Hop til indhold
thomas 123

paula - engtoften

Recommended Posts

  1. Hej Jeg var også forbi forleden. Jeg havde en god oplevelse med hende. bortset fra da jeg kommer ind i det meget mørke rum kunne jeg intet se. Fumlede noget med både menu kort og derefter pengene. tog en halv time med super fransk. til 1100 kr. Så blev jeg bedt om at tage et bad. oki. Alt for en med så dejlige bryster:-D  fik et glimt af hendes kavalergang. Da badet var færdigt var jeg klar. sad og ventede et par min. på sengen. så kom hun ind, smed tøjet og hun gik i gang med det super franske. en ok gang gufferi. man må ikke lege for meget med missen i mens. så tog jeg hende i missionær og hun red, derefter bagfra. og kom udover hendes bryster. bagefter sad vi og talte lidt sammen. en dejlig pige som tager hjem på mandag.
  2. synes ikke billederne er shoppet meget. meget skønne ung pige bryster, lækker røv og et dejligt væsen hun har. tror hun er ca. 25 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ny medlem herinde, tænkte jeg at jeg hellere måtte bidrage lidt.
Ringede til Paula for et par måneder siden og bestilte en halv time.
Hun virkede rigtig sød i tlf og sagde at jeg bare kunne komme med det samme, så jeg fløj ud af døren og 10min efter var jeg der. Hun er en rigtig flot pige med en fræk røv og nogle udemærkede bryster.
Fik hende hurtigt klædt af og smidt hende på sengen, lagde ud med at sætte mig på hende så hun kunne sutte min pik, det gjorde hun ualmindelig godt så der gik ikke meget mere end 5 min før jeg måtte levere klatten ud over hendes kønne ansigt. Efter at have rodet lidt med hendes bryster var jeg klar igen, op på alle fire med hende og så ellers tage hende i en doggy, sikke et syn og resultatet udeblev da heller ikke.
Alt i alt en lækker oplevelse, sød og dejlig pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...