Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad hvis GP'erne skrev anmeldelser af deres kunder?

Recommended Posts

Guest Sparkster

Hey, en relativt dårlig joke (fremsat af mig selv) fik mig til at tænke, hvordan ville det se ud hvis GP'erne havde et (offentligt) forum hvor de anmeldte deres kunder? 

Nu har jeg efterhånden læst rigtigt mange anmeldelser af GP'er herinde af varierende kvalitet, og nogle gange har jeg tænkt - gad vide hvordan hun ville have anmeldt besøget, ja nogle gange kommer der et svar på en anmeldelse, men det er jo ikke helt det samme som hvis GP'eren skulle skrive en anmeldelse med hendes kollegaer som målgruppe.

Personligt kunne jeg nemt forestille mig en titel som; "Sparkster... det gik stærkt"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har været foreslået før. Personligt er jeg helt med på den.

Synes dog at erindre fra tidligere debat, at der var gode argumenter imod. Husker dog ikke detaljer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Der er mindst én anden der også har prøvet noget lignende, men jeg kan ikke findes hendes anmeldelse igen. Det var efter aftale med gæsten såvidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomasonly64 skrev, Lige nu:

Der er mindst én anden der også har prøvet noget lignende, men jeg kan ikke findes hendes anmeldelse igen. Det var efter aftale med gæsten såvidt jeg husker.

Var det Christina PD? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Men er de anmeldelser ikke mest rettet imod brugerne herinde generelt?

Jeg tænkte mest på hvis en GP er skulle anmelde til andre GP'er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Nej det er helt rigtigt :) tanken er stadigt interessant for mig - selv om det så kun vil være en hypotetisk debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at det kunne blive knap så sjovt at være Gæst, og samtidig bruger herinde, hvis GPs kan andmelde Gæsterne.

Og især ikke sjovt for dem som ikke har det største udstyr, eller som nærmest kommer i samme øjeblik GP smider tøjet :P

Tvivler nu også på at der nogensinde kommer et sådan forum her på Eroguide.

Jeg synes at huske at Admin, eller en Mod, for over et år siden, skrev at Eroguide var for os mænd, men at Pigerne var velkomne.

Jeg tror der vil opstå en del mere drama her på Eroguide hvis GPs kan andmelde os mænd. Nu er vi mænd herindejo ikke de mest civiliserede her på kloden.. vi tænker jo mest med det "forkerte hoved" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kausten skrev, 1 time siden:

Nu er vi mænd herindejo ikke de mest civiliserede her på kloden.. vi tænker jo mest med det "forkerte hoved" :D

Vi behøver ikke pigerne til at anmelde os,  Kausten, vi har jo dig ..

:?:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

gah, vi anmelder konstant gæster over for hinanden :) Jeg ville finde det langt mere interessant hvis i anmeldte jer selv? :D (på en mere objektiv måde end hvad mange gør i deres GP anmeldelser: "Og så fik jeg hende til at komme 10 gange i træk fordi jeg har en kæmpe pik" :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Der ville jeg nok mere være ovre i "Jeg fik en fornemmelse af at hun var ved at nå klimaks, så skyndte mig at komme" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 minutter siden:

Der ville jeg nok mere være ovre i "Jeg fik en fornemmelse af at hun var ved at nå klimaks, så skyndte mig at komme" ;) 

ok asshole :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker ikke at det rigtigt kan fungere!

Jeg ville som sælger af en ydelse aldrig kritisere en kunde som jeg ønskede kom tilbage.

Jeg ville som sælger af en ydelse aldrig offentligt rose en kunde mere end andre. Andre kunder kunne tænke at de ikke var lige så gode kunder. Og så kommer de nok ikke tilbage.

Jeg ville kun kritisere kunder jeg ikke ønskede tilbage.

Alt andet vil i mine øjne være dårlig forretningssans og til skade for min forretning.

Er der nogen der kan komme på sælgere/firmaer der anmelder deres kunder objektivt?

Jeg kan ikke komme i tanke om nogen. Og jeg tror heller ikke det er en god ide for GP'er.

Selv om tanken er sjov og tillokkende ;-) 

Redigeret af Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Melkor1973 - mener at det lige præcis også var konklusionen sidst vi debatterede emnet. 

Besnærende - men næppe muligt endsige troværdigt. Markedsføringen ville hurtigt komme i højsædet, der er trods alt en indbringende forretning at vedligeholde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det ville nu ikke genere mig hvis Pigerne skrev en ærlig anmeldelse. 

Lidt kritik er vel lærerigt og dermed velkommen. Det skader jo ikke at forbedre sine skills og det gør man da bedst hvis man får en ærlig vurdering af manglerne :-) 

Men når det er sagt har jeg ligesom flere andre en forventning om anmeldelsen ville være styret af Pengene. Og jeg ville dermed ikke ligge alverden i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Var faktisk ikke klar over den havde været oppe før, men siden er gammel nok, og har brugere nok til at jeg godt kan se det ville være underligt hvis den ikke var vendt.

