Hop til indhold
janL

Charlott, latina i Hobro, flot pige og god oplevelse

Recommended Posts

Torsdag prøvede jeg hende her:

http://side6.dk/resultatside/?q=charlott

Først skal nævnes at billederne er ægte, højest 1-2 år gamle. Da jeg så hende troede jeg at det var løgn, hun er helt vildt smuk, rigtig sød og smilende. Rigtig flot Coca-Cola body, dejlig røv og bryster der står lige ud i luften uden hjælp af silicone. Jeg masserede brysterne grundigt og kunne ikke mærke antydningen af implantater. 

Selvom hun annoncerer at en time koster 1700 bad hun om 2000, jeg var helt blød i knæene så jeg sagde bare ja uden at forhandle. Ved efterlæsning af annoncen kunne man måske nok sige at der er en antydning af at græsk og megafransk er extra, kommer lidt an på hvordan man læser det. Nå men jeg fik en time med "everything". Hun taler fint engelsk hvilket absolut er en fordel. Hun ville først give mig lidt massage for at starte stille og roligt, fint nok. Men ellers fik vi prøvet diverse ting, tungekyssede, god superfransk, dansk, jeg slikkede hende i både fissen og røven, rigtigt lækkert ingen dårlige lugte. Jeg var helt vild med hendes krop og masserede og slikkede hende simpelthen over det hele. Jeg måtte afbryde flere gange for ikke at komme i utide, det og så har jeg det med kondomer at jeg kan have en god stivert men når kondomet kommer på så falder den lige så stille. Så jeg fik ikke gennemført anal delen, men jeg er sikker på at hun gør det for jeg havde en finger oppe i røvhullet på hende flere gange. Til sidst fik jeg en god og lang udløsning, hun slugte ikke, men jeg insisterede heller ikke, så det er uvist om hun virkelig giver megafransk. Der er måske en anden herindefra som vil undersøge dette punkt?

Men alt i alt en fantastisk oplevelse, som jeg gerne gør igen, men hun sagde hun kun er her en uge mere så det er ikke sikkert jeg får chancen. Stedet er et af de sædvanlige faldefærdige huse i en flække udenfor Hobro, det er simpelthen deprimerende at se på. Man kan parkere bag huset og jeg oplevede ikke nysgerrige naboer. Så lige til sidst, hvor er det irriterende, når hun nu er så flot, at det skal foregå i halvmørke, jeg havde virkelig lyst til at tænde noget mere lys så man bedre kunne nyde synet, men det er de jo aldrig rigtig med på.

JanL     

Del dette indlæg


Link til indlæg

det undrer mig - hvis du er så tit herinde - at du så ikke ved, at mener man at noget er "fake" - så trykker man på "rapporter indlæg" knappen istedet for i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det undrer mig - hvis du er så tit herinde - at du så ikke ved, at mener man at noget er "fake" - så trykker man på "rapporter indlæg" knappen istedet for i tråden. 

det kan jo være at han også har gjort det….. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de kasser der er uden silikone, er min røv en vandflyver

Jeg er enig - de kan sku ikke sidde SÅ skævt, som de gør på nogle af billederne, uden at det skyldes unaturligt "fyld". Men de kan være lavet godt, og på en måde, så man ikke kan føle det, og det jo også dejligt.

MEN - tror sku ikke din røv er en vandflyver

Del dette indlæg


Link til indlæg

det undrer mig - hvis du er så tit herinde - at du så ikke ved, at mener man at noget er "fake" - så trykker man på "rapporter indlæg" knappen istedet for i tråden. 

Det er netop en mening (min mening) og ikke konkret viden. Indlægget er tydelig fup men hvad er grundlaget for rapporteringen? Min anelse om at det er fup?

Forøvrigter en stor del af indslagene herinde af samme slags som trådstarters uden at man gør noget ved det. Det går ned ad bakke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vist for tit herinde. Det er blevet så nemt at spotte en pimp / alfons / stodder der reklamerer for "sin pige".

Jeg må skuffe dig, det er du ikke. Min eneste relation til Charlott er at jeg besøgte hende I torsdags som kunde, og ikke andet. Det er lidt synd for dig hvis du ser positive anmeldelser som falsk reklame for en glædespige, du kommer nemt til at gå glip af noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig - de kan sku ikke sidde SÅ skævt, som de gør på nogle af billederne, uden at det skyldes unaturligt "fyld". Men de kan være lavet godt, og på en måde, så man ikke kan føle det, og det jo også dejligt.

