Hop til indhold

Recommended Posts

Jag skriver mina synpunkter i form av ett brev till DaisyClub, även om det är oklart om de kommer att läsa det:

Bästa DaisyClub,

Som en blivande sexturist i Köpenhamn har jag läst många recensioner av DaisyClub och de flesta har varit mycket positiva. Er klinik är uppebarligen ett mycket bra ställe att besöka, särskilt för oss som gillar ljuvliga GFE stunder med unga asiatiska tjejer som inte är främmande för att kyssa djupt och vara riktigt närvarande och intima. Ni verkar vara bäst på den punkten.

En särskild eloge till den eller de personer som administrerar DaisyClub och sköter marknadsföringen och relationerna med Era kunder. Ni är mycket proffsiga på den punkten också!

Jag tillåter mig att ge Er ett litet tips: Ni annonserar alla Era flickor som "japanska", fast alla vet vid det här läget att de egentligen är från Kina. Jag förstår varför Ni gör det, prisnivån får japanska tjejer är lite högre än för övriga asiater. Men priserna Ni tar, 900 kr för en halvtimme och 1300 för en timme är ganska rimliga och motsvarar kvalitén på Era tjänster, så Ni skulle inte behöva rubricera Era tjejer som japanska för att kunna ha sådana priser.

Jag tror inte det är många som bryr sig om tjejerna är från Japan eller Kina, bara de ser ut som på bilderna och bara de levererar de GFE upplevelser som utlovas. Ni kan öppet börja berätta varifrån tjejerna kommer ifrån utan att behöva sänka priserna. Jag tror också att denna öppenhet skulle öka Era kunders förtroende, som redan är väldigt hög.

Ni kanske ska fundera på detta nästa gång det kommer en ny tjej till DaisyClub?

Lycka till med Er verksamhet, och vi ses snart!

BodyNaut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 57 minutter siden:

Jag skriver mina synpunkter i form av ett brev till DaisyClub, även om det är oklart om de kommer att läsa det:

Bästa DaisyClub,

Som en blivande sexturist i Köpenhamn har jag läst många recensioner av DaisyClub och de flesta har varit mycket positiva. Er klinik är uppebarligen ett mycket bra ställe att besöka, särskilt för oss som gillar ljuvliga GFE stunder med unga asiatiska tjejer som inte är främmande för att kyssa djupt och vara riktigt närvarande och intima. Ni verkar vara bäst på den punkten.

En särskild eloge till den eller de personer som administrerar DaisyClub och sköter marknadsföringen och relationerna med Era kunder. Ni är mycket proffsiga på den punkten också!

Jag tillåter mig att ge Er ett litet tips: Ni annonserar alla Era flickor som "japanska", fast alla vet vid det här läget att de egentligen är från Kina. Jag förstår varför Ni gör det, prisnivån får japanska tjejer är lite högre än för övriga asiater. Men priserna Ni tar, 900 kr för en halvtimme och 1300 för en timme är ganska rimliga och motsvarar kvalitén på Era tjänster, så Ni skulle inte behöva rubricera Era tjejer som japanska för att kunna ha sådana priser.

Jag tror inte det är många som bryr sig om tjejerna är från Japan eller Kina, bara de ser ut som på bilderna och bara de levererar de GFE upplevelser som utlovas. Ni kan öppet börja berätta varifrån tjejerna kommer ifrån utan att behöva sänka priserna. Jag tror också att denna öppenhet skulle öka Era kunders förtroende, som redan är väldigt hög.

Ni kanske ska fundera på detta nästa gång det kommer en ny tjej till DaisyClub?

Lycka till med Er verksamhet, och vi ses snart!

BodyNaut.

Tror mere det er konceptet de sælger som er vigtigt.. Derfor det med japanske piger.

Du skriver kinesiske piger men er der mon ikke en del thaier imellem også ? :) 

Men jeg har det som dig.. Det er ligegyldigt hvilken nationalitet de er.  Man kan heldigvis se ægte billeder af dem..  Og så kan jeg lide deres koncept..

Glemmer aldrig første oplevelse jeg havde der i Gormsgade.. Og gjorde at jeg jævnligt besøger de steder og ikke en eneste gang har haft en dårlig oplevelse. 

