Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

aarhus62 skrev, for 2 timer siden:

Hvad dælen er det der tænder mænd herinde, i at stå som nr. 20 i køen, el. bolle en dansk Gp på en raste plads el. lign steder - de fleste danske kvinder herinde er + 40 år og + 100 kg...

Hvad har det med oplægget at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

@Sifpigen et spørgsmål jeg håber du kan besvare. Hvorfor kalder i det superfransk på klinik hvis det betyder noget anderledes hos jer end hvad alle andre mener det gør?

I din originale post henviser du til en kunde som tror det er uden kondom, og hvis vedkommende var ny så kan jeg da godt forstå forvirringen. Hvis man læser herinde så bliver SF altid tænkt som øko-blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
IlovethemYoung skrev, for 17 timer siden:

Blow med gummi burde ikke være lovligt :D

Det må også være ulækkert at sutte på et stykke gummi.

Men jeg har ikke prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Tvivler på fisseslik med femidom nogensinde bliver påpudt  555

Undskyld jeg spørger, men hvad betyder 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 16 minutter siden:

Undskyld jeg spørger, men hvad betyder 555

555 er noget der er startet i Thailand. 

555 kan oversættes til = ha ha eller en grine :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, 1 time siden:

@Sifpigen et spørgsmål jeg håber du kan besvare. Hvorfor kalder i det superfransk på klinik hvis det betyder noget anderledes hos jer end hvad alle andre mener det gør?

I din originale post henviser du til en kunde som tror det er uden kondom, og hvis vedkommende var ny så kan jeg da godt forstå forvirringen. Hvis man læser herinde så bliver SF altid tænkt som øko-blow.

Det var faktisk en rigtig god pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt sjovt at tråden hedder: "Øko-blow - En kedelig ny trend."  Det er ikke nogen kedelig ny trend, det har da været praktiseret længe.

Tænker stadig tilbage med glæde, på de dejlige danske piger hos Wild-Cats i Herlev, der gav ægte superfransk, som det blev kaldt hos dem. Enkelte gav mod et lille tillæg, hvad vi i dag kalder megafransk. Jeg havde fornøjelsen af, at nyde deres ægte superfransk vel for 10 år siden, da jeg på grund af nervøsitet (premiere nerver) havde lidt problemer med rejsningen. Jeg spurgte forsigtigt, om jeg også måtte komme i munden på pigen, og hun svarede, at det måtte jeg gerne, men hun slugte ikke. Det var så pragtfuld en oplevelse, at jeg skreg himmelhøjt, da jeg kom i munden på pigen.

Det blev en dyr fornøjelse, for jeg tror, at jeg nåede over 100 besøg før klinikken lukkede.

Mvh

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
aarhus62 skrev, for 5 timer siden:

Hvad dælen er det der tænder mænd herinde, i at stå som nr. 20 i køen, el. bolle en dansk Gp på en raste plads el. lign steder - de fleste danske kvinder herinde er + 40 år og + 100 kg...

Selvom nogle af os er over 40 og vejer mere end 100 kilo, så er der også mænd der tænder på os. Derfor har vi heldigvis lov at være her. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Selvom nogle af os er over 40 og vejer mere end 100 kilo, så er der også mænd der tænder på os. Derfor har vi heldigvis lov at være her. :P

Der er jo også en enkelt eller to af os mænner der er over 40 og en lille smule over 100 kg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sifpigen skrev, for 22 timer siden:

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. 

Har endda haft en kollega i dag som måtte smide en gæst ud, fordi han var overbevist om, at blowjob var uden gummi og da min søde kollega nægter, bliver vedkommende sur og spørg om den anden pige der er på arbejde gør det uden gummi? Som om det var den største selvfølge :O 

Jeg har rigtig mange dejlige og skønne kollegaer som pt. bliver stillet i disse situationer med disse spørgsmål. Spørgsmålet er der som sådan ikke noget galt i, det værste der kan ske, er jo man får et nej :) 

MEN... Hvorfor? Eller jeg ved godt hvorfor I mænd ønsker det uden regnfrakke, for der er mere følelse i det for jeres vedkommende.

