Hop til indhold
Guest Aros

Anna i Hedemannsgade - dårlig oplevelse

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg har havde læst positivt om Anna herinde, og havde læst at den fulde pakke kostede 1.200 dernede hos Anna,, men det koster kr. 1.000 andre steder i byen, så jeg gik ud fra at hævede jeg 1.300 så var jeg på den sikre side. Det var ligesom kutymen dernede med 1.200 kr. og er også min egen erfaring, når mutter er til stede i hvert fald , selvom det er noget tid siden jeg sidst svar der.

Jeg tog derned og fik spurgt om Anna var ledig, hvilket hun var.

Hun ser ikke ud som en typisk thai, er mere robust bygget og lidt mere rund men hun er en flot pige og virkede rigtig sød.

Hun gik igang med massagen. De første par minutter øsede hun olie ud over min hele min overkrop og arme og det blev smurt ind ekstremt blidt, tænkte bare det nu ikke er rent olipjaskeri, men så tog hun fat og leverede virkelig en god gang massage. Det samme gjorde sig gældende da hun kom til benene. Virkelig god relativ hård massage, men det var godt. Tror hun var igang i 45-50 min.

Jeg tænkte, det var dog skønt endelig med en thai der ikke bare giver 15 mins oliepjakseri og så vil sælge sex som man oplever andre steder.

Til sidst i massagen kom de erotiske stref. Jeg blev vendt om og lå på ryggen og hun forsatte massagen der, hun kunne se at der kom liv i min penis, skruede op for de erotiske stref og spurgte om jeg ønskede ekstra.

Jeg sagde den fulde pakke/bom bom, hun sagde det var helt helt ok, det kostede 1.800 kr.

Jeg havde kun hævet kr. 1.300 jo, og jeg havde ikke flere penge i min pung, så jeg sagde nej tak, har kun hævet 1.300.

Så begyndte et træls og irriterende salgspres fra hendes side.

Handjob 800 kr. Det havde jeg ikke lyst til så jeg sagde nej tak.

Blowjob 1.100 kr., det havde jeg ikke lyst så nej tak.

Så foreslog hun at jeg tog mit tøj på, rendte hen i en Nordea et par hundrede meter væk og hævede penge, så kunne vi have sex når jeg kom tilbage. Nej tak, det  havde jeg ikke lyst til.

Så kunne man tro at det stoppede nu, men nej.

Mere pres for at købe handjob, blowjob eller rende i banken kom hun med, tror hun spurgte 3-4 gange om det, mens hun forsøgte med berøringer på penis.

Jeg er jo en høflig mand, så hver gang sagde jeg pænt blot no thank you, pudsigt nok reagerede min penis ikke længere på hendes berøringer, så den synes heller ikke om det mere :D

Det stoppede hende ikke. 

Så begyndte hun at gå ned i pris. 

På det her tidspunkt var alt lyst forsvundet hos mig, lysten var helt væk. Jeg har ikke lyst til sex for enhver pris, der skal gerne være en god og hyggelig stemning, og hun forsøgte jo stadig med smil, kærtegn osv at sælge varen, men jeg synes egentlig det hun havde gang i var noget pjat, så uanset hvad hun nu forsøgte sig med mht prisnedsættelser og erotiske berøringer/smil osv, så var løbet kørt nu fra mig af.

Men hun havde mere i ærmet, salgsshowet var ikke overstået. Så foreslog hun at jeg kunne få hende sammen med en anden pige på samme tid eller jeg kunne møde en anden pige de havde dernede. Jeg gad slet ikke høre hendes priser for det, men sagde blot nej tak.

Hun havde fucket det så meget op med hendes opførsel, at det gad jeg heller ikke. Jeg sagde klart og tydeligt nu, I will go home now, but but but blev hun ved.

Nu gik det åbenbart op for hende at det kun blev til kr. 300 fra mig af, og de sidste desperate forsøg på prisnedsættelser kom, men jeg gik hen til mit tøj, fandt min pung og gav hende 300 kr og sagde igen at jeg ville gå hjem, hvilket hun så endelig accepterede.