Fatter så ikke hvad folk ser i thaimassage.  Det koncept er min mening i 99 % tilfælde platteri og overpris.. Hvor kunder betaler en halv dyr omgang massage og tit når de så uundgåeligt ligger nøgne i dobbelt forstand :) og det nederste hoved der styrer.. Og mand vil gøre alt lige for det mindste der har lidt med sex at gøre.. Der bliver man så lokket til at få en håndspiller.. I øvrigt til en pris som er skyhøj og hvor man for samme pris kunne have haft sex med 1 eller 2 andre i en time :-D   Ja jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i det koncept :-D

Derimod det her koncept som japansk, hvor man møder en ydmyg pige og super service.. Og hvor man får en samlet pakke hver gang uden at skulle spørge om det.. Som består af bla fransk eller 69 uden gummi og sex samt massage.. Til en i øvrigt rigtigt fornuftig pris. Ja vel virkelig billigt når man ser hvad man får af service. Her møder man ikke en kold pige efter man er kommet og som vil have en ud. Nej her er det en selvfølge at hun vil gøre alt for at tilfredse dig i den tid du har betalt.     Jeg forstår simpelthen ikke at folk vælger thaimassage konceptet kontra det her japanske koncept.    Det er altså kvali.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 20 minutter siden:

Jag skriver mina synpunkter i form av ett brev till DaisyClub, även om det är oklart om de kommer att läsa det:

Bästa DaisyClub,

Som en blivande sexturist i Köpenhamn har jag läst många recensioner av DaisyClub och de flesta har varit mycket positiva. Er klinik är uppebarligen ett mycket bra ställe att besöka, särskilt för oss som gillar ljuvliga GFE stunder med unga asiatiska tjejer som inte är främmande för att kyssa djupt och vara riktigt närvarande och intima. Ni verkar vara bäst på den punkten.

En särskild eloge till den eller de personer som administrerar DaisyClub och sköter marknadsföringen och relationerna med Era kunder. Ni är mycket proffsiga på den punkten också!

Jag tillåter mig att ge Er ett litet tips: Ni annonserar alla Era flickor som "japanska", fast alla vet vid det här läget att de egentligen är från Kina. Jag förstår varför Ni gör det, prisnivån får japanska tjejer är lite högre än för övriga asiater. Men priserna Ni tar, 900 kr för en halvtimme och 1300 för en timme är ganska rimliga och motsvarar kvalitén på Era tjänster, så Ni skulle inte behöva rubricera Era tjejer som japanska för att kunna ha sådana priser.

Jag tror inte det är många som bryr sig om tjejerna är från Japan eller Kina, bara de ser ut som på bilderna och bara de levererar de GFE upplevelser som utlovas. Ni kan öppet börja berätta varifrån tjejerna kommer ifrån utan att behöva sänka priserna. Jag tror också att denna öppenhet skulle öka Era kunders förtroende, som redan är väldigt hög.

Ni kanske ska fundera på detta nästa gång det kommer en ny tjej till DaisyClub?

Lycka till med Er verksamhet, och vi ses snart!

BodyNaut.

Hej Bodynaut .

Jeg kan helt tilslutte mig din ros af Daisyclub . Ledelsen af Daisyclub er virkeligt gode ( god smag ) til at finde supersøde unge asiatiske piger . Altid venlig modtagelse og afsked også med pigen som man har hygget sig med . Desuden gør de sig umage for at kunderne ikke ser hinanden så man er helt diskret.

At de annoncerer pigerne som japanere når de nu faktisk er kinesere er lidt uheldig . De af pigerne som jeg har kommunikeret mest med skulle nemlig hjem til Kina når de rejste fra Daisyclub.

Til den pige , som jeg har været mest begejstret for , har jeg gentagne gange sagt at jeg er helt vild med japanske piger . Det var jo lidt dumt fordi jeg ved sidste besøg fandt ud af at hun skulle hjem til sin mor Kina . Og det blev jo ikke et kompliment til Linda når hun nu faktisk kom fra Kina.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 32 minutter siden:

Tror mere det er konceptet de sælger som er vigtigt.. Derfor det med japanske piger.

