Hop til indhold
DK fyr 34

Tilbud og rabatter

Recommended Posts

Hvad er jeres tanker omkring rabatter, tilbud osv.?

Jeg har tænkt over om man (overfor sine faste gæster) kan tillade sig at tilbyde nye gæster velkommen med et godt tilbud? Eller er det no go ?

Inden nedlukningen i marts 2020 havde jeg planlagt en eftermiddag/aften i Køge hvor jeg ville tilbyde gratis blow med slug til nye gæster. Og hvis det blev taget vel imod i et par andre byer. Jeg har efterfølgende så skrevet lidt med en af mine fast gæster omkring det og han mener ikke at det er fair, hvis han dagen efter skal betale for det samme. Jeg spurgte ham hvorfor og han mener ikke at han skal "straffes" fordi han allerede har mødtes med mig flere gange....Jeg ved at han nok protesterede med et glimt i øjet men har alligevel tænkt over det efterfølgende....

Vi kan jo alle lide et godt tilbud men er der grænser ?

God søndag :)

DK fyr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Så burde alle jo også blive fornærmet når motionscentret udbyder gratis energidrikke til nye kunder eller gratis oprettelse lige efter de selv har betalt for det.. 

Det har du selvfølgelig ret i. Og man kan selvfølgelig også vende den om og tilbyde en periode med rabat til faste gæster. Så skal man bare afklare med med sig selv hvad svaret er hvis en komplet fremmed ny fyr tropper op og siger han har været forbi mange gange :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har tænkt over om man (overfor sine faste gæster) kan tillade sig at tilbyde nye gæster velkommen med et godt tilbud? Eller er det no go ?

Som jeg ser det, kan du lave præcis de tilbud og rabatter, som du har lyst til. Der er i min optik alt for meget krænkelseskultur over det, hvis du skulle tage højde for, at nogen føler sig forbigået af, at andre har fået et godt tilbud.

Du vil muligvis komme ud for - som du også selv beskriver det - at nogen vil påtale det (med eller uden glimt i øjet), og dér må du jo forberede den respons, du finder passende.

Selvfølgelig er vi forskelligt indrettet, men helt generelt er jeg som køber ret ligeglad med, hvad andre har betalt for en given ydelse. Jeg vurderer den ydelse, som jeg har valgt, op imod den pris som jeg skal betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
DK fyr 34 skrev, for 48 minutter siden:

Hvad er jeres tanker omkring rabatter, tilbud osv.?

Jeg har tænkt over om man (overfor sine faste gæster) kan tillade sig at tilbyde nye gæster velkommen med et godt tilbud? Eller er det no go ?

Inden nedlukningen i marts 2020 havde jeg planlagt en eftermiddag/aften i Køge hvor jeg ville tilbyde gratis blow med slug til nye gæster. Og hvis det blev taget vel imod i et par andre byer. Jeg har efterfølgende så skrevet lidt med en af mine fast gæster omkring det og han mener ikke at det er fair, hvis han dagen efter skal betale for det samme. Jeg spurgte ham hvorfor og han mener ikke at han skal "straffes" fordi han allerede har mødtes med mig flere gange....Jeg ved at han nok protesterede med et glimt i øjet men har alligevel tænkt over det efterfølgende....

Vi kan jo alle lide et godt tilbud men er der grænser ?

God søndag :)

DK fyr

 

Altså det er jo din "butik" og du skal styre den præcis som du vil:)

Du skal gøre hvad du har det bedst med. Og du skal også tænke på hvad du præcis vil have ud af det:)

 

Fordele

Du vil helt sikkert få mange nye hvis du tilbyder gratis bj med slug.

Og andre rabatter.

Måske vil de blive fristet til at blive faste når de har mødt dig og dermed får du en større kundekreds. Og dem af dine faste kunder som vælger at blive er bare bonus:)

Ulemper.

-Du kan miste nogle af dine faste kunder fordi de føler sig stødt/overset.

- du kan miste mange af de nye kunder når du ikke giver det tilbud mere.

-og der vil være mange forsmåede mennesker der vil skrive " jamen sidste gang var det gratis, kan du ikke gøre det igen bare for miig"

Eller

Hvorfor er det gratis for dem og ikke mig? Kan du ikke gøre en undtagelse.?

Eller hvornår er det gratis igen?

Hvis jeg må give dig et råd. 

Tænker jeg at du ikke skal tilbyde gratis bj med slug. 

Men du kan give rabatter i stedet. Eks 20 % til nye kunder og 40 % til gamle kunder. Eller sådan noget lignede.

Og gøre klart at det er kun for en hvis periode.

Jeg tror der er mange generelt der vil besøge dig hvis du giver rabatter specielt i begyndelsen når i må åbne igen. Da der er maaaange liderlige mennesker:lol:

Du kan generelt skrive og gøre hvad du vil. Din krop, dit valg.