Hun skal have ros for at hun under hele seancen var smilende og venlig, også da det gik op for hende, at hun kun fik de 300 kr, hendes massage var rigtig god, men det her cirkus jeg var ude for omkring at købe ekstra er under al kritik, og det kan jeg kun give kritik for.

Jeg ved ikke om hun er en blevet så populær pige som derfor har sat prisen op til kr. 1.800 generelt, men det var jo ikke en fast pris hos hende heller så måske ikke, hun gik jo selv ned i pris på hendes egen foranledning, så måske hun bare lugtede guld da hun så mig/ville forsøge at presse citronen til det yderste.

Jeg så ikke mutter dernede, som jeg godt kender af udseende, jeg ved at andre piger dernede før har hævet prisen når Mutter ikke er i huset, så måske det er ved at ske igen, men mutter kan have gemt sig selvfølgelig i baglokaet, den dame der tog imod mig og gjorde værelset klar var dog bestemt ikke mutter.

Når jeg besøger en thai, så forventer jeg egentlig hyggelig stemning og god massage, men når det ødelægges af denne form for salg med vilde priser og ekstremt salgspres, så forsvinder den gode stemning hos mig, og man sidder lidt tilbage med en dårlig oplevelse.

Ud fra denne her oplevelse kan jeg ikke anbefale et besøg hos Anna, og jeg gider egentlig heller ikke at besøge Hedemannsgade lige foreløbig igen.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, øv. Det er godt nok en sur oplevelse. 

Alt, alt for højt prisniveau, de spiller ud med. Både ift. tidligere og helt generelt.

Det er synd, at der bliver skabt en dårlig stemning omkring et ellers godt sted. Synd - og det går i sidste ende ud over dem selv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thai-fan skrev, for 41 minutter siden:

Ah, øv. Det er godt nok en sur oplevelse. 

Alt, alt for højt prisniveau, de spiller ud med. Både ift. tidligere og helt generelt.

Det er synd, at der bliver skabt en dårlig stemning omkring et ellers godt sted. Synd - og det går i sidste ende ud over dem selv. 

 

Ja det er ikke godt. Jeg ved faktisk ikke om Anna er der mere. Nogen der har set hende for nyligt i Hedemannsgade? eller er hun trukket hjem til kødgryderne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 7 minutter siden:

Hun var der ikke for ca. 10 dage siden.

 

Venligst 8000

 

Har ikke været der en måneds tid. Hvem er på stedet lige pt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Det er sørgeligt med HEDEMANNSGADE - det var for mig sammen med Solbjerg Hovedgade de 2

foretrukne steder - men nu:

Hedemannsgade prøver med ublu priser - det er måske nødvendigt, da de er de eneste som annoncerer

i Århus Onsdag .... Standarden i Solbjerg er blevet for dårlig ... så prøvede jeg Winner i Herluf Trolles Gade

og fik en ringe ringe behandling af Ammy - og kun i 38 minutter ... hvor er standarden seriøsiteten blevet af

hos THAI-klinikkerne i Århus? Nu vil jeg prøve Randers, hvor udvalget er større - men hvad med kvaliteten?

God aften ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Egentlig er stedet jo faktisk godt mht massagebrikse og lokaler. Hvis der er kommet andre søde unge kønne piger i Hedemannsgade, og de kører med husets priser og priserne er faste og ikke egne ublu vanvittige priser, så kunne det jo være stedet igen, hvis man "tør" tage chancen.

Der er også Winner-massage og N&N i Grønnegade, begge steder har fået lidt positive ord med på vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er trist Aros. 

