Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej Jeg havde tænkt mig at køre til Odense for at finde en fræk " gade " pige i aften - Er der nogen som ved hvem der er der for tiden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her til aften kl. 21.30.

Der var 3 piger. 2 pæne og 1 chubby mørk tøs.

Der var masse af politi. Flere blev holdt ind........er det normalt?

Jeg blev ihvertfald skræmt og kørte slukøret hjem.

Er der ikke flere end 2-3 piger?

De stod på Østergade og på hjørnet af enggade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her til aften kl. 21.30.

Der var 3 piger. 2 pæne og 1 chubby mørk tøs.

Der var masse af politi. Flere blev holdt ind........er det normalt?

Jeg blev ihvertfald skræmt og kørte slukøret hjem.

Er der ikke flere end 2-3 piger?

De stod på Østergade og på hjørnet af enggade.

 

At du samler en pige op på gaden har politiet ikke en skid med at gøre.

 

Det er lovligt både at sælge og købe sex her i landet. Politiet skal tage sig af lovovertrædelser og ikke gøre sig til moralske dommere over borgernes gøren og laden, deuden har de som i kraft af deres hverv tavshedspligt overfor hvad de erfarer, så det bør ikke kunne komme dig til skade - ihvertfald ikke uden en embedsmand overtræder sine beføjelser - og det er da udelukket indenfor politietaten - eller hur ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her til aften kl. 21.30.

Der var 3 piger. 2 pæne og 1 chubby mørk tøs.

Der var masse af politi. Flere blev holdt ind........er det normalt?

Jeg blev ihvertfald skræmt og kørte slukøret hjem.

Er der ikke flere end 2-3 piger?

De stod på Østergade og på hjørnet af enggade.

 

At du samler en pige op på gaden har politiet ikke en skid med at gøre.

 

Det er lovligt både at sælge og købe sex her i landet. Politiet skal tage sig af lovovertrædelser og ikke gøre sig til moralske dommere over borgernes gøren og laden, deuden har de som i kraft af deres hverv tavshedspligt overfor hvad de erfarer, så det bør ikke kunne komme dig til skade - ihvertfald ikke uden en embedsmand overtræder sine beføjelser - og det er da udelukket indenfor politietaten - eller hur ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her til aften kl. 21.30.

Der var 3 piger. 2 pæne og 1 chubby mørk tøs.

Der var masse af politi. Flere blev holdt ind........er det normalt?

Jeg blev ihvertfald skræmt og kørte slukøret hjem.

Er der ikke flere end 2-3 piger?

De stod på Østergade og på hjørnet af enggade.

 

Jeg er én gang blevet stoppet kort efter at have samlet en af øst pigerne op.

Og jeg synes det var tydligt at betjenten, forventede at jeg skulle være bange fordi jeg netop havde en af pigerne ved siden af mig.

Men hvad han ikke havde regnet med var at jeg i forvejen bliver stoppet så tit af dem at det var ren rutine for mig. Vis kørekort, blæse i alkometeret (da jeg den dag havde fået én øl, hvilket jeg sagde da jeg blev spurgt.) Og ellers har jeg mit bagland iorden så ingen kan sige noget til at jeg bruger tid med disse piger.

Så alt i alt, var jeg total ligeglad og havde intet at skjule.

Det eneste der var ved at skabe problemer var at pigen ikke havde det helt rigtig ID med sig.

Betjenten ønskede at se et pas, men hun havde kun et Rumensk EU idkort. (Tror det svarede til svarede til det blå sygesikringskort.)

Og da vi holdte i gaden, brugte han meget lang tid på at tjekke vores id i partroljevognen. Pigen var tydligvis utrolig nervøs og bange for de ville tage hende med.

Men jeg fik talt hende ned og forklarede hende, hvad der foregik og hun var igen helt rolig da betjenten kom tilbage med vores id og lod os køre uden at han kunne sige noget. Men det var tydligt at han træt af han intet havde på os.

Og kan sige at jeg bagefter havde en utrolig god oplevelse med pigen, og at hun var glad for at jeg kunne tage det i stiv arm at snakke med politiet.

 

Havde jeg set partroljevognen inden jeg samlede pigen op så havde jeg nok ventet til den var væk, men så den bare ikke den dag, da jeg nok havde mere travlt med at kigge på pigen end efter loven lange arm.

