Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Ellers da en heftig pris.. Hvis man skal have tillægs ydelser så 5000 kr for en time med begge.. Og havde trådsstarter det og 2 timer så en pris på 10.000 Hmm hver sin smag men der er jeg sgu for nærig
  2. Nej nu overdrev jeg måske lidt og ved da det ikke er helt sort hvidt... Hos Devils Den der da også se hvilke piger der er til hvilke ydelser.. Det jeg dog savner i det skønne Thailand var at der feks var et sådan system hvor man i go go barer enkelt kunne se om de var til det Feks i soap massage stederne så kunne de feks sidde længst til højre eller venstre
  3. Vel ikke alle.. Der er dem der mestre det og kan lide det.. Måske få, men de findes.. Sådanne gad jeg også godt finde da jeg hader at gøre ting som pigerne egentlig ikke kan lide.. Oplevelsen bliver så meget dårligere.. Mens dem der kan lide det der får man en fræk oplevelse.. I DK kan man heldigvis se hvad pigerne er til. Det kunne jeg godt savne i Thailand
  4. Ja jeg rejser først d 21 maj men super spændende at kigge efter sted man vil bo nu Vil også lige tjekke dine steder du vil bo.. Er jo ufatteligt mange muligheder nu man er hernede i lavsæson.. Overvejer dog også at leje en lejlighed med havudsigt ihvertfald nogle af dagene.. Bare ej helt afklaret med hvad jeg skal.. Evt nogle dage i Bangkok enten i starten eller slutningen af de 3 uger.. Tror dog det bliver i starten af ferien... Centrum der vil jeg nok bo denne gang.. Elsker det der område omkring metro , - der sådan en speciel firkantet gade hvor jeg husker der var dejligt med go go barer.. -ikke så vildt påtrængende som jeg syntes Walkingsstreet go go barerne er.. I ovennævnte område der også tæt på soi Diana og mit ynglingsspisested.. Så ville være praktisk at bo der deromkring for mit vedkommende..
  5. Ja jeg rejser først d 21 maj men super spændende at kigge efter sted man vil bo nu Vil også lige tjekke dine steder du vil bo.. Er jo ufatteligt mange muligheder nu man er hernede i lavsæson.. Overvejer dog også at leje en lejlighed med havudsigt ihvertfald nogle af dagene.. Bare ej helt afklaret med hvad jeg skal.. Evt nogle dage i Bangkok enten i starten eller slutningen af de 3 uger.. Tror dog det bliver i starten af ferien... Centrum der vil jeg nok bo denne gang.. Elsker det der område omkring metro , - der sådan en speciel firkantet gade hvor jeg husker der var dejligt med go go barer.. -ikke så vildt påtrængende som jeg syntes Walkingsstreet go go barerne er.. I ovennævnte område der også tæt på soi Diana og mit ynglingsspisested.. Så ville være praktisk at bo der deromkring for mit vedkommende..
  6. Skal også derned i maj.. Dvs midt i maj og så noget af juni..
  7. Kr 2668,- ? For mange dage er det ?..
  8. Undgå klubberne i Stettin de er virkelig ringe og rene plantenslagere.. Find amatør pigerne inde på feks Roksa.pl og få dem til dit hotel..
  9. Fortæl om din oplevelse... Tænder sgu også mig lidt men bare for langt væk for det kan lade sig gøre
  10. Ja for 300 der virkeligt finde meget godt og så snakker vi ofte 4 stjernet hotel og super centralt.. Vil man gå på kompromi med feks ikke have balkon så finde rimeligt fra næsten 100 kr pr nat.. 200 kr der ihvertfald rimeligt.... Hvad er egentlig reglen når man skal bruge taxi fra lufthavn og rundt i Bangkok ? Overvejer jo nogle dage der... Er noget med at der er et sted i lufthavn man kan bestille og sikre de og bruger taximetre ?
  11. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Ja frygter jeg også Men ved at se deres original annonce så kunne man måske opspore når de igen slår til..