Mine erfaringer er at pt får man rigtig god service hos Mali på Chr Kiers Plads. Bevares ikke sprøde 25 årige men derimod stor indlevelse. Min formiddag var ikke spildt hos Ice. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
Kintamani skrev, for 1 time siden:

Det er sørgeligt med HEDEMANNSGADE - det var for mig sammen med Solbjerg Hovedgade de 2

foretrukne steder - men nu:

Hedemannsgade prøver med ublu priser - det er måske nødvendigt, da de er de eneste som annoncerer

i Århus Onsdag .... Standarden i Solbjerg er blevet for dårlig ... så prøvede jeg Winner i Herluf Trolles Gade

og fik en ringe ringe behandling af Ammy - og kun i 38 minutter ... hvor er standarden seriøsiteten blevet af

hos THAI-klinikkerne i Århus? Nu vil jeg prøve Randers, hvor udvalget er større - men hvad med kvaliteten?

God aften ....

Jeg er nu langt fra enig i at standarden er faldet. Har netop været hos Winner og fik en fantastisk omgang sex med  Fah og efterfølgende vældig kompetent massage. Jeg synes den leverede service modsvarede mine forventninger til fulde. Faktisk tog hele forkælelsen 5 kvarter.

Jeg tror - som jeg så ofte tidligere har plæderet for - at det handler om kemi. Kemi er som en flygtig gasart, men opfører man sig ordentligt og respekterer pigerne, så er jorden gødet. 

Der er nu vist heller ikke så meget hokus pokus ved det. Det er lidt ligesom med børn og ens ansatte. Ros og anerkendelse får alle mennesker til at yde mere og bedre. Oplever du, at massøsen gør noget på en bestemt måde, som du kan lide, så fortæl hende hvor god hun er. Har hun smukke øjne, eller bryster, så fortæl hende, hvor dejlig hun ser ud. Jeg garanterer, at det har en formidabel effekt ;-)

God fornøjelse derude ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaster lige en bombe.
Der bliver tit snakket om kemi, og nogle har dårlig oplevelser, andre rigtig gode oplevelser selv ved den samme pige eller klinik.
Derfor kan jeg ikke lade være med at tænke på. Vi vil, når alt kommer til alt, helst have massage af en smuk ung pige, med en gudekrop, kan give den bedste HJ/BJ i verden osv.

Prøve lige og vend den rundt, måske den unge pige ikke finder dig tiltrækkende, og vil helst bare have denne omgang massage overstået hurtigst muligt.
Hvordan ville du have det hvis du skulle masser en dame som du finder frastødende, i forhold til en total sexy lady?

Så kan kemi være kemi, hun kender dig jo ikke, du kan være nok så sød og rar, men hun synes stadig ikke du er tiltrækkende, hvor nemt er det så lige at være i hopla?
Vi ved jo alle, hvor meget førstehånds indtrykket betyder for mødet mellem 2 mennesker.

Ved godt pigerne er der for at tjene penge, men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at pigen nogle gange har en lidt "øv" kunde.

Dette indlæg er bare en tanke/ide om, hvorfor nogle "gæster" måske kan have en dårlig oplevelse hvor andre har en super oplevelse.
Der skal sikkert flere "møder" til før hun synes, du er da egentlig en kanon fyr, men det når man bare aldrig fordi første "møde" var en øv oplevelse, og gider derfor ikke at komme der igen.
Selvfølgelig betyder kemi meget, men jeg tror på der også er andre ting som spiller ind, især ved de unge nye piger

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Huaa Laan skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er nu langt fra enig i at standarden er faldet. Har netop været hos Winner og fik en fantastisk omgang sex med  Fah og efterfølgende vældig kompetent massage. Jeg synes den leverede service modsvarede mine forventninger til fulde. Faktisk tog hele forkælelsen 5 kvarter.

Jeg tror - som jeg så ofte tidligere har plæderet for - at det handler om kemi. Kemi er som en flygtig gasart, men opfører man sig ordentligt og respekterer pigerne, så er jorden gødet. 

