Hop til indhold
llive

Frækt nyt fra Bangkok

Recommended Posts

@ZEUS man kunne købe wifi på lufthansa da jeg fløj til orlando i februar. Men har næsten lige været inde tjekke op på thai airways faste rutefly til bankok fra københavn. Der kan man ikke få wifi pga det ikke er et af de helt store fly.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 10 timer siden:

Rejseforsikring. Brug dette link til at få en idé om de forskellige muligheder/selskaber og priser. Tjek lige priserne ekstra hos de billigste selskaber: https://www.rejseforsikringsguiden.dk/

Priser for flyrejser: læg dine mulige rejsedatoer (evt klokkeslæt og rejselængde) ind i skyscanner.dk og momondo.dk. Abonnér derefter på rejserne og du vil få en mail dagligt om priser og evt. prisændringer. Så bliver det ikke lettere. For en 2-3 ugers rejse så vælg ture hvor hver rejse maks tager 14-15 timer. Air China er godt nok tit billige, men turen til Bangkok tager 24 timer pga. en 10 timers mellemlanding.

Underholdning på flyturen: jeg plejer at downloade lidt podcast og YouTube som alternativ til de spil/film flyselskabet tilbyder. Hos Norwegian skal man vist selv huske høretelefoner (kan ikke huske om de skal være med enkelt- eller dobbeltstik). Man risikerer jo at skærmen foran en heller ikke virker. Men frygt nu ikke flyturen. Tiden går jo uanset hvad.

Er man under 1,85 meter høj og rimelig normalvægtig burde man ikke få de store pladsproblemer i sædet. Jeg plejer at gå efter enten en gangplads eller en vindueplads. Er det en Airbus, hvor der kun er 2 sæder ved vinduerne går jeg efter dette.

Tag en tom drikkedunk med gennem sikkerhedskontrollen og påfyld vand inden flyafgangen især hvis du flyver med Norwegian. Ingen grund til at købe vand.

Jeg har en liggende kabinekuffert fra samme selskab som der linkes til i begyndelsen af tråden. Det dårligste ved den er den måde hjulene er opbygget på. Så vær påpasselig ved dårligt underlag som der er en del af i thailandske byer.

Rygning: problemet med rygning ved mellemlanding er vel tit at få adgang til ild. Lighter og tændstikker er nok ikke altid lige populære i sikkerhedskontrollen. Husk e-cigaretter er ulovlige i Thailand.

Enig i som en skriver lige ovenfor at det blå sygesikringskort ikke er brugbart i Thailand.

Husk at slå mobildata fra hvis du går rundt med et dansk sim-kort i din telefon og ikke lige har 3 som selskab. Surt hvis telefonen bruger mobildata fordi man lige forlader wifi-området. Det koster hurtigt 500 kr.

Der plejer ikke at være ventetid for at få sin kuffert, idet paskontrollen tager sin tid. Husk at have pas og kuglepen på din på sidste tur til Bangkok til udfyldning af visum-papiret. Træls at skulle til at gennemrode håndbagagen fordi man har pakket passet langt væk.

Ja netop hjulene frygtede jeg var dårlige :)   

Jeg bruger en mindre end den jeg linkede til at transportere nogle vægte, så jeg kan træne på mine nattevagter.   Og de virker lidt svage.

Fik ved en fejl en ekstra kuffert da jeg bestilte den anden.   Blev meget overrasket da jeg åbnede den jeg havde bestilt og så der lå en mini af den indeni :D    Sikkert som de har glemt den lå der, og når de måske skulle have den hjem fra Kina så været smarte at ligge en af de mindre i en af de større.     

 

 

Du skriver det med 3 mobil.   Har du eller andre 3 mobil og ved hvordan det reelt virker ?

Har set at det er gratis at ringe fra 3 mobil til en masse lande inclusiv Thailand.    Men hvad når man er dernede , koster det så det samme med danske takster ?

Og hvad hvis man ringer til thai numre dernede, er det så stadig så man kan regne med det er den pris som er i DK ?

