Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. 

Har endda haft en kollega i dag som måtte smide en gæst ud, fordi han var overbevist om, at blowjob var uden gummi og da min søde kollega nægter, bliver vedkommende sur og spørg om den anden pige der er på arbejde gør det uden gummi? Som om det var den største selvfølge :O 

Jeg har rigtig mange dejlige og skønne kollegaer som pt. bliver stillet i disse situationer med disse spørgsmål. Spørgsmålet er der som sådan ikke noget galt i, det værste der kan ske, er jo man får et nej :) 

MEN... Hvorfor? Eller jeg ved godt hvorfor I mænd ønsker det uden regnfrakke, for der er mere følelse i det for jeres vedkommende.

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden, og tage regnfrakken på for hinandens skyld? 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

(Og inden I begynder og skyde med skarpt og sige "Ej hun er bare en bitterfisse over hun ikke tjener penge, og ikke kan tåle konkurrencen" Nej det er faktisk ikke det som er tilfældet. Jeg er en af de heldige som heldigvis har mange søde og kondom-glade gæster :) ) 

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 
Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Have a great weekend ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i dine betragtninger. Når det er sagt må vi erkende, at økoblow og sex uden kondom, mellem voksne selvstændige mennesker, er deres egen beslutning og risiko. 

Heldigvis er vi forskellige, jeg er ret ligeglad om der er kondom på ved blow, og vælger derfor den sikre løsning. Andre kan ikke forlige sig med kondom og vælger øko modellen. 

Vi ser jo hele tiden nogle der fravælger værnemidler (sikkerhedssele - beskyttelses briller) og lignende, fordi det generer, så bare det kun går ud over dem selv. 

BR 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det en afvejning mellem nydelse og risiko. Jeg anser ikke risikoen for sygdom som særlig stor, og jeg bliver jævnligt testet ved lægen. 

Jeg har dog stor respekt for pigers valg om hvad de tilbyder, og spørger aldrig om det, med mindre der er skiltet med det på forhånd. At nogen ikke fatter dette, er latterligt.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg men .jeg kan ikke helt se den store forskelle på om det er med eller uden.jeg tænker at de piger der tilbyder øko.sørger for at få børstet tænder inden den næste kunde.lidt samme som at du/i for håbe lige vasker f...så jeg ikke skal ligge og dele mund vand med naboen.øko er bare beder og mere intimt.Der for vælger jeg det til hvis jeg syndes at pige som jeg møder er pæn og ren.

Ang prisen. Det må pige da helt selv bestemme.men jeg syndes godt nok at i danske piger malker koen lige hårt nok. Det er godt med konkurrence i alle fag måske skulle nogle af jer se lidt ind af og mærke efter om tider bare ikke er løbet fra jer ;-)

 

 

Redigeret af jst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne aldrig finde på at betale for et blowjob med kondom, kunne aldrig finde på at betale for vaginal samleje uden.

Det er en risiko vurdering fra min side :)

Tilbyder en GP ikke oral uden kondom ville aldrig spørge efter det, på den anden side ville jeg næppe besøge hende heller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  tilbyder  blowjob  uden  kondom  og  tager  den  lille  risiko der  er.  Ikke  fordi  jeg  føler  mig  presset  til  det, men  fordi  min  glæde/fornøjelse  simpelthen  bliver  begrænset  ved  et  kondom  i munden.  Det  smager  ikke  særlig  godt.  Ergo  jeg  tilbyder  blowjob  uden  kondom  fordi  jeg  kan  lide  det. 

Kunne  ikke  drømme  om at tage  mænd  på  samlebånd  - så  hvis  du  tager  imod  20 mænd  som  du  skriver  i dit  oplæg  på  en  vagt  kan  jeg  godt  forstå  du  tager  andre  forholdsregler.

Det  vigtigste  må  være  at  vi  hver  især  er  tro  mod  vores  egne  grænser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
IlovethemYoung skrev, for 15 minutter siden:

Blow med gummi burde ikke være lovligt :D

Tvivler på fisseslik med femidom nogensinde bliver påpudt  555

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig giver et blow med gummi i langt de fleste tilfælde ikke rigtig noget. Der har været ganske få undtagelser, med de kommer stadig ikke på højde med et lækkert blow uden. 

