Hop til indhold
sweetstone

Lidt mistænkelig annonce

Recommended Posts

Guest Pophair

Det er en mand der søger et blowjob af en ung pige, han vil gerne forudbetale 

Hvad mærkeligt er der ved det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 minutter siden:

Det er en mand der søger et blowjob af en ung pige, han vil gerne forudbetale 

Hvad mærkeligt er der ved det? 

Pris/forudbetaling.  Mit gæt er at annoncøren måske ønsker billeder tilsendt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ærgeligt  at  jeg  ikke  er  under  35  og  opholder  mig  i nærheden  af  ham.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncøren har vel bare puttet et 0 for meget på. Måske er han talblind? Måske vil han bare have henvendelser og så prøve at forhandle ned. Der står.jo ikke hvor mange blowjob.

Men det er også meget sandsynligt, at hans formål er at få tilsendt billeder, så han håber på at lokkemaden får unge kvinder til at sænke paraderne og sende maksimalt sexede billeder for at vinde licitationen.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Så må vi lidt ældre se, om vi kan glæde dig i stedet søde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mister12 skrev, for 2 minutter siden:

Så må vi lidt ældre se, om vi kan glæde dig i stedet søde

Det  er  jeg  sikker  på du  kan. 

Jeg  foretrækker  helt  klart  modne  mænd,  som  hviler  i  sig selv.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løsgænger skrev, 1 time siden:

Blowjob kr. 5.000.- ???

Uanset prisen, er der ikke nogen ved deres fulde fem, som forudbetaler den pris.! 

Nej, men nogen unge piger tror. de tjene 5000,-. Prisen er jo bare sat så højt for at få opmærksomhed - og med forudbetaling er de villige til at smide trussen og sende fotos. Det er lidt ligesom fyren, der står og læner sig op ad en Ferrari og flirter med pigerne, der passerer forbi - straks bliver de våde, men knap så kåde, når de bare skal ud at køre i en BMW ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

straks bliver de våde

Har du egentlig nogensinde i den virkelige verden mødt en kvinde der tænder på at en mand har en dyr bil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Du ligner en på 25:wub: , så det er da kun afstanden som der kan være et problem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
lille_peter skrev, for 3 minutter siden:

Du ligner en på 25:wub: , så det er da kun afstanden som der kan være et problem :)

Haha  hvis  du  nu  havde  skrevet  37 , havde  jeg  troet  på  dig  og  blevet  glad  i låget.  

Men  tak,  jeg  holder  mig  nu  godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Haha  hvis  du  nu  havde  skrevet  37 , havde  jeg  troet  på  dig  og  blevet  glad  i låget.  

Men  tak,  jeg  holder  mig  nu  godt 

Det må da være fordi, du er så meget ude og tage smukke billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Annoncøren har vel bare puttet et 0 for meget på. Måske er han talblind? Måske vil han bare have henvendelser og så prøve at forhandle ned. Der står.jo ikke hvor mange blowjob.

Men det er også meget sandsynligt, at hans formål er at få tilsendt billeder, så han håber på at lokkemaden får unge kvinder til at sænke paraderne og sende maksimalt sexede billeder for at vinde licitationen.

En anden mulighed er en kammerat til en som snart holder polterabend og derfor vil lave lidt rav i den. 

Det er selvfølgelig telefonnummeret, til ham som holder polterarbend han har sat i annoncen. :D

Redigeret af Løsgænger
tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Har du egentlig nogensinde i den virkelige verden mødt en kvinde der tænder på at en mand har en dyr bil?

Nej, da jeg aldrig har haft en dyr bil, men til gengæld har jeg imponeret med mit "Dash board light" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 6 minutter siden:

En anden mulighed er en kammerat til en som snart holder polterabend og derfor vil lave lidt rav i den. 

Det er selvfølgelig telefonnummeret, til ham som holder polterarbend han har sat i annoncen. :D

Også en mulighed. Men er nu mest til, en der der vil have billeder og spille til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, den 13.2.2021 at 11:50:

Ågggh, klip en tå og hug en hæl, så wupti så er du 34,99999år :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
lille_peter skrev, den 13.2.2021 at 13:45:

SÅ er Louis Nielsen :ph34r:hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Ågggh, klip en tå og hug en hæl, så wupti så er du 34,99999år :mrgreen::mrgreen:

Jeg  kunne  ikke  drømme om  at  lyve  om  min  alder, så  ingen  grund  til  at  antyde  det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  kunne  ikke  drømme om  at  lyve  om  min  alder, så  ingen  grund  til  at  antyde  det.  

Så nu ikke så nærtagne, jag tager kun gas på trøden her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

Så nu ikke så nærtagne, jag tager kun gas på trøden her

Jeg  er  ikke  nærtagen, både  du  og  jeg  ved  at  én  del  snyder  med  deres  alder.  Derfor  er  det  blot  vigtig  for  mig  at  skrive  at  jeg  står  ved  min  alder  og  hverken  lyver  mig  yngre  eller  ældre. 

Jeg  har  intet  at  skamme  mig  over  i forhold  til  min  alder og  intet  behov  for  at  lyve  om  min  alder. 

Du  skrev  du  med  Louis  Nielsen  til  lille_peter.  Han  har  mødt  mig,  og  tror  at  han  vil  bekræfte  at  jeg  ser  yngre  ud  end  min  alder,  nok  blot  det  han  bekræftede  med  de  25 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...