Overvejer kraftigt at oprette et abonnement hos 3 hvis man stadig kan bruge den til alt dernede med danske priser.     Plejer normalt at købe taletidskort dernede, men syntes sidste gang jeg skulle fylde det op mange gange, og så var det pludseligt ikke så billigt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandmanden82 skrev, for 6 minutter siden:

@ZEUS man kunne købe wifi på lufthansa da jeg fløj til orlando i februar. Men har næsten lige været inde tjekke op på thai airways faste rutefly til bankok fra københavn. Der kan man ikke få wifi pga det ikke er et af de helt store fly.

Ja men så en rute til USA.. Undrer mig over hvorfor det ikke bliver tilbudt til feks Thailand ?

Tror ikke der er nogle flyselskaber der har.    Ihvertfald hvad jeg har kunnet undersøge.

Havde gerne betalt meget for det wifi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ZEUS hvis thaiair begynder at flyve med de helt store fly fra københavn, ville de have det da de har i dem. Men nok ikke då stor chance for det når de flyver en gang dagligt fra københavn til bangkok, så har de nok ikke passagerer nok til mere end at fylde et af de lidt mindre fly.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandmanden82 skrev, Lige nu:

@ZEUS hvis thaiair begynder at flyve med de helt store fly fra københavn, ville de have det da de har i dem. Men nok ikke då stor chance for det når de flyver en gang dagligt fra københavn til bangkok, så har de nok ikke passagerer nok til mere end at fylde et af de lidt mindre fly.

Jeg har ikke så meget forstand på de her passagerfly.    Men Norwegian flyver da med de her nye Dreamlinere og de burde vel også teknisk kunne det ?

Nu har jeg bestilt billetter og kan ikke refunderes.    Men ville med garanti vælge det selskab der kunne tilbyde wifi.    Dvs indenfor en grænse :)   Gad ikke betale 10 kg for en returbillet.    Så hvis meget høj pris så nok heller vægte højere at man kunne ligge helt ned, og så sove tiden væk :)  

Men havde glædeligt betalt et par tusind for en retur mere hvis man kunne få wifi.   Det ville simpelthen betyde så meget for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ZEUS kan anbefale at flyve med thaiair fra københavn til bangkok. Deres flyvninger på de ruter er blevet anmeldt som bedste economy class. Da de vælger mindre antal sæder i flyet til fordel for bedre komfort. Hvis man bestiller billet i god tid kan man få dem til god pris. For 14dage siden da jeg kiggede kunne jeg komme 14 dage til bangkok for 4600kr i maj månede. Direkte flyvning mellem københavn-bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandmanden82 skrev, for 19 minutter siden:

@ZEUS kan anbefale at flyve med thaiair fra københavn til bangkok. Deres flyvninger på de ruter er blevet anmeldt som bedste economy class. Da de vælger mindre antal sæder i flyet til fordel for bedre komfort. Hvis man bestiller billet i god tid kan man få dem til god pris. For 14dage siden da jeg kiggede kunne jeg komme 14 dage til bangkok for 4600kr i maj månede. Direkte flyvning mellem københavn-bangkok.

Tak.   Syntes bare det er svært at få overblik over deres billig afgange.

Var meget fri sidst jeg skulle finde billetter.  Dvs åben for alt, også med eventuel mellemlanding, og indenfor en periode på 2-3 måneder.   Brugte diverse søgemaskiner, men var ikke nogen der kom bare i nærheden af priser jeg kunne finde på Norwegian, så bestilte der igen denne gang.

Lige overblik under deres lavpriskalender der er Norwegians altså overlegne.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 6 timer siden:

Ja netop hjulene frygtede jeg var dårlige :)   

Jeg bruger en mindre end den jeg linkede til at transportere nogle vægte, så jeg kan træne på mine nattevagter.   Og de virker lidt svage.