Der er nu vist heller ikke så meget hokus pokus ved det. Det er lidt ligesom med børn og ens ansatte. Ros og anerkendelse får alle mennesker til at yde mere og bedre. Oplever du, at massøsen gør noget på en bestemt måde, som du kan lide, så fortæl hende hvor god hun er. Har hun smukke øjne, eller bryster, så fortæl hende, hvor dejlig hun ser ud. Jeg garanterer, at det har en formidabel effekt ;-)

God fornøjelse derude ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

Ahhh Huaa. Selvfølgelig opfører de fleste af os pænt, giver komplimenter, har lidt chokolade med osv. Selvfølgelig hjælper det at være sød og rose. Men er pigen grundlæggende ikke indstillet på at det skal være en oplevelse, så er det op ad bakke. 

Du har tilsyneladende gode oplevelser, hos mange, Jeg har gode oplevelser, hos nogle få udvalgte. Godt nok er jeg blevet ældre over de seneste par år, men næppe så meget at det er det der er årsagen til mange fusere. 

 

Det der efter min mening halter er at der mangler mange kompetente mamasans. Jeg kender nogle stykker, og de forstår at styre biksen og finde søde piger der kan jobbet. De fleste af dem, og jeg taler Århus, er ikke så dygtige mere til at finde unge piger. For mit vedkommende er det ligegyldigt. Jeg vil hellere have sødme båret frem på en rynke og en lille delle, end fumlende ligegyldighed på en flad mave og strutmås. 

For tid tilbage var der mange mamasans i byen som forstod sig på den gode oplevelse. Med mit, efterhånden begrænsede kendskab, er der kun 3-4 stykker, Alle andre steder er så små at der kun er ejeren og af og til en veninde på job. 

 

Gisp for s... Dette er en afsporing, i en anmeldelse. 

Aros jeg løber om bag hækken og gemmer mig, sorry! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

. Jeg vil hellere have sødme båret frem på en rynke og en lille delle, end fumlende ligegyldighed på en flad mave og strutmås. 

 

Fantastisk skrevet. Kan kun give dig 100 pct. ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg ved ikke hvor relevant visse indlæg er i forhold til min oplevelse, men lad mig prøve at henholde mig til min oplevelse, hvad flere skriver og ikke afsporer for meget derved:

At jeg fik en dårlig oplevelse i det konkrete tilfælde med Anna havde intet med kemi at gøre, tror jeg, men at gøre med prisen. Hun ville gerne som det fremgår af min anmeldelse, jeg ville gerne, alt havde været hyggeligt til det med prisen kom, hun var sød smilende og venlig hele tiden, jeg var bare ikke parat til at betale 1800 kr, for jeg havde ikke pengene med, da jeg ikke vidste at det var prisen hos hende og hun var meget salgsivrig. Andre herinde er også blevet præsenteret for en pris på kr. 1800 hos hende fremgår det af andre debatter, så det er hendes pris overfor andre også. Hun satte ikke prisen op pga mig, faktisk satte hun den ned fra 1800 hos mig hvor jeg kan læse at hos andre var 1800 fast pris. Havde vi så ekstraordinær god kemi fordi hun satte prisen ned hos mig og ikke hos andre og ville meget gerne sælge sex ? Måske, måske ikke, det tror jeg nu ikke og det er også ligemeget. Som det fremgår af anmeldelsen, drejede det sig om at hun begyndte at opfatte at hun ikke kunne få kr. 1800 og måtte nøjes med kr 300 og så satte hun selv prisen ned. Alt det med kemi er lidt opreklameret generelt også i relation til min anmeldelse af Anna ikke mindst :) Så  er der en der mener han smider en bombe mener han. Det fremhæves tit når nogen har haft en dårlig oplevelse, så er det manglende kemi, men hvis pigens indstilling fra starten har været gal så har det jo intet med kemi at gøre, som Aarhuselsker skriver. Så kan man ligeså godt starte med at sige at det nok skyldes at pigen er ked af at være GP, så kaster jeg lige en ubehagelig bombe for en del, men ingen med kendskab til branchen kan være i tvivl om at en mindre del af GPerne ikke har det godt med deres job, og at der er en risiko for at det kan smitte af på de oplevelser de leverer. Nogle af de thaipiger vi besøger arbejder hver dag på turistvisum, deres tilværelse er måske heller ikke lige sjov altid og de kan måske ikke være i godt humør altid heller, forståeligt nok. Eller GPen kan simpelthen bare have haft en dårlig dag, sovet dårligt om natten, problemer med privatlivet, have hovedpine, hun tænder slet ikke på dig  eller et eller andet. Det er som om kemi er den eneste forklaring nogle gange herinde. Det er det ikke, det ene bud kan være ligeså godt som det andet. Det behøver ikke at være kemi.

