Alting skrevet af ZEUS
-
Hvad koster det at blive kærester /gift?
Det her vil jeg gerne lige have uddybet Ved så ikke hvad du tager for en nat, men hvis vi siger 10.000, mener du så han tilbød dig 20.000 pr døgn ?Læs 600.000 udbetalt om måneden ? Isåfald medmindre du har mødt ham, så 99,9 procent sikker på det er en faker der skriver til dig. Du er sikkert nok så smuk og skøn, men tvivler på der er ret mange af de tilbud i verden. Og ved fra tidligere som chauffør en del om branchen. Og det er at der desværre findes rigtigt mange af de her fakere. Dem der skriver igen og igen og tager alt GPérens tid. Spørger om alt muligt uden at vil afslutte en aftale. De er som regel super smukke, rige og har en pik på 23 cm og fantastiske elskere. Altså ifølge dem selv og jo lidt at skrive bag et tastetur på en telefon Min er erfaring er at har nogle, nogle af ovennævnte egenskaber, så sjældent de praler med dem pr sms eller over telefon, hvis de virkelig vil have en aftale. Det siger sig selv. Hvem ville på forhånd sætte nogle kæmpe præstationskrav til sig selv , og så iøvrigt som de her nævnte fakere også tit gør, tilbyder overpris og siger de vil have én, en hel nat.. Men fælles for dem, er at efter timevis og dagevis sms korrespondance, og måske nogle aflysninger, så dør kontakten helt ud, når de skal møde op live Jeg siger på ingen måde at ham du skriver med via email er sådan en. Jeg aner ikke jo ikke om du har mødt ham i virkeligheden eller hvordan det forholder sig. Jeg fik bare den mistanke da jeg så dit indlæg med prisen. Vedr. om det rigtige eller forkerte ved at indgå sådanne kæresteforhold har jeg ingen mening om. Det kender kun du svaret på. Der er skrevet det der skal. Både fordele og ulemper og hvad man skal passe på. Dog mene at hvis kemien er der, så ihvertfald ikke se noget moralsk moralsk forkert i det. Som jeg lidt kunne antyde hos nogle af dine medsøstre. Penge er bestemt ikke alt. Men meget gode at have. Har du ikke lyst til en rigtig kæreste pt, hvorfor så ikke "lege" det med en hvis kemien er god, og ikke mindst pengene. Er det mere mere forkert det her end at gå i seng med en mand mod betaling? Jeg mener ihvertfald nej. Kan man adskille sex og følelser, så kan man da også adskille det at lege en kæresteforhold kontra det at være hamrende forelskede i hinanden.
-
Giv dit besyv med...
Og 2000 er faktisk ikke meget , når man ser der er på de ekstra udgifter der er ved escortkørsel. Men som jeg skrev så er det som den takst har stagneret i forhold til klinikpriserne. Og fordelingen af de faktiske ekstra udgiver totalt skævt fordelt. Og der er bureauerne grådige og tager en alt alt for stor del, i forhold til de udgifter de har. En chauffør tjener typisk 350 kr for de 3 timer. Ligesom i typisk får 100 kr pr time i ventepenge mens i sidder i bilen. Men jeres samlede pris for 1 time inde hos en kunde bliver så tilsvarende de 200 kr mindre. Og 7-800 kr er meget lidt sammenlignet med de priser der normalt ligger for 1 time på en klinik. Så allerede her er der noget galt ! Jeg syntes det er fair med beløbet til chaufføren hvis man udregner det alene det at være chauffør. så vil han få ca 100 kr i timen, eller måske lidt under da de typisk bruger noget ekstra tid på at komme fra hjemadresse til opsamlingsted. Jeg syntes også 100 kr i timen til jer i ventepenge er fair. Hvorfor skulle i da have mere for at sidde på bagsædet i en bil end at køre den. Men de 100 kr chaufføren får er jo ikke de penge han får. I indlæg ovenover illustrerede jeg forskellen på at leje et hotelværelse kontra det at leje en taxi. Der er altså en kæmpe forskel og ikke tilfældigt at en taxi koster så meget mere. Så ved jeg godt at Uber kan gøre det billigere, men igen lavet som escortbureauerne gør det, nemlig hvor de lader chaufføren sidde med hele den store udgift. Og kun de naive der tror de tjener penge at køre for Uber. De faktiske udgifter ser de bare ikke umiddelbart, og tror de kan lægge de penge de får ind i lommen. Ulempen både som en Uber chauffør og en escort chauffør har, er at nu det er sort, så kan de jo ikke engang trække de store udgifter fra i skat som det værditab og ekstra service eftersyn som en bil vil koste. Så er virkelig en skæv fordeling der det der kommer ind som escort, og det der bliver udbetalt til hvert led/service. Men er fordelingen bedre på klinikker ?.. Er de mindre grådige ? Det var egentlig også det jeg efterspurgte om i indlæg ovenover.. Jeg kender nemlig ikke normal priserne for hvad pigerne her betaler for at leje sig ind. Umiddelbart så vil jeg dog tro der ikke er forskel her At de tager et forholdsvis højt beløb som slet ikke modregner de reelle udgifter. Det folk så nu hænger sig i er at ved escort så føles det som mere, da de jo tager en større del af kagen. Men reelt tager de måske endnu mere ved klinik, selvom de tager et mindre beløb. For de har jo slet ikke har de ekstra udgifter som escortkørsel har. Derudover har de heller ikke den risiko som et escort bureau har hvor de alene står for udgifterne på forhånd.. Altså ved ikke mange kunder, så stadig betale det samme for feks annoncering og Tlf pige. Hvor i mod klinikken helt fritager sig for den risiko, og derimod en GP der står med risikoen og måske ender med at stå med et underskud eller en virkelig dårlig betaling for en hel dags vagt, hvis der er få kunder.
