Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Sildenafil er vel det samme som viagra ? Blot lavet efter det patent som er udløbet fra Viagra. Dvs de samme grundstoffer. Cialis derimod lidt andre grundstoffer der har samme virkning så det anbefale. Hvor viagra tit kan give hovedpine og andre bivirkninger syntes jeg der ingen bivirkninger er ved Cialis. Bruger det kun sjældent men de gange hvor man skal give den gas Findes i doser så det er noget man kan tage hver dag eller hvis det kun er en weekend man har brug for lidt ekstra. Virkningen er ikke som viagra hvor det kan medføre konstant ståpik men så kun de her timer det virker. Cialis virker mere naturligt efter min mening. Det virker i op til 36 timer iøvrigt så også en fordel der efter min mening. Men hvor der kun er virkning hvis der er piger indenfor rækkevidde
  2. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Ja vi har vel hver især nogle ting vi ikke tåler/kroppen afstøder. Havde for nogle år tilbage noget eksem, og der specielt et stof jeg ikke husker navnet på i hårshampo som jeg reagerede med eksem agtigt på. Var også gennem hudlæge mv over 1 1/2 års tid uden noget hjalp. Er nok svært at finde årsagen da det er som at finde en nål i en høstak. Skiftede så på et tidspunkt til en hårshampo der sælges i Super brugserne , efter have prøvet en masse andre dyre. Og siden der fik huden bare den ro i hårbunden den behøvede. Så kan godt være noget i Viagra pillen du ikke kan tåle. Findes så andre piller med samme egenskab dem kan du prøve. Dog risiko for nogle af de samme grundstoffer er i, så du oplever samme problem med dem også. Generelt er vi mennesker blevet mere overfølsomme og får betændelsetilstande. Hvad det skyldes er der ingen der ved. Det er tit en fejl i vores immunsystem der går ind og angriber et eller andet stof, som burde være ufarligt for os.
  3. Godt nok mange, men virker også utroværdigt. Hvorfor mon der er alt det her fup og fidus i de baltiske lande ? Kunne det mon hænge sammen med den russiske mafia styrer det meste. Priserne er også sky høje generelt når man tænker over det er et fattigt land hvor normallønnen målt i danske forhold er ekstrem lav. Der virker det ihvertfald underligt med en "normal" timeløn på escort der næsten svarer til på det halve af hvad en månedsløn er for en lavlønnet der. Det svarer til 1 times escort her i Danmark havde kostet 10.000 kr
  4. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Så styret tror jeg næppe det er at der er en eller nogle få der trækker i alle tråde. Men jo tror da sikkert de nu tager lidt mere end de faktisk havde behøvet. Sikkert til egen lomme, der hvor der er netværk/bagmænd. Simpelthen fordi de ikke selv vil underbyde sig selv og de kan se de får masser af kunder alligevel.
  5. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Hvorfor tror du prisen vil stige ? De her østpiger er jo ikke en samlet masse ala Netto Føtex, Super Brugsen osv. I dit tænkte eksempel så vil der stadig være stor konkurrence.
