min tunge var tit ødelagt af kondomet.
Da jeg ikke var på bodel men ved de skjulte/disket bodel, og ikke underlagt samme gamle regler begyndte jeg langsom at undværet gummi og nyde en nøgen pik og bonus var min tunge ikke blev ødelagt. Det er meget vigtig vi ikke gør noget vi ikke vil, og kunder skal respeteker vores regler. Der er heldigvis kunder der også kun ønsker blow med gummi så noget for os alle. Men det er ikke en pludselig trend, så har det været i flere år. Og som en nævnte det bliver nok også så fremover. 
Håber alle piger vil afvise en gæst der har kønsvorter, godt hun gjorder det. 

Tænd ikke på hvad andre gør og ikke, bare mærke dig selv, hvad du vil og ikke vil. Og hold fast i det. 
 

God weekend og jul :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Bamsen elsker piger, og har besøgt en del og altid under fine forhold.

Jeg respektere altid pigens grænser, diskutere aldrig hverken priser eller regler,

er det på mon-Cheri f.eks, er jeg klar over at det er 100 % med kondom . Fair nok. Sådan er det

Er Økoblow bare det bedste. Ja

 Er det skønt at komme i en piges mund, ansigt , bryster . JA JA JA

Jeg har mødt dig SIF . Du er en skøn pige. du er en af de smukkeste jeg har mødt<3

Men mit spørgsmål er bare

Hvad er forskellen på om en pige giver mig et blowjob, eller jeg slikker pigen.

Jeg kan ikke se forskellen.

I møder trods alt flere partnere end os mænd

Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver lige et bud :)

Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Hvad er forskellen på om en pige giver mig et blowjob, eller jeg slikker pigen.

Jeg kan ikke se forskellen.

I møder trods alt flere partnere end os mænd

Forskellen er jo den, at den risiko der måtte være, er størst for den der yder, altså den der slikker på en pik, eller som slikker en fisse.

Her af følger, at pigen løber den mindste risiko, når man slikker fisse, men den største risiko hvis hun slikker på en pik uden gummi.

Og da mange mænd gerne vil slikke fisse, er det en del af handlen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sifpigen er du klar over hvor mange der tilbyder vaginal sex uden gummi, og hvor mange herinde der efterspørger det?

Det syntes jeg er mere skræmmende. 

Og kæden hopper helt af for mig når der udbydes GB uden gummi - det finder jeg direkte chokerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver pige må drive sin butik som hun vil og tilbyde præcis det hun har lyst til, så må gæsterne gå til den pige, der tilbyder det de hver især ønsker. At efterspørge ydelser en pige ikke tilbyder, eller begynde at diskutere, hvorfor hun tilbyder x, men ikke y, er i mine øjne respektløst.  Der kan være mange grunde til, at man indretter sig som man gør. Heldigvis er der gæster til alle piger, og piger til (næsten) alle mænd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 56 minutter siden:

Hver pige må drive sin butik som hun vil og tilbyde præcis det hun har lyst til, så må gæsterne gå til den pige, der tilbyder det de hver især ønsker. At efterspørge ydelser en pige ikke tilbyder, eller begynde at diskutere, hvorfor hun tilbyder x, men ikke y, er i mine øjne respektløst.  Der kan være mange grunde til, at man indretter sig som man gør. Heldigvis er der gæster til alle piger, og piger til (næsten) alle mænd ;) 

Virkelig en flot og sober forklaring her, med respekt for den enkelte kvinde og mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen ikke annoncerer med superfransk, så synes jeg det er dårlig stil at spørge om det. Der er jo masser af piger der tilbyder det, og så kan man jo besøge en af dem i stedet for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62

Hvad dælen er det der tænder mænd herinde, i at stå som nr. 20 i køen, el. bolle en dansk Gp på en raste plads el. lign steder - de fleste danske kvinder herinde er + 40 år og + 100 kg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad dælen er det der tænder mænd herinde, i at stå som nr. 20 i køen, el. bolle en dansk Gp på en raste plads el. lign steder - de fleste danske kvinder herinde er + 40 år og + 100 kg...

Og det er et problem, eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere helt vildt lækre danske piger jeg godt kunne tænke mig at besøge. Piger der arbejder på de etablerede danske klinikker. Grunden til at jeg ikke besøger dem er ret enkel. Et blæs med kondom er fuldstændigt ligegyldigt for mig. Men det er nu den politik de nu har valgt det sted, så det respekterer jeg. Så må de så også bare respektere at jeg tager mine skillinger et andet sted hen. Længere er den ikke. Men stadig ærgerligt....for der er helt klart nogle danske kliniktøser jeg helt vildt gerne ville besøge. Men sådan er det!

OBS! Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at besøge en pige som skrev at blowjob fx.  var med kondom, for så at presse på for at få det uden. Never. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...