Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Cjan skrev, for 1 minut siden:

Kom tilbage til debatten når den psykiske nedbrydelse begynder. Jeg håber selvfølgelig aldrig det sker for dig, men jeg må være ærlig. Jeg kender piger der ikke kan tjene penge blot fordi de har en fisse og de må desværre nedbryde og overskride grænser for pengenes skyld. 

Det er uden selvrespekt i det man foretager sig sex uden kondom også i munden uden beskyttelse. Det er i min optik ikke godt nok når kvinder med det salgsargument tror de sutter bedre pik og verdensknald. 

Jeg vover den påstand at kvinder med respekt for dem selv giver det bedste fremfor kvinder som overskrider deres grænse. Og ja, jeg elsker også en pik i mund uden kondom, men det hører privaten til. 

Du  fortsætter  med  din  grove  generalisering.  

Bare  fordi  du  har  penge  er  det  langt  fra  en  selvfølge  at  du  eller  for  den  sags  skyld  kan  lave  en  aftale  med  mig.  Jeg  holder  fast  i  mine  grænser  og  er  selektiv  i  mine tilvalg. 

Så  drop  nu  det  fis (generalisering) med   at  du  tror  at  alle  kvinder   kan  købes af alle  og  til  alt  -  og  de  overskrider  deres  grænser.  

Jeg  er  med  på  at der  er  kvinder  som  et  afhængig  af  en  given  indtægt  per  dag  via  købesex, men  jeg  håber  det er  et  fåtal  af  de  danske  kvinder.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 13 minutter siden:

 Og 10 sut om dagen uden kondom er ikke selvkærlighed. 

Igen går den vel begge veje. Man kan også argumentere at sex med 10 forskellige på en dag ikke er selvkærlighed. Også selv om det er med gummi. Der er helt sikkert også nogen der vil mene at bare det at sælge sex. Ikke er selvkærlighed. 

Hvor går grænsen? Og hvem skal bestemme hvor den går? Og kan man bestemme den for andet end sig selv?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Du  fortsætter  med  din  grove  generalisering.  

Bare  fordi  du  har  penge  er  det  langt  fra  en  selvfølge  at  du  eller  for  den  sags  skyld  kan  lave  en  aftale  med  mig.  Jeg  holder  fast  i  mine  grænser  og  er  selektiv  i  mine tilvalg. 

Så  drop  nu  det  fis (generalisering) med   at  du  tror  at  alle  kvinder   kan  købes af alle  og  til  alt  -  og  de  overskrider  deres  grænser.  

Jeg  er  med  på  at der  er  kvinder  som  et  afhængig  af  en  given  indtægt  per  dag  via  købesex, men  jeg  håber  det er  et  fåtal  af  de  danske  kvinder.  

 

Alt er til salg det blot et spørgsmål om pris. Jeg laver ikke fis med dig. Der findes de grimmeste piger i den her branche og jeg undrer mig over købelysten mænd til dem. Lærdom er mange ting og måske er du bare en kvinde som ikke tænker dybere ned i laget nu her men overvej, hvorfor jeg laver en generalisering? 

Føler du dig ramt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Cjan skrev, Lige nu:

Alt er til salg det blot et spørgsmål om pris. Jeg laver ikke fis med dig. Der findes de grimmeste piger i den her branche og jeg undrer mig over købelysten mænd til dem. Lærdom er mange ting og måske er du bare en kvinde som ikke tænker dybere ned i laget nu her men overvej, hvorfor jeg laver en generalisering? 

Føler du dig ramt? 

 

Nej  jeg  føler  mig  ikke  ramt  af  din  ensporet  tankegang. Men  jeg  bliver  provokeret  af  hvordan  du  sætter  alle  i bås.  

Vi kender  ikke  hinanden, så  lad  venligst være med at fortælle  mig  hvor  mine  grænser  og  de  bliver  overskredet. 

Du  nævner  grimme  kvinder, måske  grimme  for  dig, men  smukke  for  andre.

