Alting skrevet af thomas 123
-
Mali. Århus, en stund i himlen og lidt højere
tror der var sneget sig en stavefejl ind …. du mangler et "n" 555
-
Hvem kan komme med en anbefaling af de 2 Århus piger?
har du selv været forbi ved af dem ???
-
Pat på Grønnegade
alder ? sådan cirka …. snakker vi midt tyverne eller …..
-
Hvor er 'Farvel og tak'
Tusind tak for dit opbygende indlæg ….. det er altid godt at få en sådan god vejledning af en mand af en så høj standard som din nu er det vel lidt en afsporing du er i gang med …. da denne her tråd handler om hvor et indlæg er blevet af og du bruger nedsættende sprogbrug om os andre …. så du er jo egentlig også i karambolage med Moderatorene - Paragraf 2 og andre vedtægter ha en god dag …… keep smiling
-
Hvor er 'Farvel og tak'
ja… vi ved jo ikke hvad der forgår inde i hovedet på ham …. så dit gæt kan være lige så godt som mit ...
-
Hvor er 'Farvel og tak'
okay… det er fair nok at man skal tale ordentligt …. og ikke må kalde folk det man måske syntes at de er men så gør opmærksom på det igen eller slet det ord eller det del indlæg hvor kurator følte sig stødt og pigesur.... (det kan jo godt lade sig gøre at slette et foto eller andet … så må det vel også kunne lade sig gøre bare at slettet et lille ord ) nu har jeg selv prøvet at løbe pande mod en mur med ham …. og der var der ingen kære mor…. så undskyld mig …. jeg deler fuldstændigt holdningen til den pågældende moderator
-
Hvor er 'Farvel og tak'
jeg oplever det samme …. syntes egentlig lidt at det er mærkligt …. kan ikke lige se hvad det som der blev overtrådt i den tråd…. andet end selvfølgelig at der var lidt utilfredshed med visse personer og deres måde at være på …. men så har man da fra ledelsen vist sit sande jeg ….. at man ikke må kritisere dem, fordi man håber på at det kunne gøres bedre ….
-
Aroma vesterringgade 172
takker tror jeg skal en tur forbi…..
-
Aroma vesterringgade 172
hejsa 8000 lyder som en god tur…. undskyld jeg blev lidt rundtosset …. hvem endte du med ? altså den første pige som startede massagen … eller den unge model … eller hende der åbnede døren ? hvad måtte du betale for fuld pakke ?
-
Anna i Hedemannsgade - dårlig oplevelse
vi er helt enige ….Huaa Laan men hvis du har en dårlig oplevelse … så kan man vel godt skrive om det uden at genere pigerne…. men ligeså meget for at advare os andre om at man måske ikke lige får den bedste service af den eller den pige….. selvfølglig kan du gå til en … og på den dag har hun det bare dårligt fordi der er problemer med familien, buffalo'n , hendes thai mand hjemme i Udon Thani eller der har været en sur farang kunde eller eller eller …. listen er lang … så der også er en undskyldning for hende …. men der er bare også nogle som er trætte og ikke gider levere den service som der bliver betalt for ….og jeg har da også i gennem min tid mødt et par stykker(både her og i thailand ) som bare havde "lidt" mentale/alkohol problemer … "med en lille smule foragt for os " (farangs) hvor jeg da har tænkt puhhh… det var spild af tid, penge og mit gode humør …. hvor andre har haft den præcis samme oplevelse ….. så har man grint lidt af det og rystet støvet af sig …. blandt andet en gang på en gogo bar i pattaya …. den kønneste, sødeste, smilende, kærlige, sexede og top lækre thai model …. og hun kunne bevæge sig og alt var top dollar …. betalte barfine … og kom mere elller mindre kun halvvejs igennem Walking Street før attituden slog igennem … og mest dødsyge starfish sex og brok, det var var den korteste long time ever.….…nogle dage senere havnede vi på den samme gogo bar… og stødte på nogle andre fyre … vi sad og snakkede, en af dem havde haft den præcis samme oplevelse med hende, det grinede vi lidt af og følte et fælleskabs bånd over den historie ….men sådan nogle er der bare også i denne her branche … lige som de er i blandt tømrer og mekanikere..og alle andre arbejdspladser … går den - så går den ….der jo blevet betalt … og du får ikke pengene retur … (eller det kan du faktisk godt få i thailand … hvis du går tilbage til MamaSan og forklare situationen …. så kan du både få din barfine og hvad du end har måttet betale hende) det er vel lidt det at Eroguide er her for …. altså både for ris og ros…. hvad er godt og hvad er knap så godt så i min verden er der STOR ros til Aros for hans anmeldelse …..
