Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Nu startede hele tråden med Eivør, så jeg tænker at lidt Heilung ikke er helt ved siden af. Jeg har måske en lille "ting" med Maria Franz (sang og menneskeknogle-percussion), men jeg kan da også lide sangen som helhed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Lauersen skrev, den 31.7.2020 at 01:21:

Nu startede hele tråden med Eivør, så jeg tænker at lidt Heilung ikke er helt ved siden af. Jeg har måske en lille "ting" med Maria Franz (sang og menneskeknogle-percussion), men jeg kan da også lide sangen som helhed.

 

Husk at få hevet visdomstænderne ud før det er for sent!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Gazoink en stemme, og et Kate Bush cover af de bedre.

xxxxx

xxxxx

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der er vildt forelsket i det her nummer forrygende smukt fremført af Mette Lindberg ?

Melody Noir

 

Hvis det her nummer var fra et film soundtrack, ville jeg uden tøven se den film

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Somme  tider  efter  fantastisk  gensidig  givende  sex,  bobler  en  overvældende  følelse  af  taknemmelighed og hengivenhed  i mig  og  omkvædet  i  denne  sang  er  meget  sigende.

Tak  til  de  dejlige  mænd  som giver  mig  den  skønne fornemmelse  i kroppen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Somme  tider  efter  fantastisk  gensidig  givende  sex,  bobler  en  overvældende  følelse  af  taknemmelighed og hengivenhed  i mig  og  omkvædet  i  denne  sang  er  meget  sigende.

Tak  til  de  dejlige  mænd  som giver  mig  den  skønne fornemmelse  i kroppen 

 

Jamen Du ER bare smuk og dejlig.

Og længere er den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle de ting man ikke må mere koncerter, fester osv. Man må virkelig håbe vi snart får virkeligheden tilbage. Vi skal have et brag af en fest med alle de freaky typer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

øv kan ikke se den 

Videoen er ikke tilgængelig
Denne video er adgangsbegrænset. Prøv at logge ind med en G Suite-konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, for 13 minutter siden:

øv kan ikke se den 

Videoen er ikke tilgængelig
Denne video er adgangsbegrænset. Prøv at logge ind med en G Suite-konto.

ej øv . Jeg har ingen problemer med at se den :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Lady C skrev, den 6.10.2020 at 11:33:

uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. :)

 

Jeg kan snildt se den, men kan nu også snildt undvære den .......................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

"The Book of Love"  

Har "altid" hørt Peter Gabriels version, indtil sidste år hvor faldt over originalen: 

 

Originalen, med Stephin Merritt fra The Magnetic Fields

Und Peter Gabriel's version

 

 

Et lille flæb herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super nyhed i dag. Det lader til at jeg alligevel kommer til at se Kiss på Copenhell. Der er selvfølgelig alt mulig der kan gå galt da ingen ved hvordan verden ser ud til næste år, men håbet er godt nok til mig.

https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/legender-siger-farvel-paa-copenhell/8319421

Jeg tror den næste pige jeg køber en lille hyggestund hos skal have en ordentlig slikketur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 16 timer siden:

..... Kiss på Copenhell. 

Jeg tror den næste pige jeg køber en lille hyggestund hos skal have en ordentlig slikketur.

 

Fingrene må krydses og benene spredes for at arrangementet gennemføres "Hr. alias  Gene Simmons tungevirtuos" ;)

(Øv - har selv lige fået en aflysning til Johhny Madsen her i efteråret. Her siger vedholdende  rygter, at den gode hr. Madsen efter et år fortsat er på vandvognen -ganske flot)

 

Men god fornøjelse med Copenhell/Kiss Hr. @Lauersen  Påtænkes "bundgas" med molevitten ? fan fotos mv. ? 

tunge.jpg.dc7fc48def64b1b91792ba988fc6125d.jpg

Lidt til tråden fra samme tidsperiode - et genhør jeg havde i weekenden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 6.10.2020 at 11:33:

uhh den her må jeg dele med jer. Har hørt og set den 4 gange nu efter at have fået den tilsendt i morges. :)

 

 

 

 

 

 

Hmmm...Dødemandsvals? Nå ja Halloween er aflyst...Det bliver der ikke meget af i år...Men musikken har vi da, så er spørgsmålet om Zombier går i takt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...