Jeg  bliver  provokeret  af, at  du  ikke  tør  skrive  på  dine  egne  vegne, men  forsøger  at  tale  på  andres  vegne.. Det  er  ikke  godt  nok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 8 minutter siden:

Alt er til salg det blot et spørgsmål om pris. Jeg laver ikke fis med dig. Der findes de grimmeste piger i den her branche og jeg undrer mig over købelysten mænd til dem. Lærdom er mange ting og måske er du bare en kvinde som ikke tænker dybere ned i laget nu her men overvej, hvorfor jeg laver en generalisering? 

Føler du dig ramt? 

 

Du er da ikke helt frisk i pæren eller har du bare påtaget dig den rolle for at opnå en eller form for opmærksom .

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Nej  jeg  føler  mig  ikke  ramt  af  din  ensporet  tankegang. Men  jeg  bliver  provokeret  af  hvordan  du  sætter  alle  i bås.  

Vi kender  ikke  hinanden, så  lad  venligst være med at fortælle  mig  hvor  mine  grænser  og  de  bliver  overskredet. 

Du  nævner  grimme  kvinder, måske  grimme  for  dig, men  smukke  for  andre.

Jeg  bliver  provokeret  af, at  du  ikke  tør  skrive  på  dine  egne  vegne, men  forsøger  at  tale  på  andres  vegne.. Det  er  ikke  godt  nok. 

 

Søde skat, der findes struktur i et smukt ansigt. Det er videnskabeligt når øjet fanger naturlig smukke linier i ansigtet. Det kaldes harmoni. 

Det smukke ydre er bestemt, Hvorfor tror du der findes top modeller på podiet i Paris?

Jeg vender tilbage med resten efter nytår, skal i bad... Jeg vil dog sige du aldrig må føle jeg provokere dig, jeg kan godt lide din åbenhjertig person. Godt nytår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Cjan skrev, for 25 minutter siden:

Kom tilbage til debatten når den psykiske nedbrydelse begynder. Jeg håber selvfølgelig aldrig det sker for dig, men jeg må være ærlig. Jeg kender piger der ikke kan tjene penge blot fordi de har en fisse og de må desværre nedbryde og overskride grænser for pengenes skyld. 

Det er uden selvrespekt i det man foretager sig sex uden kondom også i munden uden beskyttelse. Det er i min optik ikke godt nok når kvinder med det salgsargument tror de sutter bedre pik og verdensknald. 

Jeg vover den påstand at kvinder med respekt for dem selv giver det bedste fremfor kvinder som overskrider deres grænse. Og ja, jeg elsker også en pik i mund uden kondom, men det hører privaten til. 

Det må stå for din egen regning, sikke en gang sluder og vrøvl, du genreliserer nu . Piger på klinik som dyrker sikker oral, kan da ligeså godt få psykiske men´ af det ved at bryde deres egen grænser som piger som sutter pik uden gumme. Jeg bryder mig ikke om din genralisering cjan .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal vi ikke glemme at Cjan er eroguidens største provokatør i form af mange tidligere profiler.

Om personen er en mand eller kvinde vil nok stå hen i uvisheden .

Her hjælper det intet at diskutere men det plejer at udvikle sig et en gang pladder i verdensklasse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Du er da ikke helt frisk i pæren eller har du bare påtaget dig den rolle for at opnå en eller form for opmærksom .

Tal nu ordenligt Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 30 minutter siden:

Søde skat, der findes struktur i et smukt ansigt. Det er videnskabeligt når øjet fanger naturlig smukke linier i ansigtet. Det kaldes harmoni. 

Det smukke ydre er bestemt, Hvorfor tror du der findes top modeller på podiet i Paris?

Jeg vender tilbage med resten efter nytår, skal i bad... Jeg vil dog sige du aldrig må føle jeg provokere dig, jeg kan godt lide din åbenhjertig person. Godt nytår. 

Det er godt med dig Nora-Agetha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er godt med dig Nora-Agetha.

Jeg tror ikke det er Agetha;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 50 minutter siden:

Søde skat, der findes struktur i et smukt ansigt. Det er videnskabeligt når øjet fanger naturlig smukke linier i ansigtet. Det kaldes harmoni. 

