Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 55 minutter siden:

Nu venter jeg lige og ser om han forstår alvoren og konsekvenserne ved det, og stopper med at kontakte jer alle. 

Jeg syntes også, som de fleste herinde, at han er et fjols, men pas på at du ikke ryger ned på hans lave niveau og bruger samme metoder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bear skrev, for 1 time siden:

Jeg mente at ignorere ham herinde. Det kunne tyde på at opmærksomhed herinde fik ham i gang igen. 

Han er begyndt at skrive til tøserne nogle dage før jeg skrev i tråden, så det er ikke pga mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Jeg syntes også, som de fleste herinde, at han er et fjols, men pas på at du ikke ryger ned på hans lave niveau og bruger samme metoder. 

På den ene side har du ret. Det vil være for dumt. Men på den anden side må det stoppe nu. Han ødelægger kvinders liv, fordi han tror han er den almægtige og har set sig gal på erhvervet og på ALs ejer (det er kun os der reklamerer der han skriver til). Så jeg er meget splittet. Men nu får han en advarsel, så han kan nå at stoppe. Det er mere end hvad han giver os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Men nu får han en advarsel, så han kan nå at stoppe. Det er mere end hvad han giver os. 

Sørg blot for, at du/I kan bevise, at den specifikke BA har gjort lige præcis ALT det, du beskylder ham for - ellers havner du meget let i retten.
Det er altså ikke nok, at du har beviser for, at han har gjort det mod én pige, hvis 100 tropper op og anklager ham for det.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

På den ene side har du ret. Det vil være for dumt. Men på den anden side må det stoppe nu. Han ødelægger kvinders liv, fordi han tror han er den almægtige og har set sig gal på erhvervet og på ALs ejer (det er kun os der reklamerer der han skriver til). Så jeg er meget splittet. Men nu får han en advarsel, så han kan nå at stoppe. Det er mere end hvad han giver os. 

Respekt for at du gør noget ved probelemet, men husk at han fik EG til at slette oplsyninger om ham i forhold til Datalovgivningen.
Blot en oplysning for at du ikke får dig selv rodet ind i nogle problemer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
AalborgLook skrev, for 40 minutter siden:

Respekt for at du gør noget ved probelemet, men husk at han fik EG til at slette oplsyninger om ham i forhold til Datalovgivningen.
Blot en oplysning for at du ikke får dig selv rodet ind i nogle problemer ;)

Det er derfor EG ikke skal blandes ind i det. Hvis jeg vælger at sende hans adresse osv til tøserne, så skal det foregå via SMS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har fået en mail fra mig. Det er altid dejligt at få en mail fra sig selv. :lol:

Hvis nogle af jer får en mail fra mit navn, så ved I nu at det er fra den sædvanlige. Det gælder uanset hvad der bliver skrevet, for jeg har ikke brugt en mail adresse i mit eget navn i et halvt års tid, og kommer ikke til at bruge det igen. 

Screenshot_20200610_203425.jpg

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har fået en mail fra mig. Det er altid dejligt at få en mail fra sig selv. :lol:

[...]. 

 

Gid jeg havde det sådan. 
Jeg får altid sådan nogle røvsyge mails fra mig selv... “Husk at købe havregryn”, “Her er et link til billig bilvask” osv. osv.<_<

Engang skrev jeg til mig selv, at jeg godt lige kunne stramme op og tage noget pænere tøj på til et arrangement. Måske skulle jeg blokere mig selv, så jeg ikke konstant bliver mindet om, hvor nederen jeg er...:-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden:

Gid jeg havde det sådan. 
Jeg får altid sådan nogle røvsyge mails fra mig selv... “Husk at købe havregryn”, “Her er et link til billig bilvask” osv. osv.<_<

Engang skrev jeg til mig selv, at jeg godt lige kunne stramme op og tage noget pænere tøj på til et arrangement. Måske skulle jeg blokere mig selv, så jeg ikke konstant bliver mindet om, hvor nederen jeg er...:-|

Jeg overvejer at dele "hans" navn, adresse og arbejdsplads med mig selv. Det er jo bare mig, så der sker intet ved det. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får sørme også mails

den er så svær at gætte hvem det er med det ordforråd og klassiske skældsord som han altid bruger  
 

Ved du følger med her inde 

så du er allerede klar med mail om hvor dum og til grin jeg er.

hvor klam og ulækker, ej forglemme trusler om politi, skat, kommune, data tilsyn som du bruger på alle os kvinder.

vi ved altså godt det er dig der prøver at efterligne en anden kvinde her fra. 

9022B236-2742-41C9-B720-907FA965076F.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 10.6.2020 at 13:23:

På den ene side har du ret. Det vil være for dumt. Men på den anden side må det stoppe nu. Han ødelægger kvinders liv, fordi han tror han er den almægtige og har set sig gal på erhvervet og på ALs ejer (det er kun os der reklamerer der han skriver til). Så jeg er meget splittet. Men nu får han en advarsel, så han kan nå at stoppe. Det er mere end hvad han giver os. 

