Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
giraffen skrev, den 17.10.2020 at 21:26:

Har smadret en del diskanter til Dire Straits :-)

Køb noget bedre udstyr, det er billigere i længden .............

• Svar 967
  • Visninger 122.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

• Når man er ked af , det virker hver gang 

Postede billeder

Skrevet

CHET BAKER - My Funny Valentine

Skrevet
Onkel Reje skrev, for 2 timer siden:

Køb noget bedre udstyr, det er billigere i længden .............

T925A fra Fostex koster 3.200 pr/stk for en diskant, så udstyret var ok men ofte en ny forstærker som lige skulle prøves af og det kunne ende galt med afbrændte diskanter når det var Dire Straits der var på.

image.jpeg.ec960a251c3bd8005dfc9615f529975a.jpeg

Skrevet

værsgo her er en lille tur til vikingeland  <3

Skrevet

ECM!

Jan Garbarek - Brother Wind March

Marilyn Mazur!!

Skrevet

Elton John, senest med Gorillaz og tidligere Kate Bush, Bush er gud, Elton er nu ikke så ringe ..........

Gorillaz - The Pink Phantom ft. Elton John & 6LACK

xxxxx

Kate Bush with Elton John - Snowed in at Wheeler Street

Skrevet

Når jeg taler med mennesker der er yngre end mig opdager jeg med gru at 90'erne er blevet lige så ufede som 80'erne var for min generation.

Det her er et forsøg på at vise vi faktisk var ret cool (selvfølgelig set med skyklapper der glemmer Eurodance,Boybands,dårlig techno og den ene metervare popstjerne efter den anden der sang om ingenting i en ren uendelighed).

Skrevet

Top Notch nummer fra Sade. En musikalsk gudinde med en forrygende sangstemme og det sødeste smil.

Sade - Love Is Found (Live 2011)

Skrevet

Der er ikke ret mange der via sin tekst og sin stemme og et enkelt klaver som akkompagnement kan udtrykke en smerte som de fleste af os kender.  Men det kan hun . Synge sin smerte ud fra hjertet og lige ind i andres.  <3

Skrevet

Forsinket (10 dage) World Mental Health Day...Men lige her er der en sandhed i at det er tanken der tæller.

Skrevet

Det er jo en super inspirerende tråd, og spændende høre hvad i andre sætter på af musik. Lad os lige hylde trådstarter og hendes ligesindede.

Skrevet

@Lady C

Søde pige, da du har brugt det ypperste, Dire Straits på banen, så her lige lidt ekstra til dig.

Wild Theme fra den fantastiske film "Local hero". 

Og det lidt "måske lidt mindre "wild theme"

Going home

Redigeret af Onslow

Skrevet

Hej alle.:)

Fra  filmen Deliverance Som blev Oscar nomineret. Fantastisk.

God weekend deude.

KK

Redigeret af kanonkongen

Skrevet

3 kvinder med absolut intet tilfælles bortset fra et enormt talent...Lørdag aften syntes perfekt til at nyde dem.

Skrevet
Lady C skrev, den 19.10.2020 at 12:26:

værsgo her er en lille tur til vikingeland  <3

Hun kan skam også noget hvis hun får fat i en af Grundtvis salmer.

Skrevet

@Lady C

Lidt til vores fælles passion, 2 numre fra den 3. skive. :)

Hvis ikke det bedste gruppen har lavet, så noget der ligner.

God weekend

Skrevet

@Midtvestagurken og @Lady C

Ja, den er fremragende.

Her lige lidt mere fra æraen efter Dire Straits

Og Shangri-la, fryd for ørerne.

Og sejlturen til Philidelphia er allerede en klassiker.

På mit memorystick i bilen har jeg et endnu bedre live nummer, men originalen er heller ikke at kimse af. :)

God weekend

Skrevet

Og @Midtvestagurken

Når vi nu har gang i de uforlignelige guitarister, er det vel come il faut at bringe David Gilmour på banen.

Skrevet

Jeg var ikke opdateret på hvad Mark Knopfler går og foretager sig. Jeg opdagede netop nu det her album, som egentlig er ret spændende at lytte til

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 12 timer siden:

Jeg var ikke opdateret på hvad Mark Knopfler går og foretager sig. Jeg opdagede netop nu det her album, som egentlig er ret spændende at lytte til

Ja det er lækkert, jeg supplerer lige med lidt til dig og @Lady C

En fantastisk symbiose med vidunderlige Emmylou Harris

Live er den endnu bedre. :) 

God søndag :) 

Skrevet

I kølvandet på det Amerikanske præsidentvalg, må vi huske at ære denne 70er perle :rolleyes:

Redigeret af Emmalie

Skrevet

Emmalie skrev, den 6.11.2020 at 13:16:

I kølvandet på det Amerikanske præsidentvalg, må vi huske at ære denne 70er perle :rolleyes:

Ok, lad os ære det Amerikanske valg...

Skrevet

Var på et virkeligt kærligt og indfølende besøg i dag hvor der var skruet helt op for GFE oplevelsen. Jeg fik drukket grådigt af det blide og kærlige, men man skal selvfølgelig forstå at kærlighedens flamme er en man kan brænde sig på. Kærligheden er jo et vildt dyr der aldrig kan tæmmes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.