Det jeg syntes der var sjovt ved tanken var netop hvis GP'er skrev dem til GP'er - det vi har nu er anmeldelser af GP'er skrevet af kunden, til potentielle kunder (hvilket giver super mening ;) ) kunne bare være sjovt at se den vendt om, selv om det kun bliver ved "hvad nu hvis" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste side med noget der ligner anmeldelser af os mænd er den tyske kaufmich.de / kaufmich.com.

Her er der mulighed for gensidige "anmeldelser" = Erfahrungsberichte", men - ærligt talt, så virker det ikke helt, Det hænger muligvis sammen med den høje kvalitet, som kendetegner tyske (eller i Tyskland arbejdende ) GP'ere, at der er meget få - om nogen- negative anmeldelser - thi jeg på ingen måde kan forestille mig, at sitet's indehavere kunne finde på at slette negative anmeldelser af smålig hensyn til omsætningen (kaufmich er delvis bidrags- brugerfinanseret) - nej, vel? :-) 

Ligeledes er der langt imellem negative anmeldelser af kunderne / gæsterne. Her kan jeg heller ikke forestille mig, at pigerne ville holde sig tilbage af hensyn til et evt. dårligt ry - det må være grundet manglende dårlige oplevelser ... :-)

Så medmindre vi begynder at bruge nem-ID her i forrummet, komme vi næppe til at se en - i den henseende - tilforladelig diskussion af gæsterne ...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2016 at 23:48:

Tænker ikke at det rigtigt kan fungere!

Jeg ville som sælger af en ydelse aldrig kritisere en kunde som jeg ønskede kom tilbage.

Jeg ville som sælger af en ydelse aldrig offentligt rose en kunde mere end andre. Andre kunder kunne tænke at de ikke var lige så gode kunder. Og så kommer de nok ikke tilbage.

Jeg ville kun kritisere kunder jeg ikke ønskede tilbage.

Alt andet vil i mine øjne være dårlig forretningssans og til skade for min forretning.

Er der nogen der kan komme på sælgere/firmaer der anmelder deres kunder objektivt?

Jeg kan ikke komme i tanke om nogen. Og jeg tror heller ikke det er en god ide for GP'er.

Selv om tanken er sjov og tillokkende ;-) 

Kunne ikke siges mere præcist.

Og egentligt latterligt at foreslå... Selv hvis ment som en spøg,at anmeldelserne skulle gælde omvendt så noget ævl og totalt malplaceret..  Har man stadig den tanke så læs da ovennævnte som jo klart præcisere hvor latterlig den tanke er.

Men måske er der nogle GP eller andre der syntes at alt hvad der foregår herinde på Eroguide er noget møg.. Og jovist er der uretfærdige anmeldelser ligeså der er falske anmeldelser for at tegne et godt billede af en GP..  Men som regel syntes jeg altid at der er en god selvjustis så hvor en af nævnte ting sker,- enten en grov måske uretfærdig anmeldelse eller en falsk markedsføring,-så altid nogle andre brugere der hurtigt  er inde og give modspil, så en tilfældig anmeldelse fra en enkelt bruger ikke får lov at stå alene.

Og vi må ikke glemme at dette forum først og fremmest er en guide til brugere så man kan finde de steder hvor man får de bedste oplevelser, og undgår de der åbenlyst forsøger bedrageri og falskmarkedsføring.

De "gode" og ærlige GP burde være lykkelige for dette forum.. Da der netop bliver sorteret så dem der har rent mel i posen får et udbytte og dem der snyder kunder i hvert fald mister de kunder som læser med herinde.  

Og tror nu ikke det skader deres omsætning dem der får et godt ry herinde ;-) 

Tag feks Daisy club.. Min påstand er at trods de annoncerer flere steder, så får de i 80 % tilfælde af deres kunder herfra.   Lad os forestille os hvis dette forum ikke eksisterede.. Så er min påstand at de kun havde haft 20 % af de kunder de har i dag... Selve deres annoncer ville højst resultere i at de fik 10 % af det antal kunder de har i dag.. Nu de yder en super service,- så ville sikkert mange komme igen så tallet ville komme op på ca 20 %..   Men de kunder der havde været der, havde ingen steder de kunne give den her erfaring videre til andre kunder.  Så besøgstallet ville ikke stige.. De annoncer de har er ikke specielt gode og er i konkurrence med tusindvis af andre.. Blandt andet dem der lover en masse men hvor virkeligheden er stik modsat. 

