Hop til indhold
sportydick

* Alice natural beauty * Østerbro * Best anal

Recommended Posts

Somme tider skal man danne sig sin egen mening.

Jeg nåede frem til at jeg skulle finde ud af hvad der er op og ned på de meget forskellig anmeldelser af * Alice natural beauty * Østerbro * Best anal - lad mig bare med det samme løfte sløret: jeg er ikke tilfreds.......

Jeg aftalte pr. sms/telefon et møde - 1/2 time kr. 800,-
For en sikkerheds skyld havde jeg lidt ekstra penge med i lommen hvis hun nu var så lækker at jeg måske ville nyde en hel time.
Alice lukkede mig og jeg så straks at jeg havde været hos hende tidliger - i november på Islands Brygge. 
Jeg valgt dog at fortsætte, hun er jo ikke grim eller på anden måde utiltalende.
Hun sendte mig i bad men ville ikke selv med, trods det står i annoncen.
Vi lagde os på sengen og Alice monterede et kondom på min fortsat slatne pik og begyndte et blæs. Det var ok.
Jeg forsøgte at kærtegne hendes bryster - men desværre ville damen ikke rigtig tillade det. Og det var et dejavu fra sidste gang på Islands brygge.

Jeg bad hende om en 69'er men heller ikke det var en god ide - hun havde haft sin periode i sidste uge og var derfor meget modtagelig for sygdomme. Klart hun ikke ønsker at blive syg og få infektion, men hvem tror hun jeg er? Og iøvrigt stod der jo ikke i hendes annonce at man kun fik halvdelen af menuen serveret.
Jeg syntes sgu ikke det er godt nok.

Så tog hun min pik i den anden hånd og sprang op på den og red som om vi skulle være færdige på rekordtid. Efter 20 min. og adskillige forskellig stillinger bad jeg hende om at gøre mig færdig med hånden. Jeg kom efter 28 min.... :-)

Alice er ok til at small-talke og iøvrigt venlig. Det er bare som at køre cabriolet i 30 gr. solskin og kalechen ikke kan slås ned. 

 

Pigen: 7/10
Ydelserne(sexen): 6/10
Stedet: 6/10 - man står midt på gaden og ringer på til et sted som ingen er i tvivl om.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
sportydick skrev, for 9 minutter siden:

Somme tider skal man danne sig sin egen mening.

Jeg nåede frem til at jeg skulle finde ud af hvad der er op og ned på de meget forskellig anmeldelser af * Alice natural beauty * Østerbro * Best anal - lad mig bare med det samme løfte sløret: jeg er ikke tilfreds.......

Jeg aftalte pr. sms/telefon et møde - 1/2 time kr. 800,-
For en sikkerheds skyld havde jeg lidt ekstra penge med i lommen hvis hun nu var så lækker at jeg måske ville nyde en hel time.
Alice lukkede mig og jeg så straks at jeg havde været hos hende tidliger - i november på Islands Brygge. 
Jeg valgt dog at fortsætte, hun er jo ikke grim eller på anden måde utiltalende.
Hun sendte mig i bad men ville ikke selv med, trods det står i annoncen.
Vi lagde os på sengen og Alice monterede et kondom på min fortsat slatne pik og begyndte et blæs. Det var ok.
Jeg forsøgte at kærtegne hendes bryster - men desværre ville damen ikke rigtig tillade det. Og det var et dejavu fra sidste gang på Islands brygge.

Jeg bad hende om en 69'er men heller ikke det var en god ide - hun havde haft sin periode i sidste uge og var derfor meget modtagelig for sygdomme. Klart hun ikke ønsker at blive syg og få infektion, men hvem tror hun jeg er? Og iøvrigt stod der jo ikke i hendes annonce at man kun fik halvdelen af menuen serveret.
Jeg syntes sgu ikke det er godt nok.

Så tog hun min pik i den anden hånd og sprang op på den og red som om vi skulle være færdige på rekordtid. Efter 20 min. og adskillige forskellig stillinger bad jeg hende om at gøre mig færdig med hånden. Jeg kom efter 28 min.... :-)

Alice er ok til at small-talke og iøvrigt venlig. Det er bare som at køre cabriolet i 30 gr. solskin og kalechen ikke kan slås ned. 

 

Pigen: 7/10
Ydelserne(sexen): 6/10
Stedet: 6/10 - man står midt på gaden og ringer på til et sted som ingen er i tvivl om.