  6. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Uden at generalisere så det du beskriver er nok den erfaring jeg har med piger fra Rumænien. Der altså uhyre sjældent man oplever en pige give sig hen så det feks kunne minde bare en lille smule om kæresteoplevelse. Som jeg skrev i andet indlæg så er der bare en helt anden mentalitet hos dem. Er det bare knep så sikkert gode nok. Men er bare generelt en masse plat og fusk når det er piger derfra har jeg erfaret. Men du skulle prøve en polak. De minder rigtigt meget om danske piger. De sidste år er der også kommet piger fra Ungarn Ved godt så mange Rumænier der så nu kalder sig det eller Italiener Men piger fra Ungarn og til dels Tjekkiet også næsten altid haft gode oplevelser med. De minder faktisk også en del om danskere i mentalitet trods de ligger så langt væk geografisk. . Det er utroligt så stor forskel der kan være på dem og så dem fra Rumænien. Så prøv en fra Polen eller Ungarn, og jeg tvivler på du ville blive skuffet. Tror snarere du større chance for at få en super oplevelse end du ville med en dansk pige. Og ja her indrømmer jeg at jeg ved nærmere eftertanke er lidt inhabil med at kunne bedømme danske piger. Det er faktisk utroligt sjældent jeg har været hos nogle af dem de sidste mange år. Ikke fordi noget negativt jeg kan finde om dem. Er feks en som jeg syntes er noget af det mest frække der kan gå på to ben. Men de få gange årligt jeg er i København så bare aldrig taget mig sammen. Hun arbejder på klinik og nej prisen er sgu ikke særligt meget højere end de østpigerne tager, så heller ikke det der har været årsagen til jeg ikke har fået taget mig sammen. Men tit når jeg er i København så ender det næsten altid med at være noget spontan sex hvor jeg bare hurtigt tjekke ud fra diverse annoncering hvem der lige frister mig mest,- og ikke mindst hvem der er ledig. Og er efterhånden meget få danske piger så er virkeligt sjældent jeg finder en. Og er ikke grundet pris men simpelthen fordi der er så få danske GP´ere. PS nu der er mange der snakker negativt om hvis der i anmeldelser nævnes pris. Og personerne sidestilles nærmes med nogle der er ligeglade med GP´eres ve og vel. Sådan noget ynk at skrive. Kan ikke se hvad der er forkert når en købekunder også går ud og vælger efter pris. Hvad er der galt i det ? Ja godt se det udfra en GP´er ønske var ideelt hvis alle kunder bare altid betalte det en GP ville ønske. Men sådan foregår verden jo ikke på alle andre områder i vores samfund.. Jeg kan jo heller ikke begynde at sælge brød og så nu kræve 300 kr for det. Og dem der ikke vil give mig den pris så anklage dem for de ikke tænker på mit ve og vel. Jeg syntes i den grad det her med at man slet ikke må sammenligne GP ydelser som en vare er noget vrøvl. For hvis der ikke må tales om penge, og nogle GP´ere føler sig så stødt af det, så kunne de vel tilbyde sex gratis. Så været en ærlig sag og berettet at der ikke måtte tales ydelser som en vare.
  7. Når det er airbnb. Det bruger jeg også nu når jeg skal have hotel i København. Eller ser hvad de kan tilbyde som alternativt. Og ja meget billigere og man får tit mulighed for både gratis p plads og alligevel bo tæt i centrum af København. Vidste så ikke det også fungerede i thailand men super
  8. Har du et link ? Ja lejligheder der får man helt klart mest for pengene, men tit så kun leje på månedsbasis.
  9. Nej altid ulempe at være fremmed i et land med et helt andet sprog. Men trods alt så kan man opnå mange ting rimeligt let bare man er lidt opfindsom. Og på nettet jo finde alt slags form for hjælp. Med hensyn til ferie som udelukkende sexturist tror jeg nu heller ikke mange der gør. Og i Polen er der faktisk mange seværtigheder. Lige fra flotte strande med kridt hvidt sand til borge og slotte. Markeder og generelt er det faktisk meget sjovt at se et land som på den ene side har udviklet sig abnormt de sidste par årtier, og samtidigt gør præg af det ikke for så længe siden var under USSR Jeg nyder Polen ,selvom det er ved at være nogle år siden jeg sidst var der. Trods det udvikler sig meget hurtigt så alligevel lidt som at komme til en tidslomme der på nogle områder er 20 år eller mere bagud Danmark. Dvs de har ikke helt alle de her fanatiske forbud endnu. Lidt som at komme tilbage i tiden. Samtidigt med alt ca 1/3 billigere end i Danmark.