Det smukke ydre er bestemt, Hvorfor tror du der findes top modeller på podiet i Paris?

Jeg vender tilbage med resten efter nytår, skal i bad... Jeg vil dog sige du aldrig må føle jeg provokere dig, jeg kan godt lide din åbenhjertig person. Godt nytår. 

Tror du skal holde lidt igen med hvad det end er du har røget eller drukket, for nu vrøvler du - udover at generalisere og tager patent på sandheden. 

Fordi man er GP, og der med sælger sex for penge, har man altså også ret til at have en selvstændig mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Frodige Ida skrev, for 52 minutter siden:

Du er da ikke helt frisk i pæren eller har du bare påtaget dig den rolle for at opnå en eller form for opmærksom .

Kære frodige Ida, har du tænkt over din rolle? Hvad ønsker du at opnå? Vil du gerne have et frodigt pæretræ eller hvor er vi egentlig henne? 

Som jeg ser dig uden at være forbi din profil må jeg bare erklærere at opmærksomhedsproblemet er placeret i dit nederdrægtige forsøg på at Få opmærksomhed. 

Du har ingen ret til at navleskue en rolle som du frodigt selv fylder godt ud. Jeg forstår bedre og bedre nogle mænd hælder til smukke udenlandske kvinder uden frodig jantelov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 25 minutter siden:

Kære frodige Ida, har du tænkt over din rolle? Hvad ønsker du at opnå? Vil du gerne have et frodigt pæretræ eller hvor er vi egentlig henne? 

Som jeg ser dig uden at være forbi din profil må jeg bare erklærere at opmærksomhedsproblemet er placeret i dit nederdrægtige forsøg på at Få opmærksomhed. 

Du har ingen ret til at navleskue en rolle som du frodigt selv fylder godt ud. Jeg forstår bedre og bedre nogle mænd hælder til smukke udenlandske kvinder uden frodig jantelov. 

Som altid meget underholdende.

Glæder mig til du kammer helt over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 8 timer siden:

 Jeg kender piger der ikke kan tjene penge blot fordi de har en fisse og de må desværre nedbryde og overskride grænser for pengenes skyld. 

Og du har udeladt at fortælle dem at de ikke hører til i denne branche.

Det er langt fra alle der har evnerne.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 20 timer siden:

Fordi man er GP, og der med sælger sex for penge, har man altså også ret til at have en selvstændig mening.

hmmmm nu ved jeg ikke lige hvem der her generalisere, samt tager patent på sandheden ?????

menneskers rettigheder  i et demokratisk samfund, er dette alm logik...gp'ers ytringer skal man nok tolke som det det nu engang er, nemlig en personlig profilering med interessen i at fremstille sin forretning, på en måde som trækker liderbukke til døren.....her er det alm logik at fremføre det som "kunden" gerne vil høre, at der så bliver manipuleret på flere områder er en anden sag :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, den 31/12/2019 at 14:26:

Øko blow - det lyder så rigtigt. Men sandheden er jo oftest (sorry) at piger der tilbyder den slags har udviklet deres grænse og fortsætter med udviklingen af grænser for penge. 

Vi skal ikke sidde og nedbryde hinandens moral, men faktum er bare at de piger som leger med mere-grænseland bryder deres selvværd på længere sigt når de opdager et blowjob uden kondom har eller kan have konsekvenser for sit indre miljø. 

Jeg forstår ikke magtkampen når det i sidste instans handler om hvad vi byder os selv. Og 10 sut om dagen uden kondom er ikke selvkærlighed. 

Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! 

Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” ;)

For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Sifpigen skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! 

Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” ;)

For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen :) 

Jeg er så ikke helt enig, har i tænkt på af nogle piger, rent faktisk nyder og tænder på at sutte en lækker pik uden gummi og nyde spermen ? 