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden, og tage regnfrakken på for hinandens skyld? 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

(Og inden I begynder og skyde med skarpt og sige "Ej hun er bare en bitterfisse over hun ikke tjener penge, og ikke kan tåle konkurrencen" Nej det er faktisk ikke det som er tilfældet. Jeg er en af de heldige som heldigvis har mange søde og kondom-glade gæster :) ) 

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 
Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Have a great weekend ;)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Toddy skrev, for 48 minutter siden:

Der er jo også en enkelt eller to af os mænner der er over 40 og en lille smule over 100 kg :rolleyes:

En voksen mand med far-krop. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sifpigen skrev, for 22 timer siden:

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. 

Har endda haft en kollega i dag som måtte smide en gæst ud, fordi han var overbevist om, at blowjob var uden gummi og da min søde kollega nægter, bliver vedkommende sur og spørg om den anden pige der er på arbejde gør det uden gummi? Som om det var den største selvfølge :O 

Jeg har rigtig mange dejlige og skønne kollegaer som pt. bliver stillet i disse situationer med disse spørgsmål. Spørgsmålet er der som sådan ikke noget galt i, det værste der kan ske, er jo man får et nej :) 

MEN... Hvorfor? Eller jeg ved godt hvorfor I mænd ønsker det uden regnfrakke, for der er mere følelse i det for jeres vedkommende.

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden, og tage regnfrakken på for hinandens skyld? 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

(Og inden I begynder og skyde med skarpt og sige "Ej hun er bare en bitterfisse over hun ikke tjener penge, og ikke kan tåle konkurrencen" Nej det er faktisk ikke det som er tilfældet. Jeg er en af de heldige som heldigvis har mange søde og kondom-glade gæster :) ) 

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 
Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Have a great weekend ;)

 

 

 

Tror du skal skifte erhverv, er ked af at sige det, men sådan er det bare i 2019-2020 og fremadrettet, grænserne bliver hele tiden rykket, og mht øko blow, så er der ingen risiko for manden at blive smittet den vej, ihvertfald ikke med hiv, derfor den store efterspørgsel tror jeg, jeg har kun modtaget øko blow igennem mange år og blir testet på bisbebjerg regelmæssigt og har aldrig haft det der ligner en kønssygdom. Noget andet er, er du aldrig blivet slikket af en kunde ? for der er ingen forskel på øko blow og få slikket missen mht kønssygdomme ...har du klamydia og jeg slikker dig, så kan du smitte mig i munden og jeg kan efterfølgende smitte en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

En voksen mand med far-krop. :wub:

Åh ja ganske så faderlig :rolleyes:

Ved godt bamsen er taget, men tro mig!!!

Jeg er ekstremt KRAMBAR :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 8 timer siden:

Undskyld jeg spørger, men hvad betyder 555

image.png.39218352a301d9e53f213dd4754bd431.png

5 in thai is pronunced ha - so 555 is hahaha or LOL -  and a laughing face seen a bit from the front and a bit from the side looks a bit like 5 

https://www.quora.com/What-does-555-mean-in-Thai-internet-speak

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

Tror du skal skifte erhverv, er ked af at sige det, men sådan er det bare i 2019-2020 og fremadrettet, grænserne bliver hele tiden rykket, og mht øko blow, så er der ingen risiko for manden at blive smittet den vej, ihvertfald ikke med hiv, derfor den store efterspørgsel tror jeg, jeg har kun modtaget øko blow igennem mange år og blir testet på bisbebjerg regelmæssigt og har aldrig haft det der ligner en kønssygdom. Noget andet er, er du aldrig blivet slikket af en kunde ? for der er ingen forskel på øko blow og få slikket missen mht kønssygdomme ...har du klamydia og jeg slikker dig, så kan du smitte mig i munden og jeg kan efterfølgende smitte en anden pige.