Du skriver kinesiske piger men er der mon ikke en del thaier imellem også ? :) 

Men jeg har det som dig.. Det er ligegyldigt hvilken nationalitet de er.  Man kan heldigvis se ægte billeder af dem..  Og så kan jeg lide deres koncept..

Glemmer aldrig første oplevelse jeg havde der i Gormsgade.. Og gjorde at jeg jævnligt besøger de steder og ikke en eneste gang har haft en dårlig oplevelse. 

Fatter så ikke hvad folk ser i thaimassage.  Det koncept er min mening i 99 % tilfælde platteri og overpris.. Hvor kunder betaler en halv dyr omgang massage og tit når de så uundgåeligt ligger nøgne i dobbelt forstand :) og det nederste hoved der styrer.. Og mand vil gøre alt lige for det mindste der har lidt med sex at gøre.. Der bliver man så lokket til at få en håndspiller.. I øvrigt til en pris som er skuhøj og hvor man for samme pris kunne have haft sex med 1 eller 2 andre i en time :-D   Ja jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i det koncept :-D

Derimod det her koncept som japansk, hvor man møder en ydmyg pige og super service.. Og hvor man får en samlet pakke hver gang uden at skulle spørge om det.. Som består af bla fransk eller 69 uden gummi og sex samt massage.. Til en i øvrigt meget lavere pris end thaimassage konceptet.. Ja jeg forstår simpelthen ikke at folk fravælger det her japanske koncept.  Det er altså kvali.

 

Jag visste inte att DaisyClub har ibland thailändska tjejer... det är i så fall väldigt bra, för jag gillar thailändska tjejer, men det är svårt att hitta dem utanför massageklinikerna, och jag tycker precis som Du att massage-konceptet är väldigt tråkigt. Varför ska man ligga på en brits och låtsas att man vill ha massage av en thailändsk tjej, när det som man egentligen vill är att ha sex med henne?

Om DaisyClub tillhandahåller thailändska tjejer ibland tror jag att de skulle vinna på att annonsera om det istället för att kalla dem för japanskor, för jag tror att det är fler än jag som skulle vilja ha GFE upplevelser med thailändska tjejer, men är inte intresserad av att besöka massageställen, som ofta blir dyra besvikelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at der skulle være Thai'er på Daisy vil jeg gerne afkræfte. 

De er alle fra samme land og som der er flere der skriver er det Kina

Det er ikke noget gæt herfra , det er noget jeg ved .

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 6 minutter siden:

Det med at der skulle være Thai'er på Daisy vil jeg gerne afkræfte. 

De er alle fra samme land og som der er flere der skriver er det Kina

Det er ikke noget gæt herfra , det er noget jeg ved .

Mvh 

Hej Maximus 

Hvor ved du fra at pigerne på Daisyclub alle er kineserne ? Hvem er kilden til den oplysning ?  

Jeg er meget begejstret for de søde og meget servicemindede piger på Daisyclub  , at de er kinesere betyder intet for mig . De er bare cute .

At de er kinesere forklarer måske hvorfor de hjælper en med afklædning og påklædning . De er vant til at skulle betjene en mand på en hver måde . Har man problemer med at få en sko på , så er de der straks ned skohornet . Der er vist et skohorn i alle bollerum. Under et blowjob sørger de for at man ligger mageligt med et par puder .

Jeg har talt med den søde kineser i Rødovre om hvordan det er at være massagepige i Kina . I Kina behandles massagepiger ikke særlig godt af kunderne .

De forventes at opfylde ethvert ønske som kunden har .

Hvis de ikke gør det til kundens fulde tilfredshed i Kina , kan de ikke være sikker på at få penge af bordelmutter .

Det forklarer måske hvorfor de  virker glade og søde , fordi det er bedre end i Kina .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 14 minutter siden:

Jeg ser mutter privat indimellem. , har kendt hende længe nu.

Så info er vel fra første hånd 

 

 

Fint og mit var kun et gæt.. At der måske var flere nationaliter.  Deriblandt thaier... Som de så kaldte japanske for at bibeholde det her gode ry og omdømme japanske steder har fået.

Men efter læst Huleforskerens indlæg ovenover giver det ligesom mere mening.  Altså at det er piger fra et og samme land.. Ellers ville man måske også have opleve forskel i servicen som jeg heldigvis netop aldrig har der.