Jeg spørger ikke piger, der skriver i deres annoncer at de kun tilbyder fransk med gummi, om det er muligt uden. Men der skal bare være noget ekstra der tænder mig ved dem, for at det er dem jeg får lyst til at besøge. 

Ubeskyttet samleje er selvfølgelig en anden snak. 

Jeg har endnu til gode at møde en glædespige der insistere på sikker fransk til hende............ 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 44 minutter siden:

 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

 

Bare rent faktuelt uden i øvrigt at ville starte en længere debat omkring risikoen ved orale ydelser uden,  så er vi nok nødt til at forholde os til, at største parten af danske piger i alle andre koncepter end klinik rent faktisk har tilbudt orale ydelser uden i en hel del år.   I øvrigt kan man sagtens tilbyde orale ydelser uden at man eksempelvis også vil modtage klatten i munden, og slug er ej heller en selvfølge.

I de mere private segmenter står man dog stadig fast omkring beskyttet penetrering.  Man kunne selvfølgeligt sige at denne forskel og det udenlandske segment gør det vanskeligt at drive en dansk klinik.  Fakta er måske blot at klinik-konceptet er blevet overhalet indenom af andre koncepter. Der findes mange danske kvinder i de andre koncepter, og deres koncept fungere fint uagtet om de tilbyder orale ydelser med eller uden.  Den væsentligste forskel er nok, at gæsterne her føler at oplevelserne bliver af mere  privat karakter, kort sagt det er mere hyggeligt og de får ikke samme indtryk af mange gæster pr. vagt, strenge regler, banken på døren, man kommunikere typisk direkte med pigen og ikke en teledame osv osv.   At verden måske ikke forholder sig således er så en anden ting, men gæsterne føler det således.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det, så udgør det en risiko faktor, som i højere grad er aktuel for pigen, end for manden, om end at det er ret teoretisk for Hiv's vedkommende, særligt for manden.

Pigen løber den største risiko, som den der yder fransk uden, og i kraft af at hun løber risikoen med så mange mænd, som hun gør det med.

Jeg har derfor fuld respekt for et nej til fransk uden, men jeg takker ikke nej til det, hvis det udgør en mulighed.

Jeg er hardcore single, og får ikke anden sex, end købesex, en sjælden gang imellem, og da fransk uden til manden er himmelsk meget bedre end med, foretrækker jeg det.

For eget vedkommende kapitulerede jeg til fransk uden, efter mindst 10 år, hvor jeg konsekvent afviste det, og det har jeg ikke fortrudt, det er fantastisk uden for manden.

Jeg gjorde det, at jeg betalte for en en vaccination mod Hipatis A + B, samt Hpv, for at kunne leve med en lille risiko, for at pådrage mig noget som kan behandles.

Hipatitis C kan også behandles idag, men det er så dyrt at kun de færreste bliver bevilget gratis medicin, og HIV er der aldrig påvist tilfælde af blot ved oral sex.

Men måske man skulle prøve den der version med dut på toppen, og slik af skaft uden kondom, kunne det ikke udgøre et kompromis :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Sifpigen skrev, 1 time siden:

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 

Hvad præcist mener du det er ved ØKO blow der kan have konsekvenser for ens fremtidige liv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk hvis vi var i fagforeningen - Sikken en ballade der kunne blive - Jeg er tilhænger af at man hver især gør som man har lyst til og kan stå inde for.

Men jeg syntes, at man skal passe på med hele tiden at give de udenlandske piger skylden for pris og slug - For faktisk er der ret mange af dem som ligger i den dyre ende og kun sikker sex.

Godaften til alle

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min holdning til oralsex er nok at det skal være for mundens skyld - ikke for kønsorganet (men man må da gerne nyde at få). Jeg kan personligt slet ikke forestille mig sex uden at måtte slikke fisse, og det er både smag, følelse på tungen og pigens reaktion på hvad jeg gør som jeg er vild med. Jeg synes også det er vildt frækt hvis jeg kan mærke på pigen at hun nyder at tage min pik i munden fordi hun synes det er vildt frækt og lækkert - gummi eller ej, det er op til hende, hendes smagsløg, og hendes vurdering af risikoen. Synes hun derimod at det bare er en sur pligt eller noget hun skal gøre fordi det forventes, så vil jeg egentlig hellere undvære. Så det er op til pigen, jeg vil aldrig "bestille" det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for hvor irriterende det må være at en eller anden klaphat ikke respekterer de grænser du/I nu engang har sat, og ikke respekterer et nej. I mine øjne er det at have sex/samvær med en GP noget der fortjener stor respekt fra vores side som kunder. Kan kun opfordre til at man respekterer GP’ens grænser, og ja vi skal passe på hinanden.

