Hop til indhold

Læs hvornår vi mødes i chatten

Featured Replies

• 2 weeks later...
  • Svar 770
  • Visninger 130.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Mig bekendt har skurvognen ALDRIG været benyttet til markedsføring af kvinden bag Eva's fredagsbar, GP'erne der deltager, eller selve fredagsbaren. Hverken bevidst eller ubevidst. De folk der har

• Jeg gjorde mig selv den tjeneste at se på din profil for at lade mig hylde i alle de vise ord og glade budskaber du har bidraget med. Desværre er jeg ikke så meget til brok og hån, så det blev til en

• Eva Nadine
    Eva Nadine

Er der nu... venter på en der har teknologiske udfordringer og som af uforståelige årsager tror at jeg kan hjælpe   Nu må vi se om den teknologiske udfordring også gælder chatten. I øvrigt var

Postede billeder

Skrevet

Jeg ved ikke om jeg har stuen for mig selv i aften, så måske kommer jeg på. 

Skrevet
  • Author

Godt at se at du har oprettet dig i Skurvognen  Eva Nadine, og jeg glæder mig til at træffe dig derinde ved lejlighed.

Håber at flere vil blive brugere af Skurvognen, og at vi sammen kan holde den i live.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 31 minutter siden:

Godt at se at du har oprettet dig i Skurvognen  Eva Nadine, og jeg glæder mig til at træffe dig derinde ved lejlighed.

Håber at flere vil blive brugere af Skurvognen, og at vi sammen kan holde den i live.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Der var mange forbi her til aften/nat i kortere eller længere tid. Skønt :) 

Skrevet

også jeg :D

Skrevet
  • Author

Jeg er i Skurvognen nu, i kort tid.
-----------------------

Det er på den ene side opløftende, men på den anden side også lidt nedtrykkende, at kunne konstatere at nogle forsøger sig i blinde inde på Skurvognen.

Så der er interesse for at deltage i Skurvognen!

Interessen er bare ikke stor nok til at EG vil oprette en chat igen.

Det er overmåde prisværdigt, både at brugeren Lake har oprettet, og siden har holdt liv i Skurvognen.

Men det er for omstændeligt at logge på Skurvognen, og man kan ikke se hvem og hvor mange der er online.

Eneste mulighed for at samle folk, er i denne tråd på EG.

Jeg er ikke IT kyndig, men det er der andre der er!

Kunne nogle tilbyde Lake at samarbejde om eventuelle mulige forbedringer?

Jeg bidrager gerne beskedent til eventuelle mindre udgifter.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.