Vi kan alle sammen sidde og gætte frem og tilbage på andres oplevelser med piger vi måske tilmed slet ikke kender heller selv, og kloge os. Det store flertal af mine oplevelser hos thai, danske og østpiger er gode oplevelser, og som Huaa skriver møder man venlig og høflig op hos en GP så er det første skridt taget til en god oplevelse, men som Aarhuselsker ligeså korrekt skriver så er det opadbakke hvis pigen af forskellige årsager den dag ikke lige er i form til at levere en god oplevelse. Men det er ikke fordi jeg skaber god kemi med pigerne eller omvendt, det er mere gensidig sympati.

Kemi kommer først når man er blevet stamkunde, jeg har oplevet god kemi med flere piger og thaipiger, seneste hende her https://www.eroguide.dk/forum/topic/45087-pink-nn-gr%C3%B8nnegade-i-%C3%A5rhus/

Det er klart at jeg ikke ville besøge Anna igen, selvom hendes massage faktisk er god, men det var fordi jeg var træt af hendes måde at sælge ydelser på. Som jeg påpeger i min anmeldelser var hun hele tiden sød og venlig under hele seancen, også da det gik op for hende at jeg ikke ville have andet end massage hos hende. Hun gav mig muligheden for at få ydelsen lavere end andre herinde er blevet præsenteret for.

Skal jeg være ærlig så tror jeg faktisk Anna og jeg havde en fin sympati for hinanden, men at vi gik fejl af hinanden fordi hun kører med faste høje priser, som er markant højere end husets priser, og det vidste jeg ikke. Havde jeg vidst det og betalt så havde vi med garanti haft en fed oplevelse, er jeg helt sikker på.

Derved bekræfter det at lige i relation til min oplevelse, havde det med kemi intet at sige, så visse indlæg til min anmeldelse vil jeg sige er noget afsporende også fordi de skriver så generelt, nu har jeg forsøgt at forholde indlæggene til min oplevelse hos Anna for ikke at medvirke alt for meget til yderligere afsporing. 

Men hvis I vil snakke om kemi, så prøv Generel Debat i stedet for her, eller læs nogle af de 117 debatter der allerede er skrevet om det:)

 

Redigeret af Aros
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Ahhh Huaa. Selvfølgelig opfører de fleste af os pænt, giver komplimenter, har lidt chokolade med osv. Selvfølgelig hjælper det at være sød og rose. Men er pigen grundlæggende ikke indstillet på at det skal være en oplevelse, så er det op ad bakke. 

Du har tilsyneladende gode oplevelser, hos mange, Jeg har gode oplevelser, hos nogle få udvalgte. Godt nok er jeg blevet ældre over de seneste par år, men næppe så meget at det er det der er årsagen til mange fusere. 

 

Det der efter min mening halter er at der mangler mange kompetente mamasans. Jeg kender nogle stykker, og de forstår at styre biksen og finde søde piger der kan jobbet. De fleste af dem, og jeg taler Århus, er ikke så dygtige mere til at finde unge piger. For mit vedkommende er det ligegyldigt. Jeg vil hellere have sødme båret frem på en rynke og en lille delle, end fumlende ligegyldighed på en flad mave og strutmås. 

