Hop til indhold
Guest Sara25

Hvad koster det at blive kærester /gift?

Recommended Posts

Guest Sara25

Hej,

Jeg har fået forskellige tilbud gnm tiden og har nu igen fået en henvendelse- dog lidt mere direkte end hvad jeg er vant til- hvad koster det at blive min kæreste, evt mand:) Jeg har mange gange ytret at jeg aldrig ville indgå i et forhold med en kunde- har dog mødt flere 'kollegaer', som er blevet kærester med deres 'kunder'.. Men da mødet er indledt på en 'købe/salgs situation, så finder jeg det lidt abstrakt. Jeg ville ikke føle mig fri. Men det er da en 'stamkunde', der batter ^_^

Jeg befinder mig igen her på Marielyst, et sommerhus område, og faldt idag over et skilt 'Mit hus, fruens vilje ' eller noget i den stil. Jeg så også en 'rigtig hustru', som rendte rundt iført en stor, stor pels. Jeg tænkte wauv, hun må have fået en lille bonus af 'Lillefar' der.

Mange forhold er vel dannet på samme måde - tryghed over frihed?

 

Hvis I piger fik tilbudt en fast månedsløn , ville I tage den? :)

 

Hygge tanker herfra

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Synes det er en helt forkert tanke......en fast månedsløn for at være kæreste....! Men nu er jeg jo heller ikke kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig tage penge for at være kæreste med en fyr. Kæresteri skulle gerne være med ægte følelser og ikke en slags fantasi om næsten at være kærester som vi GPer tilbyder i GFE. Jeg var engang på Auktionsdate, hvor man også kunne gå på date for penge. Disse aftaler holdt jeg mig fra og tilbød i stedet for dinnerdate og sex aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ægteskabet er det dyreste skab man kan købe ;)

I øvrigt er din tankegang i forhold til kvinden i pelsen lige i øjet. Rent empirisk vælger kvinder først og fremmest mænd med penge og status. Og der findes kun 2 varianter af disse kvinder - dem der indrømmer det og dem der ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 6 minutter siden:

Ægteskabet er det dyreste skab man kan købe ;)

 

Svangerskabet er ligeså dyrt : - )

Meget enig - nogle kvinder, er tydeligt holdte, som det hed i gamle dage. Sådan har det altid været og sådan vil det nok også fortsat være, uanset ligestilling. Personligt havde jeg intet problem i, at være en holdt mand. Dog er det min erfaring, at ligestillingen endnu ikke er slået helt igennem her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 17 minutter siden:

Ægteskabet er det dyreste skab man kan købe ;)

I øvrigt er din tankegang i forhold til kvinden i pelsen lige i øjet. Rent empirisk vælger kvinder først og fremmest mænd med penge og status. Og der findes kun 2 varianter af disse kvinder - dem der indrømmer det og dem der ikke gør.

Jeg vælger ikke mænd med penge og status men jeg vil ikke have en mand som ikke gider arbejde. Hvis han ikke kan så er det noget andet og jeg vil da elske ham alligevel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vælger ikke mænd med penge og status men jeg vil ikke have en mand som ikke gider arbejde. Hvis han ikke kan så er det noget andet og jeg vil da elske ham alligevel. :)

Interessant, synspunkt synes jeg.

Uden at afspore tråden, er der så forskel på mænd og kvinder mht. det at være holdt, og hvorfor egentlig?

Ligestillingen på arbejdsmarkedet har på mange måder medført, at en del kvinder i dag oppebærer en væsentlig højere løn, end deres mandlige partnere. Har hørt om nogle mænd, der går hjemme, passer børnene, hus og køkken, mens konen så henter pengene hjem til gengæld.

Det lyder sgu da meget godt, synes jeg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vor HERRE bevares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu kunne det jo også godt være at "lillemor" SELV havde betalt for den pels, og at hun rent faktisk havde andet at byde på, end et symmetrisk ansigt og spredte ben!
Jeg har 5 pelse, dem er der immervæk ingen mænd der har givet af mig og de tre dyreste købte jeg før jeg blev luder.

Og ja, så er der små mænd, der tydeligvis ikke har andet at byde på end penge, de kan jo passende finde sammen med de piger, der blot har udseendet med sig, og så iøvrigt forsvare det ved, at det er en kvindes biologi at falde for netop deres penge.

Det kan godt være at "Claire" er glad for rige kunder, men den mand "Claire" jager, når hun ikke er "Claire" har nok en temmeligt meget lavere timeløn, både nu og i fremtiden.
Endeligt, har jeg selvfølgelig fuld medlidenhed med den 70+ årige mand, der aldrig har oplevet kærlighed, men i stedet kan sidde alene på sin fyldte pung, og sige at det han har, med den unge pige der tilfældigvis er ved hans side i weekenden, er "ægte", og så komme med en latterlig kommentar om "biologi".
 

