Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Taleban skrev, 1 time siden:

Godt så....manden er stadig i live...jøsses da, blev sgu helt svedt..

Jeg ved sgutte, om man skal glæde sig over, om han stadig er i live. Han har på sin rabiat/hadske vis forpestet tilværelsen for mange mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB1 skrev, den 22.5.2019 at 14:52:

Hvorfor melder i ikke ham? 

Tror jeg også flere af pigerne har gjort, men det virker ikke til, at politiet tager det seriøst.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvem han er og hvor han bor, så jeg evt. kunne sætte mig ned med manden og spørge: Hvorfor??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Daughternextdoor skrev, Lige nu:

Nu keder han sig igen :roll:

Nej nej, han laver gokke materiale :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daughternextdoor
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Nej nej, han laver gokke materiale :mrgreen:

Sørgelige væsen :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide, hvilken ordlyd nogle af alle de chikane mails har, som i et massivt omfang er sendt til stadig flere modtagere, og i nogle tilfælde under anvendelse af andres kendte "Nicks", i den hensigt at modtagere skal tro, at det er disse sagesløse nicks som generer dem?

Vi har her en historie om konventionel chikane, mod navngivne personer og institutioner, og jævnfør artiklen så har sagen udviklet sig til, at politiet vil gå mere aktivt ind i sagen, end hidtil:

Fredag d. 28. jun. 2019 - kl. 14:01 118

Jysk by hærget af hærværk: 'Blod bliver ikke glemt'

Det var noget af et chok, borgerne i Ulfborg vågnede op til

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/jysk-by-haerget-af-haervaerk-blod-bliver-ikke-glemt/7691534

Det interessante er, om Bjarne A. efterhånden kan have bevæget sig ud af den vej, hvor han ikke vedvarende vil være beskyttet af de love og regler, som han hidtil har gemt sig bag?

Vi er nogle der søger at finde ud af, om det er tilfældet, og kan vi på lovlig vis finde ud af hvem Bjarne A er, og prøve på at stille ham til ansvar, så har vi til hensigt at gøre det, indenfor lovens rammer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Administrator
Efternavn slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Gad vide, hvilken ordlyd nogle af alle de chikane mails har, som i et massivt omfang er sendt til stadig flere modtagere, og i nogle tilfælde under anvendelse af andres kendte "Nicks", i den hensigt at modtagere skal tro, at det er disse sagesløse nicks som generer dem?

Vi har her en historie om konventionel chikane, mod navngivne personer og institutioner, og jævnfør artiklen så har sagen udviklet sig til, at politiet vil gå mere aktivt ind i sagen, end hidtil:

Fredag d. 28. jun. 2019 - kl. 14:01 118

Jysk by hærget af hærværk: 'Blod bliver ikke glemt'

Det var noget af et chok, borgerne i Ulfborg vågnede op til

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/jysk-by-haerget-af-haervaerk-blod-bliver-ikke-glemt/7691534

Det interessante er, om Bjarne A efterhånden kan have bevæget sig ud af den vej, hvor han ikke vedvarende vil være beskyttet af de love og regler, som han hidtil har gemt sig bag?

Vi er nogle der søger at finde ud af, om det er tilfældet, og kan vi på lovlig vis finde ud af hvem Bjarne A er, og prøve på at stille ham til ansvar, så har vi til hensigt at gøre det, indenfor lovens rammer.

Venlig hilsen

skete

Det er glædeligt, at nogen forsøger at trevle op, hvem B.arnerøv Andersen i virkeligheden er, for nu har han chikaneret og drevet gæk længe nok. Hidtil er piger herinde – trods musketéred – alligevel veget tilbage for at tage yderlige skridt. Derfor er jeg glad for, at en altid ihærdig person som dig er gået ind i projektet.

Når jeg skriver "i virkeligheden er", er det med megen undren, for en anmeldelse til selveste datatilsynet kan næppe gøres af en anonym person. Tilsynet må ligge inde med hans virkelige identitet, og kan det påvises, at han har skrevet i hundredevis af chikanerende mails til piger, kan en politianmeldelse være nyttig. Datatilsynet kan vel næppe nægte at hjælpe politiet, hvis det vides, at det ligger inde med hans identitet?

Redigeret af Stabilizer
rettet fulde navn i citat fra Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

når BLA har henvendt sig til Datatilsynet og fået medhold i at der ikke må skrives om ham så er min tanke at det er hans borgerlige navn

en Karsten Frederiksen kan vel næppe opponere imod at der bliver skrevet om en BLA

jeg tror (og håber) at han efter den hændelse begyndte at gå lidt stille med dørene

til gengæld skal man ikke undervurdere hvordan alle skriverierne i forum har inspireret andre psykoseramte mænd til at kopiere BLA

mange af de korrespondancer der senere hen er blevet lagt op lyder ikke som ham 

det smager måske lidt af fugl men det er egentlig bare halvrådne imiterede kyllinger

måske er han stadig igang, jeg ved det ikke, men meget af det er ikke ham

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 22 minutter siden:

når BLA har henvendt sig til Datatilsynet og fået medhold i at der ikke må skrives om ham så er min tanke at det er hans borgerlige navn

en Karsten Frederiksen kan vel næppe opponere imod at der bliver skrevet om en BLA

jeg tror (og håber) at han efter den hændelse begyndte at gå lidt stille med dørene

til gengæld skal man ikke undervurdere hvordan alle skriverierne i forum har inspireret andre psykoseramte mænd til at kopiere BLA

mange af de korrespondancer der senere hen er blevet lagt op lyder ikke som ham 

det smager måske lidt af fugl men det er egentlig bare halvrådne imiterede kyllinger

måske er han stadig igang, jeg ved det ikke, men meget af det er ikke ham

Måske har du ret. Jeg ved det ikke. Men jeg synes, at  @Rejsenetværk med sin vanlige ihærdighed skal have lov til at tale, hvor andre tier – for at bruge et gammelt udtryk fra Ekstrabladet.