  10. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Nu ved jeg heller ikke hvor meget erfaring du har med østeuropæiske GP´ere. Eller hvor meget Bananas har. Men Bananas må have besøgt mange af dem og gør det stadig, ellers syntes jeg hans udtalelser om dem er lidt invalide. Jeg kan kun fortælle om hvilke oplevelser jeg har haft. Og ja ofte risiko for fusk fra østeuropæiske GP´ere. Tror dog ligeså meget det handler om anden kultur fra nogle østeuropæiske lande. Ligesom der i Thailand er en prutte kultur fremfor en fast pris som vi kender i Danmark. Dog tydeligt at nogle annoncer der kunne tyde på det er bagmænd der har skrevet dem. Syntes dog også der er en tendens til en stigning af de udenlandske annoncer hvor man ser det vitterligt er GP´erne der selv har skrevet den. Med hensyn til indtryk at nogle arbejder mod deres vilje så syntes jeg bare ikke det indtryk jeg har fået. Nogle gør det virkeligt kun grundet penge, men den slags oplevelser desværre også oplevet hos danske GP´ere. Det er aldrig sjovt for en kunde at opleve det. Alle går vel efter en af de her oplevelser hvor man føler at GP´erne nyder det. Ikke noget man kan forvente men da det alle ville syntes var det mest frække. Det andet er virkeligt en skod oplevelse. Husker 20 år tilbage da østeuropæerne endnu ikke rigtigt var kommet til Danmark. Der havde jeg dog en oplevelse med en (jeg vil tro hun var russisk) hvor jeg mens jeg havde samleje at hun begyndte at græde. Og nej gør mig ingen illusioner om det var fordi jeg var for stor haha. Det var virkeligt en lorte oplevelse jeg vil tro alle sexkunder frygter og hader at ende i. Tit tænkt på den oplevelse sidenhen. At hun har været her mod sin vilje er meget sandsynligt desværre. Men ellers aldrig oplevet det her hvor jeg følt en mistanke at nogle der var her mod deres vilje. Derimod flere gange oplevet desværre at nogle som udelukkende gjorde det for penge. Dengang for 20 år siden var det også normalt med danske narko ludere (uha nu brugte jeg fyordet, men kan ikke omskrives til narko GP ). Heldigvis har man fået mange af dem væk fra det her erhverv. For de gjorde det ihvertfald ikke af nogen som helst form for lyst. Tror generelt hvis man skal sige noget positivt om det her med at priserne er blevet presset ned (ikke steget) de sidste 20 år, har medført at der er færre danske GP´ere der gør det udelukkende for penge. Det er måske provokerende at påstå. Men jeg tror faktisk at hvis vi vi forestillede os at priserne havde været 2 eller 3 gange højere end det de er i dag, så ville mange flere danske GP´ere lade sig friste til det, trods de overskred deres egne grænser. Tror faktisk nu hvor priserne for en dansk GP´er er så langt nede, at det er hovedparten der gør det fordi de faktisk har lidt lyst og bare bruger det her som et bierhverv.
  11. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ved så ikke hvad du hentyder til må jeg indrømme. Om du hentyder til vestlige piger tager dertil som GP´ere eller det er tvangsarbejdere du tænker på Jeg kender ikke forholdene i Dubai. Hørt om umenneskelige forhold for almindelige arbejdere. Men ja hvis en inder feks kan tjene det 3 dobbelte end han kan i sit hjemland, så vil han trods lønnen i Dubai er ekstrem lav set i forhold til danske lønninger , gøre det. Føle det er noget bedre end han kan få i sit hjemland. Hvordan forholdene så er i Dubai og hvor det kunne tænkes folk mod deres vilje sendes til, ved jeg ikke noget om. Men ville jo gøre en kæmpe forskel.. Men ikke bilde mig ind det er normalt at østeuropæere der arbejder her som GP´ere er slaver og arbejder mod deres vilje. Jo måske vil man kunne finde nogle få. Men så snakker vi måske om promiller som jeg oprindeligt skrev. Og iøvrigt det jeg skrev med promiller hvor Bananes opfattede det som jeg mente det var promiller der arbejde gennem et netværk)bagmænd. Men så ham der har misforstået det, da tydeligt at se ved at læse mit oprindelige indlæg. Og hvor jeg iøvrigt også understregede at det med promiller var et skøn fra min side. Havde først skrevet procenter men tænkte nej gu fanden om jeg tror at feks 2 eller 5 ud af hundrede er her mod deres vilje. Det er tusindedele efter mit skøn.
  12. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Og jo også hele min poingte. At leveomkostninger betyder en masse her. Som jeg skrev så flere danskere der arbejder i Norge mod at de måske kan få 20 procent mere i løn. For en østarbejder der arbejder i Danmark er forskellen måske nærmere 3 - 500 procent mere i løn. Jo selvfølgelig vil det være "dyrt" at bo og købe mad når man arbejder i det fremmede land med højere leveomkostninger. Men ligesom mange danskere der arbejder i Norge køber nogle varer i DK og tager med til Norge, så vil mange af østarbejderne gøre det samme i deres respektive lande. Så de beregninger som er lavet hvad det koster/hvor meget vi tjener som nation med østarbejdere er tit mangelfulde, da de i de beregninger jeg har set, går udfra de her østarbejdere køber alle deres varer i DK mens de arbejder her. Det tror jeg ikke er tilfældet.
  13. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ikke læst med herinde de sidste dag, men ser nu svar. Glad for du trods alt har rykket dig så du nu, siger at en stadig for lille del af de danske GPér betaler skat, men altså ikke det du skrev i tidligere indlæg. Der gav du indtryk af at det var normalt og det var derfor østpigerne i konkurrencen var billigere. Så har debatten da medført et lidt mere nuanceret syn. Og her er vi da enige om at jeg da også tror at der er flere danske GP´er der betaler skat, end østpigerne . Men at det trods alt er en forsvindende lille del af dem der samlet gør det. Og ikke det der gør at østpigerne er billigere end danske GP´ere Skal man lige dvæle hvorfor det forholder sig sådan, at så få danske GP´ere betaler skat, så jo flere grunde. En af grundende er at priserne er presset i bund (GP priserne har de sidste 20 år næsten været uændret) og skulle der svares skat skulle de selv tage et beløb der var 1 til to gange højere end nu. Og de ikke ville have en jordisk chance for at konkurrere og få kunder. En anden væsentlig grund til mange GP´ere ikke betaler skat er at vi stadig her i 2019 lever under nogle fordomme om deres erhverv så de fleste lever et skjult liv. Det er ikke ligefrem sådan at de praler af at arbejde i denne branche. Og hvis man vil have mindst muligt opmærksomhed om ens "andet job" ja så er man sikkert heller ikke vilde med at oplyse til myndighederne om det her og opgive skat. Så skulle man forvente danske GP´er betalte skat så kunne vi som samfund først stille krav om deres erhverv blev anderkendt 100 procent og respekteret som alle andre erhverv uden de her fordomme der eksisterer. Så vi er ikke enige når du skriver at grunden til de udenlandske GP ere er billigere så fordi deres netværk/bagmænd der tvinger dem til at være billigere. Jeg har fra første indlæg slået på tromme mod de her fordomme om at de blev underbetalt. Dermed ikke ment at bagmændende sikkert uretfærdigt tager en alt for stor del af kagen. Men jeg tvivler på de siger ja til noget/ svarer en person i sådan en rekrutterings annonce, medmindre de så en fordel. Læs de fik meget mere end de ville hjemme. Vi kan være enige om de måske bliver fristet til at sige ja til noget der overskrider deres grænser (sex uden kondom). Dog sker ikke sker ved at underbetale dem. Måske snarere imod. Men vi kan godt være enige om det er en kedelig tendens. At de kan blive lokket til gå med til noget som der er over deres grænser. Men ligende ville sikkert også kunne forekomme hvis man tænkte mit tankeeksperiment med et land vi kunne kalde X og hvor leveomkostninger var 10 x så høje som i DK og hvor en normal pris på en GP´ere var 10.000 danske kroner. Det ville det sikkert også kunne friste nogle danske GP´ere til at gøre ting der gik over deres