MEN - tror sku ikke din røv er en vandflyver

Jeg er en ældre herre som har masseret rigtig mange bryster i mit lange liv, både helt naturlige og med implantater. I langt de fleste kunstige kan man føle at der er lagt noget ind, men de bliver jo bedre til det så det kan jo være at man er i dag er i stand til at lave det uden at det kan føles. Og som jeg skriver i anmeldelsen så kunne jeg, ved grundig undersøgelse, ikke føle noget og konkluderer derfor at der ikke er hjælp fra silicone. Det skal også nævnes at hun er ung, jeg tror faktisk at de 26 år som hun skriver i annoncen passer, og det er jo som regel sjældent at der ikke lige er trukket en 5 år fra den rigtige alder.  

Men netop naturlige bryster er skæve og kunstige er forsøgt lavet perfekt, netop derfor kan man se det. På en kvinde uden kunstigt indgreb er det ene bryst altid større end det andet, forskellen varierer selvfølgelig. Når man opererer prøver man at lave dem perfekte, altså ens størrelse. Check selv efter drenge.

Så kongens røv er måske en vandflyver, må se komisk ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det skal dog siges at jeg har besøgt hende et par gange i aarhus 

og det har været en god oplevelse hvergang ….. 

photos … er lidt photoshop… men det er hende og hun er sød og giver en rigtigt fin service...

og der må spilles bold på hele græsplænen … ikke noget med at no no no… og kys og kram og god tid …. 

i århus gik hun under et andet navn… har skrevet en anmeldelse tidligere på hende …. 

men da var prisen 800 kr for en halv time ….   :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

i århus gik hun under et andet navn… har skrevet en anmeldelse tidligere på hende …. 

men da var prisen 800 kr for en halv time ….   :P

kan det ikke passe at hun florerede under navnet Brenda?????..mener billederne var koblet på det navn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan det ikke passe at hun florerede under navnet Brenda?????..mener billederne var koblet på det navn :-)

nemli ja …. :)

og tror faktisk hun havde et mere alias ….

 

forstår det ikke … for hun gav en fin service så hvorfor skifte "Brand-navn" midt i det hele …??

er der noget der er super irriterende … så er det at dukke op til een … som har skiftet photos og navn …

men den samme som man har vendt om i døren hos før…og det må da egentlig også værer totalt træls for pigen !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må skuffe dig, det er du ikke. Min eneste relation til Charlott er at jeg besøgte hende I torsdags som kunde, og ikke andet. Det er lidt synd for dig hvis du ser positive anmeldelser som falsk reklame for en glædespige, du kommer nemt til at gå glip af noget.

Hold nu op.  Dit indlæg er et typisk reklameindlæg som der er snesvis af herind.  Der er intet anderledes i den i forhold til andre alfonsers indlæg. Jo, nok at du ikke bruger så vulgære udtryk som dine mere tumpede kolleger.

Over and out

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været hos hende i Onsild. Hun er nu lyshåret, og jeg må sige at hun ser fantastisk ud. .Så totalt kunstig og dukkeagtig. Så hvis man kan li det look. Så go for it!

Men jeg må nu indrømme at jeg faldte næsten i søvn.. Hun var da meget sød, og blev ikke ret sur, da jeg forsøgte at stikke en finger i røven på hende m.m.

Men noget særligt er hun nu ikke.. prøv hende for en enkelt gang.. 

ren, sød og pæn.. men kedelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende i Onsild. Hun er nu lyshåret, og jeg må sige at hun ser fantastisk ud. .Så totalt kunstig og dukkeagtig. Så hvis man kan li det look. Så go for it!

Men jeg må nu indrømme at jeg faldte næsten i søvn.. Hun var da meget sød, og blev ikke ret sur, da jeg forsøgte at stikke en finger i røven på hende m.m.

Men noget særligt er hun nu ikke.. prøv hende for en enkelt gang.. 

ren, sød og pæn.. men kedelig

Wtf?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wtf?

Det må være den anden som var/er i huset, Danna eller Donna kalder hun sig. Deres annoncer lignede hinanden, så jeg tror det er samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej hun lignede unægteligt Charlott på billederne. Bortset fra det afblegede hår og de, af underlige grunde photoshoppede bryster ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne pige/kvinde har ingen pimp...det kan jeg skrive under på....har talt med hende om at flytte hen til en af mine mine huse det ville hun ikke uden hendes ven som er en trans med en pik på 20 cm. kom med.  Denne trans passede på hende idet hun var blevet overfaldet i sommers......men jeg ville ikke ha' en trans med i købet så derfor flytter hun snart til Århus igen.....men sød er hun da......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne pige/kvinde har ingen pimp...det kan jeg skrive under på....har talt med hende om at flytte hen til en af mine mine huse det ville hun ikke uden hendes ven som er en trans med en pik på 20 cm. kom med.  Denne trans passede på hende idet hun var blevet overfaldet i sommers......men jeg ville ikke ha' en trans med i købet så derfor flytter hun snart til Århus igen.....men sød er hun da......

Tak for det Aksel, jeg bryder mig ikke om at blot fordi man roser en pige så bliver man beskyldt for at have bagtanker med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...