Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Navnet står i trådens overskrift;)

Hvorfor må vi så ikke skrive det i trådene? :blink:

Nå pyt. Nu behøver admin ikke bruge tid på at ændre hendes svar. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Han er ikke ekspert i noget som helst andet end stalking. Nej, jeg har ikke hørt han er mødt op og har gjort nogle noget. Men han mødte op og kørte langsomt forbi mig da han bookede mig til en falsk adresse i min anden uge. Men han gjorde mig ikke noget. Han grinede bare og gav mig et chok fordi han er så grim (han ligner gargamel fra smølferne bortset fra hans hår er gråt og ikke sort). Så hvis du er på klinik, så kan han ikke få fat i din adresse. Træk på skuldrene, grin af ham og bloker ham på mail. Så gør du ham nok lidt ked af det, fordi der er endnu en pige han ikke kan skræmme. Men han må jo lære det på den hårde måde, at vi ikke gider spilde vores tid på ham. 

Pyhaaaa det gjorde mig da lidt roligere, han er VIRKELIG sur, for jeg har hele tiden været 100% sikker på at det var en pige der skrev de mail. Tænkte der simpelhen ik nogle mænd der så drama agtige :) så jeg har bare sagt så så sure kost til ham :) og han blev ved med at skrive jamen hvorfor tror du da ik på at jeg er en mand, øhhh jo ser du frk du opføre dig jo som en kælling.. :)  men takkkk for din tilbage melding søde, lige et sidste spørgsmål, øhhh kan man godt blokere en på email? 1000 tak igen

Redigeret af Kira svalereden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han er nok ekstra sur over at du lige kaldte ham en drama kost. :lol:

Ja, du kan godt blokere ham. Da jeg ikke kender dit mail program, så må du Google det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Han er nok ekstra sur over at du lige kaldte ham en drama kost. :lol:

Ja, du kan godt blokere ham. Da jeg ikke kender dit mail program, så må du Google det. :)

Fedt det må jeg lige prøve at hitte ud afB) ja det har han nok ik kunne lide, da han virker til at have et stor had til kvinder. Nå god aften og tak igen<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira svalereden skrev, 1 time siden:

kan man godt blokere en på email? 1000 tak igen

Du skal ind i indstillinger i dit mail program - sådan er det i de fleste programmer. Der står nok noget med BLOKER og der sætter du hans mailadresse ind. Men han bruger bare en af sine andre, så du skal nok blokere ham nogle gange :)
Det bedste er at du slet ikke svarer ham, eller skriver om ham herinde. Den type skvat får deres kick af at se deres chikane virker. Det er som med blomster. Uden vand/opmærksomhed dør de. Sådan er det også med skvattet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Du skal ind i indstillinger i dit mail program - sådan er det i de fleste programmer. Der står nok noget med BLOKER og der sætter du hans mailadresse ind. Men han bruger bare en af sine andre, så du skal nok blokere ham nogle gange :)
Det bedste er at du slet ikke svarer ham, eller skriver om ham herinde. Den type skvat får deres kick af at se deres chikane virker. Det er som med blomster. Uden vand/opmærksomhed dør de. Sådan er det også med skvattet. 

 

Tudsinde tak, har heller ik åbnet nogle siden igår da jeg opdagede det var ham. Jeg troede det seriøst ik det var en der var seriøs. Har aldrig oplevet den slags før i min tid som gp’ere. Men du kan tro at jeg ik svare mere, for blev da halv nervøs igår. Men tak det vil jeg se om jeg ik kan finde ud af;) god aften til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er han på spil igen. En pige har lige tippet mig om, at en borendeX fra en gmail-adresse har sendt noget, der ligner dødstrusler. Hvis andre skulle have oplevet det samme, er det ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 40 minutter siden:

Så er han på spil igen. En pige har lige tippet mig om, at en borendeX fra en gmail-adresse har sendt noget, der ligner dødstrusler. Hvis andre skulle have oplevet det samme, er det ikke mig.

Han er på spil hver dag mange gange om dagen. Når jeg har et sted og evt opper annoncen, så skriver han til mig og sviner mig til få minutter senere. Gør jeg det samme lidt senere, så skriver han igen. Og nu hvor jeg skriver i denne tråd (eller andre tråde om ham), så skriver han også til mig og sviner mig til om få minutter. Han er en sørgelig skabning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Han er på spil hver dag mange gange om dagen. Når jeg har et sted og evt opper annoncen, så skriver han til mig og sviner mig til få minutter senere. Gør jeg det samme lidt senere, så skriver han igen. Og nu hvor jeg skriver i denne tråd (eller andre tråde om ham), så skriver han også til mig og sviner mig til om få minutter. Han er en sørgelig skabning. 

Kan man kalde ham en "skabning"? Han skaber sig jo kun.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Kan man kalde ham en "skabning"? Han skaber sig jo kun.