egne grænser. Penge har desværre en stor magt om man vil det eller ej Mange danske GP´ere ville ikke, men nogle ville. Ligesom nogle østeuropæiske GP´ere lader sig friste af økonomiske fordele Så vi er stadig dybt uenige om hvorfor østeuropæerne er så meget billigere end danske GP´ere. Jeg mener stadig at det er grundet de kæmpe forskelle i leveomkostninger i vores lande i EU. At en dansk GP´ere ikke har en jordisk chance for at kunne konkurrere i pris med en østeuropæisk GP´er. At mange af de danske så alligevel kan få kunder er fordi de gør det utroligt godt. Men er sjældent eller så godt som aldrig på pris de kan konkurrere. Jeg vil i den sammenhæng komme med den her provokerende påstand som som er totalt modsat end det du har argumenteret for. Og det er at en dansk GP er vil i sammenligning med en østeuropæisk GP´er altid være underbetalt. Ja du læste rigtigt. Jeg påstår den danske GP´er er underbetalt i forhold til de østeuropæiske GP´ere !. Trods de østeuropæiske GP´ere kan sælge deres ydelser meget billigere. Du siger de udenlandske GP´ere er underbetalt men jeg påstår det er de danske GP´ere der er det. Og igen så henviser jeg til de forskelle i leveomkostninger landende imellem. På samme måde som håndværkerne i DK lever under nogle ublu konkurrenceforhold imod de omkring 200.000 østarbejdere der arbejder i Danmark. Der ville først komme lige konkurrence den dag de danske håndværkere i de her erhverv der bliver presset i løn, valgte at flytte til Østeuropa og bosætte sig. Og stadig havde et arbejde i Danmark. Så ville de med bare en mindsteløn i Danmark sikkert kunne leve som grever i de respektive lande. Og altså det der er den væsentlige årsag til priserne på de udenlandske GP´ere ligger under de danske GP´ere priser. Ikke som du påstår at bagmændende presser dem til at være billigere. Det er en myte efter min mening. De siger sgu ikke ja eller bliver presset til at sige ja når de ser sådan en rekrutterings annonce. Hvis de blev underbetalt så havde de sgu ikke svaret. De er sgu ikke dummere end danske GP´ere eller andre danskere i almindelighed.
  14. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Og bare sige du igen og igen snakker udenom og ikke svarer på noget af det jeg har kommet med. Ting som du selv har startet og hvor jeg så efterfølgende svarer og kunne forvente et svar på springer du igen og igen galant over og kommer med nye vanvittige fordrejninger og påstande igen. Bare et lille eksempel nu her fra de sidste tråde hvor du i ramme alvor mener at danske GP overholder reglerne mens du mener GP´erne fra østlandende ikke gør. Jeg spurgte så om du tænkte på det at betale skat ? Og du svarer sgu i ramme alvor at du tro at langt størstedelen af de danske GP´ere betaler skat Så er det ligesom umuligt at overhovedet at føre en debat med dig. Hvis du i ramme alvor mener at langtstørstedelen af de danske GP´er betaler skat ???. Og ligesom de andre gange drejer du den den hen til en anklage mod mig. Før feks med at jeg faktisk ikke måtte have en mening om en lovgivning som jeg syntes der var forkert. Og nu her drejer du den hen til jeg ikke taler pænt om de danske GP´er når jeg dog kan sige sådan noget. At jeg dog kan skrive at jeg tror at langt de fleste danske GP´ere ikke betaler skat bliver drejet hen til jeg er som du har en fordom om de fleste sexkøbere er. Hvor det er fint GP´erne bliver udnyttet osv.. Og lige i samme åndedrag får du jo fortalt at du jo bestemt ikke er sådan en sexkøber som du tror alle andre er Ha hvis jeg ikke vidste du var svensk så afslører du da netop noget af det her hykleri og dobbeltmoral som mange danskere syntes svenskerne besidder Og skal siges jeg elsker