Hop til indhold
llive

Frækt nyt fra Bangkok

Recommended Posts

KnudSan skrev, den 24.12.2020 at 08:07:

Hej.

Spændende.

Hvad forlanges der for at få et 45 dages Visa, det er vel gennem ambassaden.

Godt nytår @average joe til dig og din kammerat, som er så rar at sende hilsner til dig :D

 

Det skal være igennem ambassaden og der er et par krav, du skal have en negativ test 72 timer inden du tage afsted og din forsikring skal dække op til 100K us

 

Skal lige siges at han er fra Skotland, men ret sikker på reglerne er de samme fra dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 24.12.2020 at 12:33:

Kan du ikke få din kammerat til at skrive lidt så vi andre kan få næring til vores drømme?

 

Han er ikke herinde, og han er fra skotland

Men hvad vil du gerne vide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 23 timer siden:

 

Han er ikke herinde, og han er fra skotland

Men hvad vil du gerne vide 

Jeg ville egentlig bare have en generel situationsrapport og stemningsrapport

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 26.12.2020 at 12:12:

Jeg ville egentlig bare have en generel situationsrapport og stemningsrapport

Det lort PT det meste er lukket ned i øjeblikket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Træk stikket og få stikket i Thailand:

Nyt forslag fra the Thailandske turistministerium, som må have fået solstik:

https://pattayamail.us4.list-manage.com/track/click?u=0bce3e0515d0797a73c960211&id=1557bb838d&e=75858cde37

 

Det er rent komedie at følge med i deres ageren, de forventet jo også en million over jul/nytår der lige skulle spærres inde på en hotel i 15 dage først 

Men for fanden jeg savner Bkk, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 36 minutter siden:

Bare for at være sikker, det er kun Duriam man kan dø af? 

Hvis folk har svært ved at holde afstand i supermarkedet - skal du bare putte noget duriam i lommerne - så er sandsynligheden for at blive smittet med Corona reduceret betydeligt - tror endda lugten kan holde virussen på afstand

- måske derfor de har så få Corona dødsfald i Thailand ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der nye "rygter" om at vaccinerede kan undgå karantæne, spændende om det bliver nemt at rejse til Thailand eller der stadig vil være en masse udfordringer og der skal jo også være fly til rimelig pris, min holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KnudSan Det er kun et rygte fra TAT.

De har forsøgt mange gange at få åbnet Thailand men PM siger nej hver gang.

Jeg håber dog at det lykkes dem.

Det vilde er at forslaget siger fra prøve periode fra Marts i år og fuld åbning fra start 3 kvartal 2021 for alle vaccineret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 3 timer siden:

Så er der nye "rygter" om at vaccinerede kan undgå karantæne, spændende om det bliver nemt at rejse til Thailand eller der stadig vil være en masse udfordringer og der skal jo også være fly til rimelig pris, min holdning.

Fly er allerede nu ret billige

Men det kun et rygte nok ikke meget hold i det 

Min kammerat sidder i BKK lufthavn lige nu og er lige blevet smidt at flyet da han ikke må rejse ind i UK, 

Der går lang tid før vi kommer tilbage til normal rejsemønstre til Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 3 timer siden:

Fly er allerede nu ret billige

Men det kun et rygte nok ikke meget hold i det 

Min kammerat sidder i BKK lufthavn lige nu og er lige blevet smidt at flyet da han ikke må rejse ind i UK, 

Der går lang tid før vi kommer tilbage til normal rejsemønstre til Thailand

Det er desværre nok rigtigt.

Men en start vil det da være hvis karantæne sættes i bero.

Men som skrevet et rygte og om hvornår rygtet bliver til virkelighed, ja 9 måneder eller 19 måneder.

Din ven får vel så automatisk forlænget opholdstilladelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 25.1.2021 at 02:15:

Bare for at være sikker, det er kun Duriam man kan dø af? 

Det må komme an på mængden af Whiskey :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 28.1.2021 at 21:47:

Det er desværre nok rigtigt.

Men en start vil det da være hvis karantæne sættes i bero.

Men som skrevet et rygte og om hvornår rygtet bliver til virkelighed, ja 9 måneder eller 19 måneder.

Din ven får vel så automatisk forlænget opholdstilladelse?

Han er gift Thai, så har relativ lang opholdstilladelse i forvejen, så det ikke et problem

 

Han smuttet tilbage til Pattaya, men her er alt lukket, dog skulle det hele åbne mandag

Dog kan man altid finde en åben bar med nedlukket skodder :) 

Ja ville være fint hvis de lukker op for folk med vaccine og karantæne reglerne bliver fjernet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 5 timer siden:

Han er gift Thai, så har relativ lang opholdstilladelse i forvejen, så det ikke et problem

Hvordan er reglerne da hvis man er gift med en Thai - er det lige meget om den ene eller begge bor i Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 31.1.2021 at 09:33:

I LOVE YOU<3

 

Er det dig selv der har skrevet det her indlæg med det her link GIANT ?

Ligner jo i den grad spam, så tænker  måske uden du selv er klar over det at din konto kunne være hacket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 31.1.2021 at 19:38:

Hvordan er reglerne da hvis man er gift med en Thai - er det lige meget om den ene eller begge bor i Danmark?

 

Min kammerat er fra skotland og bor ikke i dk, han har tidligere boet i Thailand i 15 år og er nu der ca 6mdr pr år, da han laver konsulent arbejde tilbage i skotland i ny og næ, jeg er ikke 100% sikker på hvilket visum han har,  men der er andre muligheder for visum hvis du er gift, men indrømmet jeg har ikke sat mig så meget ind i det da jeg ikke selv er gift med en Thai 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, Lige nu:

 

Min kammerat er fra skotland og bor ikke i dk, han har tidligere boet i Thailand i 15 år og er nu der ca 6mdr pr år, da han laver konsulent arbejde tilbage i skotland i ny og næ, jeg er ikke 100% sikker på hvilket visum han har,  men der er andre muligheder for visum hvis du er gift, men indrømmet jeg har ikke sat mig så meget ind i det da jeg ikke selv er gift med en Thai 

 

Lige en ting til, da fly fra Dubai også blev forbudt til skotland kunne han ikke komme hjem, men i går blev han ringet op af de skotske politi, og de spurgte ham hvorfor han ikke var kommet hjem da de tracker alle dem der kommer hjem fra oversøiske rejser  :)  las os bare sige han ikke svaret i de bedste gloser, og det endte med de ringet et par timer efter og undskyldte til ham  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være super hvis du kunne slippe for karantæne.

Dog har jeg lært af nu 1 år med Covid19 i Thailand før at CCSA og parlamentet begynder at sige disse ting før sker det ikke.

Der er desværre rigtig lang vej igen lige pt. men jo bedre resultater vi får fra Israel og England med at når du er vaccineret så smitter du x% jo større er chancen.

Samt Thailand skal også nå langt med deres egne vaccinere.

Dog er rygtet at man vil lukke turist områderne af og vaccinere i dem først. Men lad os nu se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...