Du kunne endag skrive " normalt tager jeg 200000 for et bj men i denne uger tager jeg kun 100000.:lol:

Hvad jeg vil frem til er at du kan gøre præcis som du vil, der vil altid være nogen som bliver utilfreds, men det handler ikke om ik om dem. Det handler om dig. Hvad du er villig til at gøre og hvad du har det godt med:)

Men som sagt det er dig der styre showet. Der er ingen grænser så længe du er okay med det. Men du skal tænke meget over det inden du tilbyder noget. Om du også kan udføre det, og leve med det. Find ud af Hvad der passer bedst til dig.<3

 

 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Som der bliver sagt så bestemmer du selv, og må selv take de følger der er af din beslutning.

ikke for at sammenligne dig med Kærgården, men det koster 17-22 kr og på tilbud 8-10kr. Jeg har ALDRIG betalt 17-22kr for det, venter bare på at det kommer på tilbud, eller køber et sammenlignelig produkt, evt i en anden butik, end min fortrukkne, og det risiker  at blive dit problem også.

En anden mulighed var en Voucher, det var der en anden som brugte op til jul, benyttede mig selv af det, søg på “Christmas Voucher” og du vil finde.

held og Lykke med din beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når Kærgården har tilbud så er det jo for alle.. det lokker måske nye til, men det fastholder også nuværende købere...

Der er forskellige glædes piger herinde som gennem tidens løb har skrevet, at det er de faste gæster som man skal holde på af forskellige årsager... men det er jo ikke sikkert, at det er det som er din prioritet :)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå incitamentet til at forsøge at lokke nye kunder til med tilbud, men jeg bliver lidt irriteret over det uanset om det er et avis abonnement eller hvad det er. Jeg tænker selv ofte at det er mærkeligt at man ikke i stedet for forsøger at holde på og belønne sine trofaste kunder. Og jeg tænker nogle gange at der må være noget galt når de ikke kan fastholde kunderne men hele tiden skal skaffe nye.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Hvad er jeres tanker omkring rabatter, tilbud osv.?

Jeg har tænkt over om man (overfor sine faste gæster) kan tillade sig at tilbyde nye gæster velkommen med et godt tilbud? Eller er det no go ?

Inden nedlukningen i marts 2020 havde jeg planlagt en eftermiddag/aften i Køge hvor jeg ville tilbyde gratis blow med slug til nye gæster. Og hvis det blev taget vel imod i et par andre byer. Jeg har efterfølgende så skrevet lidt med en af mine fast gæster omkring det og han mener ikke at det er fair, hvis han dagen efter skal betale for det samme. Jeg spurgte ham hvorfor og han mener ikke at han skal "straffes" fordi han allerede har mødtes med mig flere gange....Jeg ved at han nok protesterede med et glimt i øjet men har alligevel tænkt over det efterfølgende....

Vi kan jo alle lide et godt tilbud men er der grænser ?

God søndag :)

DK fyr

 

Du  skal  gøre  det  du  synes  er  mest  rigtigt, jeg  ville  selv  give  tilbud/rabat  til  de  mænd  som  jeg  kender  i forvejen  og  jeg  mødes  med  regelmæssigt. 

De  mænd  som  forventer  rabat, vil  jeg  aldrig  give  nogen  former  for  rabat/tilbud.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 2 timer siden:

Altså det er jo din "butik" og du skal styre den præcis som du vil:)

.......

Men som sagt det er dig der styre showet. Der er ingen grænser så længe du er okay med det. Men du skal tænke meget over det inden du tilbyder noget. Om du også kan udføre det, og leve med det. Find ud af Hvad der passer bedst til dig.<3

 

 

Tak for fint svar med mange gode indspark <3....dem vil jeg tage med i mine overvejelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

En anden mulighed var en Voucher, det var der en anden som brugte op til jul, benyttede mig selv af det, søg på “Christmas Voucher” og du vil finde.

held og Lykke med din beslutning.

Tak for svar. Har også overvejet at tilbyde 2 for 1 i en periode. F.eks. en måned. Køb en og få næste gratis ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 55 minutter siden:

Jeg kan godt forstå incitamentet til at forsøge at lokke nye kunder til med tilbud, men jeg bliver lidt irriteret over det uanset om det er et avis abonnement eller hvad det er. Jeg tænker selv ofte at det er mærkeligt at man ikke i stedet for forsøger at holde på og belønne sine trofaste kunder. Og jeg tænker nogle gange at der må være noget galt når de ikke kan fastholde kunderne men hele tiden skal skaffe nye.  

Jeg kunne jo også køre med et andet tilbud i en særskilt periode for de faste gæster. Netop for at værdsætte deres rare måde at være på :)

Blue man skrev, for 41 minutter siden:

Samme tilbud til alle !

så kan du jo kalde det forårs tilbud eller sådan noget, så er der ingen der kan føle sig snydt.

