Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Jeg er i Skurvognen nu, i kort tid.
-----------------------

Det er på den ene side opløftende, men på den anden side også lidt nedtrykkende, at kunne konstatere at nogle forsøger sig i blinde inde på Skurvognen.

Så der er interesse for at deltage i Skurvognen!

Interessen er bare ikke stor nok til at EG vil oprette en chat igen.

Det er overmåde prisværdigt, både at brugeren Lake har oprettet, og siden har holdt liv i Skurvognen.

Men det er for omstændeligt at logge på Skurvognen, og man kan ikke se hvem og hvor mange der er online.

Eneste mulighed for at samle folk, er i denne tråd på EG.

Jeg er ikke IT kyndig, men det er der andre der er!

Kunne nogle tilbyde Lake at samarbejde om eventuelle mulige forbedringer?

Jeg bidrager gerne beskedent til eventuelle mindre udgifter.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke varsle min ankomst i Skurvognen de nærmest kommende dage.

Men vi har brug for at nogle ret regelmæssigt varsler datoer og tidspunkter, hvor de kan træffes i Skurvognen.

Det som jeg og andre mig med, på det seneste har forsøgt sig med, det at vi pludseligt og uden varsel melder os i chatten.

Det virker ikke.

Flere forsøger sig, bare for at kunne læse at de forrige lige har forladt chatten igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 12.6.2021 at 13:27:

Jeg er i Skurvognen nu, i kort tid.
-----------------------

Det er på den ene side opløftende, men på den anden side også lidt nedtrykkende, at kunne konstatere at nogle forsøger sig i blinde inde på Skurvognen.

Så der er interesse for at deltage i Skurvognen!

Interessen er bare ikke stor nok til at EG vil oprette en chat igen.

Det er overmåde prisværdigt, både at brugeren Lake har oprettet, og siden har holdt liv i Skurvognen.

Men det er for omstændeligt at logge på Skurvognen, og man kan ikke se hvem og hvor mange der er online.

Eneste mulighed for at samle folk, er i denne tråd på EG.

Jeg er ikke IT kyndig, men det er der andre der er!

Kunne nogle tilbyde Lake at samarbejde om eventuelle mulige forbedringer?

Jeg bidrager gerne beskedent til eventuelle mindre udgifter.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Hej Rejse!

 

Aller først mange tak for din interesse for projektet. Dernæst min mening:

Jeg mener at interessen for at deltage i chatten pt er for lille til at det kan fungere.  Der er nogle få i ugens løb der logger på, men det var der sikkert også i EG's chat som man lukkede.

År tilbage var der mange der deltog i EG's chat.   Det var almindeligt at der var 10 derinde. Nogle gange var der mange flere. Men det døde ud af forskellige grunde.  Den faste klike, inklusive mig selv, forsvandt og fandt andre interesser.

Jeg mener ikke at svaret på, hvordan chatten kommer i gang igen, skal findes i tekniske tiltag eller betalingsløsninger. Hvis der skal gøres noget, må det være at øge interessen.

Jeg har et par gange forslået at vi opretter et team på 4-5 personer som har interesse i projektet.   Disse mennesker finder sammen (online selvfølgelig og helt anonymt) og vælger nogle få faste tidspunkter i ugens løb, hvor de vil logge på.  Disse tidspunkter kan så annonceres i denne tråd.  Hvis man vil gøre mere, kunne teamet vælge et aftens tema, evt ud fra noget der har været diskuteret på EG.

Jeg har som sagt foreslået dette et par gange.  Det eneste svar jeg har fået, var fra en der skrev at det var måske også for meget at gøre ud af det, og så vil jeg ikke gøre mere.

 

Men hvis det er muligt at oprette et team som det jeg her har omtalt, så er jeg med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er gået i skurvognen, men bliver ikke længe, hvis I ikke kommer ind til mig ;) 

Ikke fordi jeg tror jeg kommer til at bruge den meget, men har du et link så man kan prøve at sidde derinde? Hvis jeg får brug for at være lidt alene, forstås :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Ikke fordi jeg tror jeg kommer til at bruge den meget, men har du et link så man kan prøve at sidde derinde? Hvis jeg får brug for at være lidt alene, forstås :biggrin:

Første indlæg i denne tråd…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er gået i skurvognen, hvis nogen vil med ;) 

Hmm gad godt vide hvor den Skurvogn befinder sig, den burde ha problemer med nu tid restriktioner om Covid antal :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Liv skrev, for 1 time siden:

Tjek første indlæg i denne tråd. Ingen restriktioner overhovedet 

Tak Liv men den blev sku for lang, altså Tråden :D men personligt har jeg dog næppe restriktioner over for dig, medmindre Mette siger nej, Godt Nytår til dig uden restriktioner :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...