Hop til indhold

thomas 123

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af thomas 123

  1. det vil næsten også ha været for godt til at være sandt
  2. kan kun sige at du ikke gik glip af noget ved at vælge Mercedes fra, der er ikke den kvalitet over det som man ellers forbinder med Mercedes, hun var slet ikke sjov at kører rundt i ) hehe….. been there …. done that ….. NOT gonna do it again
  3. helt sikkert knaldehunden …. der er godt og skidt alle steder men hende her er 112% mekanisk …. tak for tippet Draco ….
  4. kom forbi idag … efter hun havde bedyret at det var ægte foto's well … det var det så ikke .. og da slet ikke med hendes veninde. men hun var nu meget lækker ….så jeg tog 30 min …. det var en stor fejltagelse …. med det samme jeg havde betalt og pengene var lagt væk. stoppede alt hvad der kunne minde om et smil eller god stemning. det var mekanisk på nippet til at være ligegyldigt …. på en sådan måde at man mister helt lysten til noget. man måtte ikke rører og hun lå der bare som en starfish….. ikke et smil eller noget …. totalt røvsygt. så jeg endte med at stå af i Roskilde ….. hvilket så ud til at være det eneste der fik et lille smil på hendes læber det var 800,- lige ud i luften … det er nok som en ven tidligere har sagt ….østeuropæiske piger giver ofte en dårlig service …. http://www.escort5.dk/profil-10907-%C5RHUS+2+NYSTARTET++2821+4414.html
  5. WTF…. Jernsvinet … hvad er dit problem ? stigb…bare glem den nar… det er helt fint at spørge det er vel det et sådant forum er til for ….
  6. hejsa er der nogle der har besøgt Mercedes eller cindy i århus ? og er der en lighed med annoncen og virkligheden ? http://side6.dk/resu...ide/?q=mercedes http://side6.dk/resu...side/?q=cindy24
  7. for meget spørgeklub …??? er det ikke lige netop det "efterlysninger-forum" er til for ?
  8. hejsa er der nogle der har besøgt Mercedes eller cindy i århus ? og er der en lighed med annoncen og virkligheden ? http://side6.dk/resultatside/?q=mercedes http://side6.dk/resultatside/?q=cindy24 hvordan har I det ellers hvis der kommer en slut 30'erne lettere buttet og en del brugt udsende ud….? syntes i også det er okay at sige Nej tak … når man nu har snakket med dem i telefonen og de har bedyret at "photos are real " ?
  9. ja… men er det ikke iorden man giver sin mening ? nu havde jeg bare lige læst flere af hans anmeldelser og det var de præcis samme sætninger der blev brugt er det at brokke sig … ???
  10. det virker lidt som den samme anmeldelse som du skriver flere gange….

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.