Så selvom man ikke skal generalisere,- slet ikke et land som Kina med næsten 1.4 milliarder indbygger :-D så ser man altså et mønster der. Tror dog den rigtige japanske massage minder meget om den,- og den, det her er bygget op som.  Forskellen er bare at skulle det være japanske piger så været en helt andet prisleje :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tænkt at det måske skyldes at der gælder andre regler for kinesere omkring ophold i Danmark end for japanere. Og for ikke at få ørerne i maskinen, holder de på at pigerne er fra Japan. Ja blot en tanke.:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Maximus for din inside viden .

Så kan du måske også forklare hvorfor pigerne absolut skal udgive sig for at være japanere .

Nogle af deres navne er fra japanske tegneserier ( manga ) . Det gælder for eksempel navnene Totomi , Ayame , Kiki og Miya .

For mig synes det lidt nedværdigende for en kinesisk kvinde , at hun skal  udgive sig for at være japaner.  Kinesere og japanere har vel aldrig været de bedste venner altså lidt ligesom svenskere og danskere - ikke mindst når det gælder fodbold. 

Under anden verdenskrig begik japanerne mange krigsforbrydelser mod kineserne . For  eksempel blev kinesiske kvinder i tusindtal holdt fanget i store bordeller for at fornøje de japanske soldater .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hun fortæller er at mange mener det er mere eksklusivt at være japansk gp.

Jeg har prøvet at forklare at de fleste danskere nok er ligeglade men som i kan se bed hun ikke på.

Desuden må vi jo indse at vi her fra eroguide.dk kun er en del af kundegruppen.

Det underbygger jeg ved eksempelvis de mange dårlige anmeldelser af Glostrup Thaimassage , samtidigt med skriverierne her ,  havde de stadig masser af kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner,

Er der andre steder i nærheden af Kbh der minder om DaisyClub? Kinesere, japansere, eller hvad som helst i den dur ;)Jeg har været der en enkelt gang, og pigen var super sød og alt i alt var det en super god oplevelse.

Mvh

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 14 timer siden:

Fatter så ikke hvad folk ser i thaimassage.  Det koncept er min mening i 99 % tilfælde platteri og overpris.. Hvor kunder betaler en halv dyr omgang massage og tit når de så uundgåeligt ligger nøgne i dobbelt forstand :) og det nederste hoved der styrer.. Og mand vil gøre alt lige for det mindste der har lidt med sex at gøre.. Der bliver man så lokket til at få en håndspiller.. I øvrigt til en pris som er skyhøj og hvor man for samme pris kunne have haft sex med 1 eller 2 andre i en time :-D   Ja jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i det koncept

Skyldes nok at du har misforstået det. Prisen er ikke skyhøj, tjek lige massagemarkedets priser. En samlet pris på 6-700 for en times blandet massage og stimulation af hele kroppen, så den til sidst føles som en stor dunkende pik, og derpå en intens kælen for de mest følsomme steder indtil alting eksploderer, det synes jeg er billigt. Men det er noget helt andet end at kneppe, så om man er til det ene eller det andet eller begge dele kan jo variere fra person til person og fra tid til anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyderen skrev, for 3 timer siden:

Hej venner,

Er der andre steder i nærheden af Kbh der minder om DaisyClub? Kinesere, japansere, eller hvad som helst i den dur ;)Jeg har været der en enkelt gang, og pigen var super sød og alt i alt var det en super god oplevelse.

Mvh

 

 

Sakula:

http://side6.dk/resultatside/?q=2872

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 4 timer siden:

Det hun fortæller er at mange mener det er mere eksklusivt at være japansk gp.

Jeg har prøvet at forklare at de fleste danskere nok er ligeglade men som i kan se bed hun ikke på.

Desuden må vi jo indse at vi her fra eroguide.dk kun er en del af kundegruppen.

Det underbygger jeg ved eksempelvis de mange dårlige anmeldelser af Glostrup Thaimassage , samtidigt med skriverierne her ,  havde de stadig masser af kunder.

