Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Borende X skrev, den 4/12/2018 at 10:46:

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at nogen har oprettet en gmail-konto, som kunne foranledige nogen til at tro, at jeg står bag. Det gør jeg ikke, så hvis nogen får en mail fra [email protected], så er den ikke fra mig, ligesom jeg heller ikke vil kendes ved den tidligere oprettede [email protected]

Hilsen (den rigtige) BX

Han er også begyndt at chikanere mig i dag + en mail der hedder [email protected] 

Tænker at det er samme person som står bag. Han påstår i hvertfald at vide alt om mig, navn, adresse mm. :-)

Derudover så virker de begge 2 meget truende i deres mail. 

Er der mon andre som har haft samme oplevelser ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
SofieBaby skrev, for 17 timer siden:

Han er også begyndt at chikanere mig i dag + en mail der hedder [email protected] 

Tænker at det er samme person som står bag. Han påstår i hvertfald at vide alt om mig, navn, adresse mm. :-)

Derudover så virker de begge 2 meget truende i deres mail. 

Er der mon andre som har haft samme oplevelser ?? 

100% @SofieBaby, jeg sætter lige den rigtige Rejsenetværk på, han er ved at samle krudt til at stoppe denne syge person

SÅ er du også kommet på BA listen rejse :-) @Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
SofieBaby skrev, den 17/9/2019 at 16:06:

Han er også begyndt at chikanere mig i dag + en mail der hedder [email protected] 

Tænker at det er samme person som står bag. Han påstår i hvertfald at vide alt om mig, navn, adresse mm. :-)

Derudover så virker de begge 2 meget truende i deres mail. 

Er der mon andre som har haft samme oplevelser ?? 

Jeg har også haft glæden både x og rejsenetværk dog ikke så ofte mere men det kommer nok igen når man skriver her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også haft glæden både x og rejsenetværk dog ikke så ofte mere men det kommer nok igen når man skriver her 

Ja, der plejer at være et mønster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får dagligt mail fra tossen, med ikke ret pæne tilsvininger, og trusler om hvordan han vil melde mig og ved alt om mig, hvilket er godt klaret når jeg har oprettet en Gmail til kontakten

og jep også fra den der rejsenetvæk 

 

shit de må være nogle sørgelige små idioter altså

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillepigen skrev, for 1 time siden:

Jeg får dagligt mail fra tossen, med ikke ret pæne tilsvininger, og trusler om hvordan han vil melde mig og ved alt om mig, hvilket er godt klaret når jeg har oprettet en Gmail til kontakten

og jep også fra den der rejsenetvæk 

 

shit de må være nogle sørgelige små idioter altså

Jeg må sige dig, at hvis du inddrager the real @Rejsenetværk i dette, så er du helt i skoven.

Jeg har kendt ham under dette handle og et andet på Venuslogen siden årtusindskiftet, og han kunne aldrig i sin vildeste brandert (han er afholdsmand) finde på at genere nogen overhovedet.

Men førstnævnte tosse har oprettet sig forskellige steder og svinet piger under anvendelse af forskellige nicks, men det er bestemt ikke Rejsenetværk, der står bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lillepigen skrev, for 15 timer siden:

Jeg får dagligt mail fra tossen, med ikke ret pæne tilsvininger, og trusler om hvordan han vil melde mig og ved alt om mig, hvilket er godt klaret når jeg har oprettet en Gmail til kontakten

og jep også fra den der rejsenetvæk 

 

shit de må være nogle sørgelige små idioter altså

Mon ikke det er samme sørgelige skabning der sender fra begge mail. Han har ikke andet indhold i sit liv. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Mon ikke det er samme sørgelige skabning der sender fra begge mail. Han har ikke andet indhold i sit liv. :roll:

Det er der vist ingen tviv l om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, den 10.10.2019 at 16:15:

Jeg har også haft glæden både x og rejsenetværk dog ikke så ofte mere men det kommer nok igen når man skriver her 

Rejsenetvrk er også i min  mail nu, samt borendex men han har været der stortset hverdag i 2 år, stjernepsykopat, utroligt man gider, svare ham aldrig, må sku være kedeligt og sidde op hver nat og skrive latterlig mails til folk der ikke gider bruge tid til at respondentere på det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 10.12.2019 at 22:25:

Nå, så har anstalten sluppet ham ud i det fri igen.

