Hop til indhold
FrankJ

Hvor er 'Farvel og tak'

Recommended Posts

Jeg har fået 2 notifikationer om 'synes godt om' for denne tråd,  men når jeg klikker på dem får jeg beskeden "Du har ikke adgang"

Hvad skal det sige?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankJ skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har fået 2 notifikationer om 'synes godt om' for denne tråd,  men når jeg klikker på dem får jeg beskeden "Du har ikke adgang"

Hvad skal det sige?

jeg oplever det samme …. syntes egentlig lidt at det er mærkligt …. kan ikke lige se hvad det som der blev overtrådt i den tråd….

andet end selvfølgelig at der var lidt utilfredshed med visse personer og deres måde at være på ….

:)

men så har man da fra ledelsen vist sit sande jeg ….. at man ikke må kritisere dem, fordi man håber på at det kunne gøres bedre …. 

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det er lidt mærkeligt.. Ikke at den blev slettet som sådan, men at den først blev flyttet til Feedback forum, og så senere slettet :P.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, for 24 minutter siden:

jeg oplever det samme …. syntes egentlig lidt at det er mærkligt …. kan ikke lige se hvad det som der blev overtrådt i den tråd….

Jeg er enig med dig i, at det er mærkligt at tråde bare forsvinder uden nærmere forklaring, men der var en overtrædelse af regelsættet (§2) i den tråd, da trådstarter kaldte en bruger/moderator for "idiot". 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er enig med dig i, at det er mærkligt at tråde bare forsvinder uden nærmere forklaring, men der var en overtrædelse af regelsættet (§2) i den tråd, da trådstarter kaldte en bruger/moderator for "idiot". 

okay… det er fair nok at man skal tale ordentligt …. og ikke må kalde folk det man måske syntes at de er ;)

men så gør opmærksom på det igen eller slet det ord eller det del indlæg hvor kurator følte sig stødt og pigesur....

(det kan jo godt lade sig gøre at slette et foto eller andet … så må det vel også kunne lade sig gøre bare at slettet et lille ord )

nu har jeg selv prøvet at løbe pande mod en mur med ham …. og der var der ingen kære mor…. så undskyld mig …. 

jeg deler fuldstændigt holdningen til den pågældende moderator :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo sagtens slette dele af en tråd, så jeg forstår heller ikke moderatorernes problem. Men kan man ikke lide lugten i bageriet, så kan man jo bare finde en anden græsgang, som de siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo men du har ret til at have din mening om den pågældende moderator, men egentlig tror jeg han er fløjtende ligeeglad med, hvad andre brugere synes om ham. 

Det er reglerne, som er det vigtigste for ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 3 minutter siden:

Jo men du har ret til at have din mening om den pågældende moderator, men egentlig tror jeg han er fløjtende ligeeglad med, hvad andre brugere synes om ham. 

Det er reglerne, som er det vigtigste for ham. 

ja… vi ved jo ikke hvad der forgår inde i hovedet på ham …. så dit gæt kan være lige så godt som mit  ...

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er enig med dig i, at det er mærkligt at tråde bare forsvinder uden nærmere forklaring, men der var en overtrædelse af regelsættet (§2) i den tråd, da trådstarter kaldte en bruger/moderator for "idiot". 

Nåee jeg er nu blevet kaldt lignende og de tråde er der da stadig. Der må være en anden årsag.  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet kaldet en forfærdeligt masse mindre smigrende ting, uden at noget har sket?? Men jeg har jo ikke brokket mig over det.

Uanset hvad, synes jeg det er lidt mærkeligt at man ikke skal vide hvilke moderatorerne er. De sniger sig altså omkring som ulve i fåreklæder, uden at vi ved hvilke de er. Hvad er pointen med det?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 29 minutter siden:

 

jeg flyttede den til feedback men kan se at administrator har slettet den i nat

derfor forvirringen over det, der var to sæt hænder på den

 

Du virker sgu da meget fornuftig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For tre dage siden bad jeg administrator om på en besked, at slette mig. Ved i hvor lang tid, der går før man er væk? Eller er det lettest at kalde nogen for en idiot og komme væk den vej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimbjensen skrev, for 8 minutter siden:

For tre dage siden bad jeg administrator om på en besked, at slette mig. Ved i hvor lang tid, der går før man er væk? Eller er det lettest at kalde nogen for en idiot og komme væk den vej?

Jeg stiller op. Du kan f.eks. kalde mig en politiskt korrekt svenskt naiv idiot og klaphat, hvis det kan hjælpe. Jeg skal nok klare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimbjensen skrev, for 11 minutter siden:

For tre dage siden bad jeg administrator om på en besked, at slette mig. Ved i hvor lang tid, der går før man er væk? Eller er det lettest at kalde nogen for en idiot og komme væk den vej?

