Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
Lasselarseb skrev, for 15 minutter siden:

Kald det hvad du vil. Det er en fysisk konfrontation inkluderet "frit spil" bagefter som du så smukt formulerer det.  Du slipper ikke for ansvaret.

Og? Så blokkerer du bare den nye email adresse og brugernavn og det samme med taletidskort. Hvor svært kan det være?

Brugernavn (Afsenderens) og email adresser er ikke det samme. Han kan bruge hvilke brugernavne han vil - der er frit valg på hylden for alle.

Jeg har nu meget svært ved at se truslen eller genen i "du er en snodum klam ko". Det er jo bare barnligt men åbenbart nok til at give et kick - på nudansk også kaldet arousal.

Jeg har set bevis på at han truer med at flere mænd vil komme og tæske piger. 

Christina ssbbw skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har gået og tænkt lidt over det du skrev. Jeg opfordrer på ingen måde nogle til at gøre manden noget fysisk. Jeg vil give dem adressen, så de kan anmelde ham til politiet for alle de trusler han sender til dem. Han har "kun" indirekte truet mig med en flishugger, men det har han ikke nøjes med til andre gp'er. Hvorfor skal de gå rundt og være bange for hvad han kan finde på, uden at have mulighed for at anmelde ham så truslerne kan stoppe? 

Svarer du også lige på det her? 

 

Det er sjovt at I er så mange mænd der mener vi skal tie stille om det. Havde det været jer han afslørede som kunder overfor jeres koner/kærester, ligesom han gør overfor pigers familier hvis han kan finde ud af hvem vi er, så er jeg sikker på I ville have travlt med at hjælpe med at finde ud af hvem han var, så han kunne blive anmeldt og stoppet. Men fordi det ikke er jer det går ud over, så skal vi bare holde kæft så I er fri for at læse om de problemer det kan give at være i branchen. Det er ikke altid så rosenrødt som mange af jer tror det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 10 timer siden:

Det er ikke altid så rosenrødt som mange af jer tror det er. 

Det er bare at sende mig info på manden, så jeg ved, at jeg har fat i den rette, og så skal jeg nok (uden vold, trusler, etc.) få ham til at stoppe med, det han har gang i, men det ville du ikke (hvilket jeg respekterer), men så må du også leve med, at du tror, at mange af os tror, at I har det rosenrødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klovnen som har taget Christina navn her fra og sendt fine ord som so , sæk, narkoluder osv og spiller hende, afsløret så sig selv ved at sende mail til hende hvor hendes eget navn stod i mail, som hun har lavet opslag om her og sagt det ikke er hende.. syntes mit navn og mail er fedt så for i mail med klamme tilsvinger og udgivelser for at spille mig så er det bare den klovn...

jeg skriver ikke til kvinder så kære kvinder her inde skriver en ved navn på mail til jer er det ikke mig, blokere og smid i spam..  

skulle han søge opmærksomhed ved jer mænd i kedsomhed og spille mig ved en fake mail adresse er det ikke mig.. skriver ikke selv rundt til jer mænd medmindre vi igang med samtale eller i skrive til mig på min mail..

 

Så bare en lille opdate og advarsel ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Malou00 skrev, for 2 timer siden:

B77E1E88-FAD8-468D-BA94-5F017A2A273E.jpeg

Jeg glæder mig til at føre en samtale med dig på mail. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Danskemalene skrev, for 6 timer siden:

Jeg hører heller intet mere, skønt.

 

Han lever desværre stadig. Jeg tror djævlen tog imod ham, og indså at selv han ikke kunne holde det fjols ud. Så han sendte ham tilbage op til os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev idag kontaktet af sød betjent der er inden sagen.

har har sendt mail rundt til en del hvor jeg var en af dem.

så alle jer der ligger inde med trusler osv eller anden viden smid en mail så vi sammen kan få stoppet ham, og han ikke længer kan få lov til at skræmme eller true kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 24.6.2020 at 15:42:

Han lever desværre stadig. Jeg tror djævlen tog imod ham, og indså at selv han ikke kunne holde det fjols ud. Så han sendte ham tilbage op til os.

Jeg hørte også fra ham forrige uge efter et par mdr i tavshed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Pas nu på når I får mail fra "politiet". Undersøg om det virkelig er en betjent, eller bare vores ven der morer sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 8 minutter siden:

Pas nu på når I får mail fra "politiet". Undersøg om det virkelig er en betjent, eller bare vores ven der morer sig. 

Det er utroligt, men forstår desværre godt du er mistænksom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv person der passer godt på især når vi har med ham tossen at gøre.

men ham her rigtig betjent med rigtig skilt og ikke en der udgiver sig for at være betjent hvor han kan bruge det imod os som tossen gør ved alt.

