Hop til indhold
DKC

Danske GP vs udenlandske GP

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden prøvet lidt af hvert, og må indrømme at jeg er lidt ked af det udbud, der findes af danske GP,  (så mange er der ikke )da de i min optik er meget mere tilstede og hengivende.

Udenlandske vil efter min mening bare have det overstået, og penge i kassen...

Har i mon samme opfattelse.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ikke den bedste til at svare da jeg kun har prøvet udenlanske so far ( ret ny ) og må sige bare blandt dem er der helt klart meget stor forskel på om du får noget nærvær og en hyggelig oplevelse eller du bare bliver smidt på sengen, suttet op og bedt om at komme. En anden del der kan genere mig er når de ikke kan tale engelsk så man kan small talke lidt og få en bedre følelse af hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  ligger  en  del  tråde  om  emnet  allerede  -  man  kan  sammenligne  det  lidt  med  at  de  fleste  bagerier  er  lukket  ned - til  fordel  for  bakeoff. 

Få  konditorier  har fortsat  fremragende  succes. 

Og så  findes  der  alle  de semiprofesionelle udbydere af  bagværk, som  tjener  lidt  elstra  engang  imellem. 

 

Og  nej  jeg  indikere  ikke  at  nogen  er  bedre  end  andre  - det  handler  i min  optik  om  hvilke  rammer/vilkår  der  arbejdes under, omkostninger, beskatninger, antal  arbejdstimer  ect.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, for 54 minutter siden:

Nu har jeg efterhånden prøvet lidt af hvert, og må indrømme at jeg er lidt ked af det udbud, der findes af danske GP,  (så mange er der ikke )da de i min optik er meget mere tilstede og hengivende.

Udenlandske vil efter min mening bare have det overstået, og penge i kassen...

Har i mon samme opfattelse.?

Jeg tror det handler om 2 ting.

1: de der tvinges (enten fordi de vitterlig tvinges/handles etc, eller de der ikke føler de har andre valg) giver dig nok en dårligere oplevelse, end de der rent faktisk vælger at det er det det job (eller bijob) de vil. De danske piger falder nok overvejende i sidste kategori, hvor spektret nok er mere broget for udenlandske.

2: Kemi.

Der findes udenlandske piger på alle hylder. Både øverste og nederste og alle hylderne derimellem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Der  ligger  en  del  tråde  om  emnet  allerede  -  man  kan  sammenligne  det  lidt  med  at  de  fleste  bagerier  er  lukket  ned - til  fordel  for  bakeoff. 

Få  konditorier  har fortsat  fremragende  succes. 

Og så  findes  der  alle  de semiprofesionelle udbydere af  bagværk, som  tjener  lidt  elstra  engang  imellem. 

 

Og  nej  jeg  indikere  ikke  at  nogen  er  bedre  end  andre  - det  handler  i min  optik  om  hvilke  rammer/vilkår  der  arbejdes under, omkostninger, beskatninger, antal  arbejdstimer  ect.

Det må jo siges at være et fantastisk sammenlignings grundlag. Og helt enig der vil altid være flere forskellige faktorer der spiller ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at de udenlandske (østeuropærere) er meget forretningsorinteret. Der skal meget hurtigt penge på bordet og så spreder de benene og så skal man hurtigt ud af døren igen. Man føler sig bare som et nummer i rækken. Og sex uden intimitet eller hyggesnak er kedelige sex for mig. Derfor har jeg holdt mig til de danske. Desværre er udvalget af danske piger ikke så stor i forholdet til de udlandske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Som @tvr skriver tror jeg det handler om kemi. Dernæst et rammende svar fra @Nemtøs som er spot on.

Jeg har ramt det pureste guld indenfor begge kategorier, men også det modsatte. 

For mig er det helt klart kemien, og den kan findes begge steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg netop skrev i en anden tråd, så synes jeg at udenlandske piger er kedelige.

Men drejer det sig bare om et hul at stikke pikken i, så er de måske fine nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Det giver et forkert billede, hvis man ser så sort/hvid på det....endvidere at generalisere er helt ude i hegnet, min pt bedste oplevelse var sammen med en udenlandsk pige, den suveræne dårligste var sammen med en Dansk pige, på trods af det kan man ikke gøre nogen bedre end andre...i min verden er det et spørgsmål om forarbejde i sin søgen, og hold da kaje der bliver siet fra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste problem jeg har haft med danske piger er de er ofte højere end jeg er... Men har fundet guld blandt begge. Men jeg er ret kræsen og besøger kun piger som kan besvare på begavet vis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, udvalget af danske piger er skrumpet, men det er "vor" egen skyld. De udenlandske har i en del år prismæssigt underbudt de danske, og det er det, vi nu ser resultatet af.