Alene det du skriver at han er med til at ødelægge kvindernes liv, er jo det han gerne vil opnå.  Derfor er det jo en sejr i sig selv hvis han læser med på dette forum.  Sådan en n.a.r skal ignoreres og ties ihjel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
John41 skrev, den 11.6.2020 at 14:44:

Alene det du skriver at han er med til at ødelægge kvindernes liv, er jo det han gerne vil opnå.  Derfor er det jo en sejr i sig selv hvis han læser med på dette forum.  Sådan en n.a.r skal ignoreres og ties ihjel..

Jeg ved ikke hvorfor I ikke læser hvad der bliver skrevet, så jeg gentager da igen igen. At tie hjælper ikke. Manden bliver ved og ved og ved. Der er noget galt i hans hoved. Der er lidt Rasmus Paludan over ham. De tror begge de er politibetjente, og skal bekæmpe det de ikke kan lide. De indser ikke at det de ikke kan lide er lovligt her i landet, og det er dem selv der er galt på den. Derfor skal vi advare mod ham, så andre er klar over at de intet har gjort galt, hvis det sørgelige menneske stiller skarpt på dem og sviner dem til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke hvorfor I ikke læser hvad der bliver skrevet, så jeg gentager da igen igen. At tie hjælper ikke. Manden bliver ved og ved og ved. Der er noget galt i hans hoved. Der er lidt Rasmus Paludan over ham. De tror begge de er politibetjente, og skal bekæmpe det de ikke kan lide. De indser ikke at det de ikke kan lide er lovligt her i landet, og det er dem selv der er galt på den. Derfor skal vi advare mod ham, så andre er klar over at de intet har gjort galt, hvis det sørgelige menneske stiller skarpt på dem og sviner dem til. 

Netop om han tier eller ej fortsætter manden. Skal frem i lyset og til alle kvinder der også har manden  i sin indbakke, de er ikke alene.. manden er kendt herinde og alle andre sider hvor kundeservice kan bekræfte alle steder de detsværre også kender til ham og hans terror af os kvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, for 27 minutter siden:

Netop om han tier eller ej fortsætter manden. Skal frem i lyset og til alle kvinder der også har manden  i sin indbakke, de er ikke alene.. manden er kendt herinde og alle andre sider hvor kundeservice kan bekræfte alle steder de detsværre også kender til ham og hans terror af os kvinder.

 

Jeg forstår godt hvad i siger(skriver)  Men i føder han tilfredsstillelse og det får ham til at fortsætte...  Advar gerne MEGET, men på PM og lukkede fora hvor han ikke kan nyde at læse i "lider" over hans lave selvværd. I føder ham med lyst til at fortsætte.

Selvom det er svært, er jeg sikker på at hvis i ignorer ham fuldstændig, så går han død efter nogen tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du fulgt med i hele tråden fra start og hvor lang tid manden været igang ... får hvis du har det undre det mig dit gentagende sætning med det hjælper at tie ham ihjel, ignorre ham, i er grunden til han bliver ved da i fodre ham..

manden været igang i en del år...

hjælper ikke at tie, stopper han ikke..

jo flere vi kan advare imod ham.. jo bedre og kunne være der sidder kvinder der ikke tør stå frem og faktisk meget bange for alt hans mundlort, terror og trusler hvor vi her kan hjælpe med at sige de ikke er alene vi har selv oplevet ham i vores indbakke stort set hver dag.. og ja manden skriver fortsat uanset om man svare eller ej sjovt nok..

så hjælper ikke det du prøver at komme ud med..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke denne tråd ikke lukkes og omtale af Bjarne forbydes. Damerne og deres fans er gået i selvsving.

Ingen ved om årsagen til tråden, Bjarne A, er den der sender beskederne. At nogle tåbeligt skriver personoplysninger på en sandsynligvis  tilfældig og "uskyldig" er helt hen i vejret, og årsagen til at datatilsynet kommer ind i billedet. 

Det er det nemmest i denne verden at spærre for opkald fra bestemte numre og email adresser.  I må sikre jer synlighed på anden vis- f.eks.  god gedigen service. Derfor min opfodring til at lukke tråden.

 

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, for 2 minutter siden:

At nogle tåbeligt skriver personoplysninger på en sandsynligvis  tilfældig og "uskyldig" er helt hen i vejret, og årsagen til at datatilsynet kommer ind i billedet. 

Jeg har set manden. Så snart jeg smutter forbi hans hjem og ser ansigtet på den der bor på adressen, så ved jeg om det er ham eller om det ikke er ham. Indtil jeg ved det, så bliver adressen ikke givet ud. Men er det ham, så bliver der frit spil for alle der vil vide hvor han bor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har set manden. Så snart jeg smutter forbi hans hjem og ser ansigtet på den der bor på adressen, så ved jeg om det er ham eller om det ikke er ham. Indtil jeg ved det, så bliver adressen ikke givet ud. Men er det ham, så bliver der frit spil for alle der vil vide hvor han bor. 

Det var så en konkret trussel. Ikke en sag for datatilsynet men en sag for politiet.

Men hvordan ved du det er ham?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, Lige nu:

Det var så en konkret trussel. Ikke en sag for datatilsynet men en sag for politiet.

Men hvordan ved du det er ham?