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Meld dem !!! Uanset om det hjælper så skal sådanne fuskere ikke have lov bare at forsætte uden der sker noget... Fatter ikke andre opfodrer ham til at melde det og istedet spørger hvorfor han ikke forsvarede sig osv... Syntes han har handlet klogt med ikke at begynde med selvtægt med videre.. Skal man aldrig !!. For dumt at sætte livet på spil for sådan et beløb og man ved aldrig om den ene har en kniv eller andet så det kan udvikle sig.. Men meld de svin !! Hvis politiet er deres opgave voksen så nemt få fat på dem.. Enten ved sporing af numre,- eller ved at kontakte Annoncelight og se kontooplystninger der... Det er også vigtigt du skriver til Annoncelight og fortæller din historie.. ,-er de også deres opgave voksen så må de holde øje med det nummer eller lignende tekst fra den her de har slettet.. Ellers kører de svin bare videre med deres plat numre..
  13. Nej i Maj tager jeg 3 uger til Thailand Og hvis en tur senere på sommeren så bliver det nol bare et hurtigt smut til Polen da nemt for mig hvor jeg bor at komme dertil...
  14. God tur og håber du skriver en beretning så sådanne som mig som endnu ikke har været der måske bliver inspirreret til en tur dertil
  15. Ja og jeg er også farvet for aldrig været i Prag Men priserne da ikke nogenlunde ens hvis du skriver en halv time koster ca 250-500 i Prag.. I Polen er normal prisen 360 kr for vel og mærke 1 time... Og findes masser af lækre Polske studiner til endnu billegere pris... Og enkelte såkaldt luksus piger der kræver mere og måske forlanger 500 kr for 1 time.. Men de er få... Med hensyn til rejse så også hvor man vil hen.. Jeg ville ikke anbefale Warsawa... Tager man til Stettin så for ca 1000 kr få ophold på 3 stjernet SAS hotel 3 eller 4 dag og busrejse.. Dog ikke anbefale da virkeligt surt at sidde i en bus sådan en længere tur... Samt meget bedre at selv finde sig et hotel på en hotelsøgemaskine..
  16. Syntes Nilles forklaring ovenover er meget god... Netop i Polen der være mere besværligt at få fat på pigerne og Prag har jeg ingen erfaring med... Besvær der menes feks at mange ikke taler engelsk eller gamle annoncer eller simpelthen fordi de er de helt rigtige amatører som selvfølgelig ikke sidder ved telefon 24-7.. Så godt risikere at skulle ringe til 5-6 udvalgte før man får bid.. Også være endnu flere Vedr Warszawa der personligt nu bedre lide Stettin.. Pigerne er endnu flottere der !!... Og selvom byen på ingen måde kan måle sig med størrelse og indbyggerantal med Warszawa så hvis man tjekker på Roksa så se der er ligeså mange piger i Stettin.. Tjek selv : http://www.roksa.pl/len/anonse.php?r=panie&miasto=Szczecin Her er det Stettin den viser udvalget i, og du kan senere tjekke Warszawa... Men klubberne skal man holde sig langt fra i Stettin.. Der er et elendigt udvalg af piger og halv plantenslagere der nyder godt af den massive turisme fra Norden.. Så her gælder det kun escort til hotel som til gengæld kan give super oplevelser... For at gøre dig endnu mere i tvivl om hvad i skal vælge ,- så også foreslå i tog 1 uge til Thailland.. Nu var det ikke pengene der vægtede,- men direkte fly derned og retur kan fåes for kun 2400,-... Dvs samme pris hvis man vælger 1-2 eller 3 uger... Netop det med at have et KÆMPE udvalg og se en masse før man lige plukker en ud,- findes næppe bedre andre steder.. Og hvis piger fra ølbarer dernede så massevis hvor man netop får den fornemmelse at det er amatører.. Kæresteoplevelse når iøvrigt op på et helt andet stadie dernede..