-
Giv dit besyv med...
Flot det sprog og ikke mindst argumentation du har.. Jeg kunne også forsat i samme spor, men gider jeg ikke. Jeg forsøgte bare at gøre opmærksom på nogle ting, som man altså ikke skal være specifikt GP´er for at kunne se. Og aldrig sagt at der var nogen der ikke vidste at en tlf pige eller chauffør skulle have løn. Det handlede mere om hvad de selv mente de var berettiget til,kontra feks en chauffør. Og der bare konstatere at der er flere i den her branche som ikke aner hvad det koster at drive en virksomhed. Og nu hvor der er den her lovgivning så næsten kun platugler og skumle bagmænd der opererer i den. Men er man utilfreds og syntes nogle led tjener for meget i forhold til en selv, så er der ikke andet for at selv forsøge at gøre det billigere. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere kvinder som arbejder i branchen, som gør det. Hvis de kan gøre det bedre end de her, hvorfor er der så ikke flere der gør det ? Eller er det fordi risikoen for at blive anklaget for hæleri er for stor ? Isåfald inde på noget i det jeg skrev før. Man holder alle dem med gode intentioner væk, og overlader det til nogle som intet har at miste og vel også forståeligt at de tager sig betalt når de lever i så stor en risiko. Mener det må ikke være sjovt at arbejde gratis eller til 80 kr i timen og opbygget et stort bureau eller klinik, hvor de ikke aner om de bliver vækket en nat til kontrol og ryger flere år i spjældet. Hele den her rufferilov syntes jeg er naiv og skader jer mere end den gør gavn. Der burde være ordenlig arbejdsforhold og meget mere kontrol. Sidst men ikke mindst skulle jeres erhverv respekteres på lige fod med andre erhverv.. Men det bliver det aldrig så længe der er den her dobbeltmoral som feks den her lovgivning.
-
Giv dit besyv med...
Måske er de høje priser de tager, netop også fordi de bliver nødt til at køre noget hvidt. Og så ryger omkostningerne for alvor op. Og nu skal det ikke lyde som jeg forsvarer dem. Men bare kørt med nogle GPer som syntes det var dybt uretfærdigt at de i det hele taget skulle betale noget De mente i ramme alvor at ingen måtte tjene på dem, hvad de jo har ret i ifølge den lovgivning vi har. Men hallo forventer de virkelig at andre vil betale annoncer, Tlf dame og køre rundt med dem gratis ??? Det var det der virkelig kunne gøre mig vred.. Samtidigt med der sikkert var nogle der var underkuede og groft udnyttede af bagmænd, så virkede bare nogle som nogle primadoner, og måske gjort mig lidt farvet her. Personligt mener jeg ,efter med den måske korte erfaring jeg har,men efter egen menig ,meget godt indblik i branchen , at den her lovgivning vi har er himmelråbende forkert. At den her rufferilov tværtimod forhindrer gode forhold for GPerne og snarere opfodrer til det er lyssky bagmænd som opererer i det skjulte. Og hvor der ingen kontrol er med hele det her grå marked. Jeg er overbevist om havde det været lovligt at drive virksomhed, som alt andet virksomhed, og gerne med meget kontrol her, så ville det betyde meget bedre forhold for GPerne hvis det var lovligt at drive feks en massageklinik eller et escortbureau. Med den her lovgivning så serverer man det for skumle bagmænd. Ingen med bare lidt omløb vil give sig i kast med det her fag, medmindre de i forvejen er i risikogruppen for at ryge i spjældet.
-
Giv dit besyv med...
Nej jeg syntes at går der kun 900-1000 kr til en GP ud af en pris på 1800 så er det meget bureauerne får. Men de må vel ikke kunne gøre det billigere, siden andre ikke kan køre det billigere. Jeg vil tro prisen de tog sikkert var rimelig hvis de kun havde en GP i sin stald. Så kan diverse udgifter hurtigt ryge op.. Men er det et bureau med mange GP´er så vil omkostningerne tilsvarende falde da feks en Tlf dame vil blive billigere da hun dækkede mange. ligesom med øvrige udgifter. Men forstår ikke dit spørgsmål om det var til dette, eller det jeg mente med at escort priserne var stagneret. for jo jeg syntes faktisk priserne er lave der. Selvom jeg syntes de er høje og oftes fravælger den service. Men ser man hvad det kostede for 20-30 år siden så ikke gået op.. Og når de ikke gør det, og der er de ekstra udgifter som jeg beskrev ved escortkørsel. så er det faktisk et latterligt lille beløb en GP får for at være en hel time hos en kunde og bruge meget tid før og efter.
-
Giv dit besyv med...
Apropo det at synets det er uretfærdigt at noget af sine surt tjente penge går til andre, så syntes jeg i skulle tage ud og fiske Nu ikke meget erfaring der men var i en periode fisker. Og ser man feks på af hvad der var af arbejde,slid , afsavn,hvor man var afsted flere døgn,-og ikke mindst den fare man udsatte sig for. Af at stå der ude på dækket på en lille kutter langt langt ude hvor kragerne vender, og hvis man røg overbord eller var uheldig at skære sig så det blødte meget, så var det farvel Og ser hvad en fisker fik/får pr fisk kontra hvad den koster i en butik ,- så næsten en fornærmelse Den forskel, det gab der er som fiskeren får, kontra den pris den bliver solgt for er kulenorm !!!. Men nu er der jo ikke fordi ham vognmanden der transportere dem, eller den fiskehandler der sælger dem tjener meget. Men de udgifter bliver bare mange fordoblende en hel masse gange der !!. Og det sure æble må man bide i sig.. Eller se om man kan sælge dem og transportere dem til forhandlere billigere selv. Og sådan har jeg det også med denne branche.. Dem der vil og kan, de vil sikkert få det bedre ved at være selvstændige, og sikkert også tjene en lille smule mere. Men de skal bare huske at medregne alle udgifter. Det med værditab på en bil, regner mange ikke med. Og vil de ikke stå for det hele selv, så søg markedet og se hvem der tilbyder jer bedste arbejdsbetingelser og bedste pris. Men brok jer så heller ikke bagefter over i skal betale for andre der laver et arbejde Det syntes jeg virkelig er nedladende.
-
Giv dit besyv med...
Så vil jeg også blande mig For syntes der bliver talt lidt forbi hinanden, plus der kommer nogle fordomme frem vedr. escortkørsel som vidner om,-selvom jeg ikke arbejder som GP ,- åbenbart må have mere viden om nogle faktiske forhold, som nogle GP´er åbenbart ikke har. Den her myte med at bagmænd tjener mere når det er escort vil jeg gerne slå en stor fed pæl igennem. Jeg kender ikke til hvad en typisk klinik tager i husleje, tlf. dame og annoncer. Men jeg kender lidt til escort branchen da jeg ad nogle perioder har kørt som chauffør. Jeg stoppede dog alle gange, da jeg simpelthen ikke udover været stærkt underbetalt, derudover skulle sidde og høre eller føle nogle af de her udsagn man også kan læse her i denne tråd, med de følte sig misbrugt og meget forragede over de skulle slippe så meget af deres surt indtjente penge til andre end dem selv. Jeg stoppede simpelthen fordi jeg ikke orkede at forklare sammenhæng og samtidigt næsten skulle føle mig som en alfons der tjente penge på dem. Og nu var det jo ikke meget jeg fik af de buruer jeg kørte for. Jo en uvidende GP´er som ikke kender de faktiske forhold ville sikkert syntes det er meget,at jeg fik 100 kr og et andet sted 150 kr i timen. Men er man bare en lille smule intelligent, og ikke som mange af de øvrige chauffører der tilbyder kørsel, men med bagtanker og stalker mentalitet, og derfor med hoved under armen og stiv pik, så vil man opdage at de 100 kr måske efter benzin og meget vigtigt: værditab af bil (oftere eftersyn) reelt kun blev til max 30 kr i timen.. Før skat. Og ingen betaling alle de timer man sad klar til en kørsel. De 30 kr måske også lav sat, da hvis man har en nyere bil, så vil de ekstra km sikkert hurtigt overhale det man ialt fik for det. Så lønnen var nærmere nul kroner og kun fornøjelsen ved at sidde bag et rat man fik. Og den ville jeg altså heller undværre Kære GP´ere , det som i glemmer, er at det ikke er gratis at blive kørt rundt og have en siddende i bilen mens i er hos kunde. Sandheden er at forskellen mellem det i må betale mere for henholdsvis escort kontra massageklinik er netop den fordyrende effekt escortkørsel har. Lad os tage et eksempel. Nu ved jeg godt det meste er sort i den her branche. De større etablerede klinikker og escort buruer må dog køre en del hvidt. Men nu laver vi et eksempel, som viser udgiftsforskellen mellem at leje sig ind på en klinik kontra køre escort. Vi laver nu det tænkte eksempel udfra hvide priser. For nemhedens skyld og fordi vi kender den faktiske pris fra erhverv, som kører i en hård konkurrence og dermed gør det så billigt de kan. Hvis en GP ønskede sig noget der svarede til det at leje sig ind på en klinik, så kunne hun leje et hotelværelse. Der ville prisen vel ca være 700 kr.. Men er prisen for et helt døgn !! Hvis en GP ønskede noget tilsvarende som en escortchauffør, så kunne hun leje en taxi. Nu er der forskel om man skal en kort tur i KBH eller det er i provinensen.. Men tager man en tur med taxi hvor jeg bor på 30 km (som ikke er specielt meget i radius hvis man ikke bor i en storby) så ville det koste 5-600 kr. Vel og mærke for den ene vej. Så hvis hun gad vente på hun fik bestilt en ny taxi til hjemturen og undværre den blev holdende den time udenfor, så ville det minimum koste 1200 bare for sådan en tur. Jeg kender ikke prisen hvad de tager for feks at vente udenfor, i en time.. Men hurtigt regne ud, at havde en escortchauffør været "hvid" så havde der næppe været overskud af de typisk 1800 for 1 times escortbesøg ville give, til de udgifter der også var som feks annoncering og måske en tlf. dame.. De arbejder sjovt nok heller ikke gratis, selvom nogle GP ere´åbenbart tror det. Nu skal det lige siges at det er ikke taxichaufføren der tjener gryn ved at være chauffør.. Ej heller vognmanden. En taxichauffør er vel noget af det mest lavlønnede i Danmark. De får typisk det der svarer til mindstelønnen for 37 timer, vel og mærke ved at være på arbejde typisk 50-55 timer om ugen. Så selvom det her beløb på 5-600 kr kan lyde ekstremt højt, så er det de udgifter man umiddelbart ikke kan se, der er fordyrende.. Værditab og drift af bilen som den væsentligste faktor. Og selvom det er sort næsten altid hos et escortburue så ændrer det ikke ved det er en meget dyrere udgift end det at leje sig ind på en klinik. Der ville man kunne finde noget tilsvarende som det jeg nævnte ovenover: et hotelværelse til 700 kr som vel og mærke er for et helt døgn. Læs: ved 7 kunder, så ville det koste 100 kr pr kunde man har, modsat et escortbesøg er i en helt anden kategrori. som eksemplet ovenover Selv hvis det var super kort afstand i KBH og uden ventepenge/ekstra sikkerhed, så ville beløbet blive højere end de udgifter en klinik ville have. Så ved jeg godt at på en klinik er der den ekstra service at der bliver skiftet sengetøj, lavet kaffe gjort rent mm. Men et job som tlf damen vel typisk varetager og derfor ikke en ekstra udgift. Så når alt kommer til alt, så er der en fordyrende udgift ved escortkørsel.. Eventuelle bagmænd er hverken mere eller mindre grådige end klinikkerne. Der findes sorte får alle steder. Men jeg køber simpelthen ikke den med at escortburuer er mere grådige end klinikkerne. Ellers meget enig i det der er blevet skrevet. Blandt andet om der er fordele og ulemper ved henholdsvis escort kontra klinik ligesom at være selvstændig eller være ansat. Og hvor der ikke findes nogle absolutter sandheder, men mere afhænger af hvordan hvert enkelt GPér er som enkeltindivid. For nogle vil nogle ting være bedst og for andre, vil andet være bedst. På samme måde er vi kunder forskellige.. Nogle vil bare have sex, og der er det klart billigst at besøge en klinik, fremfor escort. Men nogle foretrækker den ekstra tid, og tryghed ved at være hjemme, som escort tilbyder. Dog er der ingen tvivl om som Norma også var inde på, hvis man var den type der bare ville have så mange kunder som muligt , så er der flere penge at tjene på en klinik, hvorimod som escort så bliver det til en del færre kunder. Men også et helt andet tempo og hvor meget af betalingen foregår ved at hyggesnakke med en kunde. Men om en typisk GPér tjener mere er jeg i tvivl om. Jo på de gode klinikker med godt ry og god annoncering der vil de , simpelthen fordi de vil få mulighed for masser af kunder. Og der vil et tilsvarende escortburue med samme kvalifikationer ikke kunne tilbyde samme antal kunder. Vel ikke engang 1/4 del ?.. Simpelthen fordi der som escort er et begrænset marked (ihvertfald i provinsen) samt der uundgåeligt må bruges en masse tid på kørsel. Men på mange klinikker, der har de sandelig også meget ventetid og langt mellem besøgende. Jeg vil dog mene at det en GP får mindre for escort ,end ved at være på klinik. hvis man udregner den tif de bruger. Og det er altså ikke fordi der er flere onde grådige bagmænd her. Men fordi der dels er de nævnte fordyrende udgifter ved escortkørsel. Og derudover fordi den manglende efterspørgsel har presset priserne i bund på escortkørsel. Eller prisen har simpelthen ikke bevæget sig meget op de sidste mange år. Jeg husker mit første GP. Det var escort.. Der var standartprisen 1200 kr.. Nu er den vel 1800 kr. Det er præcis 38 år siden !!.. Og nu kan jeg ikke huske priser som sådan på andre ting, og måske svært at sammenligne da nogle få ting ej heller har steget meget. Men fra 1200 kr til 1800 kr på 38 år !!.. Er det ikke et meget lille lønhop hvis man sammenligner med hvad man typisk fik i løn der og hvad feks mad kostede dengang ? Jeg syntes ihvertfald prisen i den grad har stagneret.. Til glæde for os kunder men vel ikke lige i GPernes interesse Jeg tror mange af de tilrejsende udlandske GP har presset priserne i bund, eller forhindret de har steget over så mange år. Men min poingte er at jeg bilder mig ind at et typisk klinik besøg er steget mere indenfor den årrække, end de har indefor escortbranchen. Det er bare min fornemmelse og hvis andre kan huske tilbage må de meget gerne give deres bud på feks hvad et typisk klinik besøg på 1/2 time kostede dengang for 20-30 år siden kontra nu. Uanset hvad så kan jeg se det forkerte i at en GPer der tager ud på 1 times escort og bruger endnu længere tid da der er transport begge veje, typisk kun tjener 900-1000 kr mod en på en klinik hurtigt kan tjene det samme på en 1/2 time. Og et forholdsvis lille beløb til Tlf dame, lejlighed og annoncer hvis hun har en del kunder. Men det er altså ikke fordi der er nogle bagmænd der tjener flere penge her ved escort ! Jeg tror det er det manglende marked og folks sparsomlighed ligesom østpigerne der har presset escortpriserne så de slet ikke har steget i samme takt som klinikpriserne ? Men kan være jeg tager fejl ?
-
Snydt med mobilepay
Uenig. Det her lille beløb, er netop lavet fordi mange så skal tænke som dig.. Det er for lidt til at gøre noget ud af. Og de kan så forsætte i en uendelig med at platte. Jeg havde meldt det. Gjort den tjeneste så færre fremover bliver snydt-
-
Internationalt prisniveau
Ja bemærkede også at prisen der angivet til 150-300 DDK måske ikke passede helt. Vil mene 200 kr eller 1000 bath mere svarer til faktiske pris. Men nu er det opgivet i to priser, og så er 150 til 300 DDK faktisk meget realistisk prissat. Kommer jo typisk også barfin og måske en ladydrink. Og prisen skal også værende dækkende i højsæson samt være i Bangkok hvor priserne er en del højere. Longtime pris er urelevant her. Da priserne her netop går udfra en normalpris for 1 time i storbyerne. Men ja ellers er Thailand suverænt billig med hensyn til det. Den ydelse koster andre steder meget mere end en dobbelt timepris som den typisk er i Thailand for longtime.
-
Internationalt prisniveau
Jeg har aldrig været i Tjekkiet må jeg indrømme.. Dog en forestilling/erfaring af de piger jeg har mødt her i Danmark derfra, og Ungarn har en mentalitet som minder lidt om den danske. Altså ikke så meget plat og de virker af natur frigjorte. Der lidt anderledes i Polen. Det er faktisk et meget konservativt land og religion meget udbredt, med de fordomme til sex uden for ægteskab til følge. Men de piger jeg har mødt i branchen, har generelt været rigtig gode oplevelser. Dog skal man være opmærksom på der ligesom i Danmark, i Polen er rigtigt mange piger der kommer til landet fra andre østeuropæiske lande,, og hos dem finder man desværre en lidt anderledes service. Nu tog du som udgangspunkt i Warszawa da det skulle være hovedstader, men besøger man Stettin, så syntes jeg personligt man finder nogle endnu smukkere piger og bilder jeg mig ind, en anden mentalitet hos pigerne end dem i Warczawa.
-
Internationalt prisniveau
Super godt initiativ !!!! Selv søgt efter sådanne oplysninger. Og så ad lange omveje forsøgt om man kunne google sig til det land for land. Uden at blive meget klogere. Håber du opdaterer den til sidst, og så burde den ligge låst et sted , så alle kunne finde den. Og eventuelt opdateres med jævne år, hvis der sker væsentlige prisændringer. En af de ting jeg netop har gået efter ved rejser, er netop priserne og hvad man får for pengene i et land. Og selv overvejet at se bort fra Thailand i år, da Polen altså er meget billigt, og ikke så langt væk. Vi er næsten naboer. Der har jeg mange gode minder fra, med skønne piger til håbløs lave priser. Og sådan er det jo med det meste i landet, som ca er 3 gange så billigt at i som Danmark. Mit motto har altid være hvorfor betale dyrt for noget, hvis man kan finde det samme til meget lavere pris. Og hvorfor holde ferie et sted hvor alt er dyrt, når man kan leve i luksus som en greve for ingen penge andre steder. Har trods masser af gode ture i Polen overvejet om der var lande her i Europa, hvor det var endnu billigere at være i. Men så vidt jeg er orienteret så er priserne i feks Bulgarien højere. Der håber jeg så nogle kan smide nogle priser på piger, udfra de mål som her er sat. Rumænien som jo er et ludfattigt land der burde priserne på piger være tilsvarende. Men forholder det sig sådan ? Nogle der kan give nogle priser der også. Ellers tror jeg min sommerferie går til Polen i år, fremfor en tur til thailand. Det er hver sit, og kan nok ikke sammenlignes. Dog ser jeg det som et plus at man kan dele sin ferie op, som man ikke så let kantil thailand med den lange flyvetur. Klimaet er ikke det samme.. Ej heller de GF oplevelser der er standart i Thailand. Men det er mere Europæisk i Polen. Og en uge der i bil, er bestemt heller ikke dårligt Men håber listen bliver opdateret med mange andre lande. Og kan jo få en til at overveje at besøge de steder hvis man får meget for sine penge.
-
Internationalt prisniveau
Kan godt følge dig ligesom forstå visse GP´ers skeptis ved at bruge ordet "vare".. Men syntes det bevæger sig over på noget ordkløveri.. Det vigtigste er sgu da hvad personen mener og lægger vægt i ordet. Folk kan være nok så politisk korrekte og aldrig bruge fyord som negerbolle osv eller cencurere Pipi Langstrømpe film, men samtidigt være bundrådne indvendigt. Det vigtige er her hvad der menes.
-
Kunde tænder på mindre årige
Nej så fik jeg jo ret i det jeg skrev Dine moral er kun et sted hvor er er forsvindende få, samt et sted hvor du ikke selv føler du kunne blive ramt, som feks sex udenfor ægteskab, købesex og vold overfor kvinder. Jeg medgiver efter jeg havde skrevet 1 til 100.000 at det helt sikkert var for lavt sat, og overvejede at rette det, men så svarede du og rettede jeg nu så mere virke som jeg forsøgte at manipulere. Dog mener jeg tallet nok er meget godt dækkende for dem der bliver dømt.. Så er der desværre sikkert en stor gruppe som aldrig bliver opdaget og dømt.. For ikke at glemme en meget større gruppe som måske tænder på det, men som aldrig lever det ud.. Så hvor mange der reelt går med den fantasi er svær at sige. Og enig med dig langt hen ad vejen. Det skal aldrig ende med at man forklarer og accepterer det, så det kan give anledning til nogle af den her gruppe går ud og lever det ud i virkeligheden. Men ser bare et mønster som jeg hader Alle de her fordømmelser.. Mindede lidt om da dyresex blev forbudt i Danmark. Noget alle kunne blive enige om, men hvor lovgivningen ingen som helst effekt havde udover at man skulle fremstille sig i et lidt bedre lys overfor udlandet. Og alt det hykleri bryder jeg mig bare ikke om. Men debat færdig herfra. Jeg fik luftet min mening og du din
-
Kunde tænder på mindre årige
Ja og det skal du da endelig, for kun enig med dig.. Men grunden til at man ikke ser den samme debat og ytringsfrihed som du føler lige specifik her, under andre tabu ting, er den simple at det som regel ikke er helt så unormalt. Dem der tænder på børn er heldigvis forsvindende få og vel i forhold 1 til 100.000.. Heldigvis Men fordi måske 30-40 procent kvinder tænder på dominans i mildere eller grovere grad, så ser man jo ikke de her simple løsninger og ikke mindst fordømmelser overfor dem der tilbyder SM, som i den her tråd hvor flertallet næsten mener at man skal forbyde det, eller GPére der leger med på den leg, må være umoralske osv. Det er det jeg mener med hykleri.
-
Kunde tænder på mindre årige
Beklager.. Blev narret af dit nick som godt kunne minde om Kamilla K Forsøger at smide linket , men kan man åbenbart ikke, så man kommer ind direkte på side 3 i den tråd hvor jeg spørger hende hvorfor hun annoncerer og tilbyder voldtægtslege, samtidigt med hun kort forinden har fortalt om ubehagelige oplevelser med kunder. Det virkede efter min mening lidt dobbeltmoralsk. Så beklager jeg tog fejl af dig og hende den anden. Dog syntes jeg der er kæmpe forskel på det at en kunde har sex med en ung, men over den kriminelle alder, kontra det at have sex med et barn. Det syntes jeg er sygt, men inden vi her går i selvsving med fordømmelser, så kunne man jo ligeså godt være ligeså fordømmende overfor dem der tænder på vold i sex.. Feks voldtægter eller ja endda SM. Hvor mange kvinder har ikke lidt at være under tøflen af en psykopat som i den grad voldtager dem fysisk og psykisk. Skal man så også være fordømmende overfor dem der tilbyder SM ? Mit svar er klart nej.. Jeg tvivler på der bliver hverken flere eller færre tilfælde af dem der går ud og laver det mod kvinder mod deres vilje, hvis man havde forbudt det.. På samme måde med de piger der spiller en skolepige rolle. Vi må ikke glemme at der er altså mange fantasier, og en gp¨er kan jo også tænde på det der ikke er normalt. SM og blidere dominans er der ihvertfald mange piger der tænder på, men blot fordi der her er et flertal kontra dem der tænder på en der skider på sig, eller lege den forbudte leg i virkeligheden verden, som feks bror søster sex,- så gør det ene tabu det ikke mere rigtigt eller forkert. Der er en forskel og den er kæmpe stor ifølge mig. Det er om det foregår frivilligt mellem 2 ligeværdige mennesker. Og der adskiller et barn sig 100 procent automatisk.. Desværre er der så ingen lovgivning for dem der er over den kriminelle lavalder som lever i et voldeligt forhold. Selvom de langsomt bliver hjernevasket og voldtaget psykisk og fysisk. Men at sidde og fordømme et tabu, er efter min mening hykleri.
-
Kunde tænder på mindre årige
Ja nu er jeg ikke 100 procent sikker på du er den jeg tænker på. Men 99 procent sikker. I en anden debat, husker desværre ikke hvad den hed, så opdagede jeg det nemlig, og spurgte ind til det.. Mener debatten handlede om GP´ere der havde oplevet vold igennem deres arbejde. Tager jeg fejl, så beklager jeg meget.
-
Kunde tænder på mindre årige
Men du har da før annonceret at du tilbyder voldtægtslege. Hvad er forskellen på dem du fordømmer der tilbyder at lege lillepige kontra det du gør ? Man kunne da ligeså godt sige de kunder du havde blev inspireret til at det var okay at voldtage en pige senere i livet ?
-
Fantastisk hjemmeside hvis du skal til Thailand :-)
På ingen måder. Kun været afsted 2 gange, og begge gange i lavsæsonen.. Men hvad jeg har kunnet læse mig til og hørt fra erfarne herindefra , så intet forskel på lav kontra højsæson angående antal piger pr turist.. Der er færre piger i lavsæsonen, men mindst ligeså mange hvis man udregner pr antal turist. måske er der endda endnu større konkurrence blandt pigerne der endda. Priserne er ihvertfald gunstige både på piger og hotel mm i lavsæsonen. Og tro mig der vil være et kæmpe udvalg af piger også der Vedr. lukketid ikke noget forskel.. Måske komme som en overraskelse men deres officielle lukningstid er faktisk tidlig.. Mener i Pattaya er det vist allerede kl 02. Og måske endnu tidligere i feks Soi 6.. Men er du i Walkingsstreet feks kl 4 om natten så stadig fuld gang i den. Formiddag og nok også eftermiddag er der altid dødt og lukket de forskellige "sjove" steder medmindre det er massage osv. Det er om aftenen og natten det hele foregår
-
Logikken i fx 30min, 45 min etc
Det er da forskelligt fra pige til pige.. Hos nogle gælder 1 time feks kun en udløsning og hos andre der må der kommes ligeså mange gange man kan, selv hvis man kun har betalt for 20 min. Så lidt dumt spørgsmål du kommer med "Hvorfor sætter pigerne begrænsninger på antal udløsninger"... Kort og godt handler om hvad der er aftalt, og hvad man betaler for.. Men nogle brådne kar har så den uskik at lyve i annoncer og slet ikke leve op til det der er aftalt og betalt for. De typer ser som regel også kunden ude af døren hurtigst muligt,- efter betalingen selvfølgelig er blevet overført Til dit spørgsmål om hvad man bruger tiden på efter en udløsning, der ser jeg altså ikke på klokken og tænker uha jeg har 5 eller 10 min endnu og det må jeg bare udnytte.. Om jeg så skulle sidde og kede mig imens. Jeg har det sådan at medmindre der er en superkemi og hun selv lægger op til man er sammen efter udløsning, ,ed mere sex massage eller snak, så foretrækker jeg faktisk selv at bare komme ud.
-
Bangkok, wauw!
Nu begrænset viden jeg har fra 2 ture dernede. Men vil mene det er forskelligt. Nok en overvægt hvor det er frivilligt og pigerne der selv får testet sig. Men vil tro de mere anerkendte Gogo barer der sker det nok organiseret og måske et krav. Ved ihvertfald af feks "Devil.Den" gør det og også reklamerer med det, så folk tydeligt kan se hvilke dato hvert enkelt pige er blevet testet. Du må bare se at komme derned Kan dog sagtens følge dig i det med at skulle fravælge flere små ture fordelt ud over 1 år, kontra at vælge kun 1 tur pr år, som til gengæld bliver en lang ferie, kan være svært at vælge imellem. Dog kan man gøre det meget billigt hvis man vil. Rejse og hotel i feks 14 dage kunne gøres for 5000 kr. Og lader man sig ikke lokke af af for mange ladydriks osv så virkeligt også leve billigt og godt dernede med masser af damer for få penge.
