Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik øje på Anastasia her på Eroguide og fik umådelig lyst til et besøg. Det er meeeget længe siden jeg har besøgt så ung en pige, men nu skulle det være.
Besøget fandt sted i en dejlig lys (tak for det) lejlighed på Frederiksberg. Der var bad både før og efter.
Anastasia er en rigtig lækker og køn ung pige med et sødt smil og en fantastisk krop. Hun var næsten nøgen da jeg kom og resten faldt mens jeg kælede for hendes skønne krop - Uuh de bryster!! :wub:
Desværre var jeg træt og uoplagt og det gik noget ud over min præstation :(, men Anastasia var dejlig, meget berøringsvenlig og udsigten fra doggy-stilling var super :D
Jeg er nødt til at besøge hende igen.

Hilsen
Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 time siden:

Jeg fik øje på Anastasia her på Eroguide og fik umådelig lyst til et besøg. Det er meeeget længe siden jeg har besøgt så ung en pige, men nu skulle det være.
Besøget fandt sted i en dejlig lys (tak for det) lejlighed på Frederiksberg. Der var bad både før og efter.
Anastasia er en rigtig lækker og køn ung pige med et sødt smil og en fantastisk krop. Hun var næsten nøgen da jeg kom og resten faldt mens jeg kælede for hendes skønne krop - Uuh de bryster!! :wub:
Desværre var jeg træt og uoplagt og det gik noget ud over min præstation :(, men Anastasia var dejlig, meget berøringsvenlig og udsigten fra doggy-stilling var super :D
Jeg er nødt til at besøge hende igen.

Hilsen
Brutus

Hun er dansk som der står i annoncen ?

Var bare en med samme navn som var svensk og billeder kunne godt ligne lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt bemærket den svenske pige. Men den Anastasia jeg anmelder her er dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 6 timer siden:

Hun ser rigtig fin ud :)

Var blow med kondom?

Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Tak for de søde ord Brutus. Og tak for en rigtig hyggelig og fræk stund. Du er mere end velkommen igen :)

P.s. jeg synes nu ikke præstationen fejlede noget ;)

Redigeret af Filippa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Skovfogeden skrev, for 16 timer siden:

De billeder og navnet ligner til forveksling en der også har været med i GB.

GB har jeg dog aldrig deltaget i. I hvert fald ikke endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, for 2 timer siden:

GB har jeg dog aldrig deltaget i. I hvert fald ikke endnu.

Det må du undskylde.

Synes bare at billederne lignede meget og navnet var det samme.

Højden var jeg dog lidt i tvivl om.

Men du ihvertifald smuk på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...