Der diskuteres japanske kontra kinesiske piger, og det er da ganske interessant, synes jeg. - Nu blander du så også Glostrup Thaimassage ind i historien. Jeg er ikke helt med på, hvad du dermed argumenterer for. - Jeg har for et par år siden været der, og jeg går ud fra, at det er Thai-piger, der arbejder der. Men jeg er da ikke sikker. De havde engang på hjemmesiden et foto af en flok glade, frække tøser,som godt kunne se kinesiske ud, - men man så dem aldrig på klinikken. Lige nu findes ingen fotos af konkrete piger på stedet. - Min erindring af stedets service den gang er imidlertid negativ. Stedet ser godt ud udefra, og det ligger ud til en vej, hvor mange kommer på vej til og fra arbejde. Det er nemt at komme til, og på sin måde diskret, anonymt. - Jeg tror ikke, jeg vil opsøge stedet igen. det var en pengemaskine. - 

Jeg holder ellers meget af thai-piger, - f.eks. pigerne hos Gam Rai og det nye sted på Ørnevej 29 i NV-kvarteret. Og jeg nyder også at opsøge de små nuttede piger hos Daisy Club - om de så er kinesere eller japanere.

Håber ikke, vi hermed afsporer snakken for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit argument var såmænd bare at der er mange flere kunder end de der bevæger sig herinde. At det vi mener og skriver ikke betyder alt .

Glostrup Thaimassage brugte jeg som eksempel på hvor begrænset magten hos eroguides brugere er.

Trods utallige dårlige omtaler har de stadig masser af kunder 

Derfor kan det måske godt betale sig at holde fast i at de er japanske !

Håber det forklarer hvad jeg mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyderen skrev, for 2 timer siden:

Tak for det, Bebop. Jeg havde ikke forestillet mig jeg skulle forvilde mig ind på Nørrebro, men de ser godt nok dejlige ud...

Deres billeder er ikke altid rigtige. De fleste billeder på annoncen nu ser ud til at være taget på stedet, og jeg kan genkende en jeg har mødt. Men det er ikke det samme som at det er de piger, der er der i dag. Så der er lidt mere lottokupon over, hvem det er man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 18 timer siden:

Det hun fortæller er at mange mener det er mere eksklusivt at være japansk gp.

Jeg har prøvet at forklare at de fleste danskere nok er ligeglade men som i kan se bed hun ikke på.

Desuden må vi jo indse at vi her fra eroguide.dk kun er en del af kundegruppen.

Det underbygger jeg ved eksempelvis de mange dårlige anmeldelser af Glostrup Thaimassage , samtidigt med skriverierne her ,  havde de stadig masser af kunder.

Uden at afspore tråden, så dog lige komme med en kommentar her.

Jovist er det da et fåtal af brugerne der læser med herinde.. Men jeg tror bestemt at grunden til Daisy club er så velbesøgt er fordi de har så mange positive anmeldelser herinde fra.. Måske udgør kundemarkedet i Danmark af læsere herinde fra, kun 10-20 %.. Men de 10-20 % er mange!.. Og jeg er sikker på rigtigt mange som ellers var uvidende om Daisy club har ladet sig påvirke af de mange positive anmeldelser der har været herinde og besøgt stedet.  

Og sikker på at en rigtig stor procentdel af de kunder Daisy Club har er folk som på den ene eller anden måde har fået oplystningerne herinde fra.    Ved i hvert fald at deres annoncer ikke på nogen måde er dominerende eller iøjnefaldende.. Kan ikke bevise det,- men sikker på havde Eroguide ikke eksisteret, så havde de sikkert haft 50 % færre kunder.

Så dit udsagn med at eroguide kun er en lille kundegruppe korrekt når det gælder samtlige kunder i Danmark.. Men dem der får gode anmeldelser herinde mærker til gengæld en stor forøgning af kunder..   Dem der får dårlige mærker tilsvarende desværre ikke så stor forskel, da som du siger vi kun er et lille procentdel af alle kunder i Danmark

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 timer siden:

Skyldes nok at du har misforstået det. Prisen er ikke skyhøj, tjek lige massagemarkedets priser. En samlet pris på 6-700 for en times blandet massage og stimulation af hele kroppen, så den til sidst føles som en stor dunkende pik, og derpå en intens kælen for de mest følsomme steder indtil alting eksploderer, det synes jeg er billigt. Men det er noget helt andet end at kneppe, så om man er til det ene eller det andet eller begge dele kan jo variere fra person til person og fra tid til anden.