Jeg besøger helst danske piger, for kommunikationen er meget vigtig for mig. Og den foregår nu bedst på ens eget sprog. Dernæst, som det nævnes, er de udenlandske her som regel kun i kort tid, hvor der bare skal skovles penge ind, hvilket giver indtryk af både stress og overanstrengelse ved lange arbejdsdage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke hellere kalde det kvalitets-GP vs. kedelig-GP, men på tværs af alle nationaliteter, i stedet for at skære alle over én kam? 

Jeg har fået dyr, kedelig sex hos en dansk GP, men der findes også udenlandske piger som koster spidsen af en jetjager, og som sender gæsten ud i en sky af euforisk sexoplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 1 time siden:

Skal vi ikke hellere kalde det kvalitets-GP vs. kedelig-GP, men på tværs af alle nationaliteter, i stedet for at skære alle over én kam? 

Jeg har fået dyr, kedelig sex hos en dansk GP, men der findes også udenlandske piger som koster spidsen af en jetjager, og som sender gæsten ud i en sky af euforisk sexoplevelse. 

Nu var trådstarters udgangspunkt jo en undren over, at der efterhånden fandtes så få danske glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som slår mig ret ofte er, når de danske piger herinde skriver at det "kun" er et bijob. En stor del af de danske piger bryster sig med at dette blot er en slags hobbybeskæftigelse for lige at smide lidt ekstra krydderi på tilværelsen. De har et almindeligt job ved siden af. Og når de gør det, er det kun fordi de selv har lyst. I den perfekte verden, er det vel også sådan det bør være.  

Den luksus tvivler jeg på at de udenlandske piger har. Det er all or nothing. Det er opsparing til uddannelse, en syg mor, bolig eller dårlige arbejdsvilkår i hjemlandet etc, etc. Det er ikke for lige at forsøde tilværelsen med et par ekstra håndører, for langt størstedelen af dem. Og dermed tænker jeg at fundamentet for jobbet er helt anderledes. De danske piger har ikke det samme udgangspunkt. Og i sidste ende gider de ikke stå og gøre sig lækre i timevis for et par tusinde om ugen, hvilket jeg udmærket godt kan forstå. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Det som slår mig ret ofte er, når de danske piger herinde skriver at det "kun" er et bijob. En stor del af de danske piger bryster sig med at dette blot er en slags hobbybeskæftigelse for lige at smide lidt ekstra krydderi på tilværelsen. De har et almindeligt job ved siden af. Og når de gør det, er det kun fordi de selv har lyst. I den perfekte verden, er det vel også sådan det bør være.  

Den luksus tvivler jeg på at de udenlandske piger har. Det er all or nothing. Det er opsparing til uddannelse, en syg mor, bolig eller dårlige arbejdsvilkår i hjemlandet etc, etc. Det er ikke for lige at forsøde tilværelsen med et par ekstra håndører, for langt størstedelen af dem. Og dermed tænker jeg at fundamentet for jobbet helt anderledes. De danske piger har ikke det samme udgangspunkt. Og i sidste ende gider de ikke stå og gøre sig lækre i timevis for et par tusinde om ugen, hvilket jeg udmærket godt kan forstå. 

Det indlæg tåler bestemt gentagelse.  Den vigtigste forskel er Pigernes liv og mulighederne for at skabe en passende balance imellem Gp-livet, familielivet, det sociale liv, fritidsinteresser med videre.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg ikke dryppe malurt i bægeret, men er det ikke faldet nogen ind, at tiderne for danske glædespiger er blevet så sløje, at de simpelthen ikke kan leve af det? Hvorfor de må have et civilt job også?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, 1 time siden:

Nu skal jeg ikke dryppe malurt i bægeret, men er det ikke faldet nogen ind, at tiderne for danske glædespiger er blevet så sløje, at de simpelthen ikke kan leve af det? Hvorfor de må have et civilt job også?

det kommer vel an på hvilken levefod man ønsker - blot en/to kunder om dagen med en nettoavance på eksempelvis 1.000/1.1500 om dagen giver på en måned 20.000/30.000 om måneden sort betales der skat  ca 18.000 pr måned i hånden, er det sort er der anden indkomst ved siden af. Ja jeg under da mere omsætning til de dejlige danske GP ere . Men Det gir ikke underskud vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

det kommer vel an på hvilken levefod man ønsker - blot en/to kunder om dagen med en nettoavance på eksempelvis 1.000/1.1500 om dagen giver på en måned 20.000/30.000 om måneden sort betales der skat  ca 18.000 pr måned i hånden, er det sort er der anden indkomst ved siden af. Ja jeg under da mere omsætning til de dejlige danske GP ere . Men Det gir ikke underskud vel?

