sweetstone 2765 Skrevet 13. Februar, 2021 Undrer mig over, om der er et et andet formål en et blowjob ved denne annonce ?. 5000 kr for et blowjob ? og forudbetaling ? lyder ikke helt " normalt " https://annoncelight.dk/showad/312711 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. Februar, 2021 Det er en mand der søger et blowjob af en ung pige, han vil gerne forudbetale Hvad mærkeligt er der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 13. Februar, 2021 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Det er en mand der søger et blowjob af en ung pige, han vil gerne forudbetale Hvad mærkeligt er der ved det? Pris/forudbetaling. Mit gæt er at annoncøren måske ønsker billeder tilsendt ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. Februar, 2021 For 5000 vil jeg da gerne sende et billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. Februar, 2021 Det da dejlig der er nogle der er optimist. Tror man sender 5000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Ærgeligt at jeg ikke er under 35 og opholder mig i nærheden af ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 13. Februar, 2021 Blowjob kr. 5.000.- ??? Uanset prisen, er der ikke nogen ved deres fulde fem, som forudbetaler den pris.! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Annoncøren har vel bare puttet et 0 for meget på. Måske er han talblind? Måske vil han bare have henvendelser og så prøve at forhandle ned. Der står.jo ikke hvor mange blowjob. Men det er også meget sandsynligt, at hans formål er at få tilsendt billeder, så han håber på at lokkemaden får unge kvinder til at sænke paraderne og sende maksimalt sexede billeder for at vinde licitationen. Redigeret 13. Februar, 2021 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 478 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Ærgeligt at jeg ikke er under 35 og opholder mig i nærheden af ham. Så må vi lidt ældre se, om vi kan glæde dig i stedet søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 Mister12 skrev, for 2 minutter siden: Så må vi lidt ældre se, om vi kan glæde dig i stedet søde Det er jeg sikker på du kan. Jeg foretrækker helt klart modne mænd, som hviler i sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 13. Februar, 2021 Løsgænger skrev, 1 time siden: Blowjob kr. 5.000.- ??? Uanset prisen, er der ikke nogen ved deres fulde fem, som forudbetaler den pris.! Nej, men nogen unge piger tror. de tjene 5000,-. Prisen er jo bare sat så højt for at få opmærksomhed - og med forudbetaling er de villige til at smide trussen og sende fotos. Det er lidt ligesom fyren, der står og læner sig op ad en Ferrari og flirter med pigerne, der passerer forbi - straks bliver de våde, men knap så kåde, når de bare skal ud at køre i en BMW 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 13. Februar, 2021 Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden: straks bliver de våde Har du egentlig nogensinde i den virkelige verden mødt en kvinde der tænder på at en mand har en dyr bil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Ærgeligt at jeg ikke er under 35 og opholder mig i nærheden af ham. Du ligner en på 25 , så det er da kun afstanden som der kan være et problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Februar, 2021 lille_peter skrev, for 3 minutter siden: Du ligner en på 25 , så det er da kun afstanden som der kan være et problem Haha hvis du nu havde skrevet 37 , havde jeg troet på dig og blevet glad i låget. Men tak, jeg holder mig nu godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 478 Skrevet 13. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Haha hvis du nu havde skrevet 37 , havde jeg troet på dig og blevet glad i låget. Men tak, jeg holder mig nu godt Det må da være fordi, du er så meget ude og tage smukke billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 4 timer siden: Annoncøren har vel bare puttet et 0 for meget på. Måske er han talblind? Måske vil han bare have henvendelser og så prøve at forhandle ned. Der står.jo ikke hvor mange blowjob. Men det er også meget sandsynligt, at hans formål er at få tilsendt billeder, så han håber på at lokkemaden får unge kvinder til at sænke paraderne og sende maksimalt sexede billeder for at vinde licitationen. En anden mulighed er en kammerat til en som snart holder polterabend og derfor vil lave lidt rav i den. Det er selvfølgelig telefonnummeret, til ham som holder polterarbend han har sat i annoncen. Redigeret 13. Februar, 2021 af Løsgænger tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 2 timer siden: Har du egentlig nogensinde i den virkelige verden mødt en kvinde der tænder på at en mand har en dyr bil? Nej, da jeg aldrig har haft en dyr bil, men til gengæld har jeg imponeret med mit "Dash board light" Redigeret 13. Februar, 2021 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 13. Februar, 2021 Løsgænger skrev, for 6 minutter siden: En anden mulighed er en kammerat til en som snart holder polterabend og derfor vil lave lidt rav i den. Det er selvfølgelig telefonnummeret, til ham som holder polterarbend han har sat i annoncen. Også en mulighed. Men er nu mest til, en der der vil have billeder og spille til dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 14. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 14 timer siden: Har du egentlig nogensinde i den virkelige verden mødt en kvinde der tænder på at en mand har en dyr bil? https://www.youtube.com/results?search_query=gold+digger+prank+hoomantv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Februar, 2021 ZEUS skrev, for 7 timer siden: https://www.youtube.com/results?search_query=gold+digger+prank+hoomantv Haha, ja - jeg har set flere varianter af golddigger-pranks. Men jeg spørger om nogen har mødt det selv. De fleste af de videoer er jo skuespil, fx den første på listen er helt åbenlyst - så langt ude den er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Februar, 2021 Nemtøs skrev, den 13.2.2021 at 11:50: Ærgeligt at jeg ikke er under 35 og opholder mig i nærheden af ham. Ågggh, klip en tå og hug en hæl, så wupti så er du 34,99999år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Februar, 2021 lille_peter skrev, den 13.2.2021 at 13:45: Du ligner en på 25 , så det er da kun afstanden som der kan være et problem SÅ er Louis Nielsen hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Ågggh, klip en tå og hug en hæl, så wupti så er du 34,99999år Jeg kunne ikke drømme om at lyve om min alder, så ingen grund til at antyde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg kunne ikke drømme om at lyve om min alder, så ingen grund til at antyde det. Så nu ikke så nærtagne, jag tager kun gas på trøden her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 4 minutter siden: Så nu ikke så nærtagne, jag tager kun gas på trøden her Jeg er ikke nærtagen, både du og jeg ved at én del snyder med deres alder. Derfor er det blot vigtig for mig at skrive at jeg står ved min alder og hverken lyver mig yngre eller ældre. Jeg har intet at skamme mig over i forhold til min alder og intet behov for at lyve om min alder. Du skrev du med Louis Nielsen til lille_peter. Han har mødt mig, og tror at han vil bekræfte at jeg ser yngre ud end min alder, nok blot det han bekræftede med de 25 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg