Hop til indhold

Recommended Posts

Skal til Fyn den næste uge..

Er der lige nu nogen flotte piger på gaden!

 

Her til aften var der 3-4 pæne rumænske piger, et par sorte piger og vist nok en dansk (var svært at se da hun sad i en bil).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi Østergade hertil aften... Valget faldt på en sød og mørkhåret rumæner, hun var vel midt i tyverne... Hun var frisk lige fra starten og i vældig humør... fik blow, samt trøjen af hende, så man kunne røre samtidig for 300... Og hun kunne sutte...ikke noget med at bruge hænderne i stedet...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Østergade i går aften.

Så en dansk pige med langt lyst hår, lidt kraftig og nogle store bryster.

Er der nogen der ved hvem hun er og har nogen erfaring med hende ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Østergade i går aften.

Så en dansk pige med langt lyst hår, lidt kraftig og nogle store bryster.

Er der nogen der ved hvem hun er og har nogen erfaring med hende ?

 

Hendes bryster er MEGA store og hun viser dem gerne frem. Men syntes ikke hun er noget og skrive om, da hun virker lidt træt og mere ivrig for at tjene penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun har mega nødder, jeg stoppede lige igår, for lige at høre prisniveauet.

Hun tager kr 200 for blow og 300 for samleje. for lidt flere penge har jeg fornemmelsen af at man kan få lov at komme hjem til hende, og ordne forretningen.

Man skal blot tage sig i agt, hun sad ganske kort inde i min bil, med døren stående åben, og der stank af røg bagefter, så hun kommer ikke fra et ikke ryger hjem  :???: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er hende med de maga store bryster, og hvor tit er hun der?

 

Det er svært at sige alderen på en pige, som har levet i misbrug miljøet i mange år. Men et sted i 30'erne måske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor køre i hen hvis i tager en op , er helt ny inde for alt det sjov her

 

Det ved pigerne, men er som regel ude i et industri kvater.

 

Du skal regne med at køre 5. min hver vej, - ud til det sted hvor i leger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pige der lugter af røg, er Dorthe, sød at tale med, nyder at få kælet for basserne, så er der reaktion i understellet.

Giver et rimeligt Blow.

Der lugter af røg i hjemmet i xxxxxx (ingen adresse på piger der ikke selv opgiver det)

Så pas på hvis turen går hjem til konen bagefter.

Jeg har deodorant og myggespray i bilen, til at bruge, så må undskyldningerne komme af fantasien.

Hvorfor lugter du sådan.?..? Der er mange myg.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Dorthe søndag middag.

fik et blow.

Dorthe kun iklædt hvide blondetrusser.

Hoved , skaft og nosser blev slikket grundigt

Gavtyven sjavlede helt vildt, men Dorthe slikke ufortrødent videre til der blev sendt en ordentlig ladning ud over hals og bryster.

Hun gør sit arbejde godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Dorthe søndag middag.

fik et blow.

Dorthe kun iklædt hvide blondetrusser.

Hoved , skaft og nosser blev slikket grundigt

Gavtyven sjavlede helt vildt, men Dorthe slikke ufortrødent videre til der blev sendt en ordentlig ladning ud over hals og bryster.

Hun gør sit arbejde godt.

Var det blow uden gummi? Og for 200? Eller hvor meget gav du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Dorthe søndag middag.

fik et blow.

Dorthe kun iklædt hvide blondetrusser.

Hoved , skaft og nosser blev slikket grundigt

Gavtyven sjavlede helt vildt, men Dorthe slikke ufortrødent videre til der blev sendt en ordentlig ladning ud over hals og bryster.

Hun gør sit arbejde godt.

Mums det lyder lækkert.. Har du evt et nr man kan træffe hende frække Dorthe på? Har endnu ikke stødt på hende i gaden nemlig.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut gennem gaden forleden aften lige efter mørkefald. Tættest på centrum stod en 30-40-årig, noget "træt". Nej tak... Længere ude ved Stenhuggeren fire østpiger, slanke, og generelt pæne at se på. Efter et par gange op og ned af gaden, pegede jeg den ene ud (de var da kun to tilbage, de to andre var "smuttet" - "fuck", tænkte jeg " må hellere se at bestemme mig, før de alle er nappet, og jeg skal til at cruise rundt igen"). Et BJ gider jeg ikke betale for - sorry guys, ved godt at mange af jer kommer efter det - men som babsoman vil jeg meget hellere lege med et par bryster i fri dressur. Den var hun med på og bag den røde mur sad hun overskrævs på mig (begge med tøj på), men jeg lystede mig med hendes babser en 10 minutters tid. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

PAS PÅ   !!!!!

Lyshåret, tynd gadepige. kalder sig Marianne

PAS PÅ. !!!!!!!!

Har info om at hun har hiv, og ruller kunder.

disse oplysninger har jeg fra hendes kollegaer i gaden og bekræftet fra anden side

Jeg ved hvor hun bor, men har ikke haft nogen person kontakt med hende.

det er sjældent hun kommer i gaden.

Var der 22. sept. mandag aften ved 22 tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...