  17. I Polen er der bare det der hedder club... Og typisk et sted hvor der er den obligatoriske kæmpe hjørnesofa hvor der måske sidder 10-15 piger,,, Der findes større og mindre ligesom forskel på udbud... De mindre steder der risikere der nogle tider kun er 1-2 piger... Ofte er det heller ikke polske piger, men piger længerene nedefra østeuropa der går på turnus rundt til de forskellige klubber.. Kan godt følge din tankegang med at kunne se pigerne an.. Netop også en ting jeg sætter utroligt højt, og det med at blive tændt spontant på en type som lige har det blik og den fantasi man lige der i nuet har mest lyst til.. Dog i Polen heller anbefale at finde nogle inde på Roksa... Og få dem som escort til dit hotel....Er nu også dejligt efter lange overvejelser og finde lige hende man vil have og så få en ægte polsk studine op som bare gør det lidt i sin fritid et par gange om måneden... De oplevelser med dem kan virkelig være kvali !!! Nogle gange kæresteoplevelser som blegner af hvad man oplever i Danmark.. Ja det vil sige hvis man vil bruge 3-4000 danske kroner for 1 time så sikkert finde samme kvalitet i Danmark.. Men i Polen koster det tilsvarende kun 350 kr,- og hvis man er flink en 50´er til deres taxi... Og de leverer som det var 3-4000 danske kroner de fik Skal det absolut være en club så søg lidt på nettet og find de store steder... Husker ikke mange navne og er der sikkert ikke engang mere.. Men husker jeg engang da jeg var i Kolobrzeg og forgæves været rundt på flere af dem de havde i byen, uden at syntes tilfreds med udvalget, så blev kørt til en nabo landsby.. Måske 5 km væk og langt ude på lars tyndskids mark endelig ankom til en.. Den var kulenorm stor og lignede noget fra Hollywood med oplyst indgang og 2 kæmpe arealer , som et meget stort diskotek... Var luksuslejligheder man så kunne trække sig tilbage til hvis man tog en pige... Og prisen var som altid de 200 sloty.. / 350 dkr... Men igen det er ofte ikke polske piger der arbejder der... De unge de opretter selv annoncer på nettet.. Og helt klar dem du skal have fat i hvis du virkelig vil opleve kvali... Polske piger er generelt utroligt smukke.. Ved ikke hvad de æder men sjældent man ser noget sidde på sidebenene hos dem. Derudover så slipper man ofte for det platteri som nogle af de omrejsende østeuropæiske piger ofte forsøger for at få lidt flere penge...
  18. Har du noget statistik på det ? Må sige mine erfaringer i Tjekkiet er lig nul.. Så dog en engelsk dokumentar for et par år siden hvor jeg må sige jeg blev chokeret... Journalisten fik tæsk inde i en bar af vagterne da han ikke ville betale dem ekstra penge,- læs frivilligt ville plyndres... Rent tilfældig kom nogle tjekiske betjente ind, men de var i den grad korrupte og levede af de penge de fik her fra underverdenen for at se igennem med deres ulovligheder.. Nu ved jeg godt mange specielt engelske dokumentarfilm i den grad kan være enøjede og blæst op langt fra virkeligheden.. Men ville være interessandt at se noget statistik.. Med hensyn til Polen så var det specielt for 10 eller nærmere 15 år siden meget normalt at folk fik stjålet biler og udflyndret når de var turister.. Ikke en tilfældighed at der er vagter og indhegnede p pladser i Polen... Men har rejst meget i Polen her de sidste 10 år og virkeligt været mange skumle steder.. Føler bestemt ikke der er grund til nogen frygt.. Det polske politi minder meget om det tyske hvorimod kommer man længere østpå så virkeligt skummelt hvor man ikke ønsker at blive anholdt i brandert og måske bare "forsvinder"... Samt korruption er udbredt.. De forhold er der overhovedet ikke i Polen.
