Hop til indhold
Guest Kintamani

Winner i Herluf Trolles Gade

Recommended Posts

Guest Kintamani

Har nu besøgt dem for første gang og nok

også sidste! Det var Ammy - men hun beklagede sig kun over dårlig ryg - så måtte man ikke det - så ikke det - en meget kedelig oplevelse! Det positive: Hun har nogle dejlige bryster! Måske jeg var uheldig ....

Redigeret af Kintamani

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kintamani skrev, for 4 timer siden:

Har nu besøgt dem for første gang og nok

også sidste! Det var Ammy - men hun beklagede sig kun over dårlig ryg - så måtte man ikke det - så ikke det - en meget kedelig oplevelse! Det positive: Hun har nogle dejlige bryster! Måske jeg var uheldig ....

Du sku have valgt Fah, hun kan både massage og specielt det sidste :) men man har det jo med at vælge den yngste (hvis du altså ku vælge?) tror de måske har mange Kunder og så daler kvaliteten (hva ved jeg :)) men spør efter Fah næste gang hvis du stadig har mod på en  tur hos Winner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig beskrivelsen fra Kintamani, havde nøjagtig den samme oplevelse, og besøger ikke Ammy igen.:-(

Jeg var hos Fah  for ca. 3 uger siden og hold nu helt op en lækker oplevelse, Fah kan så absolut anbefales, en dejlig massage og en gang b2b.... LÆKKERT

Kommer helt sikkert på besøg hos Fah igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

WOW   thai-fan har lige haft en dårlig oplevelse også,,,, har skrevet svar der....  ærgerligt med al den gode omtale stedet fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anden den 2 skrev, for 3 timer siden:

WOW   thai-fan har lige haft en dårlig oplevelse også,,,, har skrevet svar der....  ærgerligt med al den gode omtale stedet fik.

Haha, jeps. 

Det er vist bare vilkårerne i thai-massage verdenen. Der er ups and downs, og de kan komme ganske uforudsigeligt. 

Uden at jeg vil beskrive mig som "rutineret" indenfor thai-massage, så har jeg oplevet gode massager på steder, der som regel er blevet anmeldt lunkent (Randersvej nederst mod Ringgaden) og dårlig massage/ekstras på steder, der er blevet anmeldt godt.

 

Amy er en sød og rar kvinde, ingen tvivl om det, og hun har udseendet med sig. Jeg tvivler dog stærkt på om hun nogensinde vil blive en god massør...

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thai-fan skrev, den ‎09‎-‎11‎-‎2015‎ ‎21‎:‎41‎:‎34:

Haha, jeps. 

Det er vist bare vilkårerne i thai-massage verdenen. Der er ups and downs, og de kan komme ganske uforudsigeligt. 

Uden at jeg vil beskrive mig som "rutineret" indenfor thai-massage, så har jeg oplevet gode massager på steder, der som regel er blevet anmeldt lunkent (Randersvej nederst mod Ringgaden) og dårlig massage/ekstras på steder, der er blevet anmeldt godt.

 

Amy er en sød og rar kvinde, ingen tvivl om det, og hun har udseendet med sig. Jeg tvivler dog stærkt på om hun nogensinde vil blive en god massør...

Giv nu for F. Ammy en chance, hun er faktisk både smuk og intelligent og sød det er hun (I know) I øvrigt har jeg hørt i min Øresnegl (som er rimelig stor) at i næste uge får de 1

eller 2 nye piger og 1 Laydyboy (ved ikk hvordan det staves) ved heller ikk hva vi ska bruge ham til, men der er måske nogen der tænder på det? Men gi nu Ammy en chance , for F.Det er sku et Ok sted, og jeg ska sart i Bad :) Good luck :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Thaimig skrev, for 1 time siden:

Giv nu for F. Ammy en chance, hun er faktisk både smuk og intelligent og sød det er hun (I know) I øvrigt har jeg hørt i min Øresnegl (som er rimelig stor) at i næste uge får de 1

eller 2 nye piger og 1 Laydyboy (ved ikk hvordan det staves) ved heller ikk hva vi ska bruge ham til, men der er måske nogen der tænder på det? Men gi nu Ammy en chance , for F.Det er sku et Ok sted, og jeg ska sart i Bad :) Good luck :)

 

Ja gi' hende bare en chance - men når man er blevet "snydt" een gang - er det under ingen omstændigheder mig, der gi'r hende endnu een - 1000 kr er mange penge for en pensionist!! Good luck med hende - hun er sød - men smuk? Nej - det er synd, at hendes ryg allerede nu er så dårlig, når hun kun er 31 år gammel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

prøv at tænke hvor mange kræfter de kære piger bruger 

når de giver massage det går ud over arme skuldre og ryg

bare for at vi kan få det rart  det er ikke unomalt at de selv skal massage min 2 gange om ugen

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, 1 time siden:

hej

prøv at tænke hvor mange kræfter de kære piger bruger 

når de giver massage det går ud over arme skuldre og ryg

bare for at vi kan få det rart  det er ikke unomalt at de selv skal massage min 2 gange om ugen

Come on. Hvis de har lært massage, så får de ikke ondt af at massere. Trætte måske, men ikke ondt. Så går de det forkert, og det er så fordi de ikke har lært det. Der er spinkle piger der giver massage hele dagen, og så ud og spille håndbold eller lignende om aftenen. 

Problemet ligger nok i mange ikke har lært at give massage ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Giv nu for F. Ammy en chance, hun er faktisk både smuk og intelligent og sød det er hun (I know) I øvrigt har jeg hørt i min Øresnegl (som er rimelig stor) at i næste uge får de 1

eller 2 nye piger og 1 Laydyboy (ved ikk hvordan det staves) ved heller ikk hva vi ska bruge ham til, men der er måske nogen der tænder på det? Men gi nu Ammy en chance , for F.Det er sku et Ok sted, og jeg ska sart i Bad :) Good luck :)

 

God pointe, det med chancen. 

Jeg udtrykte mig måske også lidt kategorisk ovenfor; da jeg skrev "tvivler dog stærkt på..." osv. 

Det er jo noget, man må afklare med sig selv som thai-massør; kan jeg det her eller ej? Mit indtryk af Amy (der som sagt er sød og i mine øjne ganske smuk) er at hun nok ikke har det i sig at blive en god thai-massør. 

Tiden kan give mig ret eller uret, det ved hverken jeg eller nogen anden. Men det at  "give en chance" kræver jo en betydelig sum penge hver gang, så derfor må jeg for mit vedkommende nok sige, at der ikke er den store gentagelseschance ved Amy. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Come on. Hvis de har lært massage, så får de ikke ondt af at massere. Trætte måske, men ikke ondt. Så går de det forkert, og det er så fordi de ikke har lært det. Der er spinkle piger der giver massage hele dagen, og så ud og spille håndbold eller lignende om aftenen. 

Problemet ligger nok i mange ikke har lært at give massage ;) 

Ja, ikke nok med at de masserer forkert - men når de også sexuelt er sammen med 3-4 HVER dag slider det på selv en

ung pige på 31 år, som AMMY er ... godt for hende, at hun kun er der 3 måneder ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...