Det er jo en genralisering og dømme andre piger, syntes jeg ikke er helt fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
TattooGuy skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er så ikke helt enig, har i tænkt på af nogle piger, rent faktisk nyder og tænder på at sutte en lækker pik uden gummi og nyde spermen ? 

Det er jo en genralisering og dømme andre piger, syntes jeg ikke er helt fair.

Ja, der er helt sikkert piger der rigtig meget nyder at sutte pik uden gummi, og tak for det. Men derfor synes jeg nu alligevel at både Sif og Cjan har en pointe i at vi ikke skal have øko-blow af piger der før sig presset til det. Om det så er mange piger der føler sig presset til det eller ej, ja det ved i hvert fald jeg intet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Loser skrev, for 1 minut siden:

Ja, der er helt sikkert piger der rigtig meget nyder at sutte pik uden gummi, og tak for det. Men derfor synes jeg nu alligevel at både Sif og Cjan har en pointe i at vi ikke skal have øko-blow af piger der før sig presset til det. Om det så er mange piger der føler sig presset til det eller ej, ja det ved i hvert fald jeg intet om.

Læs venligst hvad jeg skriver .

Jeg er ikke uenig med at nogle måske går ud over egne grænser, det skal jeg ikke kunne sige noget om, er sikkert rigtigt, men så længe man generaliserer at ALLE piger som sutter pik uden gummi går over deres grænse, som Cjan hentyder til, så er jeg dybt uenig, kender rigtig mange piger som sælger sig selv og bare nyder at sutte pik og få den frække sperm i munden eller ansigtet...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
TattooGuy skrev, for 2 minutter siden:

Læs venligst hvad jeg skriver .

Jeg er ikke uenig med at nogle måske går ud over egne grænser, det skal jeg ikke kunne sige noget om, er sikkert rigtigt, men så længe man generaliserer at ALLE piger som sutter pik uden gummi går over deres grænse, som Cjan hentyder til, så er jeg dybt uenig, kender rigtig mange piger som sælger sig selv og bare nyder at sutte pik og få den frække sperm i munden eller ansigtet...

 

 

Nu står der jo så rent faktisk heller ikke ALLE. Der skrives oftest. Om det er rigtig eller forkert ved hverken du eller jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sifpigen skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! 

Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” ;)

For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen :) 

Sørgeligt  at  du  forsøger  at  fordreje  at  de  kvinder  der  tilbyder  blowjob  uden kondom, er  dem  der  overskrider  deres  grænser. 

Jeg  tilbyder  blowjob  fordi  jeg  nyder  (som i ægte nyder) at  sutte  pik, gerne  dybt  og grådigt  uden  kondom.  Og  ja  jeg  sluger  også  sæden, fordi  jeg  synes  det  er  frækt. 

Ikke  fordi  jeg  er  presset  til  det  - men  fordi  jeg  kan  lide  det.  

Ingen  skal  overskride  deres  egne  grænser  - men  respektere at  der  er  flere  som  Ikke  har  samme  grænser  som du har.  

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Loser skrev, for 1 minut siden:

Nu står der jo så rent faktisk heller ikke ALLE. Der skrives oftest. Om det er rigtig eller forkert ved hverken du eller jeg.

Stop nu , gider ikke at bruge min tid på at diskutere med dig, så forstå det dog, desuden, ser jeg dine kommentar, som rent røvslikkeri.

Jeg kritiserer hverken sif eller andre piger for at sutte pik med gummi, er deres valg, men stop nu den heksejagt på de piger som ikke arbejder på klinik, men som rent faktisk nyder det de laver, uden at de går over deres egne grænser ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! 

Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” ;)

For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen :) 

Så kan jeg ikke lade være med at tænke hvorfor alle de mange bodeller er lukket ned.?? Hvorfor blev gæsterne mon væk? 

Måske fordi pigerne ikke får lov til SELV at vælge hvad de ønsker at tilbyde på bodellerne.

Selfølige skal man ikke overskride sine grænser. Men bliver det ikke et nr for kunstigt når man er bange for alt muligt.

I mine øre klinger kærsteoplevelse falsk når alt skal pakkes ind i et kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...