-
Ny pige hos Ten og Saen Dee i Fredericia - Mums !
hvor er det man finder den fantastiske Ten ?? har du en adresse ? eller Telefon nummer …. ?
-
Thaimassage i Randers
hvor gamle er de og ser de sådan nogenlunde ud ? :)
-
Randers - Vestergade 52 :(
tror det er nogle helt andre piger idag…. men der bliver bare brugt den samme annonce ... for billederne er helt anderledes end dem der blev brugt dengang…. og hvis photos passer … så er ihvertfald nogle helt andre piger:) som du kan se er alderen også blevet ændret nu til 27 …istedet for 21 ... men du skal da være velkommen til at komme med en lille beskrivelse af pigen …. og om photos passer ;)
-
Randers - søndagsåben???
var det nogle yngre piger …. eller snakker vi 40+ jeg ved godt det kan være svært at vurdere…. bare lige inden man tager turen til Randers … i vestergade 42 havde Mama San tidligere en ca. 28 ganske sød med fin service … men hun tog vidre... og så var der snak om at der skulle komme en ny pige … men hende har jeg ikke mødt de gange jeg har været forbi … der har der altid været en eller anden undskyldning men jeg kunne da godt få massage + af hende selv … man det takkede jeg også pænt nej til ;)
-
Winner i Herluf Trolles Gade
taler Ammy dansk ??? er det den samme Ammy som arbejdede i Trepkasgade for nogle år siden ??
-
Tåsingegade 2
nogen der ved hvornår Pam er tilbage i danmark ?
-
Det er SÅ meget ikke i orden
du har fuldstændigt ret, Heine! foreksemple var der to super dejlige spanske skønheder i aarhus …. (og det var virkli piger du vil kigge efter på gaden og dejlig service ) men de lagde photos ud fra lejligheden …. hvor de posserede i alle rum … selv børneværelset …. må sige at fotos gik lige over min grænse …. men pigerne …. uhhh…. vil helt sikkert gerne besøge dem igen ... og er ret sikker på at det ikke var deres designer lejlighed på frederiksbjerg i aarhus så det er lidt et svært dilemma… måske vi skal skrive til mads og monopolet hehe
-
Randers nord privat og diskret.
jeg har været der og kan på INGEN måde anbefale stedet (der er skrevet flere anmeldelser om stedet…. ) dine penge er givet bedre ud i vestergade 52 …. der har jeg haft nogle super gode oplevelser ….. og bare vendt om i døren når de har skrevet en 23 årig caribisk ny pige … og man så bliver mødte af en 45 årig gammel neger hehe som på ingen måde ligner de foto's som var i annoncen …. ikke engang dem som photoshopper for MacDonalds kunne få hende til at spiselig ud
-
Usexy kelly ….. det er ikke lige min dag med luderne :)
hehe…. næsten lige så hårdt arbejde som at gå på en date måske skulle jeg bare gøre det … det her skulle jo bare være så meget nemmere
-
Usexy kelly ….. det er ikke lige min dag med luderne :)
( overskriften … skulle jeg hellere ha brugt ord som glædespigerne eller gudinderne …. måske ) http://side6.dk/massage-escort/sexykelly24/6456 http://side6.dk/resultatside/?q=penelope23 http://side6.dk/resultatside/?q=engtoften16A så jeg syntes jeg skulle starte ugen med et knald.... Sexy Kelly har fået meget blandet anmeldelser og har selv tidligere haft en rigtig dårlig oplevelse med hende også…. Men tænkte okay… jeg kan da gi det en chance til ….. men der var også Penelope23 … store babser … det er jo svært at sige nej til og sidst ser engtoften ret lovende ud …. (men stedet har nu aldrig ramt plet for mig …. ) - tog en kop overpriced kaffe på en kaffebar in midtbyen mens jeg udtænkte en plan…..fik lige tjecket ind på arbejde og havde så et par timer omkring middagstid til lidt sjov og ballade okay … ringede til penelope i Gerlachsgade … så tænkte tæt på byen … objektivt først… det er ikke hende på billederne… men hun er rigtlg flot…. kæmpe babser og et kønt ansigt ... subjektivt (min oplevelser) … en rigtig primadonna og ikke særlig venlig stemt lige fra starten (mødte ellers op, ny barberet og havde lige været i bad op )… hun siger til mig :" jeg syntes du skal ta en halv time 1000 kr det er bedst " så siger jeg " det vil jeg gerne ….men jeg har kun 900 …" pga kaffen tidligere … og det var virkligt alt hvad jeg havde ... hun havde selv lagt op til at turen til de 800 kr ikke var særligt spændende …. så jeg tænkte og hun virkede også som om at nu gad hun slet ikke noget... men hun siger… " uhmmm… jeg kunne da godt gi hende de 800 og vi kunne prøve det men det blev så kun dansk " jeg siger " ahhh…. så vil jeg