Når jeg skriver frit spil, så mener jeg til de kan få adressen. Jeg forventer at ingen gør noget fysisk ved ham andet end genere ham som han har generet os. Jeg er ikke et voldeligt menneske og synes ikke andre skal udsættes for noget fysisk. Så politiet er velkommen til at kontakte mig. 

Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre hvorfor jeg ved det er ham, hvis det er ham der åbner døren. For han læser med herinde og vil så ændre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Når jeg skriver frit spil, så mener jeg til de kan få adressen. Jeg forventer at ingen gør noget fysisk ved ham andet end genere ham som han har generet os. Jeg er ikke et voldeligt menneske og synes ikke andre skal udsættes for noget fysisk. Så politiet er velkommen til at kontakte mig. 

Og det gør de nok for det du lige har insinueret.

Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre hvorfor jeg ved det er ham, hvis det er ham der åbner døren. For han læser med herinde og vil så ændre det. 

Dvs han flytter adresse !? - Nu begynder jeg endelig at forstå underholdningsværdien af tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, for 1 minut siden:

Og det gør de nok for det du lige har insinueret.

Dvs han flytter adresse !? - Nu begynder jeg endelig at forstå underholdningsværdien af tråden.

Hvis man vil misforstå, så gør man det tydeligvis. :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man vil misforstå, så gør man det tydeligvis. :rolleyes: 

Du ved udmærket hvad du skriver. Du truer en tilfældig fysisk som muligvis har generet dig  ved mail eller sms og som du nemt kan blokkere. Det er det man kalder proportionsforvrængning. Men synes du er modig i betragtning af hvad du risikerer.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, for 13 minutter siden:

Du ved udmærket hvad du skriver. Du truer en tilfældig fysisk som muligvis har generet dig  ved mail eller sms og som du nemt kan blokkere. Det er det man kalder proportionsforvrængning. Men synes du er modig i betragtning af hvad du risikerer.

Truer fysisk? Er det en trussel at ville ringe på en dør? Jeg dukker ikke op med en masse mænd der vil tæske ham (hvilket er en af de mange ting han truer andre gp'er med). Jeg dukker op alene, ringer på døren, ser hans ansigt og vender mig om og går. Hvad er der truende ved det? 

Og det er som om I er mange mænd der ikke forstår hvad vi skriver. Manden har været blokeret længe. Alligevel bliver han ved og ved og ved. Han opretter nye mail adresser og skriver fra dem i en periode. Det er ofte med brugernavne herinde fra. Lige nu er det mit brugernavn/gp navn. Om nogle måneder kommer der nok en ny mail adresse. Måske bliver det dit brugernavn han bruger? Men han bliver ved og ved og ved uanset om vi skriver i denne tråd eller lader være. Uanset om vi har en annonce eller har slettet den. Han kan ikke stoppe sig selv. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Du ved udmærket hvad du skriver. Du truer en tilfældig fysisk som muligvis har generet dig  ved mail eller sms og som du nemt kan blokkere. Det er det man kalder proportionsforvrængning. Men synes du er modig i betragtning af hvad du risikerer.

Jeg har gået og tænkt lidt over det du skrev. Jeg opfordrer på ingen måde nogle til at gøre manden noget fysisk. Jeg vil give dem adressen, så de kan anmelde ham til politiet for alle de trusler han sender til dem. Han har "kun" indirekte truet mig med en flishugger, men det har han ikke nøjes med til andre gp'er. Hvorfor skal de gå rundt og være bange for hvad han kan finde på, uden at have mulighed for at anmelde ham så truslerne kan stoppe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Truer fysisk? Er det en trussel at ville ringe på en dør? Jeg dukker ikke op med en masse mænd der vil tæske ham (hvilket er en af de mange ting han truer andre gp'er med). Jeg dukker op alene, ringer på døren, ser hans ansigt og vender mig om og går. Hvad er der truende ved det? 

Kald det hvad du vil. Det er en fysisk konfrontation inkluderet "frit spil" bagefter som du så smukt formulerer det.  Du slipper ikke for ansvaret.

Citat

Og det er som om I er mange mænd der ikke forstår hvad vi skriver. Manden har været blokeret længe. Alligevel bliver han ved og ved og ved. Han opretter nye mail adresser og skriver fra dem i en periode. Det er ofte med brugernavne herinde fra. Lige nu er det mit brugernavn/gp navn. Om nogle måneder kommer der nok en ny mail adresse. Måske bliver det dit brugernavn han bruger? Men han bliver ved og ved og ved uanset om vi skriver i denne tråd eller lader være. Uanset om vi har en annonce eller har slettet den. Han kan ikke stoppe sig selv. 

Og? Så blokkerer du bare den nye email adresse og brugernavn og det samme med taletidskort. Hvor svært kan det være?

Brugernavn (Afsenderens) og email adresser er ikke det samme. Han kan bruge hvilke brugernavne han vil - der er frit valg på hylden for alle.

Jeg har nu meget svært ved at se truslen eller genen i "du er en snodum klam ko". Det er jo bare barnligt men åbenbart nok til at give et kick - på nudansk også kaldet arousal.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...