Fik ved en fejl en ekstra kuffert da jeg bestilte den anden.   Blev meget overrasket da jeg åbnede den jeg havde bestilt og så der lå en mini af den indeni :D    Sikkert som de har glemt den lå der, og når de måske skulle have den hjem fra Kina så været smarte at ligge en af de mindre i en af de større.     

 

 

Du skriver det med 3 mobil.   Har du eller andre 3 mobil og ved hvordan det reelt virker ?

Har set at det er gratis at ringe fra 3 mobil til en masse lande inclusiv Thailand.    Men hvad når man er dernede , koster det så det samme med danske takster ?

Og hvad hvis man ringer til thai numre dernede, er det så stadig så man kan regne med det er den pris som er i DK ?

Overvejer kraftigt at oprette et abonnement hos 3 hvis man stadig kan bruge den til alt dernede med danske priser.     Plejer normalt at købe taletidskort dernede, men syntes sidste gang jeg skulle fylde det op mange gange, og så var det pludseligt ikke så billigt mere.

Ang 3 LikeHome 

Opkald til danske og og lokale numre 0 kr

SMS til DK og lokale numre 0 kr

Modtage opkald 0 kr

Dog maks. 20 GB/md

3LikeHome gælder KUN 30 i dage, så er det hjem til DK og så  starte igen på nye 30 dage i udlandet 

Håber du kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 9 timer siden:

Havde gerne betalt meget for det wif

Det koster måske lidt at etablere, men driften koster stort set ikke noget - derfor burde det være gratis - eller indeholdt i billetprisen - det bliver først dyrt, når de skal til at administrere, når den enkelte skal tilkøbe sig adgang - og det vil også koste dem i det lange løb. Personligt fravælger jeg næsten altid hoteller, mv., hvor de ikke har gratis Wifi (udtales ofte wee--fee) på værelset  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige angående påklædning fx langærmede trøjer og lange bukser. Så skal man nok ikke gå rundt i en dansk sweatshirt og danske cowboybukser. Men man kan jo fx. iklæde sig en sarong for ikke at få sol på benene. Ellers anskaf noget beklædning i tyndt stof som fx. ørkenfolket bruger. Vælg dog hellere farver hvor svedplamager ikke ses så tydeligt.

En form for stort sjal kan vel dække armene.

Faktisk kan denne form for tildækning virke kølende så mærkeligt det måske end lyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 4 timer siden:

Lige angående påklædning fx langærmede trøjer og lange bukser. Så skal man nok ikke gå rundt i en dansk sweatshirt og danske cowboybukser. Men man kan jo fx. iklæde sig en sarong for ikke at få sol på benene. Ellers anskaf noget beklædning i tyndt stof som fx. ørkenfolket bruger. Vælg dog hellere farver hvor svedplamager ikke ses så tydeligt.

En form for stort sjal kan vel dække armene.

Faktisk kan denne form for tildækning virke kølende så mærkeligt det måske end lyder.

Hvad mæ en hijab :ph34r: så skulle du være dækket ind :) sorry kunne ikk vær 

Er selv pt i Thailand pisse varmt 35 - 40° hver dag, bruger selv så lidt tøj som muligt, nu har jeg heller ikke noget problem med solen, som sådan 

Men normalt at se de lokale kører rundt i lange benklæder og jakker, 

Skal også siges at alt under 20° for en Thai er koldt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 10 timer siden:

Ang 3 LikeHome 

Opkald til danske og og lokale numre 0 kr

SMS til DK og lokale numre 0 kr

Modtage opkald 0 kr

Dog maks. 20 GB/md

3LikeHome gælder KUN 30 i dage, så er det hjem til DK og så  starte igen på nye 30 dage i udlandet 

Håber du kan bruge det til noget :)

Super overvejer det kraftigt :) 

