Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
Servicesboy skrev, for 2 timer siden:

Kære Sifpige,

Nej,du gætter ikke helt rigtig når du påstår mænd gerne vil have øko blow fordi der er mere følelse uden, det passer ikke, der findes mange kondomer som er så tynde man ikke- eller næsten ikke kan mærke dem, 

For mit vedkommende drejer der sig udelukkende om, at kondomet strammer en lille smule om penis, og det betyder jeg har ikke fuld kontrol over, hvornår sædafgangen kommer, normalt kan jeg styre det 99/100 men med kondom, siger det ca 50/50, og rigtig mange GP,er kan ikke forstå at stop betyder de skal stoppe behandlingen :-) så må vi kunder selv styre det

knus

Har du prøvet at købe et større kondom? Det kunne være det sad fint til uden at stramme. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden:

Har du prøvet at købe et større kondom? Det kunne være det sad fint til uden at stramme. :)

Detver måske en mulighed, men det skulle jo også nødigt falde af undervejs :-)

 

Men jeg forstår ikke rigtig denne diskussion her, for nogle GP' er giver fransk med gummi, og nogle giver uden.

 

Nogle kunder vil have blow med gummi og andre uden, hvor svært kan det være og få den kabale til og gå op??

 

Jeg vil gerne have superfransk, altså uden kondom, og det er sommetider svært og forklare udenlandske piger, de siger altid ja, før de har fået pengene, så jeg er begyndt og spørge helt ind til, om det er blow uden kondom før jeg besøger dem, det har fået nogle til og hoppe fra, - fair nok, hvis ikke en GP'er vil, så er det sådan det er, uden diskussion.

 

Menntag nu for pokker de drøftelser, før besøg, og dør pengene skifter hænder, jeg harcfået flere gode hyrdetimer ødelagt, fordi der var duffrence mellem aftale og ydelse

knus og pas godt på hinandens :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 13.12.2019 at 20:04:

MEN. Skal vi ikke prøve og passe lidt bedre på hinanden,

Har du selv slikkelaooer på lager eller siger du helt nej til at blive slikket?

 

KoldingKnægten skrev, den 13.12.2019 at 20:56:

Løsningen på (næsten) alt:

 

 

Mastrubate.jpg

 Der er faktisk mange der får hovedpine af det (spændinger og når man holder vejret).

 

Flegmatikeren skrev, den 13.12.2019 at 22:51:

Selve sæden og sædvædsken indeholder så få bakterier, at det ikke udgør nogen sundhedsrisiko.

Vrøvl! Hvis man er smittefri er der ingen "bakterier". Men hvis man er smittebærer kan der være masser af sundhedsrisikabel smitstof.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 35 minutter siden:

Vrøvl! Hvis man er smittefri er der ingen "bakterier". Men hvis man er smittebærer kan der være masser af sundhedsrisikabel smitstof.

Ja, men står der ikke i biblen, at man skal sprede sine gener??

Måske er det det der menes :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er sådan set ligeglad med hvilken sex pigerne tilbyder - Der er gæster både til det ene og det andet.

Men jeg er godt nok led af den tendens der er, at der pr automatik nærmest, bliver regnet med at fransk er uden. Man kan skrive solen sort med hvad man tilbyder, men 9 ud af 10 mænd læser ikke annonce teksten alligevel. Og så er det sq op ad bakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er sådan set ligeglad med hvilken sex pigerne tilbyder - Der er gæster både til det ene og det andet.

Men jeg er godt nok led af den tendens der er, at der pr automatik nærmest, bliver regnet med at fransk er uden. Man kan skrive solen sort med hvad man tilbyder, men 9 ud af 10 mænd læser ikke annonce teksten alligevel. Og så er det sq op ad bakke.