 

Anmeld dit eget indlæg, hvor du beder om at blive slettet, det går vist nok hurtigere, med mindre at jeg har misforstået noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes fra min barndom, hvordan mange insisterede på at starte lege med at lave regler - så mange som muligt og så ligegyldige og unødvendige som muligt, så der dårligt nok var tid til at lege, når regelsættet var færdigt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kimbjensen skrev, for 10 minutter siden:

For tre dage siden bad jeg administrator om på en besked, at slette mig. Ved i hvor lang tid, der går før man er væk? Eller er det lettest at kalde nogen for en idiot og komme væk den vej?

Sådan sletter du din bruger: 

1. Du klikker på menuen ud fra dit brugernavn til højre i toppen af skærmen. 

2. Derefter klikker du på menupunktet "kontoindstillinger". 

3. Klik endelig på fanen "slet min bruger"

4. Bekræft sletning. 

Farvel og tak!

del_user_guide1.PNG.70d9815a750dbcdad46e

del_user_guide2.thumb.PNG.7541807760c8d3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

 

jeg flyttede den til feedback men kan se at administrator har slettet den i nat

derfor forvirringen over det, der var to sæt hænder på den

Ahh ok :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan det godt være jeg får en advasel eller karentæne, men pt. kører boardet så stærkt for mig, at jeg ikke kan følge med, så er der nogle streger man skriver på....og så er de væk, så er der medlemmer som skriver og holder boardet i gang...og så er de væk.

Når man kikker ind, så er der ikke sket noget nyt, ...for de streger man har blandet sig på er væk, hvad sker der dog? hvor er lofthøjen?

Gælder lofthøjen kun omkring pigerne og anmeldelser? men ikke omkring moderationen og selve Eroguide?

Forsvinder problemerne og medlemmernes kritik ved at låse og nu den nye trent ved at slette kritiske indlæg/debatoplæg?

Uddelleses der flere advarseler  og karentænder end der plejer?

Der er kommet en ny stregere politik som mindre højt til loftet, og strengere politik?

Kan man af deraf udlede af medlemmerne har ikke fattet at der er en ny politik som Moderatorene håndhæver?

Kan man oplyse fra Adminstrationen den mere hårde politik og meget lavere lofthøjde og mindre skostørrelse, sådan alle kan rette ind til den korrekte politik, der ikke medføre Advasler og karentæner?

Hvor er de gode ord om "højt til loftet" og vi sletter mindst muligt, blevet af? er det kun når det det drejer sig om andre end moderatore og adminestrator?

Læs venligst moderatore og Admin, egene ord år tilbage....glemmer I ...så husker vi!

Please...lad nu være med at give os alle advaseler....nogen må der jo være tilbage til at holde boardet i gang.....så mange er borte.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

alle klynkemåsene og de evigt forurettede i denne (og lignende tråde) - jeg synes I skal forlange pengene tilbage..

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Get a Life

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 15 minutter siden:

alle klynkemåsene og de evigt forurettede i denne (og lignende tråde) - jeg synes I skal forlange pengene tilbage..

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Get a Life

Kære Heine

Som altid har du ret!

Ved at lade være med at skrive nogle indlæg, kommer man aldrig i karambolage med moderatorene, og ved at lade være være med at være et brokhovede eller overhovede reflektere over livet....Sådan får man et liv!

Om det så er fattigt i din opfattelse, det er så dig der afgøre det, lad mig om at afgøre min afgørelse af min rigdom i mit liv!

Sådan acceptere vi bedst hinannes afgørelser over hvert vores liv og beslutninger!.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 2 timer siden:

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Og det er faktisk lige præcis det, dine brokhoveDer er i fuld gang med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 8 timer siden:

alle klynkemåsene og de evigt forurettede i denne (og lignende tråde) - jeg synes I skal forlange pengene tilbage..

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Get a Life

 

Tusind tak for dit opbygende indlæg ….. det er altid godt at få en sådan god vejledning af en mand af en så høj standard som din :)

nu er det vel lidt en afsporing du er i gang med …. da denne her tråd handler om hvor et indlæg er blevet af :) 

og du bruger nedsættende sprogbrug om os andre ….  :)  

så du er jo egentlig også i karambolage med Moderatorene  - Paragraf 2 og andre vedtægter :) 

 

ha en god dag  ……  keep smiling :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 9 timer siden:

alle klynkemåsene og de evigt forurettede i denne (og lignende tråde) - jeg synes I skal forlange pengene tilbage..

