Hop til indhold
69lover

Ny pige hos Ten og Saen Dee i Fredericia - Mums !

Recommended Posts

Først TAK til "den Lange" for hint og info om at der skulle være kommet en ny pige (i en anden tråd.) 

Tja, og hvad bruger man sådan en overskyet trist kedelig tirsdag på ! - Nemlig snuppe et besøg hos Ten og hendes team i Fredericia - den nye pige skulle jo lige undersøges lidt.                 Da jeg kom var der en ny pige som jeg ikke havde set før, hun var typen spinkel og og OK udseende, hun var den eneste Ten var ude af huset fik jeg at vide. 

Hun var klar til massage med hj og muligvis også til bj men heller ikke mere !, det var for mig til at starte med OK da jeg fik at vide at Ten inden længe ville være til bage og så kunne jeg snakke med hende om det "ekstra". Fint fint i gang med en god og rolig massage som faktisk var OK det varede kun ca. 15 min så kom Ten tilbage og hun kom ind i rummet, satte sig på knæ foran mig og fortalte at hun ikke rigtig mere kunne holde til at give sig selv væk mere… øv, øv, og atter øv tænkte jeg, har efter hånden -kommet-  hos Saen Dee nogle "få" gange. Men i det samme sagde Ten om jeg kunne bruge denne pige og pegede på en HELT anden NY petit lille Thai pige som havde lagt sin hånd på min ene balle, i det samme vendte jeg mig rundt og WAUW WAUW der stod sgu lige en lille før "julegotte" for pokker hun var skøn at se på hendes navn var som jeg hørte det KIM ! og kære Ten du vil ALTID være TEN men hvis du har kunne trylle en lille petit sag som Kim frem som erstatning og hun have samme gode service niveau som dig (at gøre kunden SUPER tilfreds) JA så -kommer- jeg helt sikkert igen og igen og atter igen hos jer skønne tøser i Fredericia. 

 

Til den ny:

Kim Tak for en super skøn oplevelse trods du ikke mente at det kunne lade sig gøre at -komme- 2 gange inden for 1 time, tja så vil jeg sige med en sød, god, og super sex eminent "kundepleje" tja så ville jeg sgu gerne være kommet 3 gange også ….Men vi skal jo også have noget at lave den MEGET SNART næste gang.                                                                           Du er bare en STÆRKT vanedandende ny lille stjerne …

Så kære FB og "den lange" bliv I bare alle sammen væk, Saen Dee er ikke det samme mere… (men måske endnu bedre) !!!

     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke så holder jeg nok ikke frem til jul, så kom gerne med lidt flere detaljer. Du fik vel set hende uden tøj på? Og var det kun HJ du fik eller hele pakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter de første 15 min alm olie massage af den ene pige som jeg ikke kan huske hvad hedder, så var det Ten kom med KIM og herfra og resten af tiden 

var det HELT uden tøj flot tøs synes jeg, hun tændte ihvertfald mig og junior til 2 FULDE omgange den første afsluttet med CIM, hun kunne lide min egen favorit 69, og have ikke noget imod et par legende fingre i hendes lækre og velsmagende fisse, jo jo det var næsten hele pakken dog minus sjov i hul 2. Men hun er bare petit kan sgu stadig ikke få armene ned efter denne skønne oplevelse en ellers trist og overskyet tirsdag. 

Så Lange der er godt nok laaaaaaaang tid til jul, men jeg håber for dig at du vinder i LOTTO, så kan du jo invitere på et rigtig hyggebesøg …

Ved nærmere eftertanke så holder jeg nok ikke frem til jul, så kom gerne med lidt flere detaljer. Du fik vel set hende uden tøj på? Og var det kun HJ du fik eller hele pakken?

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige at ten ikke længere tilbyder fuld pakke?

Det undrer mig nemlig da jeg har en aftale med ten på fredag hvor jeg spurgte til fuldpakke med body2body og fik af vide at det var iorden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige at ten ikke længere tilbyder fuld pakke?

Det undrer mig nemlig da jeg har en aftale med ten på fredag hvor jeg spurgte til fuldpakke med body2body og fik af vide at det var iorden. 