Jaee ok, men det er i sgu selv lidt udenom, når det første man ser på de fleste annoncer er et ret så fristende numse billede :P

Mange når jo simpelthen ikke videre derfra :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

@Trineteasekan du svare på det spørgsmål jeg stillede tidligere i tråden til @Sifpigen

Hvorfor kalder i det superfransk på klinik, hvis alle andre bruger begrebet anderledes? Og nej jeg prøver ikke at forsvare folk som ikke læser annoncerne, jeg forstår bare ikke hvorfor man har valgt at gøre det så forvirrende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
GamerGutten skrev, for 14 minutter siden:

@Trineteasekan du svare på det spørgsmål jeg stillede tidligere i tråden til @Sifpigen

Hvorfor kalder i det superfransk på klinik, hvis alle andre bruger begrebet anderledes? Og nej jeg prøver ikke at forsvare folk som ikke læser annoncerne, jeg forstår bare ikke hvorfor man har valgt at gøre det så forvirrende. 

 

Kan det kan jeg godt:-)

Da jeg startede var det stort set kun gadepiger som tilbød fransk uden. Et par enkelte klinikpiger snød lidt, og tilbød fransk uden hemmeligt. Så kom der et marked med en del danske privat:diskret piger, de konkurrerede med et stigende antal udenlandske piger, som tilbød fransk uden som standard. Fransk uden blev kaldt pariser fransk. Og langsomt blev superfransk ( som oprindeligt var fransk med gummi på toppen, og så slikkede man skaft og kugler uden) til fransk uden. 

I dag giver det ingen mening at kalde det superfransk på klinik, for alle mænd opfatter det som fransk uden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu snakken falder på udbud og efterspørgsel er det vigtigt at bemærke at nogle af os er studerende, hvilket økonomisk passer bedre sammen med de udenlandske kvinders priser... 

derudover har jeg personligt en større lyst til udenlandske kvinder da de virker mere eksotiske. Danske piger kan jeg finde på mit udannelsessted eller den lokale pub - og de elsker økoblow :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
IlovethemYoung skrev, for 11 minutter siden:

Nu snakken falder på udbud og efterspørgsel er det vigtigt at bemærke at nogle af os er studerende, hvilket økonomisk passer bedre sammen med de udenlandske kvinders priser... 

derudover har jeg personligt en større lyst til udenlandske kvinder da de virker mere eksotiske. Danske piger kan jeg finde på mit udannelsessted eller den lokale pub - og de elsker økoblow :D

Nu er vi så dem, der måske har dobbelt så godt råd, end du har som studerende, men vi er også  nok 2 + gange så gammel som du er  :unsure:

Vi er også til unge danske studiner, der er til økoblow, men hvis muligheden består for os, så kommer vi til at betale ved kasse 1, så udnyt chancen mens du stadig kan få det gratis i fredags baren ;)

Ellers må du til lommerne  senere i livet, hvor du forhåbentlig også tjener kassen til at kunne gøre det :)

Jeg tjener ikke kassen, men jeg lever heller ikke på SU.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
IlovethemYoung skrev, for 2 timer siden:

Danske piger kan jeg finde på mit udannelsessted eller den lokale pub - og de elsker økoblow :D

Send dem gerne videre til mig, så, hvis de ikke siger dig noget.

 

Trinetease skrev, for 4 timer siden:

 I dag giver det ingen mening at kalde det superfransk på klinik, for alle mænd opfatter det som fransk uden. 

Ved et af mine få besøg på en klinik for måske 10 år siden, kunne jeg vælge mellem fransk, superfransk og luksusfransk. Selvom jeg spurgte, kunne jeg ikke få forklaring på forskellen - de havde dog forskellige priser.

Jeg tror det var guldlok-effekten: I markedsføring bruger man tit at lave tre varianter af det samme: discount, normal og luksus. Formålet med luksus er udelukkende at få folk til at købe normal og få en oplevelse af at de har handlet til en god pris.

https://medium.com/@WinstonWolfDigi/the-goldilocks-effect-simple-but-clever-marketing-dfb87f4fa58c

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, den 14.12.2019 at 14:06:

@Sifpigen et spørgsmål jeg håber du kan besvare. Hvorfor kalder i det superfransk på klinik hvis det betyder noget anderledes hos jer end hvad alle andre mener det gør?