Så de ligesom andre ærlige GP får en kæmpe reklame og et markant større udbud af kunder.  Det burde man faktisk være glad for, selvom jeg da har stor sympati med GP som får en uretfærdig anmeldelse.. Har tidligere nævnt at der ikke skal meget fantasi til at leve sig ind i hvor personligt modbydeligt nogle anmeldelser kan være.  Men heldigvis er de få.. Og virkeligt vigtigt at de dårlige anmeldelser af GP kommer frem.. Til gode for både kunder og ikke mindst de ærlige GP.. Man kunne så måske ønske at hvis man oplevede en dårlig GP (hvad alle gør hvis man besøger dem ofte) skriver i en sober tone og aldrig begynder at være personlig med udseende osv. 

Men rent vås at lave sådan en tråd som her.. Hvad forventer man ??.. At kunderne nu også skal konkurrere om hvem der er de bedste elskere ??.. For mig at se absurt.. Jo drejede det sig om et ligeværdigt forhold eller pigerne betalte mig så ville jeg måske anstrenge mig.. Men da aldrig nu.. Hvad forestiller man sig dog ??  Det skader aldrig at være renvasket og høflig.. Men jeg ville faneme aldrig holde en udløsning hen for en GP skyld !!..  Det er altså mig som kunde der har betalt en halv ugeløn for et samleje.  Og man er da tossenaiv hvis man tror man finder kærlighed hvis man knepper en GP op i den syvende himmel. 

Personligt går jeg langt udenom de GP (heldigvis meget få) der sidder og beskriver hvordan nogle kunder var fantastiske og har skyhøje forventninger til deres kunder hvad de skal præstere.   På samme måde som jeg ville holde mig langt væk hvis jeg skulle betale for noget og der så kom en masse modkrav og forventninger jeg pludselig skulle leve op til og bruge tid og energi på.  Feks hvis man skulle betale 20.000 for en rejse (som i øvrigt kunne fås meget billigere til meget skønnere steder) og jeg så skulle leve op til en masse mens jeg var på den ferie, så helt sikkert også afholdt mig fra den annonce.. For mig er et GP besøg hvor jeg betaler for en oplevelse(afbræk i hverdagen/ferie) og ikke hvor jeg udover skal betale så også skal leve op til en masse forventninger. Det er netop derfor der findes den her branche. Ellers kunne man da bare finde en der ikke var GP.

 

Noget mange GP´er har misforstået hvad der menes med en super oplevelse, er ikke nødvendigvis hvor de er nogle fantastiske elskere.. Faktisk tværtimod.   De tror vel at det de selv ønsker at opleve med en elsker, er det en kunde ønske..  Men det de aller fleste brugere herinde opfatter som en god oplevelse er hvor man har mødt et venligt og imødekommende væsen.  Hvis billeder, -at de så lever op til virkeligheden ligeledes med det der loves af ydelser i annoncen.   Mere kræves ikke for at få en super anmeldelse !!..   Om GP kan sno sig og vrikke underlivet på en bestemt måde under samlejet, -er så ufatteligt lille af betydning for os kunder. 

Hvis bare GP lever op til de her få ting (ærlighed) så vil de få en masse besøg og helt sikkert en masse gode anmeldelser. Men hvis nogle tror de får flere henvendelser ved at de skriver de er rødhårede selvom de er brunhårede,- eller at det er smart at opgive en masse ydelser i annoncen, som de så senere når pengene er modtaget, ikke vil yde,- ja så spørger de selv om dårlige anmeldelser.    Sandheden er jo ganske enkel.. Kunderne og brugerne herinde ønsker bare ærlighed.. Det med billeder hvor en GP ser ud til at være en langbenet en på 190 mens virkeligheden er at hun er 150 gør kun at hun tiltrækker de forkerte kunder.. Ved sin uærlighed.. Personligt tænder jeg mere på de små nips, mens andre (vi har heldigvis hver sin smag) tænder på nogle høje langbenene nogle.  Så de kunder vil blive skuffet når de besøgte den her GP og oplevelsen for begge parter ville sikkert efterfølgende skinne igennem. Hvorimod mig jeg ville aldrig besøge den her GP da billederne jo ikke viste det jeg søgte.. Fordi hun havde været uærlig.

Det er så simpelt.. Og sorry bliver så sur når jeg hører de her kommentatarer: gad vide hvordan brugerne havde opfatte det hvis de blev anmeldt. Det er så absurt og malplaceret at komme med de krav.

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2016 at 22:34:

gah, vi anmelder konstant gæster over for hinanden :) Jeg ville finde det langt mere interessant hvis i anmeldte jer selv? :D (på en mere objektiv måde end hvad mange gør i deres GP anmeldelser: "Og så fik jeg hende til at komme 10 gange i træk fordi jeg har en kæmpe pik" :D

 

Vil det ikke blive trivielt at læse om 30 cm lange pikke og om en udholdenhed på mellem 1-2 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...