Hey - Jeg kan ikke helt svare på dit spørgsmål, måske nogle "særlige" kunder stadig kan blive betjent af Ten ? men måske det ville være en god ide for Ten 

at slappe lidt af hvis hun føler kroppen ikke helt har den samme gejst  ! Jeg er slet ikke ked af at den i går stod lidt af … Kim var bare så dejlig at jeg helt klart også næste gang vil have hende og skåne Ten til de "særlige" kunder…bl.a. Krebsen78 men RIGTIG god fornøjelse på fredag om det så blive Ten eller måske Kim.

Have a NICE day --- 69Lover

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harran, jeg ved ikke om de annoncere har ikke haft behov for det … men google du bare saendee så kommer info om stedet i Fredericia. 

 

Kreben; Puha jeg synes hun er en sød og pæn petit thai med rigtig langt SORT hår, ikke ret nøj og meget slank lige som jeg godt kan lide MUMS, alder er sgu så svært med de thai-piger fik ikke spurt da man jo ikke spørge efter en kvindes alder vel ! Men mit bud mellem 22 - 32 +/- et par år… Men håber du får hende at se i morgen og lad mig så få din bedømmelse af hende, jeg ved jo du nævnte du skulle ordnes af Ten.   

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Ten i sidste uge og her var alt ved det gamle. Det vil sige super massage efterfulgt af det herligste blæs;)

Bemærkede og hilste på en sød pige, som sad i det lille køkken, mens jeg tog bad. Spurgte Ten om det var en ny "medarbejder", hvortil Ten svarede måske. Jeg antager hun så har valgt og starte  - idet hun passer meget godt med beskrivelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig i hvert fald til og komme derind idag. Om det så bliver hos ten eller den nye er underordnet :-) 

Jeg fik så hatten passer igår så mine krav er pludselig blevet mindre, men det er en anden sag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også haft fornøjelsen af den skønne Kim. Hun er super lækker og har en helt fantastisk krop. Fik et lækkert BJ med CIM.

min vurdering er at hun minimum er 30 år men ikke over 40.

hun nævnte at hun skulle retur til Thailand næste måned, så det er med at få lettet bagdelen hvis i skal nyde den skønne kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Thomod66 

Super godt at også du kunne lide den lille ny … Tja det med alder er sgu så svært men OK lad os så sige hun er 30 og bare til 6 eks...

God weekend og hvis hun allerede skal til bare næste måned så skal jeg hvis have tømt julesparegrisen !!! 

Så du noget til Ten ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også haft fornøjelsen af den skønne Kim. Hun er super lækker og har en helt fantastisk krop. Fik et lækkert BJ med CIM.

min vurdering er at hun minimum er 30 år men ikke over 40.

hun nævnte at hun skulle retur til Thailand næste måned, så det er med at få lettet bagdelen hvis i skal nyde den skønne kvinde.

Var der ikke 69 inkluderet?

Jeg må se at få prøvet hende inden hun rejser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige gået derfra med den største skuffelse ever. 

Normalt er jeg meget sober og venlig i alle mine anmeldelser. 

Bestilte tid med ten kl 18. Kom dertil og så to piger. Den ene kom og spurgte om det var mig der havde bestilt tid. 

Jeg kom så ind i et rum og lagde mig nøgen.

Fik en ret kedelig massage, top 5 over dårlige oplevelser. 

Fik så et lækkert vådt blowjob,  men hun stoppede inden jeg kom. Hun fik så gummi på og begyndte at ride mig. 

Efter 5 min hvor det var kedeligt begyndte hun og skære ansigt og ligne en der virkelig ikke gad det hun lavede. Bad hende stoppe da jeg slet ikke var liderlig mere. Hun ville så afslutte med hånd og jeg tænkte fint nok. Det er altid en vinder.

5 min inde i hj stoppede hun pludselig og lagde sig bare op af mig og begyndte at snøfter, så jeg krammede hende og strøg hende i nakken.  Hun rejste sig derefter op og tørte  tårer væk. Min rejsning var helt væk nu. Jeg var bare trist og følte næsten jeg havde misbrugt hende.

Spurgte om jeg havde gjort noget galt. Hun sagde Sorry not your fault.  

