Hop til indhold

Recommended Posts

Aften

faldt over denne annonce i travbladet sidste uge, tankerne faldt tilbage på Gif som jeg har tilbragt nogle timer med. Fuck hun var smuk.

ÅRHUS NYE PIGER
God service. 300,- .

9186 9694

Fik ringet og lavet en aftale om besøg. Da jeg blev modtaget vidste det sig at være en ladyboy som gjorde rummet klar. Hun så egentlig meget godt ud og virkede sød, men da det er udenfor mine jagtmarker spurgte jeg til den nye PIGE der blev annonceret med. Der var ingen sure miner og vupti så kom Sally ind af døren og seancen kunne starte.

 Sally er vel sidst i tyverne  taler ok dansk/ engelsk.flot c skål og en ok lækker krop med lidt løst maveskind, lidt tattoos .Men et lækkert sødt ansigt. Hun har jobbet 5 år på sted i Nordjylland.

Sally gik igang med noget som intet har med massage gøre. Så jeg besluttede mig hurtigt for fuld pakke tror efterhånden at det er det enste der tæller der, men ok med mig  da det er det primære jeg kommer efter. Vi kom Hele vejen rundt i en middel omgang. Sally er en reserveret pige der ikke levede op til hvad der for mig er en god omgang. Hun er en pige der hellere vil tage imod end at yde. Bevares hun suttede og red mig i par forskellige stillinger men det var kortvarigt. 

Gentagelsesfaren er lille for mit vedkommende men nu må vi se hvad dagen byder sig i morgen

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Var på stedet I dag. Blev modtaget af en model lækker pige og tænkte at nu skulle der spenderes. Blev vist ind i lokalet til venstre med en smal briks og madras på gulvet. 

Ind  kom en pige som ikke var den samme som åbnede ak ak ak spurgte til hende den første men der var optaget Grrr 

Vi talte lidt priser og det endte med at  jeg blev tøsesur så vi blev enige om en halv til 200kr. M som pigen hedder gik igang med massage som egentlig var meget dejlig. 

Da der er gået 10 min kommer der en ung model ind og tilbyder en fuld pakke til 1000kr for en halv time. Var fristet men der blev lidt diskussion om hvor meget jeg normalt har betalt der oppe for en time.  Så jeg fortsatte med at være tøsesur mens M kom tilbage for at genoptage massagen.

Det skulle vise sig at det var et KANON godt valg. Hun har en lækker krop hun rider hårdt og kan virkelig tage fra også smager hun dejligt. Jeg endte med en supermotiveret pige på ca ?? År  på trods alle de diskussioner der var undervejs.

Jeg fik en kanontur af M som har b skål og en lækker fast krop hun kyssede og får mine bedste anbefalinger hun gjorde det bare ved mig. 

Det eneste jeg ikke fandt ud af er om hun kan guffe gren men det bliver en anden gang. 

Venligst 8000

ps jeg er ikke tøsesur mere. 

Pps jeg har nogle pissefrække billeder på nethinden af vores seance just my kind of Girl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 13 timer siden:

Aften 

Var på stedet I dag. Blev modtaget af en model lækker pige og tænkte at nu skulle der spenderes. Blev vist ind i lokalet til venstre med en smal briks og madras på gulvet. 

Ind  kom en pige som ikke var den samme som åbnede ak ak ak spurgte til hende den første men der var optaget Grrr 

Vi talte lidt priser og det endte med at  jeg blev tøsesur så vi blev enige om en halv til 200kr. M som pigen hedder gik igang med massage som egentlig var meget dejlig. 

Da der er gået 10 min kommer der en ung model ind og tilbyder en fuld pakke til 1000kr for en halv time. Var fristet men der blev lidt diskussion om hvor meget jeg normalt har betalt der oppe for en time.  Så jeg fortsatte med at være tøsesur mens M kom tilbage for at genoptage massagen.

Det skulle vise sig at det var et KANON godt valg. Hun har en lækker krop hun rider hårdt og kan virkelig tage fra også smager hun dejligt. Jeg endte med en supermotiveret pige på ca ?? År  på trods alle de diskussioner der var undervejs.

Jeg fik en kanontur af M som har b skål og en lækker fast krop hun kyssede og får mine bedste anbefalinger hun gjorde det bare ved mig. 

Det eneste jeg ikke fandt ud af er om hun kan guffe gren men det bliver en anden gang. 

Venligst 8000

ps jeg er ikke tøsesur mere. 

Pps jeg har nogle pissefrække billeder på nethinden af vores seance just my kind of Girl 

hejsa 8000

lyder som en god tur….

undskyld jeg blev lidt rundtosset …. hvem endte du med  ? altså den første pige som startede massagen … eller den unge model … eller hende der åbnede døren ?

hvad måtte du betale for fuld pakke  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

hejsa 8000

lyder som en god tur….

undskyld jeg blev lidt rundtosset …. hvem endte du med  ? altså den første pige som startede massagen … eller den unge model … eller hende der åbnede døren ?

hvad måtte du betale for fuld pakke  ?

Hej 123

Jeg endte med M som startede med at massere mig. Og det viste sig at være et godt valg. Hun er ikke doven tværtimod.

Smiler stadigvæk over at jeg ikke hoppede på hende som ville sælge en halv time for en tudse.

Jeg var sammen med M i 1 ca halvfjerds min. for et kilo.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Var forbi tidligere på ugen og det var meget skuffende.

 Der var to piger på arbejde. De så begge ret godt ud og var forholdsvis unge-25 35 år cirka. 

blev vist ind i massagerummet og så kom spørgsmål med det samme om hvor meget ekstra at jeg ville have.

 Jeg sagde at det vidste jeg ikke men det måtte vi se. 

Herefter startede massagen så og efter 2 minutter spurgte hun igen om jeg var interesseret i fuldpakke eller HJ. 

 Hun gjorde mig opmærksom på efter valget, at det var en halv time alt i alt. Så er 600, 700 og 1.000 for meget for blot 30 minutter.

 Nå men hun var meget flot og jeg fik hende til at smide alt tøjet. Men massagen i sig selv var ikke noget at skrive hjem om. Det er den dårligste jeg nogensinde har fået, da hun  blot blev ved med at stå at massere ryggen hele tiden, hvorefter hun flyttede lidt ned på benene og fokuseret rimelig meget for hvad der var mellem benene, i stedet for egentlig massage.

efter cirka 5-8 minutters massage, vil jeg tro, blev der sagt Vend rundt og herefter startede resten af ydelsen så. 

 Det var sådan set fint nok. 

Herefter kom tilbuddet om bad som jeg takkede ja til. Der var dog lige en lille problem at der var en anden kunde som er kommet ind kort tid før som også skulle i bad. Derfor måtte jeg vente på at han blev færdig, vel og mærke lige uden  for lokalt som jeg opholdt mig i. 

nå men jeg kom dagen i bad og fik betalt og kom ud derfra. 

Jeg vil betegne stedet, som ikke massage men ren sex, da pigen ikke havde fokus eller evner til andet. 

Gentagelsesfare-nej!

for dyrt og for dårlig massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...