Og ps. Hvis pigen på trods af hans penge, stadig ikke vil ha ham, kan han altid kalde hende "følelsespanseret" :o;)

Få noget indhold folkens!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Highlow skrev, 1 time siden:

Det vil koste En klækkelig nedgang i indkomst. Til gengæld kan du efter et halvt års tid være i fred for alle mænd :D

Du ved jo ikke om det er en lille domina du har fat i :p

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne så godt tænke mig at høre hvad dækker det betalte "kæreste forhold" egentlig ? Taler vi et noget sugar, hvor pigen skal stå til rådighed for en enkelt mand, eller taler vi et regulært kæreste forhold med gensidige sviger-mekanikker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, 1 time siden:

Ægteskabet er det dyreste skab man kan købe ;)

I øvrigt er din tankegang i forhold til kvinden i pelsen lige i øjet. Rent empirisk vælger kvinder først og fremmest mænd med penge og status. Og der findes kun 2 varianter af disse kvinder - dem der indrømmer det og dem der ikke gør.

Mon ikke der er flere varianter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder vil altid modsige fakta, empiri og sociologisk forskning i denne sammenhæng.... Alt andet vil stride mod deres selvforståelse. Det er helt ok piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Mon ikke der er flere varianter :D

Helt sikkert hvis du spørger dem selv - men hvornår har du sidst kunnet stole på en kvinde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Kvinder vil altid modsige fakta, empiri og sociologisk forskning i denne sammenhæng.... Alt andet vil stride mod deres selvforståelse. Det er helt ok piger ;)

Det er helt ok C. Du ved, jeg ved. 

Jeg vil lade dig udfolde dine påstande frit i resten af tråden nu, udelukkende på grund af melidenhed. Så fyr den af.

Hej hej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For søren da Sara, du er sikkert en virkelig attraktiv ung kvinde, Tag og ud mød din drømmefyr Hvor han så end er? Og kunderne er kun hos dig i et afgrænset rum på klokkeslæt og måske dinnerdate, til de mere velhavende.

Men kærlighed det lyder som en kliche, men det kan man ikke købe for penge, og hvad vil du også få ud af det?

Ej ærlig talt! tænkt at du har tænkt tanken? undskyld jeg siger det

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Kvinder vil altid modsige fakta, empiri og sociologisk forskning i denne sammenhæng.... Alt andet vil stride mod deres selvforståelse. Det er helt ok piger ;)

Hm.....

Nu mener jeg så ikke at alle kvinder falder ned i den kategori. Men skal vi dvæle lidt ved den mekanisme du har iagttager, så kan den faktisk fremstiles lidt anderledes. Både mænd og kvinder har forventninger om at leve et liv med en vis social status. Det betyder nødvendig vis ikke, at man vælger ud penge, det kan sagtens forholde sig således, at det primære stadig er kærlighed, men man søger bare i miljøer, hvor der forventes en passende social status. 

I disse net-dating tider, er det nok ikke så usædvanligt at begge køn også tillægger social status en værdi, når der er flere muligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 12 minutter siden:

Helt sikkert hvis du spørger dem selv - men hvornår har du sidst kunnet stole på en kvinde :D

Har man oplevet ægte kærlighed, kan man ikke snydes og bedrages af "fake følelser" :D Så det handler næppe om tillid

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Har man oplevet ægte kærlighed, kan man ikke snydes og bedrages af "fake følelser" :D Så det handler næppe om tillid

Såre sandt - jeg hentydede nu til den altid nærværende manipulation af mænd som kvinder er så fint evolutionært kodede til at udføre over os stakkels letforførte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Mit svar var at det kom an på kemien. Hvordan prissætter man sin tid?

Er det da mere rigtigt med en fattigere mand? Jeg har mødt nogle virkelig fede rigmænd- åbne som mig og med lyst på tilværelsen:) Ikke meget anderledes end os andre i bund og grund..

Claire, du lyder som en selvstændig ung kvinde, 5 pelse, det lyder dejligt:D Jeg læste om en ung kvindelig milliardærarving som sagde at hun fandt det kedeligt at shoppe - på et tidspunkt bliver man mættet.. Jeg er bare mageligt indrettet- kan godt lide at tjene hurtige penge. Har haft mange forskellige jobs og har gerne haft lange vagter, så jeg kunne holde flere fridage

 

Men, hvis I fandt Mr. Right på en vagt, ville I så indlede et forhold?

 

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 8 minutter siden:

Såre sandt - jeg hentydede nu til den altid nærværende manipulation af mænd som kvinder er så fint evolutionært kodede til at udføre over os stakkels letforførte :D

Spørgsmålet og sandheden er måske snarere, at mænds interesse vækkes ud hvor flot emballagen er og deres beskrivelse af indeholdet, bygger måske i høj grad på ønske tænkning - Sådan synes jeg det burde være, for hun er jo lækker

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 minutter siden:

 

Men, hvis I fandt Mr. Right på en vagt, ville I så indlede et forhold?

 

 

Ja da, hvis jeg fandt Mr Right på kommunen ville jeg også forsøge. Men nu tog din tråd udgangspunkt i et betalingsforhold ikke et møde med "Mr. Right" (Hvis der med Mr Right menes "en du elsker")

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 4 minutter siden:

Men, hvis I fandt Mr. Right på en vagt, ville I så indlede et forhold?

 

Med mindre man lever i skam over hvad man laver, synes jeg ikke det spørgsmål giver mening. Bliver man ramt af amor pile, og  fornemmer man, at modparten har det ligeledes, kan det vist være lige meget med omstændighederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...