Sverige og svenskerne- Måske mere end danskerne selvom være farligt at sige herinde . Men bare så du heller ikke her kan dreje den hen på du er en forfulgt svensker. Forskellen mellem os to er at du ikke vil forholde dig til virkeligheden. Du lever i din boble. Så spar mig for din ynkelige forsøg med at fremstille dig selv som den gode og mig som den onde. Rigtigt mange danskere får eller laver sort arbejde. Og fordi der er nogle der fortæller denne sandhed så skal man jo heller ikke bagefter beskylde dem for at være onde mod danskerne og den dur du forsøgte dig med på mig fordi jeg bare påpegede noget af virkeligheden for dig. Så det er bare igen dine egne fordomme du har som du afslører. For mig er det intet negativt at komme med den her med at størstedelen af GP´erne ikke betaler skat. Det er kun i dit eget hoved med dine egne fordomme der gør det til noget negativt. Og istedet for så at forholde dig til virkeligheden så benægter du den sandhed og forsætter med en fantasi boble om hvordan du helst så at det foregik. Jeg ser sgu intet ondt i at de fleste GP´ere ikke betaler skat. Hvis de havde opgivet det som et rigtigt firma så havde priserne været 3 gange så høje. Jeg ser heller ikke de danskere som arbejder eller modtager sort arbejde som onde danskere. Det er noget der eksisterer og vores samfund ville sikkert slet ikke kunne eksistere hvis det ikke fandtes. Men som sagt umuligt at have en debat med dig. Du lukker netop øjnene for alt det som ikke passer ind i dit verdensbillede hvor du som den mest gode af alle lever i en verden med gode og onde mennesker.
  15. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Måske det du læste gav en anden mening der
  16. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Men det jeg har skrevet gennem en masse indlæg i denne tråd. Derfor nytter det jo heller ikke noget at du bare lige plukker en sætning ud, uden at tage det hele jeg skrev forud samt det jeg svarede på. For så tydeligt at se netop min poingte. At det her vrøvl med at tro at alle udenlandske GP´er er bare nogle dumme nogle der vil lade sig udnytte af nogle alfonser er mere nuanceret end det billede medier og mange hjernevaskede forsøger at fremstille herinde. Min påstand er at det er ekstremt få der virkeligt er tvunget herop og har gæld eller andet. Langt de fleste de er heroppe fordi de kan tjene meget mere end de kan i deres hjemlande. Uanset om der så er nogle bagmænd der er grådige.
  17. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Så kan man jo se om hvordan personlige meninger ser ud når man er omtåget og kontra når man næste dag sidder med tømmermænd
  18. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    For at skære det fuldstændigt ud. Det jeg svarede på der var at der måske ikke var så mange fra Rumænien og de lande langt væk fra Danmark der kørte det selvstændigt. Men det er der ihvertfald fra Polen. Og så min poingte at de er sgu ikke dummere end danske GP´ere. Læs: I gennem flere indlæg netop prædikeret for østpigerne sgu ikke er mindre selvstændige og dumme end danske GP´ere, men at det trods alt er en del sværere at komme til et vildt fremmed land og starte op som GP´ere. Der skal man være naiv hvis man tror de selv har gjort det fra start.
  19. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Hvilke fordomme om danske GP´ere? Og nej godt klar over jeg ikke har kunnet afmytificere noget hos dig. Måtte bruge 10 indlæg før du forstod at der var forskel på leveomkostningerne i østlandene kontra Danmark. Så nej er ikke naiv og tro du fatter meget Eller det gør du, men du vil ikke ændre mening om noget du på forhånd har bestemt dig skal se ud som du forestiller dig.