Mange piger er blevet chikaneret og har ligefrem oplevet  trusler. Selv har jeg oplevet det – den rigtige B.arnerøv eller ej – som irriterende, at han skriver til pigerne i mit navn, hvorfor jeg har oplevet reaktioner mod mig herinde. Det har han nok klukket over, men heldigvis har de fleste herinde gennemskuet manøvren.

Nej, det er på højeste tid, at denne psykopat bliver afsløret og spærret inde i et længere åremål.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han skal jo gøre noget ulovligt, før man kan anmelde ham. Det eneste ulovlige han har sendt til mig, er billeder af andre kvinder i branchen. Da de ikke er af mig, så kan jeg ikke anmelde dem. Han sendte mig også et brev fra Datatilsynet, hvor der står hvilke datoer han har klaget over EG, og selvom han har prøvet at strege den ansattes navn over, så kan det ses. Så hvis du mener du kan bruge det i din opklaring af hvem han er, og vil have det tilsendt @Rejsenetværk, så send mig en pb med din email adresse. Så sender jeg det gerne via mail. På den måde er EG ikke blandet ind i at jeg videresender det. Har BA et problem med jeg gør det, så kan han jo sende mig daglige mails hvor han sviner mig til. Nåå nej, det gør han i forvejen, så der vil ikke være nogen forskel for mig. Han burde have holdt lav profil efter at have sendt mig det brev, men så klog er han ikke. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Han skal jo gøre noget ulovligt, før man kan anmelde ham.

Flere piger herinde er blevet udsat for direkte trusler fra B.arnerøv. Og trusler er klart ulovlige. Jeg er vidende om, at piger herinde stadig har hans "henvendelser" på deres mobil. De må vel kunne tjene som bevis i en sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Flere piger herinde er blevet udsat for direkte trusler fra B.arnerøv. Og trusler er klart ulovlige. Jeg er vidende om, at piger herinde stadig har hans "henvendelser" på deres mobil. De må vel kunne tjene som bevis i en sag.

Det ved jeg, men det er jo den pågældende pige der skal anmelde ham. Han er desværre for klog til at true mig. Havde han gjort det, så var politiet blevet kontaktet for jeg finder mig ikke i trusler. Og så ville han jo være nem at finde identiteten på, da han selv har leveret beviset til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal indenfor den nærmeste fremtid mødes med en, som også læser med herinde, og vi vil drøfte om vi kan bruge jeres kommentarer i vores bestræbelse på, om muligt på legal vis at opspore manden, eller om nødvendigt flere end kun ham.

Hvis aktuelt, skriver vi til til jer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i PM dialog med 1 i netværket af piger om mine forslag, som vil koste penge, hvis de kan bruges, og jeg har sendt mine forslag videre til en af de to centrale personer i pigernes netværk, uden at jeg endnu har fået deres respons.

Jeg kan/vil ikke gøre noget på egen hånd, uden om det netværk af piger der allerede er etableret.

Men hvis jeg skulle få opbakning til mine forslag, skal vi skaffe nogle penge, og det håber jeg at vi kan, hvis det bliver aktuelt.

De bedste hjælper nok ikke gratis, men hvis pigerne afviser mine forslag, bliver det ikke aktuelt at skulle skaffe nogle penge.

Udover at de bedste koster penge, så kan det desværre ikke udelukkes, at de bedste afviser at hjælpe af juridiske grunde.

Jeg er på helt bar bund, omkring det er lovligt det jeg gerne vil, eller ikke, men jeg vil gerne kunne rådføre mig med de rette herom, med accept af pigernes eget netværk.

Uden gør jeg det ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Landsbytossen skrev, for 11 minutter siden:

Synd, det ikke er tilladt at hacke ham :)

Det har aldrig holdt hackere tilbage ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det har aldrig holdt hackere tilbage ;)

 

Sandt. Det er bare svært at bruge oplysningerne til noget som helst, hvis de er erhvervet ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, den 12.7.2019 at 23:24:

Sandt. Det er bare svært at bruge oplysningerne til noget som helst, hvis de er erhvervet ulovligt.

Du kan jo bare aflevere dem til "rette vedkommende". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Du kan jo bare aflevere dem til "rette vedkommende". 

Som er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 16 timer siden:

Som er?

Aner det ikke. Men de der forsøger at stoppe problemet ad lovlig vej, er da et godt bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 24 minutter siden:

Aner det ikke. Men de der forsøger at stoppe problemet ad lovlig vej, er da et godt bud. 

Med andre ord, kan du ikke svare på spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 20 minutter siden:

Med andre ord, kan du ikke svare på spørgsmålet.

Korrekt. "Rette vedkommende" bestemmer du selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...