Hop til indhold
FrækDirektør

Analsex i thailand

Recommended Posts

Har læst en del af rejsebeskrivelserne her på siden men kan ikke rigtig finde ud af om det er normalt at pigerne tilbyder dette eller om det er noget som thaierne ikke rigtig ikke til?

Her tænker jeg selvfølgelig på pigerne og ikke ladyboys :)

Nogen erfaringer med dette i forbindelse med freelancerne og pigerne på barerne?

Er det noget som koster ekstra?

Er det svært at finde nogen som tilbyde dette?

Redigeret af FrækDirektør

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækDirektør skrev, for 22 minutter siden:

Har læst en del af rejsebeskrivelserne her på siden men kan ikke rigtig finde ud af om det er normalt at pigerne tilbyder dette eller om det er noget som thaierne ikke rigtig ikke til?

Her tænker jeg selvfølgelig på pigerne og ikke ladyboys :)

Nogen erfaringer med dette i forbindelse med freelancerne og pigerne på barerne?

Er det noget som koster ekstra?

Er det svært at finde nogen som tilbyde dette?

Det er lige som i Danmark. Nogle tilbyder analsex, og andre gør ikke.

Det er ikke umuligt at finde en pige (freelance eller bar) der tilbyder dette, men du skal nok regne med at det koster lidt ekstra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er muligt i Thailand, kun et spørgsmål om prisen

Men du aftaler det fra starten af, så skulle det nok ikke være noget problem, ellers finder du bare en anden der vil

der er rigeligt af piger at vælge imellem så...

Men det er rigtigt at pigerne fravælger det, hvis de kan

men de kan også være så desperate efter guldet, at de går med til hvad som helst

go jagt min ven :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 30/3/2016 at 18:43:

 

Men det er rigtigt at pigerne fravælger det, hvis de kan

 

Vel ikke alle.. Der er dem der mestre det og kan lide det.. Måske få, men de findes..

Sådanne gad jeg også godt finde da jeg hader at gøre ting som pigerne egentlig ikke kan lide.. Oplevelsen bliver så meget dårligere.. Mens dem der kan lide det der får man en fræk oplevelse..

I DK kan man heldigvis se hvad pigerne er til. Det kunne jeg godt savne i Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, 1 time siden:

I DK kan man heldigvis se hvad pigerne er til. Det kunne jeg godt savne i Thailand

Det er så ikke helt korrekt.

Jeg har haft analsex på programmet hos rigtig mange thai´er i Danmark, altså der hvor man også får massage. Og der er ingen af dem der har reklameret med det.

Så det handler bare om at spørge pænt, og så acceptere hvis de ikke er til den slags 8-)

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 6 timer siden:

Det er så ikke helt korrekt.

Jeg har haft analsex på programmet hos rigtig mange thai´er i Danmark, altså der hvor man også får massage. Og der er ingen af dem der har reklameret med det.

Så det handler bare om at spørge pænt, og så acceptere hvis de ikke er til den slags 8-)

Nej nu overdrev jeg måske lidt og ved da det ikke er helt sort hvidt... Hos Devils Den der da også se hvilke piger der er til hvilke ydelser..

Det jeg dog savner i det skønne Thailand var at der feks var et sådan system hvor man i go go barer enkelt kunne se om de var til det :) Feks i soap massage stederne så kunne de feks sidde længst til højre eller venstre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst en del af rejsebeskrivelserne her på siden men kan ikke rigtig finde ud af om det er normalt at pigerne tilbyder dette eller om det er noget som thaierne ikke rigtig ikke til?

Her tænker jeg selvfølgelig på pigerne og ikke ladyboys 

Nogen erfaringer med dette i forbindelse med freelancerne og pigerne på barerne?

Er det noget som koster ekstra?

Er det svært at finde nogen som tilbyde dette?

FrækDirektør

Hvis du er i Bangkok så er der Eden club og i Pattaya Devils Den. Den er sikker hver gang hvis du vælger på den rigtigt side af den gule streg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...