I din originale post henviser du til en kunde som tror det er uden kondom, og hvis vedkommende var ny så kan jeg da godt forstå forvirringen. Hvis man læser herinde så bliver SF altid tænkt som øko-blow.

Superfransk er i daglig tale på klinik, så vidt jeg ved - blowjob med gummi på toppen, og slik på kugler og skaft :) Hvorfor det hedder sådan, må du spørge bordellerne om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, den 14.12.2019 at 18:57:

Tror du skal skifte erhverv, er ked af at sige det, men sådan er det bare i 2019-2020 og fremadrettet, grænserne bliver hele tiden rykket, og mht øko blow, så er der ingen risiko for manden at blive smittet den vej, ihvertfald ikke med hiv, derfor den store efterspørgsel tror jeg, jeg har kun modtaget øko blow igennem mange år og blir testet på bisbebjerg regelmæssigt og har aldrig haft det der ligner en kønssygdom. Noget andet er, er du aldrig blivet slikket af en kunde ? for der er ingen forskel på øko blow og få slikket missen mht kønssygdomme ...har du klamydia og jeg slikker dig, så kan du smitte mig i munden og jeg kan efterfølgende smitte en anden pige.

Tak for rådet, men nej tak :) Jeg elsker mit lille hobby erhverv og jeg har stadig mange skønne kunder, som overhovedet ikke har et problem med gummi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ærlig talt diskussion har taget en mærkelig drejning - hele indlægget var bare en undren fra min side! 
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad de andre piger gør - det står for egen regning. 
Hele indlægget udsprang bare af en undren på baggrund af egne og kollegaer oplevelser. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 26 minutter siden:

Synes ærlig talt diskussion har taget en mærkelig drejning - hele indlægget var bare en undren fra min side! 

Men det skyldes to ting at det tager en drejning: Mange har bare en fast mening om enten at øko er for farligt eller alle burde tilbyde det.

Du er selv påtaget, når du skriver "vi skal passe på hinanden", men du passer ikke på kunderne, hvis du lader dem slikke dig uden beskyttelse. Den slags forlorenhed sætter manges dobbeltmoral-alarm igang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Men det skyldes to ting at det tager en drejning: Mange har bare en fast mening om enten at øko er for farligt eller alle burde tilbyde det.

Du er selv påtaget, når du skriver "vi skal passe på hinanden", men du passer ikke på kunderne, hvis du lader dem slikke dig uden beskyttelse. Den slags forlorenhed sætter manges dobbeltmoral-alarm igang.

Men de fleste forholder sig jo sjældent til spørgsmålene herinde, det er enten "jeg gør / jeg gør ikke", som om at det er en kamp imod hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Men de fleste forholder sig jo sjældent til spørgsmålene herinde, det er enten "jeg gør / jeg gør ikke", som om at det er en kamp imod hinanden. 

Det er vist klassisk på social medier, at alle gerne vil af med deres mening. På den måde kan man altid bare lægge ud med: "..., men jeg synes, at ..." eller "jeg kan bedst lide, at ..."

Ligesom når politikere får et spørgsmål, de ikke har forberedt eller lyst til at svare på, og siger: "Det som er væsentligt i denne sag er, ...."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Den slags forlorenhed sætter manges dobbeltmoral-alarm igang.

Jeg er irriterende dobbeltmoralsk. Hvor kan man købe sådan en dobbeltmoral-alarm henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er irriterende dobbeltmoralsk. Hvor kan man købe sådan en dobbeltmoral-alarm henne?