Der er heldigvis stadig gæster der foretrækker sikker sex, så Sif behøver ikke skifte job foreløbig ;) Der er kun minimal risiko for at blive smittet med hiv den vej, men du kan stadig få klamydia, syfilis, gonoré, kønsvorter og andet sjov. Kvinden større risiko for at blive smittet ved blow end manden, så der er god grund til at passe på sig selv.

Mht. at blive slikket så er risikoen størst for den der får noget i munden, i dette tilfælde manden der slikker kvinden. Og så er det langt fra alle gæster, der slikker pigen, hvorimod de fleste får blow. Nogle af os har også slikkelapper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 13 timer siden:

Hvad dælen er det der tænder mænd herinde, i at stå som nr. 20 i køen, el. bolle en dansk Gp på en raste plads el. lign steder - de fleste danske kvinder herinde er + 40 år og + 100 kg...

Hold kæft noget sludder

Du taler som du har forstand til. KVAJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden:

Giver lige et bud :)

Forskellen er jo den, at den risiko der måtte være, er størst for den der yder, altså den der slikker på en pik, eller som slikker en fisse.

Her af følger, at pigen løber den mindste risiko, når man slikker fisse, men den største risiko hvis hun slikker på en pik uden gummi.

Og da mange mænd gerne vil slikke fisse, er det en del af handlen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Er det ikke det, man kalder dobbeltmoral,

:wacko:Fra pigernes side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 13.12.2019 at 23:30:

Ja min gæster slikker mig og jeg nyder det :) MEN. Humlen for mig i det her, er at jeg var undrende over den pludselig trend, og ja så synes jeg bare at sædafgang i mund eller vaginalt er ulækkert - i klinik regi, ikke privat - da man har flere gæster i løbet af en dag... 

Og ja jeg ved godt det også kan smitte ved oralsex til en pige. Men f.eks. afviste min kollega en kunde for 3 uger siden, fordi han havde mange synlige kønsvorter på hans pik, hun turde ikke engang knalde ham med gummi. 
 

Desuden har JEG bare en forestilling om, at pga. det erhverv vi har, at vi går oftere til lægen og bliver tjekket, så chancerne for at vi har noget kontra mændene vi er sammen med er mindre - generelt set + det er jo et udbredt problem, at mænd går for lidt til lægen. 

Kære Sif. Det er noget sludder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 6 timer siden:

Der er heldigvis stadig gæster der foretrækker sikker sex, så Sif behøver ikke skifte job foreløbig ;) Der er kun minimal risiko for at blive smittet med hiv den vej, men du kan stadig få klamydia, syfilis, gonoré, kønsvorter og andet sjov. Kvinden større risiko for at blive smittet ved blow end manden, så der er god grund til at passe på sig selv.

Mht. at blive slikket så er risikoen størst for den der får noget i munden, i dette tilfælde manden der slikker kvinden. Og så er det langt fra alle gæster, der slikker pigen, hvorimod de fleste får blow. Nogle af os har også slikkelapper.

Din mening er mig total og fuldstændig ligegyldig, pas nu bare dig selv og dine kunder som ønsker blow med gummi på . Uanset hvad jeg skriver til en gp, skal du altid kommenterer på det, lad dog vær at kommenterer på det jeg skriver mere, er helt ærligt træt af dig, en kedelig type som dig var den sidste pige jeg ville besøge, men heldigvis er der noget til os alle, en pige som NEMTØS er sku noget vi mænd tiltrækkes af, sød,fræk, ikke så sippet ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Bamsen skrev, for 5 timer siden:

Kære Sif. Det er noget sludder

Hva snakker du om, enig med Bamse , sikke dog en gang sludder . Moral er godt og dobbeltmoral er bedre, syntes du udstiller dig lidt sif ...

Redigeret af BadGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv

 Nogle af os har også slikkelapper. -

Hvor er du skøn:-))  Du skulle næsten ned til Madame, Så kunne slaverne få lov til at øve sig først med Slikkelapper og så gøre sig fortjent til at smage svesken.