Vil dog lige sikre mig at det ikke er en dyrere pris hvis man ringer til andre numre i Thailand.  Syntes det ikke står præcist der.  Om der menes lokale nr og det gælder Thailand er jeg i tvivl om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Det koster måske lidt at etablere, men driften koster stort set ikke noget - derfor burde det være gratis - eller indeholdt i billetprisen - det bliver først dyrt, når de skal til at administrere, når den enkelte skal tilkøbe sig adgang - og det vil også koste dem i det lange løb. Personligt fravælger jeg næsten altid hoteller, mv., hvor de ikke har gratis Wifi (udtales ofte wee--fee) på værelset  ;-)

Enig med det sikkert koster mere at administrere, men i forvejen benytter netop fly og færger sig netop af at de ingen konkurrence har når de er i luften eller  ude på havet, med overpriser for alt :D    Så det ville de sikkert også her :)   Nej det havde nok været bedre indtjening i sidste ende, ved at få solgt flere af deres  flybilletter hvis de kunne reklamere med er var gratis wifi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 4 timer siden:

Hvad mæ en hijab

Mange thaier er faktisk dækket næsten ligesåmeget ind, som en der bærer nijab - især - men der er fordi de vil undgå at blive solbrændte. For dem er hvid hud meget eftertragtet, hvor vi synes at brunlig hud er mere lækkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 23 timer siden:

Ja tråden kommer vidt omkring.  Og elsker det :D

For altså heller ikke noget ved 100´vis af tråde hvor der er 2-3 indlæg.

Men oprindeligt eller en anden gang skulle vi måske have lavet en der hed: Alt om Thailand.  

Så kunne man som her læse om en masse nyttig viden.   

Jeg har specielt interesse for sådan en tråd når det er tæt på man skal rejse dernede.   Syntes det er pisse hyggeligt og læse alt mellem himmel og jord der har med Thailandsrejse at gøre.      Dem der ikke har interesse, de kan jo bare lade være med at læse den.

Det link du giver til 7-heavenbkk der kan jeg desværre ikke åbne noget på siden.  Ved ikke hvorfor.

Nogle der ved om der findes lignende gode blow barer i Pattaya ?    

Jeg ved ikke om blowjob barene er gode mere,i "gamle dage" 10 år siden gik man ind, købte en øl, og kunne gå med op ovenpå, sætte sig ved baren deroppe, hvorefter pigen så sad på den anden side af disken, træk et lille gardin fra, og gik så ellers igang :-) hyggelig måde at lære nye folk i Pattaya at kende, men der ligger 3 i Soi post office )13/2 de hedder Pump station, 1 og 2, samt kittens bar, samt en masse massage steder med happy endings :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 40 minutter siden:

Jeg ved ikke om blowjob barene er gode mere,i "gamle dage" 10 år siden gik man ind, købte en øl, og kunne gå med op ovenpå, sætte sig ved baren deroppe, hvorefter pigen så sad på den anden side af disken, træk et lille gardin fra, og gik så ellers igang :-) hyggelig måde at lære nye folk i Pattaya at kende, men der ligger 3 i Soi post office )13/2 de hedder Pump station, 1 og 2, samt kittens bar, samt en masse massage steder med happy endings :-) 

 

Super info med link :)

Dejligt samlet hvis jeg en dag har lyst til det.    

 

Men her ved blowbarerne ser der ligesom ud ved alt andet af det sjove i Thailand at der er helt dødt i dagtimerne.    

Savner udvalg af piger i dagtimerne.   Er lidt i Soi 6 men ellers meget dødt.

Læste dog fra en anden med de her gentleman klubber, der lukkede de tidligt.   Har de tilsvarende åbent og godt med udvalg af piger i dagtimerne ?  

Så kunne det være jeg skulle besøge sådan en for første gang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 11 timer siden:

Super info med link :)

Dejligt samlet hvis jeg en dag har lyst til det.    

 

Men her ved blowbarerne ser der ligesom ud ved alt andet af det sjove i Thailand at der er helt dødt i dagtimerne.    

Savner udvalg af piger i dagtimerne.   Er lidt i Soi 6 men ellers meget dødt.

Læste dog fra en anden med de her gentleman klubber, der lukkede de tidligt.   Har de tilsvarende åbent og godt med udvalg af piger i dagtimerne ?  