 

derfor jeg slog det op herinde for at fortælle ham her ikk er fake og en vi kan stole på.

jeg har selv fået dødstrusler af vores alle sammens tossen fra mange mails adresser han efterhånden har haft i brug. Ved jeg sikkert også vil få flere da han følger med i denne tråd og god til at skræmme over mail især når han mærker det han har gang i med os kvinder snart slutter. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Har du ringet direkte til Næstved politi og fået bekræftet at de har en betjent med det navn og det mobilnummer? Jeg gør det gerne i morgen når de åbner, og skriver det her i tråden. Indtil da vil jeg anbefale at ingen skriver til nogen som helst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke efterligne denne afsender du kan ikke få mail adresse som alm borger der slutter på politi.dk

han er betjent.

kunne fortælle ting som ikke tossen kunne finde frem til eller vide 

 

3F117335-7335-4CFC-AB8A-2AA18AEACBDE.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tossen kommet ud fra sit skjul som jeg regnet med... viste godt han fulgte med her og ligesom da hans adresse blev truet med at komme rundt blandt os piger hvor han følte sig presset så spiller han nu op i min mail smart i en fart med det rager ham med politiet.

manden er presset...

så tag jer ikke af ham i jeres mail boks.

han laver nok nye mail adresser nu som han plejer så vær ekstra opmærksom

han har prøvet et par gange at spille kunde hos mig men i kan tydeligt se det er ham på måden han skriver og i ved alle efterhånden hvilke mail adresser han bruger.

så tjek alle nye en ekstra gang der kommer i jeres mail adresse.  
 

mig skræmmer han ikke. Og skal ikke have lov at sætte skræk i livet på flere kvinder.

han køre blandet andet under navnet 

lars erik

Thomas Olsen 

 

vi skal nok få stoppet ham. Politiet er på sporet af ham. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, for 24 minutter siden:

Man kan ikke efterligne denne afsender du kan ikke få mail adresse som alm borger der slutter på politi.dk

han er betjent.

kunne fortælle ting som ikke tossen kunne finde frem til eller vide 

 

3F117335-7335-4CFC-AB8A-2AA18AEACBDE.png

Man kan godt få et mailsystem til at vise en anden afsender end den mailen i virkeligheden er sendt fra. 

Men når du trykker "besvar" vil den rigtige mail komme frem i dit adressefelt. Muligvis skal du lige klikke på den for at se den korrekte, det er lidt forskelligt hvor smart det er lavet. Så check grundigt før du svarer på mailen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige trykket svar så i kan se den samme mail adresse dukke frem.

 

lige måtte slette min besked til ham jeg har skrevet til betjenten da tossen følger med i tråden.  Så derfor en del streget ud med hvidt 

D2202B61-A7D6-4ABB-A47D-6A39392CCFE4.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad jer ikke skræmme trods han prøver at spille smart med politi ikke kan bruge alle hans trussels til nået og aldrig vil blive sag i retten ud af det.  Han håber og ønsker man lader sig skræmme som han har haft lykkes med før hos mange .

 

Ved du læser med. 
 

du skriver fra din Thomas Olsen mail adresse som politi også har.

så at du prøver at skrive du bor i udlandet stopper ikke sagen imod dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, for 23 timer siden:

Lige trykket svar så i kan se den samme mail adresse dukke frem.

 

lige måtte slette min besked til ham jeg har skrevet til betjenten da tossen følger med i tråden.  Så derfor en del streget ud med hvidt 

 

Stor respekt for, at du tager sagen hele vejen. Jeg håber, at andre der er blevet verbalt overfaldet, også enten har taget eller tager kontakt til politiet, så han en gang for alle kan stoppes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis det jeg ligger inde med af trusler osv kan være med til han bliver stoppet og ikke gør mere skade mod andre. 
Ser jeg ingen grund til ikke at fremvise dette til politiet man er kontaktet af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Malou00 skrev, den 13.7.2020 at 19:43:

Den er go nok ikke fake.

han har sendt dette ud.

Kan bekræfte han ikke er en der udgiver sig for at være betjent men han er rigtig betjent.

 

50719600-E37E-45D6-A482-4AF11195E01C.png

4D30845D-75AE-4B4A-AD70-848EB00867DF.png

Nu fandt jeg tid til at kontakte politiet, og fik bekræftet at dette er en betjent, og det er hans email adresse og telefonnummer. Så har I nogle oplysninger om Bjarne, eller hvad han kalder sig i de utallige mails, så skriv direkte til Oliver Ringsted Plambæk på den email adresse der står i Malous screenshot. Tak for du delte det med os Malou. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var så lidt.

jeg har sendt en masse ind til ham allerede på masser af trusler. Fortsætter med at sende da tossen ikke mener politiet han røre ham og min spam mappe bliver fyldt så bliver sendt videre hver gang det lander.

 

håber i er flere da smider mails afsted med alt i har fået af trusler osv via mail til betjenten så vi sammen kan få stoppet dette her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...