Hop til indhold
Administrator

Krav fra Datatilsynet: Sletning af personoplysninger om Bjarne A

Recommended Posts

Trusler , chikane og alle hans mail adresser han køre på. Alt hvad der kan hjælpe på at gøre dem kloger på ham og få ham for en domstol.

 

lige nu er manden i den tro han er urørlig og jeg skal straffes for at vise jer mail fra betjenten da det i hans øjne er ulovligt at vise betjentens oplysninger og ifølge ham er det ikke ham der skal straffes men derimod mig for at have oplyst jer om mail og sagen der er igang ved at vise den mail de fleste kvinder vil modtage i forbindelse med sagen her inde og han kræver nu politiet straffer mig for at smide sådan oplysninger op her inde og oplysninger på betjent .

men kan da godt forstå manden kæmper for den mail kommer væk her fra tænk nu hvis flere af jer gik med i kampen for at stoppe ham og benyttet de oplysninger hvor man kan kontakte betjenten i sagen.

lavet netop dette opslag til at starte med for i skulle vide den Betjent er god nok og ikke tossen, en vi kan stole på, så sagen ikke ville gå i stå og ingen turde sende sine mails og ting til betjenten hvis han nu var fake, og sagen derfor bare ville gå i stå. 
 

Har det sådan jo mere i min spam mappe i mail jo mere kan jeg sende videre i sagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Er det kun trusler fra ham, du videresender @Malou00, eller alt hvad han har skrevet, gennem tiden? <3

Hvis han modtager alt den mand har skrevet, så kommer han til at bruge flere år på at gennemgå det. Så jeg kan forestille mig det kun er trusler, eller hvis der er andet der kan bruges mod ham, men prøv at skrive og spørge betjenten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Administrator skrev, den 30.9.2018 at 03:33:

Vi har modtaget et brev fra Datatilsynet, med krav om at fjerne alle personoplysninger omkring personen Bjarne A. 

Det er bestemt ikke med vores gode vilje, vi skal slette de pågældende oplysninger og vi har selvfølgelig klaget over afgørelsen. Men vi bliver selvfølgelig nød til at overholde en afgørelse fra Datatilsynet, hvis vi ønsker at drive virksomhed, selvom vi er meget imod denne afgørelse.

Jeg har derfor dags dato slettet alle indlæg omkring Bjarne A. Samtidig vil jeg bede om, at der ikke deles flere af hans mange navne, e-mail, telefonnumre osv. på forummet. Sker dette alligevel, vil vi blive nødt til at fjerne disse indlæg.

Til de desværre mange piger, som har eller er udsat for personen Bjarne A's chikane/trusler, så vil jeg råde jer til altid at anmelde denne chikane/trusler til politiet. Jo flere der aktivt melder ham til politiet, des større chance er der for at politiet på et tidspunkt får fingeren ud og laver en sag mod ham.

/Admin

Når man er en hyppig gæst her på pergamenterne, fornemmer man nemt at ledelsen forlanger kæft, trit, retning og politisk korrekthed af bidragerne - så er det vel mere end rimeligt, man selv overholder samme krav. I modsat fald, anser man jo sig selv for at være noget specielt og hævet over alle andre og de love man selv udstikker

...og det er vel ikke sådan administrationen ser sig selv ?

Det er rigtig godt at datatilsynet holder skærpet udkik med sitet (synes jeg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 19 timer siden:

Når man er en hyppig gæst her på pergamenterne, fornemmer man nemt at ledelsen forlanger kæft, trit, retning og politisk korrekthed af bidragerne - så er det vel mere end rimeligt, man selv overholder samme krav. I modsat fald, anser man jo sig selv for at være noget specielt og hævet over alle andre og de love man selv udstikker

...og det er vel ikke sådan administrationen ser sig selv ?

Det er rigtig godt at datatilsynet holder skærpet udkik med sitet (synes jeg)

Så meget holder de vist ikke øje med dette sted.  Får du en cookie advarsel (det er langt fra nok) når du besøger stedet her?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Lasselarseb skrev, for 13 timer siden:

Så meget holder de vist ikke øje med dette sted.  Får du en cookie advarsel (det er langt fra nok) når du besøger stedet her?

 

Cookie...næe. Det lort har jeg slået fra og gemmer mig iøvrigt bag dobbelt vpn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 14 minutter siden:

Cookie...næe. Det lort har jeg slået fra og gemmer mig iøvrigt bag dobbelt vpn

Det er hjemmesiden og ikke browseren der skal advare dig.

VPN har samme problem som proxier - man er ikke så anonym som man tror, da den rigtige ipadresse næsten altid sendes med. Ellers ville VPN- udbyderen sidde med ansvaret :) og det gider de ikke. Men held og lykke med  forsøget

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tjaee jeg arbejder efter princippet; Den bedste og sikreste prevention der findes er falsk navn og adresse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...