Hop til indhold
Lassecph

Bangkok dag 1

Recommended Posts

 

Så blev den postet rigtigt!! 

Hej alle

så er jeg i Bangkok!! Uvirkeligt.

Lige ankommet og jeg susede straks til Tulip, hvor jeg tog en time sammen med Opor. Som der er sagt mange gange før så er det ikke det lækreste hos Tulip, men de skulle performe, og det er det der er grunden til mange kommer der.

Opor er ikke grim overhovedet. Hun er 24 år, har en fast krop, en  smule større end en normal thaipige.

 

hun tager mig med ovenpå, tilbyder mig drikke, henter det og dykker så direkte ned og tager min Pik i munden. Rigtigt godt og varieret brugte super meget spyt, slikkede boller, rimmede mig og nussede omkring anus, Damn det var bare godt, hun blev bare ved og ved. 

Nu skulle hun kneppes og hun satte sig op og red mig i flere stillinger, ikke noget med at hun var træt eller lign, hun blev ved og ved, tænker hun er i træning! Hun gik mega meget til den og red mig hårdt, meget hårdt

da jeg kneppede hende  bagfra tænkte jeg at nu skulle hun have den i røven, så det sagde jeg hvorefter hun tog pikke  satte den til rette og så stod den på analsex.... der blev igen igen banket igennem og da  vi var færdige, måtte jeg lige tage en puster og drikke lidt cola. 

 

Herefter i bad hvor hun badede mig godt og grundigt, dejligt. Ind og få massage, det var ok ikke mere end det. Efter 20 minutter spurgte hun om  i skulle tage en tur mere, men var sgu for bustet så takkede nej!!!! Ligner ellers ikke mig, haha. Måtte slippe 1900 bath for en time. Ganske fin pris.

 

senere på aften tog jeg på soi cowboy, masser af piger mm det var super sjovt og jeg endte til sidst på cowboy2 hvor en super lækker lille bitte sag hev fat i mig. Ville skyde hende til 21 men var 32 det endte med jeg hev hende med hjem. Det kostede mig 6000 bath 

3000 for Barfine og 3000 til pigen for LT jeg forstod ikke udregningen, 3000 for barfine lød vildt meget, men hun forklarede det med at hun var en man normalt ikke kan rage med hjem!! Hvad ved jeg, hjem kom hun.

da vi nåede hotellet spurgte hun om jeg havde kondommer!!!! Det havde jeg ikke tænkt på så vi måtte ud og gå til en 7/11 købe kondommer og så tilbage ! 

Hun var meget petit og hun var bange for at jeg var alt for stor til hende, jeg er ikke mega velhængt, men tror jeg er lidt over gennemsnittet.

tøjet røg af og jeg udforskede hende, hun havde en dusk forneden, det er jeg ikke så vild med og jeg blev generelt lidt skuffet og knaldet, ikke så meget indlevelse og vildskab som jeg håbede, det var ikke dårligt, men jeg havde bare andre forventninger. Hun var også mega stram men efter lidt tid kørte det!!! 

 

Vi faldt sent i søvn og stod op kl 9 hvor jeg ikke gad at knalde men bare sove videre, hun blev sendt hjem.

 

da jeg så gik i bad og vaskede mig for 5-6 gang på 24 timer kom jeg til at se på min pik som  bare havde et stort blåt mærke midt på den! !!! Stod bare og tænkte shit shit shit men det er også bare så komisk at jeg begyndte at grine!! 

 

Det var one Night in Bangkok.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lassecph skrev, for 3 timer siden:

 

 

3000 for Barfine og 3000 til pigen for LT jeg forstod ikke udregningen, 3000 for barfine lød vildt meget, men hun forklarede det med at hun var en man normalt ikke kan rage med hjem!! Hvad ved jeg, hjem kom hun.

 

 

 

 

Så de tog røven på dig 5555

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse :-)

Præcis min erfaring med Tulip. De er ikke gudesmukke, men de kan deres kram :-)

Tulip og Bamboo står altid på toppen af min to-do liste når jeg ankommet til Bangkok...

Del dette indlæg


Link til indlæg
davidpop skrev, for 2 timer siden:

Så de tog røven på dig 5555

Underligt at ligefrem føle glæde hvis nogle bliver snydt.

Jeg syntes derimod det er flot af trådstarter, netop at skrive om det.  Det er vel ikke noget usædvanligt man kan komme ud for i Thailand at nogle forsøger at snyde en. Derfor så vigtigt at på forhånd kende normal prisen på de forskellige ting.

Men super flot at være ærlig hvis det er sket, så andre kan blive advaret.  

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...