Det var virkelig ubehageligt.  Så vi tog tøj på og så spurgte jeg om hvad hun skulle have. Hun sagde 1000. Jeg var lige ved og falde bagom. Men gav hende pengene med et høfligt smil hvorpå hun sagde. I Will do better and happy next time.

 

Jeg fik hende aldrig til og sige hendes navn, men hun er ca 170 høj mørkt hår. 3 tattoo på ryggen og en foran mener jeg. Lige under navlen.

Er jeg blevet masseret af ten eller en af de andre? 

Jeg er dybt skuffet og frustreret.  Kørte lige 4 timer for denne rådne oplevelse, og har nu samme timer den anden vej.

Krebsen har været der for første og sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en ubehagelig oplevelse, og vildt du gider køre 4timer frem og tilbage for massage mm.

Håber der andre der kan sige lidt om hendes navn, for vil da heller ikke ind til en pige som har det så dårligt med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efter mit besøg skrevet lidt med ten og fundet ud af at det var ten jeg blev masseret af :-/

Noget var fuldstændig Off, noget jeg aldrig har oplevet med en thai før.

Håber i andre får bedre oplevelser med hende,  men jeg smutter tilbage til mine favoritter i Århus som er smilene,  kælne, liderlig og glade for mit besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fulgt lidt med på sidelinien i denne tråd, og der er da vist ingen tvivl om at den anmeldelse som Krebsen76 har lavet, så trænger Ten til en pause fra sex med danske mænd.  - alle kan have en dårlig dag, men som jeg læser det, så kan hendes psyke måske ikke klare mere lige pt. Min opfordring er derfor at give hende ro til at blive sig selv igen så hun i fred og ro kan tænke lidt over hendes fremtidige liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Saen Dee og må sige at jeg føler mig lettere røvrendt. Jeg havde på forhånd bestilt tid hos Kim (eller måske CIM :grin:). Der var ingen problemer med at få tid som der ellers plejer at være om lørdagen.

Jeg blev modtaget af en forholdsvis høj pige (for en thai) som var meget slank. Hun var rimelig pæn, men med et udtryksløst ansigt. Hun spurgte hvad jeg hed og jeg spurgte om hun var Kim, hvilket hun bekræftede.

Jeg fik lagt mig på briksen og hun begyndte med en lidt usikker massage på ryggen. Massagen blev efterhånden mere grundig, men det virkede som om hun sprang over nogle af de sædvanlige steder. Benene fik nærmest ingen massage. Efter et kvarters tid skulle jeg vende mig om og var da blevet nogenlunde "opstemt".

Hun begynde at køre hænderne rund om lillemanden, hvilket havde den ønskede effekt. Uden at spørge om hvad jeg kunne tænke mig gik hun i gang med et blowjob hvor hun beholdt tøjet på. Et øjeblik efter kravlede hun op på briksen (stadig med tøj på) og fortsatte BJ siddende mellem mine ben. BJ var udemærket men hurtigt overstået. Hun tørrede mig af og gik ud for at vaske hænder. Derefter fik jeg en meget blid massage af den øverste del af ryggen og skuldrene samt ansigt. Hele seancen var slut efter 35 min.

Jeg fik et bad og spurgte så hvad hun skulle have for ulejligheden. 1000 kr. sagde hun uden at fortrække en mine. Hun havde i øvrigt ikke smilet en eneste gang under massagen.

Så kære brødre, jeg kan absolut ikke anbefale denne pige til andre. Jeg kan ikke tro på at det er den samme pige som 69lover har besøgt. Enten har han fået forkert fat i navnene eller også har pigerne bevidst byttet rundt for at fordele kunderne. Der sad en anden pige i baglokalet som egentlig så meget sød ud med store kønne øjne,ikke helt så tynd/slank og virkede mindre end Kim. Kim havde en tatovering øverst på ryggen tæt ved nakken. Jeg håber nogen af I andre kan hjælpe med at opklare forvirringen. Jeg tror at hende jeg besøgte ikke tilbyder fuld pakke, men dog er fræk nok til at tage samme pris.

Jeg kommer ikke igen medmindre jeg får en undskyldning fra Ten :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efter mit besøg skrevet lidt med ten og fundet ud af at det var ten jeg blev masseret af :-/

Noget var fuldstændig Off, noget jeg aldrig har oplevet med en thai før.