For tid tilbage var der mange mamasans i byen som forstod sig på den gode oplevelse. Med mit, efterhånden begrænsede kendskab, er der kun 3-4 stykker, Alle andre steder er så små at der kun er ejeren og af og til en veninde på job. 

 

Gisp for s... Dette er en afsporing, i en anmeldelse. 

Aros jeg løber om bag hækken og gemmer mig, sorry! 

 

Jeg vil starte med at sige undskyld til Aros, for det er jo ikke mindre end en mega afsporing, vi har gang i her - sorry ;-)

Aarhuselsker, jeg tror jo heller ikke, at det alene har med kemi at gøre, men god kemi, er nok starten på en god oplevelse. Jeg hader at skrive det, men jeg må vel egentlig også betragtes som en ældre herre. Jeg er dog så tilpas naiv at tro, at det ikke har den store betydning, da det er min måde at omgås pigerne på, som tæller for dem. Naturligvis gør de det for pengenes skyld - og måske jeg får gode oplevelser, fordi jeg udstråler en vis form for overskud - både mentalt og økonomisk. Når jadukada lader sin bombe falde, så tror jeg han tager fejl. Jeg er ikke ung, og spørger du min læge, så burde jeg nok smide på den gode side af 20 kilo. Hvis pigerne mærker, at du vil dem og kan spille lidt op til deres form for humor, så går det sgu da meget godt.

Når du skriver, at jeg har mange gode oplevelser, så er det korrekt, men jeg har også de dårlige ind imellem - dem vælger jeg så bare ikke at skrive om, da jeg jo ikke har noget ud af at genere pigerne, som jeg ikke synes leverer varen. Du har nok regnet ud, at jeg bruger alt for mange penge på denne lille hobby, men livet er kort og der er ikke en ommer ;-)

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Huaa Laan skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil starte med at sige undskyld til Aros, for det er jo ikke mindre end en mega afsporing, vi har gang i her - sorry ;-)

Aarhuselsker, jeg tror jo heller ikke, at det alene har med kemi at gøre, men god kemi, er nok starten på en god oplevelse. Jeg hader at skrive det, men jeg må vel egentlig også betragtes som en ældre herre. Jeg er dog så tilpas naiv at tro, at det ikke har den store betydning, da det er min måde at omgås pigerne på, som tæller for dem. Naturligvis gør de det for pengenes skyld - og måske jeg får gode oplevelser, fordi jeg udstråler en vis form for overskud - både mentalt og økonomisk. Når jadukada lader sin bombe falde, så tror jeg han tager fejl. Jeg er ikke ung, og spørger du min læge, så burde jeg nok smide på den gode side af 20 kilo. Hvis pigerne mærker, at du vil dem og kan spille lidt op til deres form for humor, så går det sgu da meget godt.

Når du skriver, at jeg har mange gode oplevelser, så er det korrekt, men jeg har også de dårlige ind imellem - dem vælger jeg så bare ikke at skrive om, da jeg jo ikke har noget ud af at genere pigerne, som jeg ikke synes leverer varen. Du har nok regnet ud, at jeg bruger alt for mange penge på denne lille hobby, men livet er kort og der er ikke en ommer ;-)

Hilsen

Huaa Laan

 

Jamen vi er så enige. Jeg syntes en like var for fattig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager hvis der kommer lidt for meget OT. i denne tråd, men føler at jeg har brug for at uddybe mit indlæg.

Det var på ingen måde for at støde nogle, det var kun en "tanke"
Jeg skriver ingen steder det gælder alt og alle, tykke som smalle, jeg skriver måske.

Det er jo ikke alle der har samme dejlige udstråling og erfaring som du har, igen første hånds indtrykket :-P

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
jadukada skrev, for 46 minutter siden:

Beklager hvis der kommer lidt for meget OT. i denne tråd, men føler at jeg har brug for at uddybe mit indlæg.

Det var på ingen måde for at støde nogle, det var kun en "tanke"
Jeg skriver ingen steder det gælder alt og alle, tykke som smalle, jeg skriver måske.