  19. Nu har jeg jo haft kendt en del GP´er og hjulpet flere som var nye i branchen.. Altså frivilligt og helt uden at ville modtage nogle almisser på den ene eller anden måde.. En ting som nye GP´ere eller de fleste brugere ikke har fantasi til at forestille sig ,- er hvor utroligt mange useriøse kunder der er !!... Specielt nye GP´ere da de jo altid får en ekstra opmærksomhed i starten.. Kan ikke sætte nogle præcise procenter på, men vil skyde på af de henvendelser de får, så er ihvertfald halvdelen af kunderne som aldrig vil dukke op.. Måske snarere 70 %... Men som bare sidder og får en gratis spiller med lidt tlf sex... Som regel meget hurtigt skønne om det er de her typer.. De præsenter sig ofte som supermænd med meget stor pik.. Og ingen grænser for hvor mange penge de vil betale... De her kendetegn er meget typiske for de her typer... Må sige min sympati for mit køns vegne lige her blegner.. For en ting var hvis de var liderlige ville have sig en spiller,- men at de så helt ubetænksomt også aftaler en tid hvor de ved de aldrig vil dukke op,- er i den grad at pisse på en anden person... Husk på at den aftalte tid på ingen måde stememr overens på den tid en GP´er må afsætte.. Hun bruger 1/2 til 1 time forud før aftale...Det må virkelig føles negativt at fra at gå i den tro at have en aftale på 3-4 timer også brugt hele dagen på forberedelsen til den,- og så kunden ikke dukker op... Specielt hvis de så naivt har brugt massevis af timer på sms og over telefon med den her "kunde" Der har mit råd altid været.. Vær altid venlig !!! For du ved ikke om netop ham her der sad og ville bestille 4 timer til fuld pris var reel.. Eller der vitterlig var en med et overdimisioneret pik som havde oplevet problemer hos GP´ere før grundet sin størrelse.. Så vær altid venlig... Men skynd dig at skær igennem om kunden vil have en aftale , hvornår og hvad tid.. Ellers kan du virkelig blive stresset af alle de her useriøse kunder... Vil også mene dit humør og måske din service overfor de vitterlig reel og seriøse kunder vil blive dårligt, hvis du lader dig påvirke af de dårlige... Sorter dem hurtigt fra.. Men altid på en venlig måde.. Og sæt en parantes i aftalebogen udfor dem og bliv ikke skuffet når de næsten med sikkerhed aldrig dukker op.. Det samme gælder sms hvis du også komunikerer på den måde... Skær hurtigt igennem ellers er der nogle der regner med ,- ja lyder sindsygt !! Men der er vitterligt nogle der tror du ikke har noget liv og sidder på 24 timer i døgnet blot for at snakke lige med DEN her ENE person !! Og du gladeligt vil gøre det i dagevis.. Findes også tåber der vil giftes med dig uden de kender dit ansigt , person eller stemme.. Sorter dem hurtigt fra !!!... De her typer forstår dog ikke hvis man venligt stiller dem overfra et krav om de vil bestille en tid , og ellers har man altså ikke tid.. De bliver ved !!! Og spørg om alt og det mest tåbelige.. Lover en masse ting... De typer skifter som regel meget personlighed når et eventuelt møde står nær.. Som bliver de ubehagelige og krævende... Vil ikke generalisere men været en del indvandrere af de her typer.. Lige med den sidste kommentar fra Frodige Ida dog ikke enig i... Der tror jeg hun ligesom kvinder flest tænker hvordan de selv har det med sex... Men husk hvor kvinder er som en ovn der tager lang tid om at blive varmet op, så er det modsat for os mænd.. Vi er kan være tændt på et par sekunder... Findes måske nogle mænd der godt kan lide at planlægge et besøg flere dage i forvejen.. Men tror ikke det er flertallet.. For eget vedkommende der