  20. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ha ja og igen erkende jeg ikke har nogle fakta om hvorledes det reelt forholder sig. Jeg tror at de få klinikker der findes der betaler de en vis del hvidt. Men blandt de GP´ere der arbejder alene udfra sider som Sugar dating og annoncering på diverse sider så er det max 1 procent der gør det Ja min påstand.. Og er at ihvertfald 99 procent gør det 100 procent sort !.. Hvis du skal sammenligne med noget erhvervsliv ville det måske være mere smart at sammenligne med det sorte arbejde i Danmark Spørge dig selv hvor mange der opgiver de hjælper en i fritiden me at sætte et køkken op eller lægge fliser i en have Jeg tror vi får samme tal som jeg skød på og ja som jeg indrømmer er rent gætteri fra mig. Nemlig at max 1 procent opgiver det. At du så tror det er mere end almindeligt at GP´ere opgiver og betaler skat viser med al tydelighed at du i hvertfald ikke kender til virkeligheden
  21. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Jamen det er flot At du kan tage et sætning ud, uden at fremvise eller gide læse hvad der er skrevet forud Men gerne citere det jeg svarede på så helheden kommer med. Vil dog før jeg kommer med citatet fra det der blev svaret på og skrevet, så blot konstantere at det er komisk hvordan man kan fordreje tingene. Feks blev jeg bedt om dokumention og beviser da jeg forsøgte at aflive en af de sejrlivede myter med med de udenlandske GP´ere. Jeg påpegede at de var underligt at der ikke blev krævet dokumention og beviser hver gang man slyngede en af de her myter ud med udenlandske GP´ere. Og blev så senere anklaget af en anden for at det var mig der krævede dokumentation og det kunne jeg selv komme med Det er jo sygt det her... Måske var et en ide at læse hvad der var blevet skrevet før man går ud og viser man holder med den ene eller den anden. Netop det jeg hele tiden har skrevet i gennem flere indlæg i denne tråd er at de udenlandske GP´er ikke adskiller sig væsentligt fra de danske i tankemåde og selvstændighed. At der så er et større spring fra et land langt fra Rumænien for en GP´er at tage springet fuldt ud til at blive 100 procent selvstændigt , end en polak er bare noget der er logisk at kunne forstå efter min mening. Og nej jeg har ikke lavet en afhandling af det på universitetet der kan bevise det, blot snakket med flere polakker der kører det hele selv. Så svaret var at måske er der ikke mange fra Rumænien der selv kører det selvstændigt med at booke fly, lejlighed osv. Men det er der ihvertfald flere polakker der gør !.. Og så kom min poingte igen, at lad nu være med at forsætte med det vrangbillede at de udenlandske GP´er er nogle uselvstændige dumme mennesker der bare er tvunget herop. At de kan tænke selv og sgu ikke dummere end danske GP´ere. Men flot at tage en sætning ud og fluekneppe den Alko Men virker mildest talt latterligt når jeg netop gennem næsten alle indlæg herinde har forsøgt at afmystificere den her tankegang der er udbredt at de udenlandske GP´er er nogle dumme uselvstændige væsenere der bare lader sig styre af nogle alfonser. Citat " Skrevet for 19 timer siden Men vel ikke unormalt at en dansk klinik tager 1/3 ? Eller det tal hørt tit, men ingen kendskab til klinikker i Danmark. Vel mest normalt nu bare med et fast beløb. Men udregnet med hvad en dansk GP´ere tjener på sådan en vagt så vel ikke meget galt at det kan ende med at være 1/3 ? Isåfald er der nu ikke et stort spring fra 33 procent til 50 procent, når man medregner bagmændende også skal betale for flybilletter og indkvartering 24 timer for en GP´ere. Altså det kan ikke sætte mit pis i kog Jeg havde aldrig ville turde lægge ud for de udgifter til en GP´ere trods der var aftale om de skulle betale 50 procent. Husk på det tager længere tid at betale af med de de priser de tilbyder kontra de priser der er på en dansk klinik. Og igen så ikke se forargelsen. De her GP´ere siger ikke ja medmindre de kan se de kan tjene mere end de kunne ved at blive i deres hjemlande. Og (det er min fornemmelse) at mange af dem selv finder ud at være helt selvstændige når de har lært landet de arbejde i at kende. Måske ikke fra de lande som Rumænien og ditto. Men piger fra Polen de er sgu ikke dummere end de går egne veje hvis de kan se en fordel ved det. citat slut.
  22. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Følger reglerne ? Du tror måske det er normalt at en dansk GP´er betaler skat ?
  23. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ja jeg tror der er et lidt længere spring for dem at rejse helt til Danmark end det er fra vores næsten nabo Polen. Ligesom jeg har erfaring med ihvertfald flere polakker som selv står for indkvartering og alt i Danmark Det kan rumænerne sikkert også gøre, men kender bare ikke nogle der gør.
