Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mali. Århus, en stund i himlen og lidt højere

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Senest jeg besøgte Mali, var da Cream var der.

Altså igen gode minder, så jeg ringede og blev indbudt til et tidlig morgen kæl. 

En dejlig kendt og bekendt tog imod mig, Ice med de smukke øjne og den fyldige barm var varm. Smil, varme og kærlig omfavnelse. Massage, lidt i al fald, og elskov der trak vejret af mig, og holdt mig fanget i lang tid. Jeg blev sgu brugt som buk, simpelthen. Ice var ankommet i går, men led ikke af jetlag. En time senere tumlede jeg ud af døren, og jeg skal absolut ikke noget de næste par dage. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Senest jeg besøgte Mali, var da Cream var der.

Altså igen gode minder, så jeg ringede og blev indbudt til et tidlig morgen kæl. 

En dejlig kendt og bekendt tog imod mig, Ice med de smukke øjne og den fyldige barm var varm. Smil, varme og kærlig omfavnelse. Massage, lidt i al fald, og elskov der trak vejret af mig, og holdt mig fanget i lang tid. Jeg blev sgu brugt som buk, simpelthen. Ice var ankommet i går, men led ikke af jetlag. En time senere tumlede jeg ud af døren, og jeg skal absolut ikke noget de næste par dage. 

 

 

God anmeldelse! Hvad er priserne? normal Aarhus-priser? Er BJ uden kondom?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst Aarhuselskers fine anmeldelse af Ice ville jeg også prøve hende. Jeg bestilte tid og mødte op kl 14. Her mødte jeg en dame midt i 30'erne, som vel ikke er nogen skønhed, men det blev mere end rigeligt vægtet op af et varmt smil og charme!
 Nå men jeg kom af tøjet og fik smidt mig på briksen. Ice kom tilbage og begyndte at massere. Det var sgu ingen stor oplevelse. Det havde, for det meste, ikke ret meget med massage at gøre. Mere end gang røren op og ned af min krop. Nå, men efter en god halv time kom spørgsmålet så. Vi blev hurtig enige om den fulde pakke med b2b. B2b var mest en gang spansk. Efter lillemanden blev vækket, tog hun uden at blikke, den i munden og suttede den hurtigt op i fuld størrelse. Hvad massagen manglede kunne hun til fuld i det orale! Jeg kunne mærke at måtte stoppe hende hvis jeg ville mere. Så jeg trak mig. Men straks var hun over mig igen og begyndte at tungekysse mig helt vildt! Det var sgu en overraskelse! Nå, men jeg fik hende vendt om og begyndte at slikke hende. Det virkede virkelig som om hun nød det. Efter hun kom (tror jeg), kom der gummi på og jeg tog hende i favoritten doggy, til jeg kom for vildt. Efter et øjeblik fik jeg et bad, betalte regningen, kyssede farvel og ud på gaden storsmilende selv det regnede og var rigtig efterårsvejr!

 

Kommer jeg igen? JA FOR F.....!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret ny i massageverdenen så jeg kender ikke helt priserne. Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er ret ny i massageverdenen så jeg kender ikke helt priserne. Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre

Efter at have læst om Ice hos Mali, måtte jeg lige tjekke hende ud. Ellers har det jo været hos N&N i Herluf Trollesgade, at det mest er foregået på det sidste.

Ringede og aftalte en morgentid og troppede op hos en frisk og meget klar Ice. Hun har et rigtig dejligt smil og er serviceminded ud over alle grænser. Først fik jeg en god gang massage, som hun gav med tilpas hårdhed, som jeg godt kan lide det. Der var dejlig pirring undervejs og i det hele taget en rigtig dejlig oplevelse. Da tiden kom til, at jeg skulle vende mig om, var der røget så meget blod sydover, så hun ikke kunne undgå at se, at jeg var mere end klar til andet end massage. Hun spurgte kort om hvad jeg ville have og så gik hun ud og hentede et kondom.

Da Ice kom tilbage, gik hun lige til stålet og begyndte at sutte, så det var en fryd. Jeg fik hende vendt. så jeg kunne nå hendes dejlige krop og ikke mindst bryster. Hun har nogle dejlige store naturlige bryster, som man kan lege med - alt det man lyster. Herefter gav jeg hende en slikketur, som hun virkede til at nyde. Ice er naturlig behåret, dog uden at det er en kæmpe bush. Hendes små lyde, da jeg slikkede hende, tændte mig i den grad, og vi fik kondomet på i en fart og herefter var det ren rå-knepperi. Ice er en moden kvinde på 45 år, som ved hvordan en mand kan lide at blive behandlet.

Det bliver helt sikker ikke sidste gang jeg har besøgt hende og hun bliver til december, så der er mulighed for flere gode oplevelser med denne meget sympatiske thaikvinde.

Hvis jeg skal nævne en enkelt lille negativ ting, så er det hendes tendens til at fjolle - det synes jeg egentlig trækker lidt ned, men ellers er hun et besøg værd.

Hulsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ingen af Jer skriver, hvor man kan møde Ice. 

 

jaw det står i overskriften ;) 

mali Chr Kiersplads. 

Se evt thailisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kære knaldebrødre

Efter at have læst om Ice hos Mali, måtte jeg lige tjekke hende ud. Ellers har det jo været hos N&N i Herluf Trollesgade, at det mest er foregået på det sidste.

Ringede og aftalte en morgentid og troppede op hos en frisk og meget klar Ice. Hun har et rigtig dejligt smil og er serviceminded ud over alle grænser. Først fik jeg en god gang massage, som hun gav med tilpas hårdhed, som jeg godt kan lide det. Der var dejlig pirring undervejs og i det hele taget en rigtig dejlig oplevelse. Da tiden kom til, at jeg skulle vende mig om, var der røget så meget blod sydover, så hun ikke kunne undgå at se, at jeg var mere end klar til andet end massage. Hun spurgte kort om hvad jeg ville have og så gik hun ud og hentede et kondom.

Da Ice kom tilbage, gik hun lige til stålet og begyndte at sutte, så det var en fryd. Jeg fik hende vendt. så jeg kunne nå hendes dejlige krop og ikke mindst bryster. Hun har nogle dejlige store naturlige bryster, som man kan lege med - alt det man lyster. Herefter gav jeg hende en slikketur, som hun virkede til at nyde. Ice er naturlig behåret, dog uden at det er en kæmpe bush. Hendes små lyde, da jeg slikkede hende, tændte mig i den grad, og vi fik kondomet på i en fart og herefter var det ren rå-knepperi. Ice er en moden kvinde på 45 år, som ved hvordan en mand kan lide at blive behandlet.

Det bliver helt sikker ikke sidste gang jeg har besøgt hende og hun bliver til december, så der er mulighed for flere gode oplevelser med denne meget sympatiske thaikvinde.

Hvis jeg skal nævne en enkelt lille negativ ting, så er det hendes tendens til at fjolle - det synes jeg egentlig trækker lidt ned, men ellers er hun et besøg værd.

Hulsen

Huaa Laan

Fjolleri. Jeg har faktisk engang nævnt for hende at det ikke virkede opstemmende på mig, og andre, med det der fjolleri. Især hendes "snak" med dimsen ved afskeden virker negativt på mig. Hun forstod ikke rigtig hvad jeg mente, men det er nu også blot en bagatel. Når man ved hun gør det, kan man jo altid aflede hende ved et par smarte manøvre med hænderne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! Ved at være noget tid siden jeg har været her. Så er der nogen der kan oplyse om der er kommet nye piger til? Sidst var jeg sammen med Ice, som jo er ganske god. Men vil gerne præve noget andet. Den anden pige ville kun massere og give hj. Hende gider jeg ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hobbes skrev, for 26 minutter siden:

Hej! Ved at være noget tid siden jeg har været her. Så er der nogen der kan oplyse om der er kommet nye piger til? Sidst var jeg sammen med Ice, som jo er ganske god. Men vil gerne præve noget andet. Den anden pige ville kun massere og give hj. Hende gider jeg ikke!

Ice og Nok (HJ pigen :) ) er der pt.

I morgen rejser Ice, og Cream kommer. Om Cream kommer imorgen eller om nogle dage ved jeg ikke præcist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
Hobbes skrev, for 27 minutter siden:

Hej! Ved at være noget tid siden jeg har været her. Så er der nogen der kan oplyse om der er kommet nye piger til? Sidst var jeg sammen med Ice, som jo er ganske god. Men vil gerne præve noget andet. Den anden pige ville kun massere og give hj. Hende gider jeg ikke!

 

Cream skulle være lige på trapperne ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cream er i byen! Mødte hende tilfældigvis i dag - og det er rigtigt: Hun begynder hos Mali på Kiers Plads tirsdag - i morgen!

Så fås det ikke skønnere og mere dejligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
nielsp skrev, for 20 minutter siden:

Cream er i byen! Mødte hende tilfældigvis i dag - og det er rigtigt: Hun begynder hos Mali på Kiers Plads tirsdag - i morgen!

Så fås det ikke skønnere og mere dejligt!

Så blev det jul i den lille by der ligger og luner sig i bunden af bugten bag lægivende skrænter. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
nice guy skrev, for 4 timer siden:

Så skal hun kaldes imorgen.

Tror bare hun helst hun vil kaldes Cream 55555

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Århus for et par dage siden, og hade lyst til lidt forkælelse, så måtte lige forbi Cream.

Blev budt inden for af hende selv, med et stort smil og kram det er et fantastisk humør hun altid har.

Hendes massage er nok i den bløde ende, men jeg syntes den er rigtig dejlig, og når man så ser hendes dejlige runde røv, er det svært at afslå den fulde pakke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...