Så kunne det være jeg skulle besøge sådan en for første gang :) 

Pigerne skal vel også holde lidt fri i dagtimerne, få gummerne på plads :D så de er klar til om aftenen, turisterne er på stranden/swimmingpool om dagen, opleve det kulturelle osv. vel fair nok :)

Men rigtigt , det er lidt småt med (  det sjove i dagtimerne ) :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 9.4.2019 at 04:31:

Ang 3 LikeHome 

Opkald til danske og og lokale numre 0 kr

SMS til DK og lokale numre 0 kr

Modtage opkald 0 kr

Dog maks. 20 GB/md

3LikeHome gælder KUN 30 i dage, så er det hjem til DK og så  starte igen på nye 30 dage i udlandet 

Håber du kan bruge det til noget :)

 

Har du 3 mobil ? 

Og ved du om forbindelsen er god dernede ?   Eller andre der har kendskab til deres dækning ?

 

Sidst så hade jeg købt et eller andet taletidskort som blev fyldt op flere gange.    Var fodboldlandskamp og forsøgte desperat at se den.   Men måtte opgive :( 

Forsøgte også med hotellets wifi, men ligeså dårligt.

Ved at der vist er 2 træningskampe i perioden jeg er dernede, og gad jeg godt se.   

Har ingen anelse om hvilke selskaber dernede som er gode/dårlige med forbindelse.   Er vel dernede ligesom i Danmark at der er nogle selskaber der er bedre end andre gætter jeg på :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 9 timer siden:

Pigerne skal vel også holde lidt fri i dagtimerne, få gummerne på plads :D så de er klar til om aftenen, turisterne er på stranden/swimmingpool om dagen, opleve det kulturelle osv. vel fair nok :)

Men rigtigt , det er lidt småt med (  det sjove i dagtimerne ) :(

 

Ja og man bliver altså også selv mæt dernede efter nogle dage :D

Men savner lidt alternativ til festmiljøet om natten.    Et sted om dagen hvor der er roligt, men stadig godt udbud.  

Ellers må jeg prøve lidt af det der soap massage.   Selve behandlingen syntes jeg nu ikke er det værd med den merpris der er :)  Men godt lide den der stemning at sidde stille og roligt og få sig noget at drikke, med en smøg selvfølgelig :D  og så have et overblik over mange piger man kan vælge.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere men.

 

Køb et turist sim kort i BKK Swampy. Jeg vælger altid DTAC det er det blå skandinaviske selskab kan bare ikke lige huske navnet. 599 Baht 30 dage unlimited Data og 4 GB op og ned download. Dog ingen tale eller sms service i abb.

 

Omkring headphones jeg har valgt at investere i Bose Noise Cancelling headphones og så et lille adapter stik til 25 DKK. Det er den bedste investering ever.

Du skal huske at købe adapter stikket da fly bruger dobbelt stikket.

 

Vedr. et godt sted at sidde og nyde liver så er Sexy in the City i dag timerne indtil omkring kl. 18 på Soi 6 virkelig godt til dette. De åbner kl. 13 men jeg vil anbefale først at komme kl. 14

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 2 timer siden:

Godt kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere men.

 

Køb et turist sim kort i BKK Swampy. Jeg vælger altid DTAC det er det blå skandinaviske selskab kan bare ikke lige huske navnet. 599 Baht 30 dage unlimited Data og 4 GB op og ned download. Dog ingen tale eller sms service i abb.

 

Omkring headphones jeg har valgt at investere i Bose Noise Cancelling headphones og så et lille adapter stik til 25 DKK. Det er den bedste investering ever.

Du skal huske at købe adapter stikket da fly bruger dobbelt stikket.