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Get a Life

Denne tråd handler umiddelbart om hvor en tråd blev af. 

Men grundlæggende handler den om moderationen på EG. 

Der er ikke tale om brok Heine, og måske er det ikke altid den der påpeger problemer der er et brokkehoved - måske snarere den klartsynede. 

 

Du er jo en livserfaren mand, med en meget bred omgangskreds. Derfor ved du også at der er mange måder at lede en virksomhed/forening/board osv på. Du har også oplevet de to nedenstående modeller, vil jeg tro. Yderligere vil jeg tro at model 1 er der hvor du har haft størst glæde og udbytte?

 

Der er den ledelses måde hvor chefen render rundt og deler is og koldt vand ud på varme dage, begejstret giver en dygtig medarbejder et kram, suser afsted midt på dagen, for at hente kager, fordi nu går det skide godt. Ham der henkastet siger, til medarbejderen der fejlede: ok, så lærde du da det. Op på hesten.

Alle er helt klar over lederens filosofi og idegrundlag - den er iøvrigt tilgængelig i tekst, tegninger og festlige farver, på firmaets intranet.

Dette firma vokser støt og roligt men annoncere aldrig efter nye medarbejdere. Ingen forlader firmaet, og der er en høj stak uopfordrede ansøgninger. 

 

Så er der den ledelses stil,  hvor chefen omgiver sig med en masse små chefer, som har til opgave at kappe de hoveder der enten får gode ideer, kommer med nye tiltag, gør lidt ekstra, påpeger interne uhensigtsmæssigheder, eller ytrer sig. Ham der aldrig taler med en medarbejder, andet end når medarbejderen skal bebrejdes for en fejl, for en lidt for sjov bemærkning, for at vise initiativ, og lignende. 

Ingen har nogensinde hørt ejerens filosofi, eller idegrundlag for firmaet, aldrig set en plan for de næste år. 

Her siver medarbejderne lige så stille. De bedste først, og til sidst sidder der de initiativ løse tilbage, hvis eneste kvalifikation er at de kan holde sig under radaren hele tiden. Men de har da et arbejde,indtil firmaet sygner helt hen, og stille dør. 

 

ikke´ ås? 

Redigeret af Aarhuselsker
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Denne tråd handler umiddelbart om hvor en tråd blev af. 

Men grundlæggende handler den om moderationen på EG. 

Der er ikke tale om brok Heine, og måske er det ikke altid den der påpeger problemer der er et brokkehoved - måske snarere den klartsynede. 

 

Du er jo en livserfaren mand, med en meget bred omgangskreds. Derfor ved du også at der er mange måder at lede en virksomhed/forening/board osv på. Du har også oplevet de to nedenstående modeller, vil jeg tro. Yderligere vil jeg tro at model 1 er der hvor du har haft størst glæde og udbytte?

 

Der er den ledelses måde hvor chefen render rundt og deler is og koldt vand ud på varme dage, begejstret giver en dygtig medarbejder et kram, suser afsted midt på dagen, for at hente kager, fordi nu går det skide godt. Ham der henkastet siger, til medarbejderen der fejlede: ok, så lærde du da det. Op på hesten.

Alle er helt klar over lederens filosofi og idegrundlag - den er iøvrigt tilgængelig i tekst, tegninger og festlige farver, på firmaets intranet.

Dette firma vokser støt og roligt men annoncere aldrig efter nye medarbejdere. Ingen forlader firmaet, og der er en høj stak uopfordrede ansøgninger. 

 

Så er der den ledelses stil,  hvor chefen omgiver sig med en masse små chefer, som har til opgave at kappe de hoveder der enten får gode ideer, kommer med nye tiltag, gør lidt ekstra, påpeger interne uhensigtsmæssigheder, eller ytrer sig. Ham der aldrig taler med en medarbejder, andet end når medarbejderen skal bebrejdes for en fejl, for en lidt for sjov bemærkning, for at vise initiativ, og lignende. 

Ingen har nogensinde hørt ejerens filosofi, eller idegrundlag for firmaet, aldrig set en plan for de næste år. 

Her siver medarbejderne lige så stille. De bedste først, og til sidst sidder der de initiativ løse tilbage, hvis eneste kvalifikation er at de kan holde sig under radaren hele tiden. Men de har da et arbejde,indtil firmaet sygner helt hen, og stille dør. 

 

ikke´ ås? 

Supergodt indlæg. Enig med dig langt hen ad vejen.

 

Jeg har bare den tilføjelse at medlemmerne her er ikke medarbejdere, og man kan vel ikke udelukke at chefen er revnende ligeglad med om vi er her eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...