-
Vanessa in Sydhavn (dårligste service EVER)!
ZEUS skrev et svar til Morten_Nielsen's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHan skrev han netop besøgte lejligheden og der valgte hende ud af 2 piger.. Og netop fordi hun smilede og så sød ud. Så det råd holder næppe Generelt så er der mange østpiger der har en anden forretningsmodel. At forføre og love alt,- og når pengene så skifter side, så totalt skifte attitude. Sådan ikke altid men desværre ses det nok oftere hos den gruppe. Måske fordi de er ligeglade med at skaffe et stabilt godt ry, da de ikke er i Danmark så lang tid. Og bare vil tjene nogle hurtige og lette penge. Men godt der bliver advaret mod dem, så dem der læser med herinde dels slipper for de dårlige oplevelser og dels håbe de får mindre indtjening når de snyder.
-
Dårlig service hos "Lækker saai" i Ringsted
Uden at lyde dømmende eller fuld af fordomme, så erkende at grunden til jeg går langt udenom thaimassage i Danmark er netop det med at man meget sjældent kan få oplyst en pris i telefon. Jeg har den teori at det ligger til deres natur, netop med at lokke og sidenhen prutte og få en bedre handel når man er mest tændt. Og ingen tvivl om de vil få det når man er der og sikkert meget mere tændt end over en telefon Derudover så jo ingen hemmelighed at der er mange sorte penge i den her branche i Danmark. Det gælder ikke kun indenfor thaimassage. Men ved at praktisere det på den her måde så klart de kan gøre det endnu mere skjult det de vælger at gøre sort. Personligt så hader jeg dog det at man ikke ved hvad man går ind til. Hverken med hvilken pige man møder og hvad hun tilbyder og ikke mindst hvad det koster. Men godt forstå dem De får jo igennemsnit en skyhøj pris sammenlignet med tilsvarende ydelser hos andre GP´ere når de først tager en forholdsvis høj pris for massage og siden når folk ligger der nøgne og halvtændte så bliver spurgt om de vil have nogle ekstra ydelser. Og så bliver tilbydt simple ting til sky høj overpris. Vi mænd er virkelig dumme og primitive der når det først er det nederste hoved der har magten Og det udnytter de i den grad.. Derfor holdt mig langt fra thaimassage miljøet i Danmark. Priserne er meget høje der når man sammenligner med hvad man får af ydelser.. Derudover hele den her uvished med man ikke på forånd kan udvælge en pige og ved hvad man går ind til. Jeg har skrevet om det i en anden tråd hvor jeg oprigtigt undrede mig over hvorfor der tilsyneladende var en del kunder der kunne lide de her steder. Om det var fordi de tændte på SM og havde lyst til at blive udnyttet Seriøst så undrer jeg mig..
-
Mie Sille
Men som jeg skrev så kunne hun bare afsluttet samtale og været mere kontant efter svar om kunden virkelig ønskede en aftale eller bare snak Derudover usikkert om det var trådstarter der selv ville have de timers samtale eller om det var en svindler der bevist gjorde det for så større chance for en person ville hoppe på den og betale forud.
-
Mie Sille
Nogle piger har bare desværre ikke så nemt for at lukke af der. Og skal ikke være en hemmelighed at såvel der findes GP der svindler så findes der absolut også ditto blandt kunder. Det går desværre ud over alle dem som er reelle både hvad angår GP´er og kunder. For man bliver uundgåeligt påvirket hvis man har fået flere dårlige oplevelser og begynder så at tage forholdsregler og måske dømme nogle for tidligt.
-
Mie Sille
Og sjovt nok er annoncen fjernet nu.. Så tyder ihvertfald ikke på seriøsitet fra "hende" Ellers enig i det der er skrevet.. For er ikke helt sort hvidt.. Mange GP piger må bruge masser af tid på kunder som aldrig dukker op men som tror pigerne vil bruge timer og dagevis på sms samtale med dem. Det fremgår ikke tydeligt om det var troppestarter der blev "tvunget" til at skrive med hende i et par timer eller noget han normalt gjorde hos GP´ere for at være sikker på at have valgt den rette pige. Hvis sidste så måske godt forstå hvis en GP blev halv træt af det her, men kunne aldrig retfærdiggøres med at kræve forudbetaling. Hun kunne istedet bare have afsluttet og skrevet: Vil du have en aftale så sig hvornår du vil ?,- ellers har jeg ikke tid det her mere. Så alt tyder på det var en svindler.. At annoncen nu er væk peger endnu mere i den retning