Det er jo ikke alle der har samme dejlige udstråling og erfaring som du har, igen første hånds indtrykket :-P

Rolig nu - jeg ved ikke med Aarhuselsker, men jeg føler mig ikke trådt over tæerne. Der skal være højt til loftet på et site som EG.

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil starte med at sige undskyld til Aros, for det er jo ikke mindre end en mega afsporing, vi har gang i her - sorry ;-)

Aarhuselsker, jeg tror jo heller ikke, at det alene har med kemi at gøre, men god kemi, er nok starten på en god oplevelse. Jeg hader at skrive det, men jeg må vel egentlig også betragtes som en ældre herre. Jeg er dog så tilpas naiv at tro, at det ikke har den store betydning, da det er min måde at omgås pigerne på, som tæller for dem. Naturligvis gør de det for pengenes skyld - og måske jeg får gode oplevelser, fordi jeg udstråler en vis form for overskud - både mentalt og økonomisk. Når jadukada lader sin bombe falde, så tror jeg han tager fejl. Jeg er ikke ung, og spørger du min læge, så burde jeg nok smide på den gode side af 20 kilo. Hvis pigerne mærker, at du vil dem og kan spille lidt op til deres form for humor, så går det sgu da meget godt.

Når du skriver, at jeg har mange gode oplevelser, så er det korrekt, men jeg har også de dårlige ind imellem - dem vælger jeg så bare ikke at skrive om, da jeg jo ikke har noget ud af at genere pigerne, som jeg ikke synes leverer varen. Du har nok regnet ud, at jeg bruger alt for mange penge på denne lille hobby, men livet er kort og der er ikke en ommer ;-)

Hilsen

Huaa Laan

 

vi er helt enige ….Huaa Laan :)

men hvis du har en dårlig oplevelse … så kan man vel godt skrive om det uden at genere pigerne…. men ligeså meget for at advare os andre om at man måske ikke lige får den bedste service af den eller den pige….. selvfølglig kan du gå til en … og på den dag har hun det bare dårligt fordi der er problemer med familien, buffalo'n , hendes thai mand hjemme i Udon Thani eller der har været en sur farang kunde eller eller eller …. listen er lang … ;) 

så der også er en undskyldning for hende …. men der er bare også nogle som er trætte og ikke gider levere den service som der bliver betalt for ….og jeg har da også i gennem min tid mødt et par stykker(både her og i thailand ) som bare havde "lidt" mentale/alkohol problemer … "med en lille smule foragt for os " (farangs)  hvor jeg da har tænkt puhhh… det var spild af tid, penge og mit gode humør  ….

hvor andre har haft den præcis samme oplevelse ….. så har man grint lidt af det og rystet støvet af sig  ….

blandt andet en gang på en gogo bar i pattaya …. den kønneste, sødeste, smilende, kærlige, sexede og top lækre thai model …. og hun kunne bevæge sig  og alt var top dollar …. 

betalte barfine … og kom mere elller mindre kun halvvejs igennem Walking Street før attituden slog igennem … og mest dødsyge starfish sex og brok, det var var den korteste long time ever.….…nogle dage senere havnede vi på den samme gogo bar… og stødte på nogle andre fyre … vi sad og snakkede, en af dem havde haft den præcis samme oplevelse med hende, det grinede vi lidt af og følte et fælleskabs bånd over den historie ….men sådan nogle er der bare også i denne her branche … lige som de er i blandt tømrer og mekanikere..og alle andre arbejdspladser … går den - så går den ….der jo blevet betalt … og du får ikke pengene retur … (eller det kan du faktisk godt få i thailand … hvis du går tilbage til MamaSan og forklare situationen …. så kan du både få din barfine og hvad du end har måttet betale hende)

det er vel lidt det at Eroguide er her for …. altså både for ris og ros…. hvad er godt og hvad er knap så godt   :) 

så i min verden er der STOR ros til Aros for hans anmeldelse  …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...