Jeg har, det indrømmer jeg gerne, ikke dybere indsigt i glædespigernes indtægtsforhold, men jeg er ikke sikker på, at du kan stille regnestykket helt så simpelt op.

Jeg mener derimod, at nedgangen i antallet af danske glædespiger – ja, nogen er jo ligefrem begyndt at efterlyse dem! – taler sit tydelige sprog. Havde det været en fed eller bare nogenlunde fed indtægtskilde, ville de jo ikke lige så stille og roligt være forsvundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg har, det indrømmer jeg gerne, ikke dybere indsigt i glædespigernes indtægtsforhold, men jeg er ikke sikker på, at du kan stille regnestykket helt så simpelt op.

Jeg mener derimod, at nedgangen i antallet af danske glædespiger – ja, nogen er jo ligefrem begyndt at efterlyse dem! – taler sit tydelige sprog. Havde det været en fed eller bare nogenlunde fed indtægtskilde, ville de jo ikke lige så stille og roligt være forsvundet.

Nej jeg har heller ikke den indsigt, jeg ved hvad jeg betaler for et besøg/ydelse, det er alt, og egentligt vedkommer det ikke mig, måske er jobbet som GP ikke det første valg, for GP,  der er fuldt tryk på erhvervslivet med jobs og de der er ledige er aktiveret, vi så også nedgang kort før finanskrisen, og et større udbud under finanskrisen, så måske der er en sammenhæng?

Derudover tænker jeg at, hvis SKAT er blevet for dygtige til at finde GP og kræve indkomstskat uden medfølgende rettigheder så er der nok nogle/mange der så stopper - afskrivning/nedskrivning af indkomst til make up, lingeri, kondomer, annoncer, kosmetiske operationer - det kan bevirke at GP så stopper - Der er måske en del af forklaringen.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Er der egentlig nogen der ved om Skat, politi osv besøger de udenlandske piger ?

Eller er det kun de danske piger der er den fornøjelse forundt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, 1 time siden:

Eller er det kun de danske piger der er den fornøjelse forundt?

Nå jaja...lidt fornøjelse skal jer være vel undt, så får de vel også en tur sort :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Copy paste af mit bidrag i en anden tråd idag hvor emnet blev perifert berørt:

Jeg har i anden sammen hæng stødt på "kontakt" annoncer hvor piger søges til arbejde i bla. DK Det var godt nok interessant læsning skal jeg hilse at sige.

Der blev lige ud bla. skrevet at hvis man var under standard hvad angik udseende skulle der som minimum tilbyde sex uden for at kunne indtjene nok. Ligesom den lovede arbejdstid pr. dag også var afhængig af udseende/vægt mv.

Lovet løn pr. måned stod også i skærene kontrast til de timepriser man ser i danske annoncer osv. osv.

Ved selvfølgelig godt at det kun er en side af sagen men alligevel et bevis på at der er kyniske bagmand der kører en del af brancen benhårdt og ikke bare giver en hjælpende hånd med f.eks. sted/bolig.

De konkrete annonce var på ungarske og estiske hjemmesider (på ungarsk og estisk) og var postet inden for de seneste måneder. Kontaktoplysninger var i flere tilfælde til +45-numre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden:

Copy paste af mit bidrag i en anden tråd idag hvor emnet blev perifert berørt:

Jeg har i anden sammen hæng stødt på "kontakt" annoncer hvor piger søges til arbejde i bla. DK Det var godt nok interessant læsning skal jeg hilse at sige.

Der blev lige ud bla. skrevet at hvis man var under standard hvad angik udseende skulle der som minimum tilbyde sex uden for at kunne indtjene nok. Ligesom den lovede arbejdstid pr. dag også var afhængig af udseende/vægt mv.

Lovet løn pr. måned stod også i skærene kontrast til de timepriser man ser i danske annoncer osv. osv.

Ved selvfølgelig godt at det kun er en side af sagen men alligevel et bevis på at der er kyniske bagmand der kører en del af brancen benhårdt og ikke bare giver en hjælpende hånd med f.eks. sted/bolig.

De konkrete annonce var på ungarske og estiske hjemmesider (på ungarsk og estisk) og var postet inden for de seneste måneder. Kontaktoplysninger var i flere tilfælde til +45-numre.

Seriøst - Det lyder jo helt crazy, og trist.

Og igen kan man jo undre sig over at politiet ikke finder den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...