Hop til indhold

Recommended Posts

Unggut25 skrev, for 16 minutter siden:

@Jernsvinet han skulle kun læse 7 svar over sit eget.

//Facepalm 

Det vældigt, der fik jeg svar på 50% af mit spørgsmål, tak. 

Vil du så være behjælpelig med resten eller holder vi os til nedladende kommentarer rettet med en amatør? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt OK, prikkede også kun til dig for sjov ;)

Det foregår på den måde, at du kører op ved siden af dem, fortæller hvad du vil have. Du godkender prisen og hun sætter sig ind i bilen.

Sidst valgte jeg blowjob, har illustreret på billedet under, hvor X er der hvor jeg samlede op, og pilen er der hvor der blev blæst godt igennem.

Det varierer nok fra tid til anden hvor det foregår henne, men var fint diskret om aftenen. 300 kr kom jeg af med. Hun spurgte om jeg var tilfreds og gik ud af bilen. (Skulle ikke kører hende de 40 meter tilbage igen)

IMG_0096.PNG

Redigeret af Unggut25
Stavefejl*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 2 timer siden:

(Skulle ikke kører hende de 40 meter tilbage igen)

Nej, fordi på de 40 meter kan hun måske nå at blive samlet op/bemærket af en ny kunde - og det ser heller ikke så godt ud, når de bliver sat af, da andre kunder kan tro at du er hendes pimp - kommer de derimod gående, virker det mere, som om de lige er startet på arbejde og derfor er mere friske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 3 timer siden:

Det er helt OK, prikkede også kun til dig for sjov ;)

Det foregår på den måde, at du kører op ved siden af dem, fortæller hvad du vil have. Du godkender prisen og hun sætter sig ind i bilen.

Sidst valgte jeg blowjob, har illustreret på billedet under, hvor X er der hvor jeg samlede op, og pilen er der hvor der blev blæst godt igennem.

Det varierer nok fra tid til anden hvor det foregår henne, men var fint diskret om aftenen. 300 kr kom jeg af med. Hun spurgte om jeg var tilfreds og gik ud af bilen. (Skulle ikke kører hende de 40 meter tilbage igen)

IMG_0096.PNG

Tak for det ekstrem gode svar! 

Har set der står lidt forskellige, nogle anbefalinger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

Nej, fordi på de 40 meter kan hun måske nå at blive samlet op/bemærket af en ny kunde - og det ser heller ikke så godt ud, når de bliver sat af, da andre kunder kan tro at du er hendes pimp - kommer de derimod gående, virker det mere, som om de lige er startet på arbejde og derfor er mere friske ;-)

Tror mere det er fordi pimpen holder på samme parkeringsplads og hun aflevere pengene :)

Donna kan i hvert fald sutte, det er lige på og hårdt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 5 timer siden:

Donna kan i hvert fald sutte, det er lige på og hårdt.

Lyder ikke særlig interessant, når man bedst kan lide at de starter med at pirre med tungen op og ned ad skaftet og rundt om glansen, mens de kigger en i øjnene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 26 minutter siden:

det tager ikke meget mere end 5-10 minutter og koster 300kr. Kald det en fetisch/udløsning eller noget. Man er i hvert fald tømt :)

Så vil jeg nok hellere tage til Tyskland og få en hel halv times fornøjelse i behagelige og rolige omgivelser, hvor pigen tager tøjet helt af, for knapt kr. 100,- mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 8 timer siden:

Jeg kørte forbi i går onsdag formiddag, ved 11:30 tiden, og der sad en meget lårkort og langstøvlet østeuropæer og spejdede efter kunder.

 

Hun har været der i dagtimerne de sidste 2 uger. Hun er fra Tjekkiet og vel omkring 40 år. Jeg har fået et blow af hende som var omkring 50 % med hånden. Men hun trak da strømperne ned så jeg kunne føle på hende imens. Hun er ikke slank men nogenlunde fast i kødet. Prisen og servicen er den samme som hos de rumænske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19 cm glæde skrev, for 7 timer siden:

Hej er det med eller uden gummi og må man komme i munden på pigerne ?

Som udgangspunkt er det med gummi og må af samme grund nok ikke komme i munden på den. Det koster 300 kr for et bj, og tro mig, det går stærkt for de piger kan virkelig sutte, og der er intet med at trække det i langdrag for nydelsens skyld. Om nogen tilbyder uden med aflevering i munden skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 9/11/2017 at 18:53:

Hun har været der i dagtimerne de sidste 2 uger. Hun er fra Tjekkiet og vel omkring 40 år. Jeg har fået et blow af hende som var omkring 50 % med hånden. Men hun trak da strømperne ned så jeg kunne føle på hende imens. Hun er ikke slank men nogenlunde fast i kødet. Prisen og servicen er den samme som hos de rumænske piger.

Hej

Er sgu lige lidt nysgerrig. Hvor foregår "jobbet" henne når det er lyst som det jo er om formiddagen? Stadig i bilen og så håbe der ikke er alt for mange nysgerrige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende en del gange men for mere end et år siden. Jeg har også lagt mærke til at hun var tilbage endda tidligt på dagen. Man får den service man betaler for, men hun brokker sig sandelig ikke.  

Jeg elsker det lidt beskidte ved det og at hun er ældre, men det er dog ved at være lang tid siden, da jeg er gået mere over til annoncelight-piger.

 

Pas dog på at hendes cigarretter/skodder ikke falder ud i bilen - det kan jo godt vække undren :D sådan et enkelt skod lugter altså helt vildt 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Sexeren skrev, den 17/8/2017 at 22:01:

Var forbi mandag aften, kun Donna og Tina var der...

Danske piger ser vi ikke noget til

Sexeren

Donna og Tina hvordan ser de ud. ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 6 timer siden:

Donna og Tina hvordan ser de ud. ? :) 

Den ene sorthåret, den anden rødhåret..

Ikke så høje..

Andre udenlandske piger er væsentlig højere..

Samler du en gadepige op, vær så opmærksom på at passagersædet er i samme stilling, bagefter..

Konen kunne jo spørge, hvorfor er sædet flyttet tilbage..

Også selv om sexaktet ikke forgår i bilen..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, den 11/11/2017 at 11:56:

Pas dog på at hendes cigarretter/skodder ikke falder ud i bilen - det kan jo godt vække undren :D sådan et enkelt skod lugter altså helt vildt 

Ja, så er spørgsmålet om man vil påtage sig ansvaret for skoddet - eller man bryder sammen og tilstår hvad man har lavet... ;-) Heldigvis har jeg ingen at stå til ansvar over for. Men - de skal sateme ikke ryge i min bil.... I hver fald ikke på cigaretter eller lignende... Kun på min cigar....

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 11/11/2017 at 09:44:

Hej

Er sgu lige lidt nysgerrig. Hvor foregår "jobbet" henne når det er lyst som det jo er om formiddagen? Stadig i bilen og så håbe der ikke er alt for mange nysgerrige?

Jeg tror det foregår på den samme parkeringsplads som de bruger i aftentimerne, så helt diskret er det vel ikke. Det er nok en fordel hvis man har tonede ruder i bilen.

Lige i øjeblikket kan man få det billigere indendørs, så ingen grund til at komme der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende igår. .og jeg må ærligt indrømme at hun har den vildste stramme fisse.. kunne knap ikke hold det ind ... plejer ikke og kom så hurtigt... .hun havde også lidt sværet ved ar få den ind ..da min er tyk ..så hub brugt lidt glidecreme.. men kunne godt mærke på at hun nyde det virkeligt.  betalt 800 for 45 min med lidt kysseri /sex og massage til sidst .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...