Han skaber sig oftere end os andre når vi har menstruation. Måske skal jeg spørge om han bløder? ;)

Det sjove er at han ikke kan finde ud af, at vi kan sætte den til at oppe annoncen automatisk. Så han hidser sig op, og så er det noget jeg har bestilt dagen før. Jeg har prøvet at forklare ham det, men han har ikke mange brikker at flytte rundt med (det her vil han også skabe sig over når han skriver). :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Han skaber sig oftere end os andre når vi har menstruation. Måske skal jeg spørge om han bløder? ;)

Det behøver du ikke. Jeg er sikker på, at han hjenebløder

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det behøver du ikke. Jeg er sikker på, at han hjenebløder

Det har du nok helt ret i. :lol:

Jeg tror han er gået i seng, for han har ikke skrevet endnu. Men så skriver han til mig kl 6, som han plejer. Ja, jeg kender hans skema. Det vil han nok også brokke sig over om 6 1/2 time. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han skrev først kl 6:56, og han var ikke glad. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
sweetstone skrev, for 34 minutter siden:

man kunne næsten, få den mistanke i er blevet afhængig af hans mail.

Kan man blive afhængig af at blive svinet til og forsøgt at afgive private oplysninger, så han kan gå til skattevæsenet, ens familie og en evt boligforening? :huh:

Jeg morer mig med at provokere den sørgelige skabning, og han falder i hver eneste gang. Vil han undgå det, så kan han jo lade os være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Kan man blive afhængig af at blive svinet til og forsøgt at afgive private oplysninger, så han kan gå til skattevæsenet, ens familie og en evt boligforening? :huh:

Jeg morer mig med at provokere den sørgelige skabning, og han falder i hver eneste gang. Vil han undgå det, så kan han jo lade os være. 

tror han bliver ved, lige så længe han kan læse om sig selv her på eg.

total tavshed om ham, er det eneste der stopper det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
sweetstone skrev, for 10 minutter siden:

tror han bliver ved, lige så længe han kan læse om sig selv her på eg.

total tavshed om ham, er det eneste der stopper det.

Jeg anede ikke han fandtes, da han fik mig en tur til Ballerup til en tilfældig adresse, hvor han holdt parkeret og holdt øje med mig. Fortæl mig hvad jeg gjorde, siden han vendte sin vrede mod mig dengang, og fik mig ud på den tur. 

Selvom der er stille om ham herinde, så er han stadig aktiv hver eneste dag med at prøve at få oplysninger ud af piger og steder, så han kan melde dem. Selvom jeg ikke deltager i en tråd om ham, så skriver han stadig til mig. Så nej, tavshed får ikke den sørgelige skabning til at stoppe. Her er hvad han har skrevet til mig i dag. 

 

Screenshot_20190414_131948.jpg

Screenshot_20190414_131937.jpg

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han glemmer bare at han har afsløret hvem han er, ved at sende mig en mail som Datatilsynet har sendt til ham, hvor der står hvilke datoer han har klaget over Eroguide. Så hvis nogle har en sag mod ham hos politiet, så er de velkomne til at henvende sig. Så skal jeg med glæde sende den mail videre til politiet. De vil kunne sammenkæde den mail med hans rigtige identitet i løbet af få minutter. Ja, han dummede sig gevaldigt, da han prøvede at blive venskabelig med mig for at få oplysninger ud af mig, så han kunne melde mig. Nu er det lige omvendt. Ups BA. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Han skrev først kl 6:56, og han var ikke glad. :mrgreen:

Næ, det kan jeg godt forstå, for han har jo sovet over sig, den B.arnerøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Christina: lær og husk 3 ting :

1. Ignorer

2. Ignorer

3. Ignorer.

Du gøder jo selv hans marker. Lad dem dig visne.

Det har jeg prøvet. Det hjalp intet. Så jeg gik den modsatte vej og provokerede ham. indtil han dummede sig og afslørede sig selv. Og det gjorde han i den grad. :mrgreen:

Det er sjovt at han er stille nu. Han plejer ellers altid at skrive få minutter efter jeg har kommenteret noget om ham. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Taleban skrev, for 3 minutter siden:

Christina….Vi må jo ikke håbe mand er blev syg...Tænk så lang tid uden kontakt...Det er altså sket noget alvorligt...:D

Der gik lige nogle timer, hvor han nok har gemnemtrevlet de utallige mails han har sendt til mig, og spekuleret som en gal over hvad han skulle skrive. Og så har han skrevet en masse dårlige undskyldninger, og har, som sædvanligt, svinet mig til. Så alt er som det plejer.

Bortset fra det faktum, at han nu ved politiet bare skal henvende sig for at kæde den mail adresse sammen med hans sande identitet. Så mon ikke han skriver fra en ny mail en af dagene? Men det er ok. Der er rigelig beviser mod ham, som han allerede har sendt til mange af os fra den mail adresse. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...