Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Kommer til Randers i dag, søndag, Hvem har åben - ved fra tidligere besøg, at Viborgvej 110 og Adelgade 19 plejer at have åben.

Kom med et hint - hvis du ved noget.

Pfh. tak for hjælpen.

 

Sorry - folkens. Den kom s.. i den forkerte tråd - skulle have været under efterlysninger :-)

Redigeret af eg1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Kommer til Randers i dag, søndag, Hvem har åben - ved fra tidligere besøg, at Viborgvej 110 og Adelgade 19 plejer at have åben.

Kom med et hint - hvis du ved noget.

Pfh. tak for hjælpen.

 

Sorry - folkens. Den kom s.. i den forkerte tråd - skulle have været under efterlysninger :-)

Hej eg1

Fik du besøgt en klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Tak for hjælpen - kørte til Randers og var et par steder - Vestergade 42, sød pige men tiltalte mig ikke. Var også ved Siam, Houmeden 18. En anden havde bestilt tid, så jeg smuttede igen.

Endte ved Bangkok, Adelgade 19a. En rigtig sød lille nips - massagen ikke noget at skrive hjem om, men fik en HJ - og det kunne hun. En dejlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, for 4 timer siden:

Hej. Tak for hjælpen - kørte til Randers og var et par steder - Vestergade 42, sød pige men tiltalte mig ikke. Var også ved Siam, Houmeden 18. En anden havde bestilt tid, så jeg smuttede igen.

Endte ved Bangkok, Adelgade 19a. En rigtig sød lille nips - massagen ikke noget at skrive hjem om, men fik en HJ - og det kunne hun. En dejlig oplevelse.

var det nogle yngre piger  …. eller snakker vi 40+  

jeg ved godt det kan være svært at vurdere…. 

bare lige inden man tager turen til Randers … i vestergade 42 havde Mama San tidligere en ca. 28 ganske sød med fin service … men hun tog vidre...

og så var der snak om at der skulle komme en ny pige … men hende har jeg ikke mødt de gange jeg har været forbi … der har der altid været en eller anden undskyldning

men jeg kunne da godt få massage + af hende selv … 

man det takkede jeg også pænt nej til  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en yngre model der var på Vestergade 42 - prisen passede mig ikke - jeg var nok for nærig.

Adelgade - hun sagde hun var 30 - havde skudt hende til lige først i 20'erne - massage + HJ - kr. 600,- 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været vestergade 42 nogle gange uden sex men kønne piger mammasan og en veninde samt en yngre pige. 

er her nogen der har erfaringer med mammasan eller veninden ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...