Håber i andre får bedre oplevelser med hende,  men jeg smutter tilbage til mine favoritter i Århus som er smilene,  kælne, liderlig og glade for mit besøg. 

Vil du løfte sløret for hvem dine favoritter er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efter mit besøg skrevet lidt med ten og fundet ud af at det var ten jeg blev masseret af :-/

Noget var fuldstændig Off, noget jeg aldrig har oplevet med en thai før.

Håber i andre får bedre oplevelser med hende,  men jeg smutter tilbage til mine favoritter i Århus som er smilene,  kælne, liderlig og glade for mit besøg. 

Tja det viser vel bare at vi har med mennesker at gøre. 

Det er skide synd for Ten. Hvad årsagen til hendes dårlige periode er, ved vi ikke, men det er jo ikke noget nemt liv at være langt væk hjemmefra, ej heller at være intim med mange mænd, såfremt man ikke har gjort sig helt klart hvad det indebærer, fysisk og psykisk. 

Løsningen kender kun Ten, men desværre ligger der jo nok et vist økonomisk pres på hendes beslutnings grundlag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt hvis det skulle være Ten. Hun taler ganske glimrende dansk. Lyder mere som hende den nye Kim. Ærgerligt med så svingende en kvalitet. Vælger nok Århus næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at der er nogle som ikke har fået deres forventninger opfyldt, eller mener de er blevet taget ved næsen, og det er selvfølgelig uheldig og ikke okey. 

For at gøre det HELT klar jeg er ikke i tvivl om hvem som er TEN, er blevet godt behandlet af hende flere gange og altid med en god oplevelse især med det ekstra. 

Da hun i tirsdags kom med meldingen at hun gerne ville stå over, fandt jeg det helt OK man skal jo kun udføre dette job hvis man selv er klar til det. I tirsdags var der 2 nye thaipiger som jeg ikke havde set før hos Saen Dee. Den ene (fik ikke navnet) som jeg KUN fik alm olie massage af sagde helt klar fra til fuld pakke hun ville kun HJ eller BJ, ellers OK udseende men ikke nær så sexet som Kim, hun havde nogenlunde samme højde som Ten, men var noget højre end Kim. Kim har rigtig langt sort hår med nogle tato´s, hun tog uden problemer straks tøjet af og JA jeg fik stadig en rigtig super oplevelse med CIM + fuldpakke - efter min mening rigtig GODT og sød pige. 

Krebsen76 : Jeg troede efter dit skriv at du havde været hos Ten før ! siden du køre 4 timer for at blive betjent af hende, men kan forstå at det gjorde du ikke. Kan kun forstå du må have haft en dårlig oplevelse med din beskrivelse, og når hun ikke, som jeg ser det, er helt klar til det mere.

Den Lange: Jeg tror du er blevet betjent af hende som jeg ikke kender navnet på, da det lyder som om hun ikke ville give fuldpakke som jeg jo blev informeret om, men at hun skulle have 1000 for lidt massage med BJ til slut for kun ca. 35 min er jo helt hen i hegnet, jeg havde nok "pruttesteret" lidt !!!  Jeg er næsten sikker på det ikke har været Kim. Det med at de bevidst bytter navne, tror jeg der kan være noget om,  alt efter hvad som kunderne efterspørger af ydelser. (Har engang fået dette at vide hos et andet Thai sted -at sådan gør man pigerne ind i mellem, når kunder ikke er faste kunder) 

Thormod66: Tja jeg tror vi begge to er blevet godt behandlet af den skønne og kønne Kim, og JA Ten taler fint dansk så for dem som ikke kender Ten kan jeg kun sige hvis I er blevet har været hos en som IKKE kunne noget dansk så har I ikke været hos TEN. 

Aarhuselsker: JA, kan kun følge dig i at det ikke ligner Ten, da hun normalt altid er gået højt op i at yde en super god oplevelse, men tror hun er brændt ud pt ! så lad os give hende tid til at finde ud af hvad hun vil med sin egen medvirken eller hvor meget hun vil give af sig selv. Indtil da kan jeg sagtens leve med Kim til det fulde og miss no name til den rene massage. 

God lørdag aften til alle, som er eller skal på sjov…!!! 

69lover   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...