De fleste har lært at det bedste ved vanillekransen er selve hullet:-))  

Fræk dag til alle.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 3 timer siden:

Din mening er mig total og fuldstændig ligegyldig, pas nu bare dig selv og dine kunder som ønsker blow med gummi på . Uanset hvad jeg skriver til en gp, skal du altid kommenterer på det, lad dog vær at kommenterer på det jeg skriver mere, er helt ærligt træt af dig, en kedelig type som dig var den sidste pige jeg ville besøge, men heldigvis er der noget til os alle, en pige som NEMTØS er sku noget vi mænd tiltrækkes af, sød,fræk, ikke så sippet ..

Hvis man skriver i et offentligt forum, må man forvente at få svar. Jeg kommenterer på emnet ikke skribenten, så du behøver ikke føle dig forfulgt, brug evt  Ignorefunktionen.

Du skal nok heller ikke forvente, at alle tiltrækkes af det samme som dig ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 52 minutter siden:

@Bamsen deltager ikke i tråden mere, vi kalder ikke hinanden for kvaj herinde

BadGuy skrev, for 4 timer siden:

Din mening er mig total og fuldstændig ligegyldig, pas nu bare dig selv og dine kunder som ønsker blow med gummi på . Uanset hvad jeg skriver til en gp, skal du altid kommenterer på det, lad dog vær at kommenterer på det jeg skriver mere, er helt ærligt træt af dig, en kedelig type som dig var den sidste pige jeg ville besøge, men heldigvis er der noget til os alle, en pige som NEMTØS er sku noget vi mænd tiltrækkes af, sød,fræk, ikke så sippet ..

Du kan altid sætte brugere på "ignore". Så er du helt fri for at se deres indlæg. 

Men så går du også glip af noget af det sjove. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Sifpigen skrev, den 13/12/2019 at 20:04:

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. 

Har endda haft en kollega i dag som måtte smide en gæst ud, fordi han var overbevist om, at blowjob var uden gummi og da min søde kollega nægter, bliver vedkommende sur og spørg om den anden pige der er på arbejde gør det uden gummi? Som om det var den største selvfølge :O 

Jeg har rigtig mange dejlige og skønne kollegaer som pt. bliver stillet i disse situationer med disse spørgsmål. Spørgsmålet er der som sådan ikke noget galt i, det værste der kan ske, er jo man får et nej :) 

MEN... Hvorfor? Eller jeg ved godt hvorfor I mænd ønsker det uden regnfrakke, for der er mere følelse i det for jeres vedkommende.

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden, og tage regnfrakken på for hinandens skyld? 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

(Og inden I begynder og skyde med skarpt og sige "Ej hun er bare en bitterfisse over hun ikke tjener penge, og ikke kan tåle konkurrencen" Nej det er faktisk ikke det som er tilfældet. Jeg er en af de heldige som heldigvis har mange søde og kondom-glade gæster :) ) 

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 
Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Have a great weekend ;)

 

 

 

Kære Sifpige,

Nej,du gætter ikke helt rigtig når du påstår mænd gerne vil have øko blow fordi der er mere følelse uden, det passer ikke, der findes mange kondomer som er så tynde man ikke- eller næsten ikke kan mærke dem, 

For mit vedkommende drejer der sig udelukkende om, at kondomet strammer en lille smule om penis, og det betyder jeg har ikke fuld kontrol over, hvornår sædafgangen kommer, normalt kan jeg styre det 99/100 men med kondom, siger det ca 50/50, og rigtig mange GP,er kan ikke forstå at stop betyder de skal stoppe behandlingen :-) så må vi kunder selv styre det

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hvis man skriver i et offentligt forum, må man forvente at få svar. Jeg kommenterer på emnet ikke skribenten, så du behøver ikke føle dig forfulgt, brug evt  Ignorefunktionen.

Du skal nok heller ikke forvente, at alle tiltrækkes af det samme som dig ;) 

 

blir sååå træt ....suk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...