"Solskinstilbud" med en god deal til alle er heller ingen dum ide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbud/rabat er skod. Det viser at du tager for meget så du har råd til at give afslag. Det er et forkert signal i en seriøs forretning. Dine priser er regnet nøje ud så du kan leve af det når du har betalt alle omkostninger. 
Et introduktionstilbud er helt ok, det er reel markedsføring. Du definerer helt klart at det kun er noget der sker én gang med en kunde du ikke har set før, og at alt afregnes med alle gæster til helt ens priser. Det viser du er reel og ikke en krejler. 
Det er også meget nemmere at styre fordi du har et helt fast koncept, som du aldrig må afvige. 
Hvis du så har en andengangs kunde eller tredjegangs osv som du gerne vil fastholde, kan du jo give lidt ekstra service, og lade kunden fornemme at du gjorde det fordi du havde lyst. Så vil kunden føle sig værdsat, istedet for købt og lokket med rabatter. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden moderne markedsføring, at give diverse rabatter. Internet, Telefon, Aviser, Forsikringer og meget andet, hvor du får xx måneder til en brøkdel af prisen.

MEN, tilbage står de gode og stabile kunder der har understøttet dig i mange år og føler, at du har taget røven på dem!! (det er måske også meningen :rolleyes:)

Jeg mener ikke, at rabatter er vejen frem, men stabil kundeservice og af og til et godt tilbud til de gode kunder, altså noget der kommer som en positiv overraskelse.

Håber du kan bruge det til noget ;)

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære DK FYR 34

Den som har grisen, bestemmer altid selv prisen -

Men at tilbyde gratis blow med slug for at få nye gæster, er jo det rene vandhvid, hvis du spørger mig!

Inden Corona i 2019 var brancen så presset, at vi så flere og flere tilbyde blow med slug til billige penge for at tiltrække gæster ( Omsætning )

 Vi så også danske damer forsøge sig med gangbang til langt under markeds prisen - Og hvad er Markeds prisen så ?? Tjaa det bestemmer man jo i bund og grund selv - Men fakta er, jo billigere at nogen PG/Boy udbyder sex - Jo mere presses de glædes piger som i forvejen er hårdt ramt og måske ikke sutter og sluger med samme lyst som dig - Så hvis du vil gøre noget godt for brancen, så hold dine priser oppe - Ellers brug Scor og Boyfriend til gratis glæder:-) 

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rabat kan da være ok synes jeg. 

Det kan jo bare "peppes op" med, kold og regnfuld mandag, kom og få varmen og en smule rabat, eller hvis det er solskin og bøgen er sprunget ud, og man synes at det skal fejres :D 

Rabat skal selvfølgelig ikke være for ofte, for så bliver det bare "normalen". 

Men det bedste er nok bare, at sørge for at gæsterne får lyst til at komme igen, af grunde som ikke har noget med penge at gøre... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er helt almindelig med rabat til nye brugere/kunder – hvis gamle brugere bliver tøsesure er det da bare ærgerligt/synd for dem :D – så kan de gå og være sure :P

Når man skifter internetabonnement er det da almindeligt at få rabat eller gratis den første månede.

Det er nok ikke så almindeligt i købesexbranchen – der er det sædvanligvis omvendt.

 

Redigeret af mature man
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke lige er i dit kundesegment, så synes jeg det er et virkelig godt dilemma du kommer med, og vil da derfor gerne smide min tanker på bordet. Min første indskydelse ville også være at du skal give rabat til alle og ikke kun nye kunder, da gamle kunder aldrig skal straffes for at være loyale. Men det er også der jeg efter nærmere betænkning ændre min holdning, for dette her er ikke som mobil-, fitness- eller tv-abonnement, hvor folk kun vælger en leverandør og holder sig til disse måned efter måned. For selvom du nok er meget god og pæn, så betyder det ikke at kunderne kun gå til dig, og derfor er der ikke en loyalitetsforpligtelse imellem jer. Så bare giv de nye en rabat, hvis du ønsker, men måske det kan være besværligt at holde ny og gamle kunder adskilt, over SMS.

Bare et par tanker, håber det hjalp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spørgsmål. Og rigtigt mange gode svar, hvor næsten alle tænkelige muligheder bliver opridset, med fordele og ulemper.

Personligt ville jeg ikke bryde mig om dit første forslag.  Havde jeg været stamkunde, så følt jeg blev snydt eller ikke værdsat.  Havde jeg været ny kunde, så ubevist forvente den rabat fremover.    

