Hop til indhold

Recommended Posts

badboy30 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været hos hende igår. .og jeg må ærligt indrømme at hun har den vildste stramme fisse.. kunne knap ikke hold det ind ... plejer ikke og kom så hurtigt... .hun havde også lidt sværet ved ar få den ind ..da min er tyk ..så hub brugt lidt glidecreme.. men kunne godt mærke på at hun nyde det virkeligt.  betalt 800 for 45 min med lidt kysseri /sex og massage til sidst .. 

Hvem var det du var sammen?

lyder mega nice med stram fisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede og se om der var nogle piger i gaden igår fredag kl 2300. Der stod to piger sammen. En hvid lidt høj pige i cowboybukser, stort jakke, mørkt stramt hår, og hun talte engelsk. Hun ville kun noget i bilen eller hotel, et værelse med en seng havde hun ikke. Jeg spurgte på engelsk om hende den sorte havde et sted, og nej det mente hun bestemt ikke, men så kom den sorte pige hen til det andet vindue og den hvide pige gik væk fra bilen og tog sin mobil frem. Den sorte pige talte dansk, og sagde hun kunne låne en vens lejlighed, og en time ville koste 1.500,- kr. Takkede pænt nej tak. Hun havde et mellemrum mellem hendes flotte hvide tænder, og hun så lidt hærget ud og ikke så høj som den anden pige...

Der var ikke andre i gaden som jeg så den aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Årgang1973 skrev, for 13 timer siden:

Jeg var nede og se om der var nogle piger i gaden igår fredag kl 2300. Der stod to piger sammen. En hvid lidt høj pige i cowboybukser, stort jakke, mørkt stramt hår, og hun talte engelsk. Hun ville kun noget i bilen eller hotel, et værelse med en seng havde hun ikke. Jeg spurgte på engelsk om hende den sorte havde et sted, og nej det mente hun bestemt ikke, men så kom den sorte pige hen til det andet vindue og den hvide pige gik væk fra bilen og tog sin mobil frem. Den sorte pige talte dansk, og sagde hun kunne låne en vens lejlighed, og en time ville koste 1.500,- kr. Takkede pænt nej tak. Hun havde et mellemrum mellem hendes flotte hvide tænder, og hun så lidt hærget ud og ikke så høj som den anden pige...

Der var ikke andre i gaden som jeg så den aften.

Overskriften på denne tråd er "Gadepiger", nok derfor mange af pigerne ikke har et værelse. De tager 300 for et bj, 400 for et knald og 500 for begge dele, men man kan være sikker på at de gør alt for at pikken skal sprøjte så hurtigt som muligt, hvilket også er fint nok hvis man lige skal have det ordnet hurtigt og billigt. 1500 for en time er way too much, så hvis du vil have en seng at gøre det i  ville jeg nok finde en af dem der annonceret her: https://annoncelight.dk/search?region=6&type=any Her er standard generelt 600 for 15 min og 800 for en halv time. Begge dele varierer en smule op og ned ligesom der er forskel på hvad de tilbyder til de penge. Med mindre man synes det er lidt frækt og pirrende at gøre det i bilen eller i det fri bag en gravsten hos stenhuggeren vil jeg til enhver tid vælge en fra annonceligt eller andre steder med den slags "reklamer".

Selvom du ikke har skrevet mange indlæg her kan du jo sagtens være erfaren i "gamet", men er du ikke det så læs de forskellige anmeldelser af piger i området du befinder dig i og udse dig en du vil besøge. Langt de fleste er altså rigtig søde hvis man selv behandler dem med respekt.

God fornøjelse og husk at fortælle os andre om dine erfaringer og oplevelse. Og ja, dette havde vist så til sidst ikke meget at gøre med gadepiger. Tvært imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige gennem gaden her mandag aften.

Hvor der var følgende piger..

2 udenlandske, ved stenhuggeren

1 siddende på el skab , på hjørnet.. i kort nederdel. med kraftige lår.

2 danske piger, Carina, med et blåt øje, og Marianne i en skrigende grøn bluse.

Tanja, så jeg også, men ikke opsøgende arbejde, for at få kunder.. eller pik.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske piger kommer kun når de mangler penge til sprut og stoffer.

Eller for at hænge ud med andre drukkenbolde og hjemløse, i gaden

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 18 timer siden:

De danske piger kommer kun når de mangler penge til sprut og stoffer.

Eller for at hænge ud med andre drukkenbolde og hjemløse, i gaden

Sexeren

Hvor stiller de sig så henne og har du et bud på hvilken alder de ca. har? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stenhuggeren ligger på Østergade deres alder er vel først i 30 erne

ellers er de danske i Enggade og ved krydset Enggade og Østergade, hvor den lårkorte udlænding sidder på el skabet.

sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 30/5/2018 at 09:41:

Stenhuggeren ligger på Østergade deres alder er vel først i 30 erne

ellers er de danske i Enggade og ved krydset Enggade og Østergade, hvor den lårkorte udlænding sidder på el skabet.

sexeren

 

Hej, hvor i enggade? Har været der et par gange, men ser ikker nogen, jo der er alkoliker på hjørnet, men de fleste er mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er fra hjørnet med drikkeri, op til Østergade.

er de desperate., står de oppe ved krydset, nærmest ude på gaden, for at kapre kunder.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske meget svingende, men nok omkring kl 17 - 21., hvis ikke hjernen er drukket helt ud..

udenslandsk, på hjørnet, i kort  nederdel, fra middag til ca. 19

udenlandsk ved stenhuggeren, 21- 23

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi mandag aften, 20.30  til 21.30.

Ikke en fisse, hverken dansk eller udenlandsk..

Var igennem tirsdag eftermiddag, der sad den udenlandske, i kort nederdel,  på el skabet igen..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg.

Jeg var ude efter en milf på det tidspunkt og fik styret lysten et par gange. Hun er føjelig nok, men forvent ikke super service :D. Det hele var med kondom.

Jeg var tilfældigvis forbi den anden dag og hun har ikke ændret sig meget selvom det er snart 2-3 år siden jeg var forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

400 mener jeg.  

For et under middel blow og lidt sex. Kunne ikke holde den stiv med kondomet på, så fik det revet af imens jeg befamlede her og der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens91231 skrev, for 1 time siden:

har du prøve hende  ved el skabet ?

Nej det har jeg ikke.

Var gennem gaden torsdag ved 12,45 tiden, der var skabet ikke besat.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 30 minutter siden:

400 mener jeg.  

For et under middel blow og lidt sex. Kunne ikke holde den stiv med kondomet på, så fik det revet af imens jeg befamlede her og der.

Ja det forbandede kondom, men en nødvendighed.. desværre med negativ rejsning...

Min kammerat, mener han  har fået en en kønssygdom, og skal til lægen fredag..

Han var på besøg i km huset.. og sex uden, dejligt!!! frit sagde han..

Så nu venter han spændt på resultatet...

han er gift.. den er ikke nem..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 31 minutter siden:

Han var på besøg i km huset

Hvad er det nu liiiige km huset er? 

 

Sexeren skrev, for 32 minutter siden:

han er gift.. den er ikke nem..

Så kan han jo knalde konen med kondom det næste stykke tid. Måske bare lidt svært at få hende til at tro på det er fordi han tænder på at bruge gummi..... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...