 

 

Tak for advarslen, har også set andre som ikke jublede herinde, hver gang jeg ser foto af hende, husker jeg disse tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had a similar experience with "Alice - Natural Beauty" back in 2015 (don't remember exactly when).  Totally mechanical.  Refused to let me touch her breasts (they were very sore) and refused to let me lick her below (she gave a sob story about how her friend had to fly home - she got a disease and was very sick after being licked by a client).  The hand job was so rushed, unprofessional, totally without technique, that it was painful and a turn-off.  I had to stop her and finish the job myself.

I went away feeling frustrated, dissatisfied and conned. But she's been here a long time, she makes a lot of money by attracting men with a profile full of promises which she will not keep (i'd really be interested to know if she follows through with the "anal" promise, but it's not my thing!)

I know she reads this forum so we might get her side of the story sooner or later!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende og kan tilslutte mig at hun ikke ligefrem yder den mest nærværende service....pæn og nydelig pige uden at være noget specielt - nok mest naboens datter type....:)

Jeg tvivler på at hun skulle levere "best anal" - så mon ikke det blot er for at lokke kunder til og efterfølgende med den sædvanlige smøre om at den er aaaalt for stor....efterspurgte det dog ikke selv, men måske der er andre der har erfaringer....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der, hvilket er en af mine værste oplevelse jeg nogensinde har haft.

stay away...... Medmindre du kan lide at være sammen med en pige du ikke må røre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre en masse som ikke læser med herinde og intetanede lader sig lokke af de falske løfter i annoncen :( 

Derfor jeg ser Eroguide berettigelse og de burde være et must for alle kunder at læse med herinde så sådanne svindlere som hende her kunne mærke at det havde en konsekvens når hun som nu laver hvad jeg kalder bedrageri.  Sådan en skulle være totalt boykottet og ikke få en eneste kunde.

Så kan det godt være der var et par gode anmeldelser herinde, men ligger der mange af de dårlige så bliver folk kritiske og tænker om de positive mon nu også har været ægte anmeldelser fra brugere herinde.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 17/8/2016 at 01:56:

Desværre en masse som ikke læser med herinde og intetanede lader sig lokke af de falske løfter i annoncen :( 

Derfor jeg ser Eroguide berettigelse og de burde være et must for alle kunder at læse med herinde så sådanne svindlere som hende her kunne mærke at det havde en konsekvens når hun som nu laver hvad jeg kalder bedrageri.  Sådan en skulle være totalt boykottet og ikke få en eneste kunde.

Så kan det godt være der var et par gode anmeldelser herinde, men ligger der mange af de dårlige så bliver folk kritiske og tænker om de positive mon nu også har været ægte anmeldelser fra brugere herinde.

du har fuldstændig ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden så mange dårlige anmeldelser af Alice at det kan undre at hun ikke overvejer at skifte taktik eller måske helt at skifte branche. Det virker unægteligt som om hun ikke bryder sig om intimiteten ud fra hvad der skrives i langt de fleste anmeldelser....godt nok ærgerligt, for hun ser super lækker ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De Herre…. Nu er verden sjælden bare kun sort og hvid! Og det kan måske godt være at jeg er ret ny herinde, men det gør jo ikke at jeg er forkert på den! 

Når to mennesker mødes vil det i sidste ende altid handle om kemi og om man tænder på personen som nu står foran en! Og vi ved jo alle inderst inde godt at det altid vil føre bedre sex med sig hvis man også tænker på den anden person. Og det er jo ikke noget man selv styrer. Der er jo bare nogle man kan bedre med end andre. Og det gælder jo både i denne her verden og ude i den virkelig verden. Så hvis man vil være sikker på at få hele pakken, ja så burde vi jo nok finde os en rigtig kæreste i stedfor.

 

I har selvfølgelig ret til jeres mening, men at begynde at kalde hende en svindler og alt muligt andet er måske lige hårdt nok og den slags burde I være for gode til! 

 

Igen… nu har jeg måske ikke været herinde så længe, men jeg har ingen problemer med at finde nogle anmeldelser her inde som faktisk er ret begejstret for Alice!

 

Jeg har selv mødt Alice nogle gang og man kan i hverfald ikke benægte at hendes billeder passer med virkeligheden. Og hun er virkelig smuk! 

Dette er selvfølgelig min mening om Alice, men igen så kan jeg læse herinde at flere som også rigtig godt kan lide hende og har haft rigtig gode oplevelser med Alice.