Men.... mener dog at hvis man som GP ikke tilbyder fransk uden gummi, med den undskyldning at vi netop skal passe på hinanden, så bør selv samme GP investere i slikkelapper som kan tilbydes, hvis hun praktiserer at kunderne må slikke hende, for der er nu sådan cirka lige så stor risiko for overførte sygdomme ved oralsex til en kvinde, som til en mand.

Det er et emne der har været oppe og vende mange gange, og der kommer nok aldrig fuld enighed. Jeg tror dog at fransk uden gummi er kommet for at blive her i DK, og personligt syntes jeg nu ikke tendensen har været stigende længe. Jeg har i mange år rejst jævntligt til England, og her har det i lige så mange år været mere reglen end undtagelsen at GP’ere har tilbudt fransk uden. Derovre er der så mange når de annoncere med Oral without, så har de tilføjet “at diskretion”, altså med forbehold så de tillader sig at afvise det, hvis eksempelvis kunden ikke virker hygiejnisk etc.

Vil ikke gøre mig til dommer for hvad der er mest rigtigt, med eller uden, jeg syntes det må være op til den enkelte at afgøre. For ja, selvfølgelig er der en risiko for overførsel af diverse sygdomme, men det er der altså ved mange seksuelle ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg sige fed tråd @Sifpigen  

For mig tænker jeg det er utroligt at folk tør tage chancen, der kan også spredes sygdomme igennem oral sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sif

 

Du har fuldstændig ret.

Det er vigtigt at danske piger så vidt muligt forlanger kondom ved fransk.

Jeg kan se på annoncer at det ikke er alle, men så kan de jo bare fravælges.

Fravælger af den grund også konsekvent udenlandske piger.

Men det mærkelig er at det for mange mænd er så stort  et problem at bruge kondom ved fransk.

Det er vel såvidt bedre uden men i det her marked burde alle kunne indse at det er et must.

Måske er der bare nogen der er knap så kvikke???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
Sifpigen skrev, for 2 timer siden:

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. 

Har endda haft en kollega i dag som måtte smide en gæst ud, fordi han var overbevist om, at blowjob var uden gummi og da min søde kollega nægter, bliver vedkommende sur og spørg om den anden pige der er på arbejde gør det uden gummi? Som om det var den største selvfølge :O 

Jeg har rigtig mange dejlige og skønne kollegaer som pt. bliver stillet i disse situationer med disse spørgsmål. Spørgsmålet er der som sådan ikke noget galt i, det værste der kan ske, er jo man får et nej :) 

MEN... Hvorfor? Eller jeg ved godt hvorfor I mænd ønsker det uden regnfrakke, for der er mere følelse i det for jeres vedkommende.

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden, og tage regnfrakken på for hinandens skyld? 

Jeg har hørt flere af de danske piger være i overvejelses fasen omkring at stoppe deres lille hobby-erhverv. De kan og vil ikke kæmpe med de udenlandske piger der tilbyder 1/2 time med slug og hele pivtøjet til 500 kr. :O Hvilket jeg har fuld forståelse for. 

(Og inden I begynder og skyde med skarpt og sige "Ej hun er bare en bitterfisse over hun ikke tjener penge, og ikke kan tåle konkurrencen" Nej det er faktisk ikke det som er tilfældet. Jeg er en af de heldige som heldigvis har mange søde og kondom-glade gæster :) ) 

Jeg forstår bare ikke tankegangen? Er det virkelig et øjebliks tilfredstillelse værd kontra de konsekvenser det kan have for jeres fremtidige liv? 
Også lige en til at sove på.... ------> Prøv og tænk. Du knalder en dejlig pige - og slutter af med at komme op i hende eller at hun sluger klatten? Så prøv og tænk på, hvor mange sæd bakterier du evt. deler med naboen eller din bankrådgiver. Du kan jo være nr. 20 i køen til et godt tilbud.

