Hop til indhold
Sifpigen

"Øko-blow" - En kedelig ny trend.

Recommended Posts

Guest Loser
TattooGuy skrev, for 6 minutter siden:

desuden, ser jeg dine kommentar, som rent røvslikkeri.

Nå ja, hvis man læser indlæg som du gør, så er du jo ret svær at tage alvorlig. Og lige det du skriver der, kunne jeg jo så beskylde dig for også. ;) Men det gør jeg naturligvis ikke.

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 5 timer siden:

Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! 

Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” ;)

For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen :) 

 

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Sørgeligt  at  du  forsøger  at  fordreje  at  de  kvinder  der  tilbyder  blowjob  uden kondom, er  dem  der  overskrider  deres  grænser. 

Jeg  tilbyder  blowjob  fordi  jeg  nyder  (som i ægte nyder) at  sutte  pik, gerne  dybt  og grådigt  uden  kondom.  Og  ja  jeg  sluger  også  sæden, fordi  jeg  synes  det  er  frækt. 

Ikke  fordi  jeg  er  presset  til  det  - men  fordi  jeg  kan  lide  det.  

Ingen  skal  overskride  deres  egne  grænser  - men  respektere at  der  er  flere  som  Ikke  har  samme  grænser  som du har.  

 

Er det ikke også det hun skriver ?  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

 

I mine øre klinger kærsteoplevelse falsk når alt skal pakkes ind i et kondom. 

 Må altså dig ret, kære Ida... De der mærkelige uundgåelige pauser, når der lige skal skiftes kondom igen igen... Det gør det bare underligt og falsk... Når man så også lige skal have kondom på fingrene.. Så virker Det bare ikke helt for mig :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
holstebronx skrev, for 25 minutter siden:

 

 

Er det ikke også det hun skriver ?  :) 

Ikke  hvis  du  ser  tråden  og  kan  læse  hendes  holdning  til  blowjob  uden  kondom.  

Og  hun  skal  i den  grad  have  lov  til  at  have  sin  mening, men  at  dømme  andre  på  den  måde  som  det  bliver  gjort  i tråden  finder  jeg  upassende.  

Jeg  gentager  - hold  fast  i  egne  grænser, men  respektere  at  alle  ikke  har  samme  grænser.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skulle betale en GP for at slikke hendes Vitawrap-indpakkede fisse mens mine fingre havde lange latexfingerbøl på og min højtelskede pikkemand ligeledes var pakket væk under blæs, ville det blive i en møntfod af så ringe værdi at de fnullermænd jeg har i bukselommen ville være mere værd. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg skulle betale en GP for at slikke hendes Vitawrap-indpakkede fisse mens mine fingre havde lange latexfingerbøl på og min højtelskede pikkemand ligeledes var pakket væk under blæs, ville det blive i en møntfod af så ringe værdi at de fnullermænd jeg har i bukselommen ville være mere værd. 

Den bedste kommentar i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 13.12.2019 at 20:29:

Må jeg spørger om dine gæster slikker dig? 
Hvis ja, hvad synes du er forskellen? 

Lige præcis hvad jeg selv tænker, den vej er det åbenbart helt i orden.....    men forstår godt hvis en pige ikke vil sluge sæd hele dage,  men at sutte uden må give samme resultat som at slikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Lige præcis hvad jeg selv tænker, den vej er det åbenbart helt i orden.....    men forstår godt hvis en pige ikke vil sluge sæd hele dage,  men at sutte uden må give samme resultat som at slikke :) 

Jeg forstår slet ikke denne hetz og hån mod hinanden. Den enkelte pige må helt selv bestemme hvad hun tilbyder og til hvem, og hver gæst må gå derhen hvor han får den ønskede ydelse. For min skyld må alle gøre præcis hvad de vil, men lad dog være med at skyde hinanden noget i skoene.

Mht. at give / modtage så er min vurdering (efter samtaler med fagfolk), at den der får noget i munden har størst risiko, så den der giver har større risiko end den der modtager. Jeg sutter mere pik, end den enkelte gæst får suttet pik, så jeg vurderer at risikoen er større for mig end for ham. 

Mht til at slikke, så er der er faktisk gæster der efterspørger slikkelapper. Fransk til mig indgår kun i en brøkdel af mine besøg, sommetider med slikkelapper, sommetider uden. Slikker jeg fisse er det med.... Er det dobbeltmoralsk at sutte med gummi og (lejlighedsvis) lade sig slikke uden? Eller er det pigens frie valg, ligesom hun selv bestemmer om hun tilbyder anal, urin, cocktails eller kun hele timer? Tænk over det, I behøver ikke svare ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...