netop nydt GP´ere da man kan blive fristet og tændt i nuet,- og derefter handle... Hader generelt det med at planlægge et besøg længere ud i fremtiden og kun gjort hvis det var strengt nødvendigt... Derfor har mit råd også altid været til nye GP´ere at de helst skulle få en aftale igennem hurtigt, da ellers stor chance for han har fortrudt senere... Altså hvis det passer deres kalender selv.. Men mener hvis de er ledige, så udskyd ikke da så stor chance for person aldrig møder op.... Tro mig mænds lyst til en GP´ere forandrer sig drastigt efter hvis de har fået en spiller Fra hvor alt fornuft er væk og bare liderlighed styrer , så er det pludselig fornuft og man tænker det var sgu godt jeg sparede mine penge der.. For ændrer sig drastigt fra man er liderlig til man har kommet Så meget uenig med Frodige Ida.. Dem der vil have en aftale om en halv time er oftes de mest seriøse !!... Og oftes heller ikke dem der kommer med lange søforklaringer om hvor fantatiske de er..Hvor de vil snakke og sms i timevis om hvor fantastiske elskere de er og hvor kæmpe stor deres pik er samt vil betale masser af timers sex... I 99 % af tilfældende aldrig nogle der møder op.. Siger i grunden sig selv,- for vil da uanset om de ikke havde løjet været et forfærdeligt forventningspres de selv der havde udsat sig for... Dem der vitterligt har nogle af nævnte talenter eller lyst til at betale overpris , de praler så godt som aldrig med det !!..
  20. Enig til alt her Ellers slet ikke se formålet med det her forum ??? Vi kan blive enige der findes piger der gerne vil have reklame og nogle der slet ikke vil have omtale herinde.. sidstnævnte forstår jeg da godt da mange anmeldser ikke er objektive og beskriver det de skal nemlig om det var ægte billider , om adresse var diskret , og kys var tantekys eller ægte, mm.. altså alle sådanne ting som er relevante i en anmeldelse.. Om pigen er smuk eller grim er totalt urelevant da hver har sin smag og det en syntes er smukt syntes nogle andre det modsatte.. Og er der billeder så endnu mere ligegyldigt at kommentere personlige ting efter min mening.. Desto ikke mindre er de fleste anmeldelser sådan.. Og det er en skam for det er altså levende mennesker der sidder bag og modtager mange af de kritiske og sårende ting der bliver skrevet.. Men altså !!.. Det her er et forum hvis eneste eksistensgrundlag netop at anmelde og guide kunder så man sparer sig en masse fejltagelser.. Ellers jo ligeså godt lave et AnderAnd forum hvor vi sidder og hyggesnakker som den her tråd.. Jeg kan forstå hvis man ikke gider bruge den tid det tager at lave anmelder.. Sådan har jeg det nogle gange....Specielt hvis nogle høvler ens dårlige formuleringsevner ned.. Men syntes det er forrykt at bruge argumentet at det er fordi man vil være sød mod GP´ere.. Hvad fanden laver man så her ?? Hvis man alligevel sidder og læser det andre brugere deler så er det da dobbelmoralsk så det skriger !! Dette forum er så vi brødre kan hjælpe hinanden.. Og ja, det kan være surt at sidde og bruge tid på at skrive,- men da super egoistisk bare at modtage uden at bidrage med noget.. Dermed ikke sagt vi mænd generelt kunne være lidt mindre personlige når vi laver en dårlig anmeldelse af en pige.. Men de dårlige skal absolut også ud !!.. Ellers mister forummet jo helt sin mening.. Så kunne det ligeså godt være et gammel kommunistisk blad hvor kun nogle ting må siges og hvor vi bare sidder og bekræfter hinanden i de gode meninger.. Jeg syntes faktisk det er et kvalitetstegn at bølgerne nogle gange går højt herinde.. Det viser troværdighed.