Den erfaring jeg har haft med thaimassage i Danmark er at de 6-700 for massage og en håndspiller er sjældent.. At prisen er meget højere og de går langt for at malke folk når de først er kommet ind.  Det er hele den thailandske kultur med at lokke ind og så tilbyde noget mere til en pris bagefter som jeg ikke bryder mig om.  Og den der ugennemsigtighed hvor man så godt som aldrig kan få en pris i røret men bare en besked om det kan vi snakke om når du er der.

Der kan jeg til gengæld vildt godt lide det her japanske koncept hvor man får superservice og bliver forkælet som man var en konge i alt den tid man har betalt.. Og ikke mindst !!,- at der er faste priser og altid tilbydes en masse som i øvrigt altid er standart i den i øvrigt meget lave timepris de har. Såsom ægte kys, fransk uden gummi osv osv..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Det er hele den thailandske kultur med at lokke ind og så tilbyde noget mere til en pris bagefter som jeg ikke bryder mig om.

Det er nu ikke specielt thailandsk. Prøv at gå på stripklub, for nu at blive i universet. Men udenfor findes endeløse eksempler på at "første fix er gratis (eller billligt)."

ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Der kan jeg til gengæld vildt godt lide det her japanske koncept hvor man får superservice og bliver forkælet som man var en konge

Jep. Discount-geishaer ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger

thai massage plejer også at være det jeg søger . Men kan da godt når man læser . de gode ting i har skrevet om stedet . tænke mig at besøge det ser ud til man får det man betaler for .thai kan godt være et lotteri 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sniger skrev, for 2 timer siden:

thai massage plejer også at være det jeg søger . Men kan da godt når man læser . de gode ting i har skrevet om stedet . tænke mig at besøge det ser ud til man får det man betaler for .thai kan godt være et lotteri 

Hvis det er Daisyclub du tænker på så prøv det . Som Bebop skriver så er det som unge geishaer til discountpriser , 1300 for en time . Hvis du vil være sikker på at en bestemt pige er ledig så ring 30-60 min før du kommer til Daisyclub .

I øjeblikket er der tre piger , den sidste anmeldelse herinde  var vist på Kiki . Det var en meget positiv anmeldelse  . Jeg har besøgt Daisyclub ca 15 gange og altid haft gode oplevelser .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligt denne sommer besøgte jeg Daisyclub en aften . Ayame som jeg valgte sagde til mig "endeligt kom der en kunde" , pigerne sad åbenbart og ventede og ventede .

Det undrede mig , men Ayame forklarede at der var en "vigtig"  fodboldkamp i fjernsynet  , når det er tilfældet kommer der næsten ingen kunder .

Det var vist en EM-kamp , der gjorde pigerne arbejdsløse , jeg interesserer mig ikke for fodbold .

Jeg foretrækker at bolle med pigerne i Daisyclub  , når i andre kigger på bold . Så er alle piger ledige , måske til en 3-4 kant .

Næste gang jeg besøgte DC , , , , timede jeg det naturligvis således at det faldt sammen med en "vigtig" EM-KAMP . Mon ikke det var kl 20.00 .

 

 

Redigeret af Huleforskeren
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 20 timer siden:

Den erfaring jeg har haft med thaimassage i Danmark er at de 6-700 for massage og en håndspiller er sjældent.. At prisen er meget højere og de går langt for at malke folk når de først er kommet ind.  Det er hele den thailandske kultur med at lokke ind og så tilbyde noget mere til en pris bagefter som jeg ikke bryder mig om.  Og den der ugennemsigtighed hvor man så godt som aldrig kan få en pris i røret men bare en besked om det kan vi snakke om når du er der.

Der kan jeg til gengæld vildt godt lide det her japanske koncept hvor man får superservice og bliver forkælet som man var en konge i alt den tid man har betalt.. Og ikke mindst !!,- at der er faste priser og altid tilbydes en masse som i øvrigt altid er standart i den i øvrigt meget lave timepris de har. Såsom ægte kys, fransk uden gummi osv osv..  

Har du nogensinde været i Thailand eller er det dine fordomme der har frit spil.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...