  24. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Jamen hvor har du det med at de er ligeså dyre eller dyrere end danske hvis de selv står for det ??? Det er ligesom du slet ikke forstår min poingte jeg har prøvet at forklare dig nu en masse gange. Når feks en af de her mange polakker som arbejder 100 procent selvstændigt tager til Danmark så er det sgu da meget forskelligt hvad de tager af priser ? Det er sgu da ikke ensbetydende med at de så koster det samme eller mere end danske priser.. Hvorfor bliver du ved at bilde dig det ind ? Er det fordi det så passer bedre ind i dit verdensbillede ? Priserne for 1 times sex i Polen starter fra 100 sloty. Læs 180 ddk. De fleste tager dog 200 sloty for 1 time. Og enkelte tager 3 eller flere hundrede sloty Som regel er det udbud og efterspørgsel. Er der en smuk pige der får masser af hendvendelser ja så kan de tage mere. Modsat er der en der ikke er så attraktiv og som ikke får mange henvendelser så bliver de nødt til en lavere pris for at få kunder. Når så nogle af dem tager til Danmark så trods de skal sørge for rejse og indkvartering og dyre madudgifter end i Polen, så tjener de altså meget mere end de ville i hjemme !! Om de så kun tager 1000 kr for 1 time, så er det meget billigere end hvad end dansk GP ville kunne tilbyde, men selve hende her polakken tjener altså ca det der svarer til 3000 da alt er ca 1/3 billigere i Polen. Så er der nogle af de her polakker der tager 1500 for 1 time. Det er nogle rigtigt flotte luksus piger. Eller det mener de selv. Smag forskelligt, men de har set det kunne være en fordel at have den pris og stadig tjene mest/have det bedst kontra nogle andre polske piger som har gået den anden vej. De ser måske ikke særligt attraktive ud, men tilbyder så alt muligt for 500 kr. Stadig i polske priser så meget mere end de ville kunne få hjemme. Ved ikke hvorfor du bliver ved med at bilde dig ind at bare østpigerne arbejde lovligt så ville de koste det samme som danskerne Du mener også vi som danskere og svenskere kunne konkurrere med lønningerne de har i feks Indien ? At det ikke gør nogen forskel hvis man 1 boede og levede i Danmark men fik løn efter Indiske lønninger. Eller 2 man boede og levede i Indien og fik løn efter danske lønninger. Du tror ikke det ville gøre en forskel på den købekraft man fik af sin løn ??? Læs en østeuropærer har altså en 3 til 5 gange større købekraft i sit hjemland. Uanset hvordan du vender og drejer det så vil en dansk GP´ere ikke kunne konkurrere med det. Ihvertfald ikke i pris !! Jo hvis de østeuropæiske GP´er blev i landet og skulle bo og leve for den løn.. Så havde de helt sikkert taget de samme priser som danske GP´ere. Men så længe de så godt som alle kun peendler til Danmark så vil de ALTID prismæssigt være i en anden liga end en dansk GP´er kan tilbyde Når skal i seng, og skulle jeg have været for længst
  25. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Det minder lidt om debatten vedrørende de ca 200.000 østarbejdere vi har i Danmark. Nogle siger at havde vi bare sikret at de alle fik overenskomæssig løn og betalt for overtid mv så alt godt. Der er min påstand at det ikke havde ændret meget. Det ville stadig være super attraktivt for en østarbejder at rejse til et land som Danmark og få 3 til 5 gange så høj løn end han ville kunne få hjemme. Faktisk havde det med at sikre de fik mindsteløn og tillæg bare gjort det endnu mere attraktivt for dem at arbejde her. Læs endnu flere østarbejdere og endnu flere danskere der ville blive udkonkurreret. For tro mig en polak feks ville knokle for en sådan løn. Det ville jeg sgu også gøre hvis jeg kunne rejse frem og tilbage og få det der svarede til det der var 3 gange så høj løn som jeg får nu. Jeg ville knokle røven ud bukserne for det !

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.