 

Kan sige at dette forgik omkring sidste valg, hvor bøljerne gik højt omkring forbudet mod købe sex. Og det virkede som at, nu kunne Fyns politi sige at de gjore noget inden for området og inden for lovensrammer.

Redigeret af Tommy99

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er én gang blevet stoppet kort efter at have samlet en af øst pigerne op.

Og jeg synes det var tydligt at betjenten, forventede at jeg skulle være bange fordi jeg netop havde en af pigerne ved siden af mig.

Men hvad han ikke havde regnet med var at jeg i forvejen bliver stoppet så tit af dem at det var ren rutine for mig. Vis kørekort, blæse i alkometeret (da jeg den dag havde fået én øl, hvilket jeg sagde da jeg blev spurgt.) Og ellers har jeg mit bagland iorden så ingen kan sige noget til at jeg bruger tid med disse piger.

Så alt i alt, var jeg total ligeglad og havde intet at skjule.

Det eneste der var ved at skabe problemer var at pigen ikke havde det helt rigtig ID med sig.

Betjenten ønskede at se et pas, men hun havde kun et Rumensk EU idkort. (Tror det svarede til svarede til det blå sygesikringskort.)

Og da vi holdte i gaden, brugte han meget lang tid på at tjekke vores id i partroljevognen. Pigen var tydligvis utrolig nervøs og bange for de ville tage hende med.

Men jeg fik talt hende ned og forklarede hende, hvad der foregik og hun var igen helt rolig da betjenten kom tilbage med vores id og lod os køre uden at han kunne sige noget. Men det var tydligt at han træt af han intet havde på os.

Og kan sige at jeg bagefter havde en utrolig god oplevelse med pigen, og at hun var glad for at jeg kunne tage det i stiv arm at snakke med politiet.

 

Havde jeg set partroljevognen inden jeg samlede pigen op så havde jeg nok ventet til den var væk, men så den bare ikke den dag, da jeg nok havde mere travlt med at kigge på pigen end efter loven lange arm.

 

Kan sige at dette forgik omkring sidste valg, hvor bøljerne gik højt omkring forbudet mod købe sex. Og det virkede som

at, nu kunne Fyns politi sige at de gjore noget inden for området og inden for lovensrammer.

 

Så du om betjenten havde en bule bukserne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været gennem gaden på flere tidspunkter de sidste tre dage mellem 14.00 og 23.30. Jeg har ikke set nogen piger.

Er de rejst hjem allesammen, eller er de flyttet til et nyt sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen piger overhovedet? Jeg har haft flere gode oplevelser med de rumænske tøser... Og når man kommer igen et par gange, kan de huske én, og så bliver servicen endnu bedre... :-)

Men savner dem nu, og håber da snart at jeg ser dem i gadebilledet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så piger i gaden tirsdag og torsdag i sidste uge, der stod de i 7-10 graders frost, jeg kan ikke lige se fornøjelsen i at få sådan en ispind ind i bilen, jeg kunne godt komme i tanke om noget som ikke ville stritte, når det bliver berørt af sådan en kold hånd, men det er da nogle brave piger, når de kan holde ud at stå der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser her ud med østpiger i området, er de ved at vende tilbage :cool: 

var forbi i søndags uden at se noget.

Redigeret af ægteven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bliver nok nød til at have lidt tålmodighed, der, er flere søde piger på gaden. Men det forholder sådan, at de jo en gang imellem skal ind i varmen og tøes op, de er jo næsten bundfrosne i denne kulde, så jeg tror de går om i reden, og får varmen. De er så ikke så smarte at de skiftes til at gå derom, så de kan holde gang i forretningen, de går der om hele flokken på en gang. Med det resultat at alle de søde mænd, som godt kan lide "kolde" piger, i må altså vente lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Da jeg kørte igennem i går aftes, der stod tre østpiger. En lille, en medio og en med ben som pylonerne på storebæltsbroen, godt hjulpet af nogle høje hæle. Så de er der altså stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej til alle der vil have telefonnr, jeg kan ikke sende privat beskeder, 3 forsøg til jaman kan ikke sendes.

I andre må vente.

Maja kan kun blow de næste 4 dage.

Hej CUPIDO

Har du stadig et telefonnr du må give videre? Hvis du vil må du gerne sende det til: [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...