Hun har den dejligste lille røv og den er en drøm at se på når hun sidder med rygge til en og rider. Og det er hun rigtig gode til når hun først komme igang! Hun har de dejligste små bryster som bare stritter rigtig frækt! Normalt har jeg meget svært ved at komme ved et blowjob, men alligevel er det lykkes Alice at sutte mig til jeg endte med at sprøjte ud over hende. 

 

For mig er Alice en virkelig sød pige at være sammen med! Hun ønsker bare at man har det godt i hendes selvskab. Hun er virkelig fræk og dejlig på alle måder! Eneste minus er at hun desværre ikke kysser, men det er helt ærlig til at leve med i sidste ende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Genie skrev, for 1 time siden:

De Herre…. Nu er verden sjælden bare kun sort og hvid! Og det kan måske godt være at jeg er ret ny herinde, men det gør jo ikke at jeg er forkert på den! 

Når to mennesker mødes vil det i sidste ende altid handle om kemi og om man tænder på personen som nu står foran en! Og vi ved jo alle inderst inde godt at det altid vil føre bedre sex med sig hvis man også tænker på den anden person. Og det er jo ikke noget man selv styrer. Der er jo bare nogle man kan bedre med end andre. Og det gælder jo både i denne her verden og ude i den virkelig verden. Så hvis man vil være sikker på at få hele pakken, ja så burde vi jo nok finde os en rigtig kæreste i stedfor.

 

I har selvfølgelig ret til jeres mening, men at begynde at kalde hende en svindler og alt muligt andet er måske lige hårdt nok og den slags burde I være for gode til! 

 

Igen… nu har jeg måske ikke været herinde så længe, men jeg har ingen problemer med at finde nogle anmeldelser her inde som faktisk er ret begejstret for Alice!

 

Jeg har selv mødt Alice nogle gang og man kan i hverfald ikke benægte at hendes billeder passer med virkeligheden. Og hun er virkelig smuk! 

Dette er selvfølgelig min mening om Alice, men igen så kan jeg læse herinde at flere som også rigtig godt kan lide hende og har haft rigtig gode oplevelser med Alice.

Hun har den dejligste lille røv og den er en drøm at se på når hun sidder med rygge til en og rider. Og det er hun rigtig gode til når hun først komme igang! Hun har de dejligste små bryster som bare stritter rigtig frækt! Normalt har jeg meget svært ved at komme ved et blowjob, men alligevel er det lykkes Alice at sutte mig til jeg endte med at sprøjte ud over hende. 

 

For mig er Alice en virkelig sød pige at være sammen med! Hun ønsker bare at man har det godt i hendes selvskab. Hun er virkelig fræk og dejlig på alle måder! Eneste minus er at hun desværre ikke kysser, men det er helt ærlig til at leve med i sidste ende!

Helt sikkert - men det er du sådan ret alene om - og det er bare det vi lige skal have på plads. I dit indlæg skriver du at de fleste nyder Alice - nej - det fleste synes det er spild af tid og en i bedste fald ligegyldig oplevelse. Men du må selvfølgelig mene hvad du vil om Alice 

men den "falske reklame" du forsøger at give hende ved at skrive de fleste synes om hende - skal altså modsiges ! 

Personligt har jeg ikke lyst til at besøge hende selvom jeg synes hun ser flot ud på billederne - jeg leder efter sødme og kontakt med en glædespige og der er det jo ikke lige Alice 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød og rar ja - det er også hvad jeg har skrevet....smuk er dog ikke det ord der falder mig ind...nok nærmere en almindelig pæn pige uden noget videre særligt og med et typisk østpigelook.....et jævnt 8 tal på den gamle skala, men det afhænger jo nok også af på hvilken skala øjnene der ser ellers bevæger sig på og har bevæget sig i.

Bestemt ikke en svindler - men leverer blot ikke den vare man med rette som betalende kunde kan forvente.....og som man til samme pris kan få langt bedre andre steder og endda med væsentligt kønnere piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Chrismic skrev, 1 time siden:

Sød og rar ja - det er også hvad jeg har skrevet....smuk er dog ikke det ord der falder mig ind...nok nærmere en almindelig pæn pige uden noget videre særligt og med et typisk østpigelook.....et jævnt 8 tal på den gamle skala, men det afhænger jo nok også af på hvilken skala øjnene der ser ellers bevæger sig på og har bevæget sig i.

 

Sorry :) det var ikke kun din beskrivelse jeg refererede til -

men mere det generelle billede 

men godt at vide det ikke er alle der mener hun er "en 12er" på den nye skala 

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...