Det er lidt farligt med de rabatter.    Du foreslår senere en rabat ordning hvor besøg nr 2 er gratis.  Men reelt kunne du ligeså godt sænke dine priser til det halve, og tjene ligeså meget.   Og så spørgsmålet hvilket der havde været bedst.   Halv pris havde ihvertfald tiltrukket mange.

Du ville sikkert kun køre den nævnte ordning med gratis for nr 2 besøg i en periode.   Men mange kunder ville have det i hovedet, at du kunne tilbyde den ordning, og mange sikkert forsøge fremover at få samme rabat.

Der syntes jeg heller du skulle finde en mellemvej.   Et turkort.  Så feks hvert tiende, eller femte besøg var gratis.    Det havde skaffet dig nogle stamkunder, som enhver GP´er ved er guldværd.     Det er alt andet lettere og mere trygt at kende sine kunder.  Og vide at de 100 procent dukker op, fremfor alle de nye ukendte.   Hvor det desværre er sådan at mange faker og slet ikke kommer.  Og du bruger masser af spildtid på dem i telefon.

 

Personligt bryder jeg mig faktisk ikke om rabatter :)   Dvs jeg benytter mig af dem, men vil tilgengæld være mere kritisk og skeptisk fremover.    Som en skrev, når nogle firmaer bruger dem, så vil de fleste kunder kun købe når der er tilbud.   Jeg ville feks aldrig give fuld (normal) pris på feks fars, kjærgården eller coca cola, når jeg ved at man kan få det til halv pris, i nogle perioder.    Så køber jeg stort ind når der er tilbud.

Jeg elsker Ikea, Jem og fix og lignende firmaer.   Super billige, og man ved man altid får tingene til markedes absolutte billigste pris.  De kører konsekvent ikke med rabatter, for de er som de selv siger, så billige de kan være ALTID !!!!     Fremfor mange andre konkurrenter, hvor man 2 dage efter opdager de har 40 procent rabat på feks et køkken, man har givet 120.000 kr for.   Sådanne rabatter gør mig ekstrem skeptisk, og gider ikke bruge tid på evt prutte om pris, for at sikre man ikke bliver helt snydt.   

 

Der er nok stor konkurrence, så godt se at det ville være tillokkende at sænke priserne.   Men på en måde en dårlig vej at gå.   En anden mulighed kunne være at sætte fokus på markedsføring.   Lav flere forskellige annoncer der hvor det er gratis.   Og nøjes med få billeder, og udvælg forskelligheder i det du skal appellere til af fantasi hos en kunde.     Fremfor som så mange gør nu, hvor de skriver en alenlang tekst, og massevis af billeder.   Mange GP´ere forsøger at ramme alle  målgrupper, men med den metode lokker de faktisk yderst få.    Det ville være meget smartere at ramme få, men som tilgengæld ville ligge mærke til lige den annonce.  Og som sagt så lave forskellige annoncer med forskellige billeder.   Med forskellige billeder mener jeg hvordan en GP appellerer.   Er hun dominerende.  Eller underkaster hun sig lidt.  Er det brysterne der skal fremhæves.   Eller røven, som jeg feks tænder vildt på.   En kvinde der ligger på alle fire med røven i vejret, giver mig næsten altid lyst, uanset hvordan hun ser ud.      Ved at sprede nogle koncentrerede appetitvækkere ud, med lidt tekst og få billeder, så vil de ramme mange målgrupper, og blive lagt mærke til.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
ZEUS skrev, for 18 minutter siden:

Jeg elsker Ikea, Jem og fix og lignende firmaer.   Super billige, og man ved man altid får tingene til markedes absolutte billigste pris.  De kører konsekvent ikke med rabatter, for de er som de selv siger, så billige de kan være ALTID.      Fremfor mange andre konkurrenter, hvor man 2 dage efter opdager de har 40 procent rabat på feks et køkken, man har givet 120.000 kr for.   Sådanne rabatter gør mig ekstrem skeptisk, og gider ikke bruge tid på evt prutte om pris, for at sikre man ikke bliver helt snydt.   

 

Jeg er meget enig i hele dit skriv og det citerede her rammer du lige på sømmet! 
 

Find en god fornuftig pris, som alle er tilfredse med og hold den der, tak :)

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs

Du tilbyder blowjob med slug for 100 kr, helt ærligt hvordan kan du gøre det, syntes du ikke selv du er mere værd ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300kbhs skrev, for 17 minutter siden:

Du tilbyder blowjob med slug for 100 kr, helt ærligt hvordan kan du gøre det, syntes du ikke selv du er mere værd ? 

:mrgreen: Æh hvem gør det? 
Brug citer funktionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
2300kbhs skrev, for 1 time siden:

Du tilbyder blowjob med slug for 100 kr, helt ærligt hvordan kan du gøre det, syntes du ikke selv du er mere værd ? 

jeg har prøvet at betale en kvinde for at slikke fisse på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...