hellere komme igen sidst på eftermiddagen for med 1000 kr " og det ville jeg virklig ha gjort…. men nu begynder dramaet …. "NO NO NO…. this is a private place … i dont customers coming and going " (well … jeg tror der kommer en del igennem nede i gerlachsgade …. ) men jeg skulle ikke komme igen … og blev så ellers vidst ud af en sur kælling …. tænkte bagefter at jeg egentlig var glad nok for at jeg ikke havde taget hverken de 800 eller 1000 kr turen … for hendes temperament og reaktion og generelle være måde tror jeg ville ha været dårligt sex! så jeg ringede straks til sexykelly …. jo jo … jeg kunne godt komme vi aftalte en tid ….. og jeg kørte mod malling …. vi havde en klokke klar aftale … og bekræftet den … så ringer jeg da jeg er der…. biiiii…. direkte til telefon svar …. igen igen igen igen …. seriøst …. kørt helt derud …. og så tager kællingen ikke telefonen…. nå… jeg skriver en sms og bliver ved med at ringe …. 30 min over tid … og jeg er på vej tilbage mod Aarhus … tænker jeg ringer lige en sidste gang. jo jo… nu kommer jeg igennem … og hun siger hun er lige ved at ta et bad så kan jeg komme … så jeg vender om ... får vej nummeret … objektivt… det er velligende photos … men hendes babser er noget mindre og ser lidt slatne ud … og hun er IKKE 25 … nok et sted mellem 35 og 40 subjektivt….straks jeg kommer ind … er der bare dårlig stemning… det er mig der har ventet i over en halv time … og hun siger ikke undskyld … men hvorfor jeg ikke havde kontaktet hende da jeg var der …. ??? hvad … ??? jeg forklarer at jeg havde ringet til hende masser af gange, da jeg var på vej ud til hende og da jeg var der …osv…. og hun har bare en rigtig røvsyg holdning … at det er mig der har gjort noget galt … det slukker fuldstændig lysten til at knalde med hende …. så jeg siger "nu har jeg ventet i 40 herude på lars tyndskids bundemark …. og nu kører jeg tilbage på arbejde . så må vi se om jeg kan komme herud en anden dag…" så går hun da fuldstændig Neger bezerk på mig …. og hele hendes begrænset engelsk og tyske ordforråd af bande ord regner ned over mig ... og jeg havde spildt hendes tid og nu skylde jeg ellers bare komme ud inden hun…… uhh ha da…. så jeg gik igen … mens hun i døren blev ved med at bande af mig så kom der ellers også et par sms'r på vejen fra hende om hvad jeg var for en …. og bla bla bla ... så kan på ingen måde anbefale hende … engtoften var optaget da jeg så kørte forbi der …. hehe…
-
paula - engtoften
hvad er sandsynligheden for at det her denne pige jeg kommer til at møde ??? http://side6.dk/resultatside/?q=engtoften16A er der nogle der har været forbi ?
-
Charlott, latina i Hobro, flot pige og god oplevelse
nemli ja …. og tror faktisk hun havde et mere alias …. forstår det ikke … for hun gav en fin service så hvorfor skifte "Brand-navn" midt i det hele …?? er der noget der er super irriterende … så er det at dukke op til een … som har skiftet photos og navn … men den samme som man har vendt om i døren hos før…og det må da egentlig også værer totalt træls for pigen !!!
-
Charlott, latina i Hobro, flot pige og god oplevelse
det skal dog siges at jeg har besøgt hende et par gange i aarhus og det har været en god oplevelse hvergang ….. photos … er lidt photoshop… men det er hende og hun er sød og giver en rigtigt fin service... og der må spilles bold på hele græsplænen … ikke noget med at no no no… og kys og kram og god tid …. i århus gik hun under et andet navn… har skrevet en anmeldelse tidligere på hende …. men da var prisen 800 kr for en halv time ….
-
Sex-køb for dummies
det er lidt forskelligt …. men der har været et par spanske - columbianske - brazil - cuba … whatever nogle har været super lækre … nogle super søde ….. OG nogle har været rigtige Primadonna'r som jeg har skrevet før… jeg vil til enhver tid fortrække en 6 eller 8 på en 1 til 10 skala ... frem for en 9 eller perfect 10 som er en total starfish og kun kigger på uret …. (det er der allesammen for at tjene penge … nogle giver bare en bedre oplevelse end andre ….) sidst jeg var der for en lille måneds tid siden var det ihvertfald langt fra annoncen til varen der blev serveret …. lidt ligesom de photos der er ved Macdonalds …. og så den virkelige Big Mac som bliver serveret for dig !!!
-
Charlott, latina i Hobro, flot pige og god oplevelse
det kan jo være at han også har gjort det…..