Have a great weekend ;)

 

 

 

Selve sæden og sædvædsken indeholder så få bakterier, at det ikke udgør nogen sundhedsrisiko. Det der udgør en risiko er den direkte kontakt slimhinde mod slimhinde og hvis det skal undgås, så bør man vel også undgå kys og gensidig fransk, eller benytte både kondom og slikkelap :-/

Ja der er en risiko, men vi er indrettet således, at så vidt gevinsten sytes, at være større end risikoen, så er vi villige til og tage en chancen. Det er ligesom faldskærmsudspring, spændende og lidt farligt, men går det galt, så kan det modsat et kikset spring som regel kureres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 12 minutter siden:

Først vil jeg sige fed tråd @Sifpigen  

For mig tænker jeg det er utroligt at folk tør tage chancen, der kan også spredes sygdomme igennem oral sex

Og du slikker aldrig en af de søde GP’ere du er sammen med?

 

snoopy007 skrev, for 3 minutter siden:

Hej Sif

 

Du har fuldstændig ret.

Det er vigtigt at danske piger så vidt muligt forlanger kondom ved fransk.

Jeg kan se på annoncer at det ikke er alle, men så kan de jo bare fravælges.

Fravælger af den grund også konsekvent udenlandske piger.

Men det mærkelig er at det for mange mænd er så stort  et problem at bruge kondom ved fransk.

Det er vel såvidt bedre uden men i det her marked burde alle kunne indse at det er et must.

Måske er der bare nogen der er knap så kvikke???

Det samme gælder dig, du giver aldrig fransk til de piger du er sammen med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fortrækker ØKO blow da det bare er meget mere lækker at smage en pik end et stykke gummi. Den smag af kondom er ikke nem at få børste ud af mandlerne :P

Men ud fra svarene herinde fortrækker mænd ØKO blow, men det er naturligvis op til hver pige hvordan de praktisere deres forretning, men hvor mange klinikker med danske piger, findes der mon tilbage hvor pigerne er 100% selvbestemmende med deres ydelser ?. 
Vil man være på klinik hvor selv superfransk er fyrings grundlag så bliver man jo nok nød til at være modstander af ØKO blow, og hvor er det bedre at ytre det end herinde.

Jeg hverken gør det af nød eller fordi polske Rita inde ved siden af gør det. Jeg gør det fordi jeg kan lide det og syntes det er super frækt.

Og nej jeg må skuffe nogen og indrømme at jeg aldrig har slæbt noget skrammel med hjem.

Og skulle gæsten bruge slikkelapper for at være solidarisk med mig for at være på den sikker side ville jeg gerne springe over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker så absolut at besøge piger der ikke tilbyder sf og specielt mega, men det er næsten umuligt at opdrive selv til 1200 per 1/2 time. Ønsker man en gfe oplevelse med dybe tungekys er det ikke en særlig lækker tanke, at der lige har været en der har skudt den af i munden på hende.

Det bedste alternativ er så at komme tidligt om morgenen så der så vidt muligt ikke har været andre den dag

De danske piger kunne være en mulighed, hvis de ikke insisterede på at være på kendte indiskrete bollefabrikker med telefondame, bank på døren etc, som får det til at virke meget kunstigt og mekanisk. Her kunne de danske piger så afgjort hente lidt inspiration til en god gfe oplevelse hos piger som Emily B, ivon, Sweet Mia, Stella osv.

Redigeret af Michael J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 2 timer siden:

Hej frække fyre og kære kollegaer!

Jeg har den sene tid virkelig undret mig. Jeg har haft UTROLIG MANGE kunder som har henvendt sig med det formål at de rigtig gerne vil have blowjob uden gummi - altså populært kaldt - øko blow. (Har hørt flere versioner af ydelsen). Hvorefter jeg har afvist det på det kraftigste. ....

Tjah .... det er vel diskursen nu om dage?

Østpigerne (som i min verden omfatter alle syd for Kruså) har holdt deres indtog i Danmark, og de tilbyder bl.a. "forretningerne" uden gummi og til lavere pris, Jeg aner nok, hvorhen vinden blæser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver kun øko fransk - og jeg har aldrig heller slæbt noget med hjem - de der tyve kunder på en dag må stå for egen regning - jeg har måske et frækt møde om ugen - en sjælden gang kan det svinge sig op til to :) og nej - jeg tilbyder selvfølgelig ikke andet uden... derudover kan vi måske sige noget om de priser, de unge østpiger eller thaier tager - men at skylde dem for øko fransk er lige en kende for meget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...