Rejsenetvrk er også i min  mail nu, samt borendex men han har været der stortset hverdag i 2 år, stjernepsykopat, utroligt man gider, svare ham aldrig, må sku være kedeligt og sidde op hver nat og skrive latterlig mails til folk der ikke gider bruge tid til at respondentere på det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlige Pernille skrev, for 8 timer siden:

Kan vi få stoppet den psykopat nu!

Jeg modtager mails hver dag, hvor jeg bliver truet med at blive slået ihjel. 

 

Det bør du soleklart politianmelde. Ingen og absolut ingen må true andre på livet ustraffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlige Pernille skrev, for 11 timer siden:

Kan vi få stoppet den psykopat nu!

Jeg modtager mails hver dag, hvor jeg bliver truet med at blive slået ihjel. 

 

Som jeg har skrevet tidligere, så brug  følgende 3 råd:

 

1. Ignorer ham 

2. Ignorer ham

3. Ignorer ham.

 

Ha' en god weekend 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der til nu, ikke har bestået nogen muligheder indenfor lovens rammer, for at stoppe ham, og hvis karakteren af hans hidtidige chikane, eventuelt af politiet har så lav prioritet, at han de facto har frit spil.

Så forekommer det mig, at der med den seneste udvikling, hvor han kommer med dødstrusler, der må han kunne anmeldes, efterforskers for det, og forhåbentlig også kunne anklages ved retten for det?

Er der ikke en eller anden behjertet advokat her på EG, der i kulissen vil tilbyde at rådgive pigerne om deres muligheder, som han måtte se dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlige Pernille skrev, for 16 timer siden:

Kan vi få stoppet den psykopat nu!

Jeg modtager mails hver dag, hvor jeg bliver truet med at blive slået ihjel.

Trusler på livet er direkte strafbare. Du bør med bevis i hånd straks anmelde ham. Det vil også gøre mange andre glade.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 30.9.2018 at 08:22:

Det har du het ret i @Mr Comeagain og skulle der på et tidspunkt komme en politisag ud af noget nyt lort som du skriver så kan gammelt materiale jo altid graves frem igen. Mere slettet er det jo ikke. Eller det håber jeg ikke for så kan kriminelle jo nemt og med Datatilsynet få slettet deres spor.......

Men lad os se og håbe at han er stoppet. Måske han har fået en sød kæreste eller andet der nu kan give hans liv mening....... 

Han er ikke stoppet :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlige Pernille skrev, den 17.1.2020 at 23:52:

Kan vi få stoppet den psykopat nu!

Jeg modtager mails hver dag, hvor jeg bliver truet med at blive slået ihjel. 

 

Det samme her :unsure: han skifter mellem at man skal nakkes, han sender drengene, han vil offentliggøre. Det passer med 10 min på annoncelight, og bum han er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der jo ikke sket noget, siden han havde sidste springtur fra den lukkede. Skønt flere hævder at ligge inde med beviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Liderlige Pernille skrev, den 17.1.2020 at 23:52:

Kan vi få stoppet den psykopat nu!

Jeg modtager mails hver dag, hvor jeg bliver truet med at blive slået ihjel. 

 

Det må være vanvittigt ubehageligt. Han er et sølle menneske. Han er syg.  Ignorer ham herinde. Kys :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er super ubehageligt, og det har påvirket mig ret meget, og det gør mig nervøs, usikker og ret ked af det.

Jeg har derfor valgt at stoppe i denne branche efter i aften, desværre.  

Jeg ønsker alle jer dejlige mænd og glædespiger held og lykke, og må intet ondt ske jer.

1000 kys

Fra Pernille 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlige Pernille skrev, for 13 minutter siden:

Det er super ubehageligt, og det har påvirket mig ret meget, og det gør mig nervøs, usikker og ret ked af det.

Jeg har derfor valgt at stoppe i denne branche efter i aften, desværre.  

Jeg ønsker alle jer dejlige mænd og glædespiger held og lykke, og må intet ondt ske jer.

1000 kys

Fra Pernille 

Det er jeg meget ked af at høre. Så har B.arnerøv jo nået sit mål og er således blevet opmuntret til fortsat aktivitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...