Hop til indhold

Randers - søndagsåben???

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Kommer til Randers i dag, søndag, Hvem har åben - ved fra tidligere besøg, at Viborgvej 110 og Adelgade 19 plejer at have åben.

Kom med et hint - hvis du ved noget.

Pfh. tak for hjælpen.

Sorry - folkens. Den kom s.. i den forkerte tråd - skulle have været under efterlysninger :-)

Redigeret af eg1

Skrevet

nørrebro gade

siam houmeden

st voldgade 1 a

wendy søren møllers gade

kat lille kirke stræde

evt st voldgade 18

Skrevet

Hej.

Kommer til Randers i dag, søndag, Hvem har åben - ved fra tidligere besøg, at Viborgvej 110 og Adelgade 19 plejer at have åben.

Kom med et hint - hvis du ved noget.

Pfh. tak for hjælpen.

Sorry - folkens. Den kom s.. i den forkerte tråd - skulle have været under efterlysninger :-)

Hej eg1

Fik du besøgt en klinik?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hej. Tak for hjælpen - kørte til Randers og var et par steder - Vestergade 42, sød pige men tiltalte mig ikke. Var også ved Siam, Houmeden 18. En anden havde bestilt tid, så jeg smuttede igen.

Endte ved Bangkok, Adelgade 19a. En rigtig sød lille nips - massagen ikke noget at skrive hjem om, men fik en HJ - og det kunne hun. En dejlig oplevelse.

Skrevet
eg1 skrev, for 4 timer siden:

Hej. Tak for hjælpen - kørte til Randers og var et par steder - Vestergade 42, sød pige men tiltalte mig ikke. Var også ved Siam, Houmeden 18. En anden havde bestilt tid, så jeg smuttede igen.

Endte ved Bangkok, Adelgade 19a. En rigtig sød lille nips - massagen ikke noget at skrive hjem om, men fik en HJ - og det kunne hun. En dejlig oplevelse.

var det nogle yngre piger  …. eller snakker vi 40+  

jeg ved godt det kan være svært at vurdere…. 

bare lige inden man tager turen til Randers … i vestergade 42 havde Mama San tidligere en ca. 28 ganske sød med fin service … men hun tog vidre...

og så var der snak om at der skulle komme en ny pige … men hende har jeg ikke mødt de gange jeg har været forbi … der har der altid været en eller anden undskyldning

men jeg kunne da godt få massage + af hende selv … 

man det takkede jeg også pænt nej til  ;)

Skrevet
  • Author

Det var en yngre model der var på Vestergade 42 - prisen passede mig ikke - jeg var nok for nærig.

Adelgade - hun sagde hun var 30 - havde skudt hende til lige først i 20'erne - massage + HJ - kr. 600,- 

• 2 months later...
Skrevet

Har været vestergade 42 nogle gange uden sex men kønne piger mammasan og en veninde samt en yngre pige. 

er her nogen der har erfaringer med mammasan eller veninden ?? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.