Dem finder du mange af ganske gratis herinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx

Jeg er godt klar over at i mænd ( og kvinder) har tænkt over det her,  men tænker i over hende damen i besøger som giver fransk uden, sårn helt fast og til alle, og som har mange gæster (plus 15 pr uge) , reelt set er temmeligt meget mere eksponeret for de her sygdomme ?

Der er ingen tvivl om at fransk uden er kommet for at blive - og der er heller ingen tvivl om ( i min optik) at de piger som insistere på fransk med,  vil opleve mindre og mindre tilgang af gæster.

Jeg fordømmer ingen, folk må gøre 100% som de lyster. 

Men når jeg nu selv har kendskab til 2 Gp’ere I år, som fik gonore pga fransk uden. Så bliver jeg alligevel lidt trist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx

Jeg er godt klar over at i mænd ( og kvinder) har tænkt over det her,  men tænker i over hende damen i besøger som giver fransk uden, sårn helt fast og til alle, og som har mange gæster (plus 15 pr uge) , reelt set er temmeligt meget mere eksponeret for de her sygdomme ?

Der er ingen tvivl om at fransk uden er kommet for at blive - og der er heller ingen tvivl om ( i min optik) at de piger som insistere på fransk med,  vil opleve mindre og mindre tilgang af gæster.

Jeg fordømmer ingen, folk må gøre 100% som de lyster. 

Men når jeg nu selv har kendskab til 2 Gp’ere I år, som fik gonore pga fransk uden. Så bliver jeg alligevel lidt trist. 

Der er faktisk også her i tiden en glædes pige, som annoncerer at hendes gæster skal testes, da hun også har fået gonore 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Der er faktisk også her i tiden en glædes pige, som annoncerer at hendes gæster skal testes, da hun også har fået gonore 

Jeg er sikker på at både mændene og kvinderne i branchen, har tænkt over at der er en reel smitterisiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er sikker på at både mændene og kvinderne i branchen, har tænkt over at der er en reel smitterisiko. 

Selvfølgelig  har  jeg  tænkt  over  den  risiko  der  er  forbundet  med  at  give  blowjob  uden  brug  af  kondom.  Måske  har  jeg  1 aftale  hver uge  - den  risiko  løber  jeg  gerne.   

Jeg  forventer  at  de  mænd  som jeg  mødes  med  passer  på  sig  selv og  ikke  er  sygdomsbærer. 

Der  er  risiko  ved  at  leve livet. 

Måske kommer  jeg  til  at  lyde  en  smule  snerpet  nu, men  jeg  undgår  de  mænd  som  jeg  ved  har  været  sammen  med  et  par  bestemte  gp'er...fordi  de  er  så  lidt  turn on  for  mig, at  jeg  vil  miste  lysten  ved  at tænke  på  at  vi  skal  dele  den  samme  mand. 

Det  jeg  vil  sige  er, at  det  er  så  sindsyg  vigtigt at  vi  hver  især er  opmærksomme på  vores egne grænser og  ikke  overskrider  disse. 

Respekt  for  at  du  holder  fast  i  dine  grænser  <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Trinetease skrev, 1 time siden:

https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx

Jeg er godt klar over at i mænd ( og kvinder) har tænkt over det her,  men tænker i over hende damen i besøger som giver fransk uden, sårn helt fast og til alle, og som har mange gæster (plus 15 pr uge) , reelt set er temmeligt meget mere eksponeret for de her sygdomme ?

Der er ingen tvivl om at fransk uden er kommet for at blive - og der er heller ingen tvivl om ( i min optik) at de piger som insistere på fransk med,  vil opleve mindre og mindre tilgang af gæster.

Jeg fordømmer ingen, folk må gøre 100% som de lyster. 

Men når jeg nu selv har kendskab til 2 Gp’ere I år, som fik gonore pga fransk uden. Så bliver jeg alligevel lidt trist. 

Er der nogle der ved om lægen tester om det er en kønssygdom man har i halsen eller blot konstatere at man har halsbetændelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...