  21. ZEUS skrev et svar til ppd's tråd i Generel debat
    Sådan har jeg det også.. Måske i ekstrem grad... At det den der jagt efter noget nyt og spændende der driver mig her i det her miljø.. Den her uvished og ny oplevelse er simpelthen det der har været drivkraften ALTID !!... Det med at møde og og være tændt og ikke mindst spændt på hvad man præcis møder og oplever denne gang har tændt mig ekstra... De gange hvor jeg så virkeligt har mødt en hvor man tænkte det næsten var for godt til at være sandt,- så meget sjældent besøgt dem siden.. Måske fordi jeg var bange for at den her super oplevelse slet ikke ville kunne leve op til det næste gang.. Eller bare det at møde en anden har været mere spændende.. Det er faktisk utroligt få jeg har besøgt mere end 1 gang. Men i dit tilfælde trådstarter tror jeg mere det handler om at finde ud af hvad det er du søger.. Og lyder i dit tilfælde at være en hvor du får en GP oplevelse samt en du kan betro dig til.. Der er det helt klart at holde dig til den du kender.. Der dumt at gamble.
  22. Men generelt meget billigt at køre taxi i Polen !! For 100 sloty (167 danske kr) der virkeligt køre meget.... Husker jeg engang blev kørt til en helt anden mindre by hvor der lå en stor club.. I tid fra hvor han først havde været i et par andre klubber i byen hvor jeg ikke syntes der var noget interessant,- til han kørte til en lang tur til en naboby,, Og hvor jeg var der ca 1 time mens hans ventede og ialt med tidligere besøg og kørsel sikkert havde opretholdt ham 3 timer.. Der var prisen 80 -85 sloty... Så er generelt meget billigt i Polen.
  23. Nu kender jeg jo ikke noget til den aktuelle.. Men bare sige at som regel så får hotellet penge for de taxier som er tilknyttet dem og som de anbefaler.. Og derfor af samme grund dyrere.. I Polen er det virkelig markedskræfter der dominerer taxibranchen.. Derfor ekstra billigt men ofte meget gamle skod biler og hvor man ikke som i Danmark har sikkerhed for en pris på et hvis antal km er ens.. Der er meget forskel i Polen !! Ved at ved de der busrejser fra Danmark til Stettin der anbefales det også at bruge de hoteller der er tilknyttet til hotellet.. Fordi det hedder sig at de ikke snyder som man let kan komme udfra hos andre taxier.. Men der opstår typisk hurtigt en fornemmelse blandt turisterne indbyrdes at de der taxier der er tilknyttet hotellet er meget meget dyrere !! end hvis man bare går 20 meter hen og selv prajer en taxi... En lille tur ud til samme sted der kunne det hænde man gav dobbelt så meget fra de taxier der var tilknyttet hotellet. Så tror du vil få meget mere ud af at selv finde din private chauffør som du har tillid til..
  24. Hvem spørger du ? Ellers gælder denne regel i hele Polen: Får du tillid til en taxichauffør så brug ham fremover.. Der er masser af taxier og generelt utroligt billigt i forhold til i Danmark.. Mange kan dog ikke engelsk, så gå fra vogn til vogn og spørg feks om de snakker engelsk.. Og benyt så ham... Hvis du får tillid til en bestemt, så brug samme chauffør resten af din ferie.. Det er meget nemmere.. Står du ved en taxi og han ikke kan engelsk så kan man altid ved feks at have skrevet en adresse op få dem til at forstå hvor du vil hen.. Er du desperat og bare skal have noget fjams her og nu,- så sige : club !! - evt pussy,- så ved de med garanti hvad det drejer sig om Vær opmærksom på de altid bliver der ved dit besøg og ikke noget du skal betale ekstra for, da de får penge for at komme med dig til en bestemt klub.. Anbefaler dog at få escort piger til at komme til ens hotel.. I sidste ende billigere og meget lettere.. Derudover kæmpe udvalg af vælge mellem istedet for i en club hvor man kan risikere der kun sidder et part enkelte piger med sidste salgsdato.. I Stettin er clubberne desuden de rene røverborge med virkelig dårlig kvalitet af piger..
  25. Hvor høj vil du skyde hende til at være ca ?

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.