 

Vedr. et godt sted at sidde og nyde liver så er Sexy in the City i dag timerne indtil omkring kl. 18 på Soi 6 virkelig godt til dette. De åbner kl. 13 men jeg vil anbefale først at komme kl. 14

Tjaeee vedr. taletidskort dernede så efterhånden meget tvivlsomt at det er det billigste.    Jo førhen.   Men nu hvor man hos 3 kan få fri tale og 7 GB fra 130 kr om mdr eller endnu bedre for  150 kr få  fri tale og 20 GB.   SMS og MMS selvfølgelig også includeret og med i pris.

https://www.3.dk/abonnementer/mobil/

Til sådan en pris så altså meget billigere end taletidskort dernede.

Husker ikke hvad jeg gav sidste gang.  Men købte med noget data.  Men problemet var at når jeg havde ringet lidt hjem (måske 1/2 til 1 time) så tomt, og måtte igen fylde op.  Mener omkring det blev fyldt for 500 bath, men holdt faneme ikke langt tid :) Og vel hurtigt kostet mig ca 1000 bath i startpris (husker ikke præcist hvad jeg gav) og 4 optankninger a 500 bath så endt omkring 3000 bath.  Ca 600 dansk kr.     

Jo før andre danske selskaber som 3 mobil tilbød det her, så meget billigt at købe taletidskort dernede kunne have fri data og ringe flere timer hjem.     Men ikke nu hvor man kan få sådan et hos 3 mobil så tvivler jeg på man kan få det billigere dernede.   

Så overvejer at købe et abonnement kort før afrejse hos 3.  Vil ikke overgå med mit nr fra Yousee som jeg har nu.   Men vil så bare have det her 3 abonnement i 1-2 måneder.

Ved så ikke om man kan eller skal bindes flere måneder.  Tror det ikke da jeg jo ikke køber en ny mobil.   Men gør man ja så har det ikke min interesse da det så vil blive dyrt.  Men var man ligeglad med at skifte selskab, så altså virkeligt billigt når man var dernede.

Nu hvor jeg så ikke overfører mit normale nr, men skal have et nyt, så koster det ganske vist 100 kr ekstra i oprettelse.    Men 250 kr for fri tale og 20 GB det er altså et kup efter min mening :)     Og hvor man ikke som ved et købt taletidskort dernede hele tiden tænker på at den æder taletid hele tiden og pludselig er det tomt og man må slutte samtale og ned og købe taletid igen igen.  

Her med abonnement fra 3 der kan man i fred og ro snakke ligeså langt tid man ved.  Og kender den samlede pris.   150 kr pr mdr med 20 GB data.

 

Men mange tak for rådet og vil tage det til mig hvis jeg feks skal binde mig i 6 mdr hos 3. :) 

Tror dog hvis jeg skal have noget taletidskort dernede, så et hvor udlandstaksten til DK ikke er høj.    For lige fedt hvis jeg får optankning til masser af timer ved opkald i Thailand , hvis de har vilde beløb for opkald til Danmark :)      Der blev jeg ihvertfald snydt sidste gang jeg købte en pakke i lufthavnen :D

 

Vedrørende Sexy in the City det ligger i soi 6 ikke ?  Bare for at være sikker.

Og hvis kan du huske på hvilken side, hvis man kommer feks op fra Beachroad ?   Og tæt på der eller sidst i gaden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk også vedr. simcard i Thailand 

At man skal vise passport og bliver registreret med ens simcard og sjovt,  det er kun Farang  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 minutter siden:

Husk også vedr. simcard i Thailand 

At man skal vise passport og bliver registreret med ens simcard og sjovt,  det er kun Farang  :P

Kender ny hjemrejst thai. Hun skulle også. 

De vil ikke have al terror og kriminialitet kan foregå på de der anonyme simcard.

Faktisk ok ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 5.4.2019 at 04:18:

Det gør der - men politibetjente i ægte uniformer som ekstra kolorit:

 

Hvordan fungerer de gangbangs i thailand? Priser? Regler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 4.4.2019 at 23:45:

Findes der tilbud om sexparties og gangbang i Pattaya/Bangkok?

Det er vistnok lige præcis en niche, som der ikke findes officielle tilbud om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvordan fungerer de gangbangs i thailand? Priser? Regler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...